Nog een keer omdraaien danquote:
Blijven draaien!quote:
7 uur bijvoorbeeld.quote:
ik sliep netquote:
Blij toe ook.quote:
Eerst deze ochtend maar overleven.quote:
Even een keer goed schijten en je kan er weer tegen aan.quote:
Therapie.quote:
Hoe ging je date?quote:Op dinsdag 3 april 2018 07:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zie nu de TT pas. Lot dr obsessie met m’n piemel begint wel een beetje eng te worden.
Je weet pas hoe erg je iets mist als je het niet (meer) hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 07:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zie nu de TT pas. Lot dr obsessie met m’n piemel begint wel een beetje eng te worden.
Sterktequote:Op dinsdag 3 april 2018 07:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Therapie.Normaal gesproken totaal geen moeite mee maar vandaag draai ik mij liever nog een keer om.
Kan niet wachten tot het weer herfst en winter is.quote:
Was te verwachten natuurlijk. Sluit ramen en deuren maar vast, volgen weekend 20 gradenquote:Op dinsdag 3 april 2018 07:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het weer herfst en winter is.
Hoi jijquote:Op dinsdag 3 april 2018 07:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk. Sluit ramen en deuren maar vast, volgen weekend 20 graden
Sterkte vandaag.
Je UI is eng trouwens
Ach sterkte is niet nodig, zo erg is het allemaal niet. Soms heb je alleen een keer totaal geen zin.quote:Op dinsdag 3 april 2018 07:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk. Sluit ramen en deuren maar vast, volgen weekend 20 graden
Sterkte vandaag.
Je UI is eng trouwens
Hoiquote:
Geloof ik geen zak vanquote:Op dinsdag 3 april 2018 08:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach sterkte is niet nodig, zo erg is het allemaal niet. Soms heb je alleen een keer totaal geen zin.
Ik ben zelf ook eng dus dat komt goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |