vorig jaar nochtans een prima koersquote:Op zondag 8 april 2018 12:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dan volgende week zondag de deceptie die AGR heet
Omdat hij de sterkst renner is van dit voorjaar, en het beste alleen kan rijden.quote:Op zondag 8 april 2018 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Waarom noemen zoveel mensen niki als favoriet? Hoe groot is de kans nou dat je 2x in 2 weken een klassieker wint met een solo?
Ongeveer 50%.quote:Op zondag 8 april 2018 12:12 schreef Smoofie het volgende:
Waarom noemen zoveel mensen niki als favoriet? Hoe groot is de kans nou dat je 2x in 2 weken een klassieker wint met een solo?
quote:Op zondag 8 april 2018 12:11 schreef TheArt het volgende:
Stond daar nou dat Van Aert 2e was in de Vuelta van 2015?
En heel aantrekkelijk, en niet dik.quote:
Bij Dillier stond dat ie bij Alecto reed ipv AG2R. De man van de graphics heeft gisteren een goed feestje gehad.quote:
Mijn significant other is verdwenen van dit forum.quote:Op zondag 8 april 2018 12:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
gooi jij jezelf nu in de uitverkoop
quote:Op zondag 8 april 2018 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
Weer even bij gelezen in het PSV topic. Bedankt Mani.
je hoeft niet te beoordelen hoor, ik kan prima zelf bepalen wat ik leuk vindquote:Op zondag 8 april 2018 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man man man. Tig seconden verschil tussen de posities (met af en toe eens een uitzondering de leuke kant op) leuker vinden dan in de slotronden knokken om de winst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |