En terecht. Gewoon even geduld en rust voor jou.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:25 schreef Californium het volgende:
Thx allen!
@ missMSX: heb gezegd dat ik begin volgende week een update geef dus dan weet ie dat ie daar maar even op moet wachten.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En terecht. Gewoon even geduld en rust voor jou.
Beterschap.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:25 schreef Californium het volgende:
Thx allen!
@ missMSX: heb gezegd dat ik begin volgende week een update geef dus dan weet ie dat ie daar maar even op moet wachten.
Nu even aan het pompen. LoL barz.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:27 schreef Weissmania het volgende:
Hosti, heb je Beats by Esko - Megasessie - 101Barz gecheckt?
Bedankt dat je dit met ons wilde delenquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit ook op een belangrijke mail te wachten anders kan ik niet verder zometeen.
Billionair brakka, aan mijn voeten heb ik Space Jamsquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu even aan het pompen. LoL barz.![]()
Gewoon bij AliExpress bestellen volgende keer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard want zijn die vaccinaties duur.
Adje is een held joh. Plus, hij is een Hele Meneer.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:33 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Billionair brakka, aan mijn voeten heb ik Space Jams
Money in mijn zakken maar toch honger als een Cave Man
AdjeIk hou van die man
goede tip wel.quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon bij AliExpress bestellen volgende keer.
Sowieso, ik gun die Sloddervos wel een Broodje van de Tokoquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Adje is een held joh. Plus, hij is een Hele Meneer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |