Mwahquote:Op zondag 8 april 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
Dit is toch wel de mooiste dag van het jaar
Voor de sportliefhebber
en ik moet zo weer wegquote:Op zondag 8 april 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
Dit is toch wel de mooiste dag van het jaar
Voor de sportliefhebber
quote:Voor commentator Joris van den Berg is Philippe Gilbert niet de topfavoriet vandaag. "Hij heeft deze wedstrijd nog maar één keer gereden in zijn carrière. In 2007 reed hij hier voor het eerst en het laatst. Ik denk dat het veel zegt over zijn parcourskennis."
Ik denk ook niet dat Gilbert niet gaat winnen maar dat heeft niets met parcourskennis te maken. Net iets te weinig Flandrien om als het echt hard gaat op Mons-en-Pevele en Carrefour-de-l'arbre te kunnen volgen.quote:Op zondag 8 april 2018 11:53 schreef franklop het volgende:
Gilbert gaat niet winnen volgens opperkenner Joris
[..]
Niet echt één specifieke dag maar 27 mei met GP van Monaco, Indy 500 en Coca-Cola 600 staat toch wel erg hoog, onder een aantal olympische dagenquote:
Ik waardeer het dat je toch even reageert.quote:
en MXGPquote:Op zondag 8 april 2018 11:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet echt één specifieke dag maar 27 mei met GP van Monaco, Indy 500 en Coca-Cola 600 staat toch wel erg hoog, onder een aantal olympische dagen
Sowieso staan dingen die eens in de 2-4 jaar zijn bij mij doorgaans wel hoger dan iets wat elk jaar weer is. Waarmee ik niet wil zeggen dat vandaag geen topdag is, want het is natuurlijk gewoon weer een lekker dagje met P-R en F1 en motoren
Dat boeit me dan weer weinigquote:
Wordt weer geen kampioen.quote:Op zondag 8 april 2018 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
F1 is geen sport.
En Max Verstappen ligt er na de eerste bocht toch weer uit.
Man man man. Tig seconden verschil tussen de posities (met af en toe eens een uitzondering de leuke kant op) leuker vinden dan in de slotronden knokken om de winstquote:Op zondag 8 april 2018 11:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vind dat een stuk leuker om te kijken dan MotoGP
Nee, natuurlijk niet. Hij kan er geen reet van.quote:
27 mei is vaak een goede 2e ja (of naja de laatste zondag in mei), zeker zoals vorig jaar met de finale van de Giro erbij.quote:Op zondag 8 april 2018 11:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet echt één specifieke dag maar 27 mei met GP van Monaco, Indy 500 en Coca-Cola 600 staat toch wel erg hoog, onder een aantal olympische dagen
Sowieso staan dingen die eens in de 2-4 jaar zijn bij mij doorgaans wel hoger dan iets wat elk jaar weer is. Waarmee ik niet wil zeggen dat vandaag geen topdag is, want het is natuurlijk gewoon weer een lekker dagje met P-R en F1 en motoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |