Mwahquote:Op zondag 8 april 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
Dit is toch wel de mooiste dag van het jaar
Voor de sportliefhebber
en ik moet zo weer wegquote:Op zondag 8 april 2018 11:52 schreef franklop het volgende:
Dit is toch wel de mooiste dag van het jaar
Voor de sportliefhebber
quote:Voor commentator Joris van den Berg is Philippe Gilbert niet de topfavoriet vandaag. "Hij heeft deze wedstrijd nog maar één keer gereden in zijn carrière. In 2007 reed hij hier voor het eerst en het laatst. Ik denk dat het veel zegt over zijn parcourskennis."
Ik denk ook niet dat Gilbert niet gaat winnen maar dat heeft niets met parcourskennis te maken. Net iets te weinig Flandrien om als het echt hard gaat op Mons-en-Pevele en Carrefour-de-l'arbre te kunnen volgen.quote:Op zondag 8 april 2018 11:53 schreef franklop het volgende:
Gilbert gaat niet winnen volgens opperkenner Joris
[..]
Niet echt één specifieke dag maar 27 mei met GP van Monaco, Indy 500 en Coca-Cola 600 staat toch wel erg hoog, onder een aantal olympische dagenquote:
Ik waardeer het dat je toch even reageert.quote:
en MXGPquote:Op zondag 8 april 2018 11:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet echt één specifieke dag maar 27 mei met GP van Monaco, Indy 500 en Coca-Cola 600 staat toch wel erg hoog, onder een aantal olympische dagen
Sowieso staan dingen die eens in de 2-4 jaar zijn bij mij doorgaans wel hoger dan iets wat elk jaar weer is. Waarmee ik niet wil zeggen dat vandaag geen topdag is, want het is natuurlijk gewoon weer een lekker dagje met P-R en F1 en motoren
Dat boeit me dan weer weinigquote:
Wordt weer geen kampioen.quote:Op zondag 8 april 2018 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
F1 is geen sport.
En Max Verstappen ligt er na de eerste bocht toch weer uit.
Man man man. Tig seconden verschil tussen de posities (met af en toe eens een uitzondering de leuke kant op) leuker vinden dan in de slotronden knokken om de winstquote:Op zondag 8 april 2018 11:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vind dat een stuk leuker om te kijken dan MotoGP
Nee, natuurlijk niet. Hij kan er geen reet van.quote:
27 mei is vaak een goede 2e ja (of naja de laatste zondag in mei), zeker zoals vorig jaar met de finale van de Giro erbij.quote:Op zondag 8 april 2018 11:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet echt één specifieke dag maar 27 mei met GP van Monaco, Indy 500 en Coca-Cola 600 staat toch wel erg hoog, onder een aantal olympische dagen
Sowieso staan dingen die eens in de 2-4 jaar zijn bij mij doorgaans wel hoger dan iets wat elk jaar weer is. Waarmee ik niet wil zeggen dat vandaag geen topdag is, want het is natuurlijk gewoon weer een lekker dagje met P-R en F1 en motoren
quote:Op zondag 8 april 2018 11:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vind dat een stuk leuker om te kijken dan MotoGP
Alvast/nog gefeliciteerdquote:Op zondag 8 april 2018 11:59 schreef franklop het volgende:
[..]
27 mei is vaak een goede 2e ja (of naja de laatste zondag in mei), zeker zoals vorig jaar met de finale van de Giro erbij.
Maar buiten OS gezien vind ik dan deze dag vaak het mooist, mede omdat het regelmatig dan ook mijn verjaardag is
ZOals vandaag net niet het geval is
Dat f-1 topic is echt genieten als hij er weer eens niks van bakt.quote:Op zondag 8 april 2018 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Hij kan er geen reet van.
Maar het ligt altijd aan de auto. Al een paar jaar lang. Nooit aan Max.
Ik zit al in pole position op mijn stoel.quote:Op zondag 8 april 2018 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat f-1 topic is echt genieten als hij er weer eens niks van bakt.
Broekje uit idd.quote:Op zondag 8 april 2018 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is altijd een prachtige week. Eerst de mooiste rittenkoers van het jaar, dan de mooiste klassieker.
Ieder jaar weer klaarkomen als ze het Bos van Wallers betreden.
In het PSV topic trappen ze er nog harder in dan in F1.quote:Op zondag 8 april 2018 12:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit al in pole position op mijn stoel.
Nu nog een keer met een prima regenachtige dag, dat zou wel weer eens genot zijnquote:Op zondag 8 april 2018 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is altijd een prachtige week. Eerst de mooiste rittenkoers van het jaar, dan de mooiste klassieker.
Dat was wel even flink genieten gister ja.quote:Op zondag 8 april 2018 12:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In het PSV topic trappen ze er nog harder in dan in F1.
Dan wint Lars Boom heb ik gehoord.quote:Op zondag 8 april 2018 12:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu nog een keer met een prima regenachtige dag, dat zou wel weer eens genot zijn
quote:Op zondag 8 april 2018 12:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit al in pole position op mijn stoel.
Met een kwartier voorsprong.quote:Op zondag 8 april 2018 12:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan wint Lars Boom heb ik gehoord.
Eerlijk is eerlijk, in de Vansummeren editie had hij zomaar kunnen winnen en had stiekem dit jaar op hem gerekend.quote:Op zondag 8 april 2018 12:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan wint Lars Boom heb ik gehoord.
Daarom draag je ook een bril, Sebas. Haha!quote:
de Max-sekte is echt eng.quote:Op zondag 8 april 2018 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel weer even geleden ja.quote:Op zondag 8 april 2018 12:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu nog een keer met een prima regenachtige dag, dat zou wel weer eens genot zijn
Deze dag niet volledig vrijplannenquote:Op zondag 8 april 2018 12:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Hopelijk een kutkoers, want ik mis de finale
Jij was zelf flink genieten gister ja.quote:Op zondag 8 april 2018 12:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was wel even flink genieten gister ja.
PSV supporters zijn lieve mensen.quote:Op zondag 8 april 2018 12:08 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Jij was zelf flink genieten gister ja.
en dan volgende week zondag de deceptie die AGR heetquote:Op zondag 8 april 2018 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
vorig jaar nochtans een prima koersquote:Op zondag 8 april 2018 12:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dan volgende week zondag de deceptie die AGR heet
Omdat hij de sterkst renner is van dit voorjaar, en het beste alleen kan rijden.quote:Op zondag 8 april 2018 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Waarom noemen zoveel mensen niki als favoriet? Hoe groot is de kans nou dat je 2x in 2 weken een klassieker wint met een solo?
Ongeveer 50%.quote:Op zondag 8 april 2018 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Waarom noemen zoveel mensen niki als favoriet? Hoe groot is de kans nou dat je 2x in 2 weken een klassieker wint met een solo?
quote:Op zondag 8 april 2018 12:11 schreef TheArt het volgende:
Stond daar nou dat Van Aert 2e was in de Vuelta van 2015?
En heel aantrekkelijk, en niet dik.quote:
Bij Dillier stond dat ie bij Alecto reed ipv AG2R. De man van de graphics heeft gisteren een goed feestje gehad.quote:
Mijn significant other is verdwenen van dit forum.quote:Op zondag 8 april 2018 12:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
gooi jij jezelf nu in de uitverkoop
quote:Op zondag 8 april 2018 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
Weer even bij gelezen in het PSV topic. Bedankt Mani.
je hoeft niet te beoordelen hoor, ik kan prima zelf bepalen wat ik leuk vindquote:Op zondag 8 april 2018 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man man man. Tig seconden verschil tussen de posities (met af en toe eens een uitzondering de leuke kant op) leuker vinden dan in de slotronden knokken om de winst
Ik ben er nogquote:Op zondag 8 april 2018 12:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn significant other is verdwenen van dit forum.
Was je gedicht zo waardeloos?quote:Op zondag 8 april 2018 12:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn significant other is verdwenen van dit forum.
Als je er al één hebt is de kans in elk geval groter dan voor de eerste van die twee wedstrijden.quote:Op zondag 8 april 2018 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 8 april 2018 12:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
je hoeft niet te beoordelen hoor, ik kan prima zelf bepalen wat ik leuk vind
Dan hebben de trolls en chauvinistische debielen hun showdownquote:Op zondag 8 april 2018 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We waren hem allemaal spuugzat en zijn blij dat hij eindelijk is opgerot.quote:Op zondag 8 april 2018 12:30 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Blijft Koffieplanter nou echt voor goed weg ofzo? Vond hem wel schattig altijd.
Cringequote:Op zondag 8 april 2018 12:32 schreef franklop het volgende:
Mag hopen dat Niki niet weer een nummer gaat opdragen mocht hij winnen.
Hier meen je helemaal niks van.quote:Op zondag 8 april 2018 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We waren hem allemaal spuugzat en zijn blij dat hij eindelijk is opgerot.
Natuurlijk wel. Hij kan niet meer anders.quote:Op zondag 8 april 2018 12:32 schreef franklop het volgende:
The white man marches on ofzo.quote:Op zondag 8 april 2018 12:32 schreef franklop het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |