He says that the fuel would be 'dumped inside the building'. He says absolutely nothing about an aircraft entering the building through a steel wall.quote:Op woensdag 25 april 2018 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En daaruit concludeer je onterecht dat hij zegt dat het vliegtuig niet door de gevel kan.
Ja en dat is jouw denkfout. Je kan daaruit niet afleiden dat hij dus zegt dat het niet kan. Hij zegt er simpelweg niets over. Dus nogmaals, wat zegt dit alles volgens jou dan over het officiële verhaal?quote:Op woensdag 25 april 2018 19:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
He says that the fuel would be 'dumped inside the building'. He says absolutely nothing about an aircraft entering the building through a steel wall.
Nogmaals:
Why is Leslie Robertson telling lies?
Do you still regard Robertson as a reliable, trustworthy source of information?
Lekker wazig weer.quote:Op woensdag 25 april 2018 19:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja en dat is jouw denkfout. Je kan daaruit niet afleiden dat hij dus zegt dat het niet kan. Hij zegt er simpelweg niets over. Dus nogmaals, wat zegt dit alles volgens jou dan over het officiële verhaal?
Ik zeg dat toch al letterlijk meerdere keren? Zo moeilijk is het allemaal echt niet. Hij zegt er niets over, waardoor jij denkt dat hij zegt dat het niet kan. Dat kan je daar helemaal niet uit concluderen.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Lekker wazig weer.
'Ja' wat precies?
Welke denkfout precies?
Nogmaals:
Why is Leslie Robertson telling lies?
Do you still regard Robertson as a reliable, trustworthy source of information?
Volgens Robertson:quote:Op woensdag 25 april 2018 21:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik zeg dat toch al letterlijk meerdere keren? Zo moeilijk is het allemaal echt niet. Hij zegt er niets over, waardoor jij denkt dat hij zegt dat het niet kan. Dat kan je daar helemaal niet uit concluderen.
Wat wil je precies dat ik hiervan uitleg?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Volgens Robertson:
“The fuel load of a 767 was enormous compared to that of a 707”
“It (the 9/11 767) was a fully-fuelled airplane compared to the 707, which was a landing aircraft”
“The fuel load was not considered in the design and indeed I don't know how it could've been considered”
Please explain to us why the above statements are true and correct and not complete and utter horseshit.
why the above statements are true and correct and not complete and utter horseshit.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat wil je precies dat ik hiervan uitleg?
En nu concreet? Wat vind jij wat er niet aan klopt dan?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
why the above statements are true and correct and not complete and utter horseshit.
“The fuel load of a 767 was enormous compared to that of a 707”quote:Op woensdag 25 april 2018 22:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En nu concreet? Wat vind jij wat er niet aan klopt dan?
Fuel load en capacity is niet hetzelfde. De load was ook veel groter dan bij het 707 scenario.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
“The fuel load of a 767 was enormous compared to that of a 707”
Same fuel load/capacity.
Helemaal 100% gaat niet werken nee, maar 100% min een beetje om van vliegveld naar toren te vliegen is toch niet zo gek?quote:“It (the 9/11 767) was a fully-fuelled airplane compared to the 707, which was a landing aircraft”
Fully-fuelled? Hoe kan dat nou?
Again, wat is hier zo bijzonder aan? We hebben het over de jaren 60. Computermodellen stonden in hun kinderschoenen ten opzichte van nu.quote:“The fuel load was not considered in the design and indeed I don't know how it could've been considered”
A 'lead structural engineer/ hoofdontwerper volgens jou) die niet over wist? Of 'didn't know how it could've been considered?
And you trust this perons opinion?
Nee, dat is gewoon heel erg dom.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:25 schreef ATuin-hek het volgende:
Helemaal 100% gaat niet werken nee, maar 100% min een beetje om van vliegveld naar toren te vliegen is toch niet zo gek?
Heb je daar een bronnetje voor? Wat ik daar zo snel over kan vinden komt dat nog niet eens in de buurt van wat jij hier claimt.quote:Op donderdag 26 april 2018 00:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon heel erg dom.
A space travel/NASA fanboy and you didn't know that 35/40% van de brandstof alleen met take-off/climb gebruikt is.
Dan bijna 'n uurtje in de lucht. Plus 't feit dat de fuel-load ligt eraan andere factoren (vlucht tijdsduur, hoeveel passasgiers, baggage) Alles berekend wegens kosten is. Fully-laden 767 wel verder dan Boston naar LA kan vliegen
Dus 'fully-laden' tanken helemaal niet nodig zijn. Als aeronautishe/space avontuur enthusiast zou je dat toch al goed zou weten.
Maar ja goed, ben toch weer 'n beetje klaar mee.
Wie zegt dat? De hoofdontwerper/chief structural engineer of 9/11 leugenaar/charlatan Leslie Robertson? LOL!quote:Op donderdag 26 april 2018 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Voor de volledigheid, Flight 11 zat ongeveer op 10.000 vd 24.140 gallons. De bewering is ook niet dat deze fully fuelled was op het moment van impact. Voor de ander was dat 10.000 vd 11.489. Een stuk voller dan jij hier claimt dat mogelijk zou zijn.
Dat is ook een manier om toe te geven dat je geen enkel argument hebt. Veel plezier ermee danquote:Op donderdag 26 april 2018 12:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wie zegt dat? De hoofdontwerper/chief structural engineer of 9/11 leugenaar/charlatan Leslie Robertson? LOL!
Laat maar jongen. Ik ga niet in met je praatjes over imaginary/fictieve vliegtuigen.
Als ze de laatste keer getankt hebben kan dit gemakkelijk worden berekend, brandstof verbruik voor de afstand en snelheid. En presto!quote:Op donderdag 26 april 2018 12:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wie zegt dat? De hoofdontwerper/chief structural engineer of 9/11 leugenaar/charlatan Leslie Robertson? LOL!
Laat maar jongen. Ik ga niet in met je praatjes over imaginary/fictieve vliegtuigen.
Komt dus gewoon uit je dikke duim.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ga maar ff lekker zelf bronnetjes uitzoeken.
Dat zie je helaas zo vaak, van die slecht gelezen en slecht begrepen dingen. Zo jammer allemaal.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komt dus gewoon uit je dikke duim.
Als iemand anders iets post loop je te jammeren om bron vermelding.
Post gewoon een bron man, anders komt zuig je gewoon weer een lul verhaal uit je duim en komt het weer geheel ongeloofwaardig over.
Zo vaak word het ook niet gevraagd.
Als jij kan 't zo snel kan vinden,dan kan je hier posten ipv mij vragen.quote:Op donderdag 26 april 2018 00:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je daar een bronnetje voor? Wat ik daar zo snel over kan vinden komt dat nog niet eens in de buurt van wat jij hier claimt.
Jij maakt die claim, ik niet.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als jij kan 't zo snel kan vinden,dan kan je hier posten ipv mij vragen.
Van waar heb je deze cijfers gekregen?quote:Op donderdag 26 april 2018 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Voor de volledigheid, Flight 11 zat ongeveer op 10.000 vd 24.140 gallons. De bewering is ook niet dat deze fully fuelled was op het moment van impact. Voor de ander was dat 10.000 vd 11.489. Een stuk voller dan jij hier claimt dat mogelijk zou zijn.
Volgens mij heb je niks over gevonden.quote:Op donderdag 26 april 2018 00:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je daar een bronnetje voor? Wat ik daar zo snel over kan vinden komt dat nog niet eens in de buurt van wat jij hier claimt.
Officiële verhaal + stats van het vliegtuig type.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Van waar heb je deze cijfers gekregen?
Thats the maximum fuel capacity. 24,140Usgal / 91,380Lquote:Op donderdag 26 april 2018 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Voor de volledigheid, Flight 11 zat ongeveer op 10.000 vd 24.140 gallons. De bewering is ook niet dat deze fully fuelled was op het moment van impact. Voor de ander was dat 10.000 vd 11.489. Een stuk voller dan jij hier claimt dat mogelijk zou zijn.
Ah. So you basically made it up and therefore cannot provide an exact quote from any of the many, much more reliable sources than yourself. It seems like another good reason not to believe a fckin word that you have the shameless audacity to type.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Officiële verhaal + stats van het vliegtuig type.
Hopelijk heb je 't nu ook zelf door dat je opmerking hier boven totaal onzin is.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[
Helemaal 100% gaat niet werken nee, maar 100% min een beetje om van vliegveld naar toren te vliegen is toch niet zo gek?
quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Thats the maximum fuel capacity. 24,140Usgal / 91,380L
A 767 has a range of about 4,000 miles at least. Boston to LA is around 2,500 miles so for such a flight, it would not be necessary or make any sense to have full tanks at take-off.
The fictitious 9/11 planes used only a third of passenger/baggage capacity so there would be even less fuel required for the flight.
The suggestion/assumption that the 9/11 fictitious jets were 'fully-laden' (even at take-off) is not only very misleading but also absolute bullshit.
It doesn't matter much anyway, but it's just another piece of nonsense in the silly 9/11 official storyline.
Ask the pilot
https://www.usatoday.com/(...)boeing-737/17036931/
Flight planning includes the fuel to fly from the departure airport to the destination, to an alternate if required, and to fly for 45 minutes. If holding is anticipated, then additional fuel is added. Every pound of fuel requires additional fuel to lift it, thereby adding cost to the flight.
Jij moet echt eens leren om beter te lezen...quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ah. So you basically made it up and therefore cannot provide an exact quote from any of the many, much more reliable sources than yourself. It seems like another good reason not to believe a fckin word that you have the shameless audacity to type.
Ah yes, your usual evasive, ignorant bullshit.quote:Op zaterdag 28 april 2018 11:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[..]
Jij moet echt eens leren om beter te lezen...
Het is nog steeds de waarheid. Je leest duidelijk erg slecht, en verzint van alles wat ik helemaal niet schrijf, of zelfs expliciet het tegenover gestelde over schrijf. Dus ja, leer alsjeblieft eens beter lezen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 13:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ah yes, your usual evasive, ignorant bullshit.
Wrong.quote:
Wrongquote:
Wrong.quote:
Wrongquote:Op woensdag 25 april 2018 22:25 schreef ATuin-hek het volgende:
Helemaal 100% gaat niet werken nee, maar 100% min een beetje om van vliegveld naar toren te vliegen is toch niet zo gek?
Zelfs jouw eigen bronnen spreken je hierin tegen... En nee, dat is niet waar ik het hierboven over had. Kijk alleen al naar jouw onbegrip over brandstof in de vliegtuigen en zo. Je misrepresent daar op meerdere manieren wat ik er over schrijf.quote:
Bron?quote:
No it's not. Kijk naar de kleinere van die twee 767's. Die zat op 90ish procent van total capacity.quote:
Helemaal geen bron.quote:Op vrijdag 27 april 2018 16:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Officiële verhaal + stats van het vliegtuig type.
Zegt wie?quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
No it's not. Kijk naar de kleinere van die twee 767's. Die zat op 90ish procent van total capacity.
Nee dat zeg ik toch, is het officiële verhaal Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen?quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:00 schreef Tingo het volgende:
[..]
Helemaal geen bron.
Je verzint maar wat.
Why would such similar flights (aircraft type,destinations, passenger and baggage on board) take-off with and then consume such different amounts of fuel?quote:Op donderdag 26 april 2018 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Voor de volledigheid, Flight 11 zat ongeveer op 10.000 vd 24.140 gallons. De bewering is ook niet dat deze fully fuelled was op het moment van impact. Voor de ander was dat 10.000 vd 11.489. Een stuk voller dan jij hier claimt dat mogelijk zou zijn.
Because not all planes and not all flights are the same? Wat is hier precies zo vreemd aan?quote:Op zondag 29 april 2018 21:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Why would such similar flights (aircraft type,destinations, passenger and baggage on board) take-off with and then consume such different amounts of fuel?
Where exactly did you get the figures? I think you just made them up.
Wrong again.quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
No it's not. Kijk naar de kleinere van die twee 767's. Die zat op 90ish procent van total capacity.
Wrong... Het waren voor de twee torens verschillende subtypes 767.quote:Op maandag 30 april 2018 13:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wrong again.
De fictieve 9/11 vliegtuigen zelfde maat waren.
Eentje ietsjes lichter was.
Als we de officiele onzin verhaaltjes moeten geloven
The fictitious 9/11 flights were pretty much the same.quote:Op maandag 30 april 2018 13:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Because not all planes and not all flights are the same? Wat is hier precies zo vreemd aan?
Pretty much is not the same.quote:Op maandag 30 april 2018 13:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
The fictitious 9/11 flights were pretty much the same.
The flightplanners would know almost exactly how much fuel would be required for the trip. Why would they fill them to capacity and then let them fly with so much unused fuel on board? Thats not very cost efficient at all.
767-200 and 767-200ER are the same size.The 767-200 is just a few tons lighter.quote:Op maandag 30 april 2018 13:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wrong... Het waren voor de twee torens verschillende subtypes 767.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |