Ja het zit allemaal niet mee, maar straks effe bij de kringloop kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2018 10:21 schreef Allures het volgende:
[..]
dat zijn wel tegenslagen van formaat ja
quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:26 schreef Q. het volgende:
Goed voor de motivatie, hoor net dat volgend jaar de stekker uit het systeem gaat waar we de afgelopen maanden hard aan hebben gewerkt om te implementeren.
Net zo live als dating.fok.nlquote:
Gewoon een hekje neerzetten, dan kan ze er toch niet overheen.quote:
Hmmzzzzz, ok. Dan gewoon een beetje onder dr voeten kietelen met hooi?quote:
Ja of mijn hand tegen haar voorhoofd houden.quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon een hekje neerzetten, dan kan ze er toch niet overheen.
iew voetenquote:Op dinsdag 3 april 2018 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmzzzzz, ok. Dan gewoon een beetje onder dr voeten kietelen met hooi?
OK ok, ik merk het alweer, het moet niet teveel moeite kosten allemaalquote:
Maar voeten. Dude.quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK ok, ik merk het alweer, het moet niet teveel moeite kosten allemaal.
Je hoeft ze toch niet aan te raken?quote:
Ik wil ze niet eens zien.quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoeft ze toch niet aan te raken?.
OK, nou das dan best raarquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had een muur waar alle foto's van ex en mij hingen. Daar heb ik zojuist een hele grote poster met You are Amazing
Ik heb zo'n bordje naast het bedquote:Op dinsdag 3 april 2018 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal me een topjoch worden!
Meteen klaar met alle orgies.quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bordje naast het bed
[ afbeelding ]
Jezus dat dekbed kleurt toch niet bij de sprei.quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal me een topjoch worden!
Oh dan is het goedquote:Op dinsdag 3 april 2018 10:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het was niet uitschelden maar een heel enthousiaste hoi omdat jij
Die is leukquote:Op dinsdag 3 april 2018 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien een beetje kansloos zomaar ik vind het leuk en daar gaat het om
[ afbeelding ]
Ik was even een hele zooi kaarsen aan het halen bij de Xenos en ik kon die eenhoorn gewoon niet laten liggenquote:
Pulp fiction toch, ik praat ik nu onzin?quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb deze aan de muur hangen![]()
[ afbeelding ]
Kaarsen zijn ook altijd goed.quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik was even een hele zooi kaarsen aan het halen bij de Xenos en ik kon die eenhoorn gewoon niet laten liggen
Correctemundo, check out the big brain on CotS.quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pulp fiction toch, ik praat ik nu onzin?
Jepquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Correctemundo, check out the big brain on CotS.
Die is mooiquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:01 schreef Elvi het volgende:
Ik heb dit hangen:
[ afbeelding ]
Een kaart van Gouda in 1585
Ik had meer dit bij je verwacht:quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:01 schreef Elvi het volgende:
Ik heb dit hangen:
[ afbeelding ]
Een kaart van Gouda in 1585
Geil:quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:04 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb een poster van Dana Lynn Bayley aan mijn muur
Dat is Samzzquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had meer dit bij je verwacht:
[ afbeelding ]
Hnnnnggquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, haar hele huis ziet er uit alsof het uit een VTwonen magazine komt johquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
HnnnnggEcht he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Weet ik toch poppetjequote:Op dinsdag 3 april 2018 11:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat treft want zo ben ik ook meestal
Hahahaquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws... * ChildoftheStars plukt random dingen van de muur en hangt het stiekem bij jou op
https://oor.nl/concerten/melkweg-draagt-frank-carter-op-handen/quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat treft want zo ben ik ook meestal
Wees blijquote:
Ik heb ook te weinig muur helaas, omdat ik ook graag knutsels ophang. Dus een snelle roulatie van dingen (behalve die twee posters)quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahaha
Ik heb nog zo'n lampjessnoer, die wil ik mssn naar de slaapkamer verplaatsen. Maar weet niet goed hoe ik die op kan hangen. En dan alsnog staat ie vast nooit aan
Ik heb gewoon niet echt plek om dingen op te hangen.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
https://oor.nl/concerten/melkweg-draagt-frank-carter-op-handen/
Zo tof!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil nog iets boven de bank ophangen. Maar weet niet goed wat.
Aan de muur slimmerikquote:
Ik vind ze wel leuk voor de sfeer maar idd niet heel nuttig.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ook te weinig muur helaas, omdat ik ook graag knutsels ophang. Dus een snelle roulatie van dingen (behalve die twee posters)
Ik ken dat probleem van lampjessnoeren, ze geven net te weinig licht om bij te lezen en teveel om bij te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |