Therapie.quote:
Hoe ging je date?quote:Op dinsdag 3 april 2018 07:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zie nu de TT pas. Lot dr obsessie met m’n piemel begint wel een beetje eng te worden.
Je weet pas hoe erg je iets mist als je het niet (meer) hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 07:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zie nu de TT pas. Lot dr obsessie met m’n piemel begint wel een beetje eng te worden.
Sterktequote:Op dinsdag 3 april 2018 07:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Therapie.Normaal gesproken totaal geen moeite mee maar vandaag draai ik mij liever nog een keer om.
Kan niet wachten tot het weer herfst en winter is.quote:
Was te verwachten natuurlijk. Sluit ramen en deuren maar vast, volgen weekend 20 gradenquote:Op dinsdag 3 april 2018 07:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het weer herfst en winter is.
Hoi jijquote:Op dinsdag 3 april 2018 07:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk. Sluit ramen en deuren maar vast, volgen weekend 20 graden
Sterkte vandaag.
Je UI is eng trouwens
Ach sterkte is niet nodig, zo erg is het allemaal niet. Soms heb je alleen een keer totaal geen zin.quote:Op dinsdag 3 april 2018 07:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk. Sluit ramen en deuren maar vast, volgen weekend 20 graden
Sterkte vandaag.
Je UI is eng trouwens
Hoiquote:
Geloof ik geen zak vanquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach sterkte is niet nodig, zo erg is het allemaal niet. Soms heb je alleen een keer totaal geen zin.
Ik ben zelf ook eng dus dat komt goed uit.
De zee was rustig, lekker weer ook. Lekker gewandeldquote:
"Ja hoi, ik was bijna doot, dus ik ben er voorlopig even niet." Send to all contacts.quote:Op dinsdag 3 april 2018 07:49 schreef Californium het volgende:
Zo maar eens een shitload aan mailtjes / appjes versturen :’)
Jaloers. Ik wil ook naar zeequote:Op dinsdag 3 april 2018 08:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De zee was rustig, lekker weer ook. Lekker gewandeld
Pasen was prima. Mijn nichtje van 2 moest laten zien hoe hard ze kon rennenMam had een heel buffet ingericht, smaakte goed
En bij jou?
Wat houd je tegen om naar zee te gaan?quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jaloers. Ik wil ook naar zee
Mijn stiefmoeder had blijkbaar voor een weeshuis gekookt, dus ik heb voor vanavond nog restjes
Voor de rest rustig aan gedaan. Tussen het eten en eitjes zoeken door sliep de helft.
Het weer vooral. Het feit dat het 2,5 uur rijden is...enkel. Ik dat hele takke stuk zelf moet rijden...quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om naar zee te gaan?
2,5 uur is best een eind ja, maar voor een keertje zou ik het wel doenquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het weer vooral. Het feit dat het 2,5 uur rijden is...enkel. Ik dat hele takke stuk zelf moet rijden...
Dat vooral
plus ik kan niet lopen dus nogal problematisch. Zoietsquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Ja hoi, ik was bijna doot, dus ik ben er voorlopig even niet." Send to all contacts.
Ga ik ook nog wel een keertje doen. Moet er alleen een keer tijd en zin voor maken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 08:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
2,5 uur is best een eind ja, maar voor een keertje zou ik het wel doen
Overbodige details. Fuck them. Je kunt gewoon niks nu. Klaarquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:13 schreef Californium het volgende:
[..]
plus ik kan niet lopen dus nogal problematisch. Zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |