Ik ben er nogquote:Op zondag 8 april 2018 12:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn significant other is verdwenen van dit forum.
Was je gedicht zo waardeloos?quote:Op zondag 8 april 2018 12:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn significant other is verdwenen van dit forum.
Als je er al één hebt is de kans in elk geval groter dan voor de eerste van die twee wedstrijden.quote:Op zondag 8 april 2018 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Waarom noemen zoveel mensen niki als favoriet? Hoe groot is de kans nou dat je 2x in 2 weken een klassieker wint met een solo?
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 8 april 2018 12:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
je hoeft niet te beoordelen hoor, ik kan prima zelf bepalen wat ik leuk vind
Dan hebben de trolls en chauvinistische debielen hun showdownquote:Op zondag 8 april 2018 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat f-1 topic is echt genieten als hij er weer eens niks van bakt.
We waren hem allemaal spuugzat en zijn blij dat hij eindelijk is opgerot.quote:Op zondag 8 april 2018 12:30 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Blijft Koffieplanter nou echt voor goed weg ofzo? Vond hem wel schattig altijd.
Cringequote:Op zondag 8 april 2018 12:32 schreef franklop het volgende:
Mag hopen dat Niki niet weer een nummer gaat opdragen mocht hij winnen.
Hier meen je helemaal niks van.quote:Op zondag 8 april 2018 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We waren hem allemaal spuugzat en zijn blij dat hij eindelijk is opgerot.
Natuurlijk wel. Hij kan niet meer anders.quote:Op zondag 8 april 2018 12:32 schreef franklop het volgende:
The white man marches on ofzo.quote:Op zondag 8 april 2018 12:32 schreef franklop het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |