Gaat uw gangquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:08 schreef Faraday01 het volgende:
Zullen we weer een polletje doen waar don Pat de Wolfpack los laat?
Ja hier nog 1. De edities ervoor wel onthouden.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben de editie van vorig jaar al weer helemaal vergeten.
Die woeste achtervolging van Oli ook? Dat ging echt hard.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik herinner me alleen de wederopstanding van SEBAS en de ontknoping op de wielerbaan waar Stuyven en Moscon opeens terugkomen bij de koplopers.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Stiekem denk ik dat hij het podium gaat halenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:47 schreef buzz1291 het volgende:
Je kan nog zoveel polls maken maar Van Aert wint toch, volgens half Belgie dan.
Het zou niet meer verrassend zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat hij het podium gaat halen
De dubbele pech van Peter, die op de brommer was.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die woeste achtervolging van Oli ook? Dat ging echt hard.![]()
Hopelijk heeft hij zondag eindelijk eens geen pech.
twitter:ProCyclingStats twitterde op woensdag 04-04-2018 om 10:08:31Very unique #ParisRoubaix #ParisRoubaix2018 @tanguyturgis @VitalConcept_CC is only 19y old.Will he be the 1st teenager of (over) last 50 years finishing @Paris_Roubaix https://t.co/MMcF0YemNR reageer retweet
Dat was de enige kans voor Boom om P-R te winnen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja hier nog 1. De edities ervoor wel onthouden.
Het jaar van De Lange Vansummeren vond ik genot
En Maarten Tjallingii op het podiumquote:Op woensdag 4 april 2018 11:37 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dat was de enige kans voor Boom om P-R te winnen.
zonder pech (reed lek toch?) had hij ver kunnen komen ja..quote:Op woensdag 4 april 2018 11:37 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dat was de enige kans voor Boom om P-R te winnen.
Reed lek ja, hij zat in de goede groep waar Vansummeren als enige van vooruit bleef.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:23 schreef franklop het volgende:
[..]
zonder pech (reed lek toch?) had hij ver kunnen komen ja..
Stybar heeft toch regelmatig aangevallen de afgelopen weken? Alleen lijken ze op hem wel elke keer te reageren..quote:Op woensdag 4 april 2018 11:39 schreef Wuwwa het volgende:
Tijd voor Stybar om eens te profiteren van het ploegenspel, wanneer gaat hij nu eens een keer de aanval kiezen..
Helaas wel maar 1 pijl per koers, waarna hij daarna perfect reageert op anderen als Niki ondertussen weggeschroeid is.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Stybar heeft toch regelmatig aangevallen de afgelopen weken? Alleen lijken ze op hem wel elke keer te reageren..
Vooral met commentaar van de Belgen erbijquote:Op woensdag 4 april 2018 14:03 schreef Chiappucci het volgende:
Die finale van 2016 met Hayman was wel echt genot trouwens.
Wie is Oli?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die woeste achtervolging van Oli ook? Dat ging echt hard.![]()
Hopelijk heeft hij zondag eindelijk eens geen pech.
Ah ok...had ik kunnen bedenken.quote:
Niki lacht op de solo’s van Tom en Fabian van 50k in Roubaixquote:Op woensdag 4 april 2018 13:52 schreef DeeBee het volgende:
Niki gaat vanaf Het Bos rechtdoor naar school en kantoor
Bij die van Tom was het Niki zelf die al heel vroeg af moest haken trouwensquote:Op woensdag 4 april 2018 15:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niki lacht op de solo’s van Tom en Fabian van 50k in Roubaix
daar ging Boonen echt vliegen en Niki kon het gewoon niet bolwerkenquote:Op woensdag 4 april 2018 15:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij die van Tom was het Niki zelf die al heel vroeg af moest haken trouwens
Volgens mij nemen ze die Stybar bij QS zelf continue in de maling. Laten 'm wegrijden in de wetenschap dat er nog wel een keer gereageerd gaat worden en dan kletst die lepe Terpstra er zelf wel overheen.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Stybar heeft toch regelmatig aangevallen de afgelopen weken? Alleen lijken ze op hem wel elke keer te reageren..
Niki gaat op z'n Ballerini's winnen. 4 minuten dit dat.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niki lacht op de solo’s van Tom en Fabian van 50k in Roubaix
Of na ronde 1 Max DNF.quote:Op woensdag 4 april 2018 21:19 schreef Blik het volgende:
Wel jammer dat de finish samenvalt met de F1, hoop op een snelle koers
Da's niet eerlijk, dan slaat hij de kasseien overquote:Op woensdag 4 april 2018 13:52 schreef DeeBee het volgende:
Niki gaat vanaf Het Bos rechtdoor naar school en kantoor
Tom Boonen heeft gesproken, Niki gaat zondag iedereen naar huis fietsenquote:Op woensdag 4 april 2018 21:06 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niki gaat op z'n Ballerini's winnen. 4 minuten dit dat.
quote:Op woensdag 4 april 2018 23:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
nieuwste weervoorspelling is weer droog helaas
Toch bizar dat het op een bepaalde zondag begin april al 16 jaar droog is.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
nieuwste weervoorspelling is weer droog helaas
Lol, die zit na 2 uur koers alweer in de busquote:Op donderdag 5 april 2018 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Movistar neemt Marc Soler mee.
Arme jongen.
twitter:A_ParisRoubaix twitterde op donderdag 05-04-2018 om 17:29:20⚠️[BREAKING NEWS]⚠️🇫🇷 En raison de l’état du secteur d’Haveluy, nous allons faire passer en urgence demain une balayeuse. 🇬🇧 Because of the situation of the sector of Haveluy, we are going to make, as a matter of urgency tomorrow, a sweeper pass.#ParisRoubaix https://t.co/0GQkjSeC0h reageer retweet
Allemaal een regendansje doen, jongens!quote:Op donderdag 5 april 2018 18:52 schreef Faraday01 het volgende:
Accuweather voorspelt zondagavond en -nacht wat regen. Als dat iets eerder over trekt kan het leuk worden
Die wil zelf heel graag starten blijkbaar.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Movistar neemt Marc Soler mee.
Arme jongen.
Inmiddels de hele dag 40-50% kans op regenquote:Op donderdag 5 april 2018 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Allemaal een regendansje doen, jongens!
https://www.paris-roubaix.fr/en/stage-1quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:05 schreef Blik het volgende:
Is er een soort van tijdsplanning ergens te vinden (wat je bij de Tour ook hebt). Wil graag weten hoe laat ze ongeveer bij het Bos zijn
Ok thx!quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://www.paris-roubaix.fr/en/stage-1
Tussen 15:00 en 15:30 dus.
Slecht, matig, matig, flopshowtwitter:RoBeenkens twitterde op vrijdag 06-04-2018 om 12:02:25Le secteur pavé d’Haveluy avant et après le nettoyage. Paris-Roubaix J-2 #rtbfsport
reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Slecht, matig, matig, flopshowtwitter:RoBeenkens twitterde op vrijdag 06-04-2018 om 12:02:25Le secteur pavé d’Haveluy avant et après le nettoyage. Paris-Roubaix J-2 #rtbfsport https://t.co/SexnreLx0e reageer retweet
Zal nog niet eenvoudig worden. Ik vind dit wel logisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RAAAAAAAAAH
Dat mag jij vinden, Slob.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zal nog niet eenvoudig worden. Ik vind dit wel logisch eigenlijk.
+1quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Precies. Het is wegwielrennen, geen veldrijden.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:1.Bora Hansgrohe (Sagan 1)
2.Quick-Step Floors (Terpstra 4)
3.Groupama (Démare 6)
4. Movistar (Soler 10)
5.Trek – Segafredo (Stuyven 11)
6.BMC (Van Avermaet 12)
7.EF Education (Vanmarcke 15)
8.AG2R (Naesen 21)
9.UAE (Kristoff 27)
10.Sky (Thomas 33)
11.Sunweb (Teunissen 37)
12.Lotto-Soudal (Debusschere 41)
13.Dimension Data (Boasson Hagen 42)
14.Mitchelton Scott (Trentin 49)
15.Astana (Cort Nielsen 51)
16.Katusha (Kittel 65)
17.LottoNL-Jumbo (Roosen 77)
18.Bahrain-Merida (Haussler 97)
Toch wel een groot nadeel voor ons Wout lijkt me zo.quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:19 schreef TheArt het volgende:
Volgorde volgwagens. WorldTour-teams hebben 1 t/m 18, ProConti-teams 19 t/m 25.
[..]
Sporza begint om 10h40 met de voorbeschouwingquote:Op vrijdag 6 april 2018 21:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke zender zondag vanaf start erbij, ES?
Goede reden om de finale vroeg te openen voor Woutquote:Op vrijdag 6 april 2018 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch wel een groot nadeel voor ons Wout lijkt me zo.
Die's niet goed...maar blijkbaar hebben we hier weer een liefhebber te pakken. Dat vind ik dan wel weer mooiquote:Op donderdag 5 april 2018 21:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die wil zelf heel graag starten blijkbaar.
En de winnaar van twee jaar terug er niet tussen zetten.quote:Op zaterdag 7 april 2018 10:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
45 namen noemen, waarom ook niet?
Brammetje Tankink, mooi manquote:Op zaterdag 7 april 2018 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
OPTAKT
***** Niki Terpstra
**** Zdenek Stybar, Philippe Gilbert
*** Sep Vanmarcke, Yves Lampaert, Oliver Naesen, Greg Van Avermaet, Peter Sagan, Arnaud Demare
** Geraint Thomas, Wout Van Aert, John Degenkolb, Jasper Stuyven, Gianni Moscon, Matteo Trentin, Mads Pedersen, Mike Teunissen, Alexander Kristoff, Bert De Backer
* Edward Theuns, Magnus Cort, Jens Debusschere, Søren Kragh, Jurgen Roelandts, Dylan Van Baarle, Sebastian Langeveld, Tony Martin, Luke Durbridge, Stefan Küng, Ian Stannard, Damien Gaudin, Adrien Petit, Timo Roosen, Christophe Laporte, Luka Mezgec, Ramon Sinkeldam, Daniel Oss, Luke Rowe, Marcel Sieberg, Bram Tankink, Heinrich Haussler, Imanol Erviti, Jasha Sütterlin, Nils Politt, Sylvain Chavanel, Alex Kirsch
Die heeft maximus er gewoon zelf tussen gezet hoop ikquote:
Correct.quote:Op zaterdag 7 april 2018 10:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Die heeft maximus er gewoon zelf tussen gezet hoop ik
Wel mooi als ze dat volhouden tijdens de Tour, heeft iedereen er alsnog geen klote aan voor hun poultjesaids.quote:Op zaterdag 7 april 2018 10:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
45 namen noemen, waarom ook niet?
Aan die dronken Denen heb je sowieso geen klote.quote:Op zaterdag 7 april 2018 10:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel mooi als ze dat volhouden tijdens de Tour, heeft iedereen er alsnog geen klote aan voor hun poultjesaids.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige teksten weer![]()
Verschillende gazetten. Roger verkoopt nog altijd. Renotrap is het daar mee eens.quote:Op zaterdag 7 april 2018 13:18 schreef Chiappucci het volgende:
Haha, wat een held die Roger![]()
Wel serieus lange artikelen. Hebben ze daar 4 pagina's voor uitgetrokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
gewoon doen! In september met de auto de kasseistroken getrotseerd. Helaas niet het bos (want afgesloten voor gemotoriseerd verkeer). Zelfs dan is het indrukwekkend.quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:14 schreef Sigaartje het volgende:
Ben geen wielrennerfan, maar dit vind ik nou wel weer leuk. Ik zou trouwens dolgraag eens in dat bos willen wandelen.
ASO heeft het niet zo op onze Roompot goden, volgens mij ook geen wildcard voor LBL?quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:02 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
En wel Delko Marseille, Fortuneo en WB Veranclassic
quote:Op zondag 8 april 2018 06:25 schreef Faraday01 het volgende:
Vanaf 11 uur vanochtend tot 7 uur vanavond een 50-50 kans op regen in Roubaix
quote:Op zondag 8 april 2018 07:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
14:00
http://www.weathercast.co(...)b268a858b5e4c7f.html
IS HET ZO EEN DAG???!??quote:Op zondag 8 april 2018 07:32 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op dit moment zie ik op Buienradar in elk geval een bui boven Roubaix en omgeving
Sjoerdgodquote:Op zondag 8 april 2018 08:34 schreef Sjoerd102 het volgende:
zo, ik ga me klaarmaken voor een dagje Roubaix. Ik zal proberen onderweg wat te posten.
Als ie gewoon de sterkste is dan sloopt hij iedereen op Mons. Behalve Sep, maar die ligt daarvoor al op z'n muil.quote:Op zondag 8 april 2018 08:41 schreef franklop het volgende:
Er is wel heel veel vertrouwen in Niki overal, ook in buitenland. Maar denk niet dat hij de kans gaat krijgen alleen weg te rijden
Een duo ontsnapping met Lampaert vanaf het Bosquote:Op zondag 8 april 2018 08:44 schreef Bugno het volgende:
[..]
Als ie gewoon de sterkste is dan sloopt hij iedereen op Mons. Behalve Sep, maar die ligt daarvoor al op z'n muil.
quote:Op zondag 8 april 2018 08:30 schreef Bugno het volgende:
https://www.ad.nl/wielren(...)favorieten~ae5e0171/
Damien Gaudin gaat winnen mannen
quote:Op zondag 8 april 2018 10:27 schreef Van_Poppel het volgende:
lekker de hele dag wielrennen kijken op de zolderkamer
Een outsider noemen ok, maar dan bij Gaudin of all places uitkomen is wel erg straf.quote:
En tussendoor nog wat voetbal en na het wielrennen er is nog F1quote:Op zondag 8 april 2018 10:27 schreef Van_Poppel het volgende:
lekker de hele dag wielrennen kijken op de zolderkamer
F1 begint idd om 17h10 zie ik nuquote:Op zondag 8 april 2018 10:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
En tussendoor nog wat voetbal en na het wielrennen er is nog F1
Zondagen in april![]()
Is de verwachting dat ze om 17.10 wel binnen zijn dan? Of wordt dat spannend?quote:Op zondag 8 april 2018 10:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
F1 begint idd om 17h10 zie ik nuFijn dat ze daar ook rekening met de voorjaarsklassiekers houden.
Ze hebben volgens mij rugwind, maar het gaat er inderdaad om spannen.quote:Op zondag 8 april 2018 10:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is de verwachting dat ze om 17.10 wel binnen zijn dan? Of wordt dat spannend?
Ja dat wordt nog spannend ja. Dan moeten ze wel ff doorjassen jaquote:Op zondag 8 april 2018 10:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is de verwachting dat ze om 17.10 wel binnen zijn dan? Of wordt dat spannend?
Verdomme, dat ziet er niet zo goed uit dan. Op naar het supersnelle schema.quote:Op zondag 8 april 2018 10:53 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja dat wordt nog spannend ja. Dan moeten ze wel ff doorjassen ja
[ afbeelding ]
Weet niet hoe de wind staat daar? Moet ik nog effe opzoeken.
Nee idd, dat is maar een tweesterrenstrook met aan de kanten veel gewoon asfalt. Dan maar Carrefour.quote:Op zondag 8 april 2018 10:57 schreef TheArt het volgende:
Kom op MIchel, je weet ook zelf dat je in Hem er niet meer van kan wegrijden.
Ja snap er ook niks van heel het jaar geeft Karl commentaar bij de koers alleen bij Roubaixquote:Op zondag 8 april 2018 11:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jammer dat Jose geslachtofferd wordt
ze hadden beter Michel kunnen slachtofferenquote:Op zondag 8 april 2018 11:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja snap er ook niks van heel het jaar geeft Karl commentaar bij de koers alleen bij Roubaix
Zijn er nog meer renners die dit puur doen voor de Tour later dit jaar?quote:
Maar Soler rijdt geen Tourquote:Op zondag 8 april 2018 11:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Zijn er nog meer renners die dit puur doen voor de Tour later dit jaar?
twitter:lars_boom twitterde op zondag 08-04-2018 om 10:47:25It will be strange and weird not to race #parisroubaix today. It’s my favorite race ever! I will make sure i will be back next year with even more motivation and better condition. @LottoJumbo_road https://t.co/W5E5ZUdE82 reageer retweet
Nee.quote:Op zondag 8 april 2018 11:27 schreef Columbiafan het volgende:
Verwachten wij iets van Max Walscheid vandaag?
wel van die andere Maxquote:Op zondag 8 april 2018 11:27 schreef Columbiafan het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2018 08:37 schreef Bugno het volgende:
[..]
Sjoerdgod
Hopelijk lukt het allemaal met de planning.
Jij?quote:Op zondag 8 april 2018 11:27 schreef Columbiafan het volgende:
Hij heeft hier wel een doel van gemaakt, dus ben ik best benieuwd hoe ver ie komt. Deze koers zou hem moeten kunnen liggen.quote:
Karl is dus een bloedhond die zijn eigen tekortkomingen niet kent.quote:Op zondag 8 april 2018 11:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://radio1.be/zou-kar(...)an-jose-willen-geven
quote:
Wat is het nou???quote:Op zondag 8 april 2018 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Quick step heeft sowieso wel genoeg gewonnen
Nou, dat wordt een goeie chemie in de cabine.quote:Op zondag 8 april 2018 11:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://radio1.be/zou-kar(...)an-jose-willen-geven
Zij is echt eng.quote:Op zondag 8 april 2018 11:40 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat vind je van mevrouw Pedersen?
https://www.instagram.com/lisette_dam_joergensen/
Ze zijn al bijna 4 jaar verloofdquote:Op zondag 8 april 2018 11:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zij is echt eng.
Wat zijn die Denen voor een rare figuren eigenlijk. Verloofd zijn op je 22e.Dat is bij die Bjerg helemaal erg, dat meisje is net 18 en maar vast lekker gaan trouwen. Idioten.
Wtf.quote:Op zondag 8 april 2018 11:43 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Ze zijn al bijna 4 jaar verloofd![]()
https://www.instagram.com(...)sette_dam_joergensen
Lekker barbiepopje toch.quote:Op zondag 8 april 2018 11:40 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat vind je van mevrouw Pedersen?
https://www.instagram.com/lisette_dam_joergensen/
quote:Op zondag 8 april 2018 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap echt niks van die Denen. Weg ermee, allemaal.
Liefde op het eerste gezichtquote:Op zondag 8 april 2018 11:49 schreef Blik het volgende:
Meidje komt uit 96, dus ze is 21/22. Blijft bizar op je 17de/18de verloofd zijn
Precies. Dan hoor je te feesten.quote:Op zondag 8 april 2018 11:49 schreef Blik het volgende:
Meidje komt uit 96, dus ze is 21/22. Blijft bizar op je 17de/18de verloofd zijn
Mwahquote:Op zondag 8 april 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
Dit is toch wel de mooiste dag van het jaar
Voor de sportliefhebber
en ik moet zo weer wegquote:Op zondag 8 april 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
Dit is toch wel de mooiste dag van het jaar
Voor de sportliefhebber
quote:Voor commentator Joris van den Berg is Philippe Gilbert niet de topfavoriet vandaag. "Hij heeft deze wedstrijd nog maar één keer gereden in zijn carrière. In 2007 reed hij hier voor het eerst en het laatst. Ik denk dat het veel zegt over zijn parcourskennis."
Ik denk ook niet dat Gilbert niet gaat winnen maar dat heeft niets met parcourskennis te maken. Net iets te weinig Flandrien om als het echt hard gaat op Mons-en-Pevele en Carrefour-de-l'arbre te kunnen volgen.quote:Op zondag 8 april 2018 11:53 schreef franklop het volgende:
Gilbert gaat niet winnen volgens opperkenner Joris
[..]
Niet echt één specifieke dag maar 27 mei met GP van Monaco, Indy 500 en Coca-Cola 600 staat toch wel erg hoog, onder een aantal olympische dagenquote:
Ik waardeer het dat je toch even reageert.quote:
en MXGPquote:Op zondag 8 april 2018 11:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet echt één specifieke dag maar 27 mei met GP van Monaco, Indy 500 en Coca-Cola 600 staat toch wel erg hoog, onder een aantal olympische dagen
Sowieso staan dingen die eens in de 2-4 jaar zijn bij mij doorgaans wel hoger dan iets wat elk jaar weer is. Waarmee ik niet wil zeggen dat vandaag geen topdag is, want het is natuurlijk gewoon weer een lekker dagje met P-R en F1 en motoren
Dat boeit me dan weer weinigquote:
Wordt weer geen kampioen.quote:Op zondag 8 april 2018 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
F1 is geen sport.
En Max Verstappen ligt er na de eerste bocht toch weer uit.
Man man man. Tig seconden verschil tussen de posities (met af en toe eens een uitzondering de leuke kant op) leuker vinden dan in de slotronden knokken om de winstquote:Op zondag 8 april 2018 11:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vind dat een stuk leuker om te kijken dan MotoGP
Nee, natuurlijk niet. Hij kan er geen reet van.quote:
27 mei is vaak een goede 2e ja (of naja de laatste zondag in mei), zeker zoals vorig jaar met de finale van de Giro erbij.quote:Op zondag 8 april 2018 11:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet echt één specifieke dag maar 27 mei met GP van Monaco, Indy 500 en Coca-Cola 600 staat toch wel erg hoog, onder een aantal olympische dagen
Sowieso staan dingen die eens in de 2-4 jaar zijn bij mij doorgaans wel hoger dan iets wat elk jaar weer is. Waarmee ik niet wil zeggen dat vandaag geen topdag is, want het is natuurlijk gewoon weer een lekker dagje met P-R en F1 en motoren
quote:Op zondag 8 april 2018 11:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vind dat een stuk leuker om te kijken dan MotoGP
Alvast/nog gefeliciteerdquote:Op zondag 8 april 2018 11:59 schreef franklop het volgende:
[..]
27 mei is vaak een goede 2e ja (of naja de laatste zondag in mei), zeker zoals vorig jaar met de finale van de Giro erbij.
Maar buiten OS gezien vind ik dan deze dag vaak het mooist, mede omdat het regelmatig dan ook mijn verjaardag is
ZOals vandaag net niet het geval is
Dat f-1 topic is echt genieten als hij er weer eens niks van bakt.quote:Op zondag 8 april 2018 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Hij kan er geen reet van.
Maar het ligt altijd aan de auto. Al een paar jaar lang. Nooit aan Max.
Ik zit al in pole position op mijn stoel.quote:Op zondag 8 april 2018 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat f-1 topic is echt genieten als hij er weer eens niks van bakt.
Broekje uit idd.quote:Op zondag 8 april 2018 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is altijd een prachtige week. Eerst de mooiste rittenkoers van het jaar, dan de mooiste klassieker.
Ieder jaar weer klaarkomen als ze het Bos van Wallers betreden.
In het PSV topic trappen ze er nog harder in dan in F1.quote:Op zondag 8 april 2018 12:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit al in pole position op mijn stoel.
Nu nog een keer met een prima regenachtige dag, dat zou wel weer eens genot zijnquote:Op zondag 8 april 2018 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is altijd een prachtige week. Eerst de mooiste rittenkoers van het jaar, dan de mooiste klassieker.
Dat was wel even flink genieten gister ja.quote:Op zondag 8 april 2018 12:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In het PSV topic trappen ze er nog harder in dan in F1.
Dan wint Lars Boom heb ik gehoord.quote:Op zondag 8 april 2018 12:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu nog een keer met een prima regenachtige dag, dat zou wel weer eens genot zijn
quote:Op zondag 8 april 2018 12:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit al in pole position op mijn stoel.
Met een kwartier voorsprong.quote:Op zondag 8 april 2018 12:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan wint Lars Boom heb ik gehoord.
Eerlijk is eerlijk, in de Vansummeren editie had hij zomaar kunnen winnen en had stiekem dit jaar op hem gerekend.quote:Op zondag 8 april 2018 12:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan wint Lars Boom heb ik gehoord.
Daarom draag je ook een bril, Sebas. Haha!quote:
de Max-sekte is echt eng.quote:Op zondag 8 april 2018 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel weer even geleden ja.quote:Op zondag 8 april 2018 12:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu nog een keer met een prima regenachtige dag, dat zou wel weer eens genot zijn
Deze dag niet volledig vrijplannenquote:Op zondag 8 april 2018 12:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Hopelijk een kutkoers, want ik mis de finale
Jij was zelf flink genieten gister ja.quote:Op zondag 8 april 2018 12:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was wel even flink genieten gister ja.
PSV supporters zijn lieve mensen.quote:Op zondag 8 april 2018 12:08 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Jij was zelf flink genieten gister ja.
en dan volgende week zondag de deceptie die AGR heetquote:Op zondag 8 april 2018 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
vorig jaar nochtans een prima koersquote:Op zondag 8 april 2018 12:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dan volgende week zondag de deceptie die AGR heet
Omdat hij de sterkst renner is van dit voorjaar, en het beste alleen kan rijden.quote:Op zondag 8 april 2018 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Waarom noemen zoveel mensen niki als favoriet? Hoe groot is de kans nou dat je 2x in 2 weken een klassieker wint met een solo?
Ongeveer 50%.quote:Op zondag 8 april 2018 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Waarom noemen zoveel mensen niki als favoriet? Hoe groot is de kans nou dat je 2x in 2 weken een klassieker wint met een solo?
quote:Op zondag 8 april 2018 12:11 schreef TheArt het volgende:
Stond daar nou dat Van Aert 2e was in de Vuelta van 2015?
En heel aantrekkelijk, en niet dik.quote:
Bij Dillier stond dat ie bij Alecto reed ipv AG2R. De man van de graphics heeft gisteren een goed feestje gehad.quote:
Mijn significant other is verdwenen van dit forum.quote:Op zondag 8 april 2018 12:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
gooi jij jezelf nu in de uitverkoop
quote:Op zondag 8 april 2018 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
Weer even bij gelezen in het PSV topic. Bedankt Mani.
je hoeft niet te beoordelen hoor, ik kan prima zelf bepalen wat ik leuk vindquote:Op zondag 8 april 2018 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man man man. Tig seconden verschil tussen de posities (met af en toe eens een uitzondering de leuke kant op) leuker vinden dan in de slotronden knokken om de winst
Ik ben er nogquote:Op zondag 8 april 2018 12:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn significant other is verdwenen van dit forum.
Was je gedicht zo waardeloos?quote:Op zondag 8 april 2018 12:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn significant other is verdwenen van dit forum.
Als je er al één hebt is de kans in elk geval groter dan voor de eerste van die twee wedstrijden.quote:Op zondag 8 april 2018 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 8 april 2018 12:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
je hoeft niet te beoordelen hoor, ik kan prima zelf bepalen wat ik leuk vind
Dan hebben de trolls en chauvinistische debielen hun showdownquote:Op zondag 8 april 2018 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We waren hem allemaal spuugzat en zijn blij dat hij eindelijk is opgerot.quote:Op zondag 8 april 2018 12:30 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Blijft Koffieplanter nou echt voor goed weg ofzo? Vond hem wel schattig altijd.
Cringequote:Op zondag 8 april 2018 12:32 schreef franklop het volgende:
Mag hopen dat Niki niet weer een nummer gaat opdragen mocht hij winnen.
Hier meen je helemaal niks van.quote:Op zondag 8 april 2018 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We waren hem allemaal spuugzat en zijn blij dat hij eindelijk is opgerot.
Natuurlijk wel. Hij kan niet meer anders.quote:Op zondag 8 april 2018 12:32 schreef franklop het volgende:
The white man marches on ofzo.quote:Op zondag 8 april 2018 12:32 schreef franklop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |