En terecht. Gewoon even geduld en rust voor jou.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:25 schreef Californium het volgende:
Thx allen!
@ missMSX: heb gezegd dat ik begin volgende week een update geef dus dan weet ie dat ie daar maar even op moet wachten.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En terecht. Gewoon even geduld en rust voor jou.
Beterschap.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:25 schreef Californium het volgende:
Thx allen!
@ missMSX: heb gezegd dat ik begin volgende week een update geef dus dan weet ie dat ie daar maar even op moet wachten.
Nu even aan het pompen. LoL barz.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:27 schreef Weissmania het volgende:
Hosti, heb je Beats by Esko - Megasessie - 101Barz gecheckt?
Bedankt dat je dit met ons wilde delenquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit ook op een belangrijke mail te wachten anders kan ik niet verder zometeen.
Billionair brakka, aan mijn voeten heb ik Space Jamsquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu even aan het pompen. LoL barz.![]()
Gewoon bij AliExpress bestellen volgende keer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard want zijn die vaccinaties duur.
Adje is een held joh. Plus, hij is een Hele Meneer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:33 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Billionair brakka, aan mijn voeten heb ik Space Jams
Money in mijn zakken maar toch honger als een Cave Man
AdjeIk hou van die man
goede tip wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon bij AliExpress bestellen volgende keer.
Sowieso, ik gun die Sloddervos wel een Broodje van de Tokoquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Adje is een held joh. Plus, hij is een Hele Meneer.
Ik kan niet wachten op jouw tattoo verhaalquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik had ze er nu al wel in willen hebben. Huehue.
Waarschijnlijk trek ik m'n arm terug en heb ik een heel artistieke tattoo.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op jouw tattoo verhaal
Soms is context wel een ding. Ik gok dat je headset stuk is en nu een nieuwe moet scoren?quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou zo geweldig is het niet was 400 euro kwijt voor dit setje, die moet gewoon aan gaan
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk trek ik m'n arm terug en heb ik een heel artistieke tattoo.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Soms is context wel een ding. Ik gok dat je headset stuk is en nu een nieuwe moet scoren?
Sloddervosgang. Ik sta voor je deur.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:35 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Sowieso, ik gun die Sloddervos wel een Broodje van de Toko
Verleden jaar gekocht, paar keer mee gereden, heb net gebeld, hij zegt, je hebt mazzel je hebt twee jaar garantie kom maar langs. Accu schijnt nogal eens een dingetje te zijn, maar kon ook wezen dat alleen de software geupdate moest worden.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Soms is context wel een ding. Ik gok dat je headset stuk is en nu een nieuwe moet scoren?
Gaat het om dat nu?quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
heb je je balletjes al geschoren en je tandjesgepoetst? Het is bijna 10 uur.quote:
Wat een aids.quote:
Kijk. Het gaat dus om de headset die je gebruikt op je motor. Duidelijk. Gunstig dat je garantie hebtquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Verleden jaar gekocht, paar keer mee gereden, heb net gebeld, hij zegt, je hebt mazzel je hebt twee jaar garantie kom maar langs. Accu schijnt nogal eens een dingetje te zijn, maar kon ook wezen dat alleen de software geupdate moest worden.
Het is alleen thee drinken. Ik heb keelpijn dus ze gaat niet mee naar huis heb ik al beslotenquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb je je balletjes al geschoren en je tandjesgepoetst? Het is bijna 10 uur.
Die Straight outta Compton plaat was best goed te doen inderdaad.quote:
Watje.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:39 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Het is alleen thee drinken. Ik heb keelpijn dus ze gaat niet mee naar huis heb ik al besloten
Je hebt melk in je rug en blauwe ballen net als Lingoquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die Straight outta Compton plaat was best goed te doen inderdaad.
Een date 10 uur 's ochtends, da's best wel ongewoon. How comehuehue?quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:39 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Het is alleen thee drinken. Ik heb keelpijn dus ze gaat niet mee naar huis heb ik al besloten
Ja en nu is het hopen dat alleen mijn headset problemen heeft. Gelukkig heb ik deze problemen nooit gehad met de headset voor mijn werk.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk. Het gaat dus om de headset die je gebruikt op je motor. Duidelijk. Gunstig dat je garantie hebt
Lijkt me een prima timeframequote:Op dinsdag 3 april 2018 09:25 schreef Californium het volgende:
Thx allen!
Ijskoud my nigga, noem me Oshae Jacksonquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:40 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Je hebt melk in je rug en blauwe ballen net als Lingo
ja nu heb ik dat helemaal verdiend want ik heb net mijn hand aan de oven verbrand en er zit al een blaar opquote:
IJskoud.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ijskoud my nigga, noem me Oshae Jackson
Haha wat domquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja nu heb ik dat helemaal verdiend want ik heb net mijn hand aan de oven verbrand en er zit al een blaar op
Dus je gaat jezelf belonen voor je eigen domme fout?quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja nu heb ik dat helemaal verdiend want ik heb net mijn hand aan de oven verbrand en er zit al een blaar op
Had ik staan, toen dacht ik, kijken of Samzz, Miss of Dino weer simpel komen doen.quote:
Je bent zelf simpel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had ik staan, toen dacht ik, kijken of Samzz, Miss of Dino weer simpel komen doen.
Whehehequote:Op dinsdag 3 april 2018 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus je gaat jezelf belonen voor je eigen domme fout?
Foto? Klinkt stiekem wel erg gaafquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:52 schreef Elvi het volgende:
Ik heb een trui aan met een paaldansende luiaard. Get on my level.
Ok, ik spring wel even een aantal kilometer naar benedenquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:52 schreef Elvi het volgende:
snap! Klinkt awesomequote:Op dinsdag 3 april 2018 09:52 schreef Elvi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |