Just a few thousand kilo's? That's like nothing!quote:Op maandag 30 april 2018 13:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
767-200 and 767-200ER are the same size.The 767-200 is just a few tons lighter.
You obviously haven't read the specs and stats very well.
I want to ask you this nicely.quote:Op maandag 30 april 2018 13:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wrong again.
De fictieve 9/11 vliegtuigen zelfde maat waren.
Eentje ietsjes lichter was.
Als we de officiele onzin verhaaltjes moeten geloven
Same size planes, same destinations, same distances, roughly the same payload. There would absolutely no good reason to be at maximum fuel capacity at take-off for either flight.quote:
Jij vind 24000 gallons pretty much the same als 11000 gallons max capacity? Die brandstoftanks zijn meer dan twee keer zo groot man. De hoeveelheid brandstof aan boord hangt van zoveel factoren af, niet alleen van de vluchtduur.quote:Op maandag 30 april 2018 13:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
The fictitious 9/11 flights were pretty much the same.
The flightplanners would know almost exactly how much fuel would be required for the trip. Why would they fill them to capacity and then let them fly with so much unused fuel on board? Thats not very cost efficient at all.
De brandstoftank ging het om... Die is meer dan twee keer zo groot voor de ER versie.quote:Op maandag 30 april 2018 13:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
767-200 and 767-200ER are the same size.The 767-200 is just a few tons lighter.
You obviously haven't read the specs and stats very well.
Waar zeg ik dat dan?quote:Op maandag 30 april 2018 13:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Same size planes, same destinations, same distances, roughly the same payload. There would absolutely no good reason to be at maximum fuel capacity at take-off for either flight.
According to Hek and his magical figures (which he seems to have just pulled out of the air) - one of the fictitious planes used about 10 times as much fuel as the other.
Now you're lying again. You just pointed out some differences yourself, which you are now ignoring. All because you have this preconceived notion that any official story is a lie.quote:Op maandag 30 april 2018 13:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Same size planes, same destinations, same distances, roughly the same payload. There would absolutely no good reason to be at maximum fuel capacity at take-off for either flight.
According to Hek and his magical figures (which he seems to have just pulled out of the air) - one of the fictitious planes used about 10 times as much fuel as the other.
No - I think you have quoted incorrect figures.quote:Op maandag 30 april 2018 13:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij vind 24000 gallons pretty much the same als 11000 gallons max capacity? Die brandstoftanks zijn meer dan twee keer zo groot man. De hoeveelheid brandstof aan boord hangt van zoveel factoren af, niet alleen van de vluchtduur.
He's talking about fuel tanks.quote:Op maandag 30 april 2018 13:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
No - I think you have quoted incorrect figures.
The planes were the same size, only the 767-200 is slightly lighter.
Dat is juist het hele punt van de EXTENDED RANGE versie De brandstoftanks zijn groter. Het vliegtuig zelf niet nee, alleen wat zwaarder.quote:Op maandag 30 april 2018 13:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
No - I think you have quoted incorrect figures.
The planes were the same size, only the 767-200 is slightly lighter.
quote:
Dus volgens jou - eentje heeft 14,000 gallons gebruikt en de ander 1,400 gallons gebruikt.quote:Op donderdag 26 april 2018 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Voor de volledigheid, Flight 11 zat ongeveer op 10.000 vd 24.140 gallons. De bewering is ook niet dat deze fully fuelled was op het moment van impact. Voor de ander was dat 10.000 vd 11.489. Een stuk voller dan jij hier claimt dat mogelijk zou zijn.
Which is what I corrected you on.quote:Op maandag 30 april 2018 13:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is juist het hele punt van de EXTENDED RANGE versie De brandstoftanks zijn groter. Het vliegtuig zelf niet nee, alleen wat zwaarder.
Again, waar zeg ik dat dan? You're just making this up.quote:Op maandag 30 april 2018 13:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
[..]
Dus volgens jou - eentje heeft 14,000 gallons gebruikt en de ander 1,400 gallons gebruikt.
They were both in the air for about the same amount of time.
I think you just made these figures up.
Nee, je las weer eens niet goed wat ik schreef.quote:
In that case he should state fuel tanks and not vliegtuigen.quote:
quote:Op maandag 30 april 2018 13:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, je las weer eens niet goed wat ik schreef.
quote:Op zaterdag 28 april 2018 14:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
No it's not. Kijk naar de kleinere van die twee 767's. Die zat op 90ish procent van total capacity.
You should learn to read better in your own language or stop purposefully ignoring information that doesn't line up with your divergent worldview.quote:Op maandag 30 april 2018 13:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
In that case he should state fuel tanks and not vliegtuigen.
Een tank van 11000 gallon is kleiner dan een tank van 24000 gallon...quote:
Op donderdag 26 april 2018 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:quote:Op maandag 30 april 2018 13:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Again, waar zeg ik dat dan? You're just making this up.
En waar zeg ik dat de ene zoveel meer brandstof verbruikt heeft dan de andere?quote:Op maandag 30 april 2018 13:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Op donderdag 26 april 2018 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Voor de volledigheid, Flight 11 zat ongeveer op 10.000 vd 24.140 gallons. De bewering is ook niet dat deze fully fuelled was op het moment van impact. Voor de ander was dat 10.000 vd 11.489. Een stuk voller dan jij hier claimt dat mogelijk zou zijn.
Dat kan je zien van je eigen cijfers.quote:Op maandag 30 april 2018 13:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat de ene zoveel meer brandstof verbruikt heeft dan de andere?
Hoe dan?quote:
Nee hoor, je verzint zelf vanalles erbij.quote:
No.quote:Op maandag 30 april 2018 13:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij vind 24000 gallons pretty much the same als 11000 gallons max capacity? Die brandstoftanks zijn meer dan twee keer zo groot man. De hoeveelheid brandstof aan boord hangt van zoveel factoren af, niet alleen van de vluchtduur.
quote:
Please explain the above figures.quote:Op donderdag 26 april 2018 01:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Voor de volledigheid, Flight 11 zat ongeveer op 10.000 vd 24.140 gallons. De bewering is ook niet dat deze fully fuelled was op het moment van impact. Voor de ander was dat 10.000 vd 11.489. Een stuk voller dan jij hier claimt dat mogelijk zou zijn.
You should STFU or post something constructive or helpful to the 'discussion'.quote:Op maandag 30 april 2018 13:53 schreef Kamina het volgende:
[..]
You should learn to read better in your own language or stop purposefully ignoring information that doesn't line up with your divergent worldview.
In a word : No.quote:Op maandag 30 april 2018 13:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
I want to ask you this nicely.
Can u stop saying that those planes were fake/fictive?
Are they? If you find the discussion here in any way offensive, may be it's not really the place for you to be hanging out.quote:Op maandag 30 april 2018 13:41 schreef Vis1980 het volgende:
Een beetje een grote muil hebben over feiten en details, maar zelf steeds verkondigen dat de vliegtuigen niet echt waren.
Hoeveel mensen moeten er bij jouw verhaal in het complot hebben gezeten?
Duizenden mensen zijn dood, maar jij loopt even doodleuk en arrogant te verkondigen dat ze fictief waren. Ga je ongelooflijk schamen!
Fuel load at time of impact vs max capacity.quote:
Weet je zeker dat die 11.489 gallons cijfer helemaal goed is ? I suggest you look up the specifications again.quote:Op maandag 30 april 2018 21:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Fuel load at time of impact vs max capacity.
Vis is hier prima welkom. Laat dit soort geneuzel maar achterwegequote:Op maandag 30 april 2018 21:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Are they? If you find the discussion here in any way offensive, may be it's not really the place for you to be hanging out.
Ah die klopte inderdaad niet, had bij flight 77 (757-223) zitten kijken.quote:Op maandag 30 april 2018 22:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die 11.489 gallons cijfer helemaal goed is ? I suggest you look up the specifications again.
Wie zegt dat dat het geval is? Jij suggereerde dat dat helemaal niet kon, waarop ik je corrigeerde.quote:Kan je ook 'n goede reden geven waarom de fictieve 9/11 planes fully-loaded bij take-off waren en dus 3 of bijna 4 keer meer brandstof aan board voor zo'n destinatie nodig was?
Nope:quote:Volgens sommige bronnen, beide 9/11 fictieve vliegtuigen 767-200ER's waren.
http://nymag.com/news/9-11/10th-anniversary/planes/
yes they are. It's not about being offensive, it's about being a complete asshole over the back of a whole lot of dead people and their families.quote:Op maandag 30 april 2018 21:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Are they? If you find the discussion here in any way offensive, may be it's not really the place for you to be hanging out.
Lekker wazig weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 00:42 schreef ATuin-hek het volgende:
Wie zegt dat dat het geval is? Jij suggereerde dat dat helemaal niet kon, waarop ik je corrigeerde.
Neequote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Lekker wazig weer.
Welke 'geval' heb je 't over precies?
Do you think the 9/11 fictieve vliegtuigen fully-loaded at take-off waren of niet?
Neequote:Have you changed your mind?
Jij claimde iets over hoeveel brandstof tijdens takeoff/climb gebruikt werd aan het begin van de vlucht, weet je nog.quote:Hoe precies denk je dat je mij 'çorrigeerde' heb?
I understand that for some people questioning the validity of victims is a sensitive subject.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
yes they are. It's not about being offensive, it's about being a complete asshole over the back of a whole lot of dead people and their families.
Against all evidence you choose to stay deaf and blind, and you make it about a very dumb conspiracy.
BNW or not, ireally hope youll never loose your kids in an event and that other clueless dumb people will say your kid was an actor or never existed.
Look I dont mind asking questions about this, but saying 911 never even happened is something that doesn't even need to be debunked if you have relatives dying in it.
I still say that it 'd be around 30%. You haven't posted anything at all to make me think otherwise.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:29 schreef ATuin-hek het volgende:
Jij claimde iets over hoeveel brandstof tijdens takeoff/climb gebruikt werd aan het begin van de vlucht, weet je nog.
Grappig. You were the one making all the posts that referred to maximum fuel loads.quote:
Grappig dat je die post van mij waar ik gelijk verduidelijk dat ik niet claim dat ze vol vertrokken zijn voor het gemak maar negeert. Dat moet ook wel, anders kan je dit denkbeeld niet in stand houdenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Grappig. You were the one making all the posts that referred to maximum fuel loads.
Maybe you now understand that you were wrong but don't have the gonads to admit it because you have such a huge ego which you need to keep intact.
En heb je zelf al enig bewijs voor deze claim, anders dan je duim?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
I still say that it 'd be around 30%. You haven't posted anything at all to make me think otherwise.
You haven't corrected me about anything. You are nowhere near as clever as you like to think.
Doe ff normaal, ik probeer je simpelweg aan te moedigen om de discussie niet uit de weg te gaan, welke reden je daarvoor ook moge hebben.quote:Op maandag 30 april 2018 21:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
You should STFU or post something constructive or helpful to the 'discussion'.
I’ve given a ball-park figure from the info I have gathered from a few different forums/sites. I could be wrong of course.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En heb je zelf al enig bewijs voor deze claim, anders dan je duim?
Dus je hebt die bronnen, maar geeft ze gewoon niet? Klinkt alsof het uit een duim wordt gezogen. Is ook prima, kunnen we weer verderquote:Op woensdag 2 mei 2018 13:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
I’ve given a ball-park figure from the info I have gathered from a few different forums/sites. I could be wrong of course.
It’s general (interesting) info really and doesn’t have THAT much to do with 9/11. The point is, in reality, those flights would not have had so much fuel on board (9,000/10,000 gallons at impact according to the official fairy tale) and would not have even taken off with so much fuel on board as it would be well within their range to complete the flight to LAX with less .
You being an aviation, aerospace, aeronautical, enthusiast/plane-spotter type should be able to find more information quite easily.
And you seem to have much more time on your hands than I do.
Dan zijn we goed bezig.quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:10 schreef Danny het volgende:
Mensen, dit topic is door google geflagged als 'gevaarlijke of denigrerende inhoud'.
[ afbeelding ]
Verder niks, wilde alleen even melden hoe VOLKOMEN DEBIEL google is. Carry on
Zeker volkomen debielquote:Op woensdag 2 mei 2018 21:10 schreef Danny het volgende:
Mensen, dit topic is door google geflagged als 'gevaarlijke of denigrerende inhoud'.
[ afbeelding ]
Verder niks, wilde alleen even melden hoe VOLKOMEN DEBIEL google is. Carry on
Thats fantastic news!quote:Op woensdag 2 mei 2018 21:10 schreef Danny het volgende:
Mensen, dit topic is door google geflagged als 'gevaarlijke of denigrerende inhoud'.
[ afbeelding ]
Verder niks, wilde alleen even melden hoe VOLKOMEN DEBIEL google is. Carry on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |