En tenminste op een fatsoenlijk tijdstipquote:Op maandag 2 april 2018 18:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ooooh en het is al maandag ipv zondag dus nog sneller weer race
Het is niet onverklaarbaar. Het gast om meer dan alleen snelheid. Geluids- en fijnstofoverlast voor omliggende dorpen zijn de belangrijkste reden om de snelheid hier op 100 km/uur te houden.quote:Op maandag 2 april 2018 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op een weg waar de max snelheid gewoon onverklaarbaar laag is, rijdt het alles behalve ontspannen. Je zit constant op je snelheidsmeter te kijken of je niet per ongeluk wat gas bij hebt gegeven.
17:10 uur is geen fatsoenlijk tijdstip.quote:Op maandag 2 april 2018 19:03 schreef GM78 het volgende:
[..]
En tenminste op een fatsoenlijk tijdstip
Bord op schoot(lees vette hap) en genieten maar
Grote pan soep maken.quote:Op maandag 2 april 2018 19:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
17:10 uur is geen fatsoenlijk tijdstip.
16:00 beginnen, 18:00 klaar. Tijd genoeg om naar huis te gaan om te eten of om te besluiten dat de avond toch al naar de kloten is en daar waar je gekeken hebt wat eten te regelen en nog ff te blijven.
Dit is echt weer zo een kuttijd. Dan moet je haast wel thuisbezorgd inschakelen als je wat volk over de vloer hebt. En als je in de kroeg gaat kijken dan kan je pas na 19:00 uur eten; eik na 20:00 uur pas omdat nabeschouwing.
Ik ga toch geen soep eten bij een F1 racequote:
quote:Op maandag 2 april 2018 19:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ga toch geen soep eten bij een F1 race
Dan steek ik liever na de race de Weber in de hens om er wat vlees op te tiefen.
Nee dat kan niet; dan is de kwalificatie namelijk en zit je met hetzelfde probleemquote:Op maandag 2 april 2018 19:37 schreef potjecreme het volgende:
Soep kan een dag van te voren al klaar gemaakt worden.
Mijn idee. Mar dan moeten wij nog wel ergens een kwartiertje/half uurtje vandaan toveren want de verwachte finish van PR is 17:27quote:Op maandag 2 april 2018 20:25 schreef Sked het volgende:
Het is maar goed dat de race pas om 17:10 begint, want ik moet eerst Parijs - Roubaix kijken
Het wordt mooi weer, dus ze kunnen lekker stevig doorkoersenquote:Op maandag 2 april 2018 20:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mijn idee. Mar dan moeten wij nog wel ergens een kwartiertje/half uurtje vandaan toveren want de verwachte finish van PR is 17:27
wind in de rug en allesquote:Op maandag 2 april 2018 20:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt mooi weer, dus ze kunnen lekker stevig doorkoersen
Ah goed punt.quote:Op maandag 2 april 2018 20:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt mooi weer, dus ze kunnen lekker stevig doorkoersen
TV buiten zetten, Weber erbij... zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 2 april 2018 19:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ga toch geen soep eten bij een F1 race
Dan steek ik liever na de race de Weber in de hens om er wat vlees op te tiefen.
En het stoeltje mag hij vast wel van Alonso lenenquote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
TV buiten zetten, Weber erbij... zo moeilijk is het niet.
Volgens Weeronline wordt het zondag 18 graden dus dat kan prima dan.quote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
TV buiten zetten, Weber erbij... zo moeilijk is het niet.
Lente en raceweekquote:Op maandag 2 april 2018 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens Weeronline wordt het zondag 18 graden dus dat kan prima dan.
Ja 18:00 moeten de piepers wel op tafel anders wordt geralt knorrig.quote:Op maandag 2 april 2018 19:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
17:10 uur is geen fatsoenlijk tijdstip.
16:00 beginnen, 18:00 klaar. Tijd genoeg om naar huis te gaan om te eten of om te besluiten dat de avond toch al naar de kloten is en daar waar je gekeken hebt wat eten te regelen en nog ff te blijven.
Dit is echt weer zo een kuttijd. Dan moet je haast wel thuisbezorgd inschakelen als je wat volk over de vloer hebt. En als je in de kroeg gaat kijken dan kan je pas na 19:00 uur eten; eik na 20:00 uur pas omdat nabeschouwing.
Het liefst volledig doorgekookte aardappels met worteltjes en een klein stukje vlees met veel te slappe jus.quote:Op dinsdag 3 april 2018 07:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja 18:00 moeten de piepers wel op tafel anders wordt geralt knorrig.
Je bedoelt 20?quote:Op maandag 2 april 2018 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens Weeronline wordt het zondag 18 graden dus dat kan prima dan.
TR gezet.quote:Op maandag 2 april 2018 20:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ga de F1 met een x aantal minuten vertraging kijken. Ik durf er gewoon voor uit te komen
Als je de verwarming hoog genoeg zet welquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:10 schreef potjecreme het volgende:
Is het om 17 uur nog steeds 18/19 graden?
Dat is na 20 minuten racen. Eerste ronde spanning is voorbij en het is dan wachten tot de pitstops. Ik zou gewoon even voor de finish van PR overschakelen. De kans dat je in ronde 12 - 13 van de race iets mist is kleinquote:Op maandag 2 april 2018 20:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mijn idee. Mar dan moeten wij nog wel ergens een kwartiertje/half uurtje vandaan toveren want de verwachte finish van PR is 17:27
Ik ga de F1 met een x aantal minuten vertraging kijken. Ik durf er gewoon voor uit te komen
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
TR weggegooid omdat ik hetzelfde overweeg.
Dit dus, perfecte tijd.quote:Op maandag 2 april 2018 20:25 schreef Sked het volgende:
Het is maar goed dat de race pas om 17:10 begint, want ik moet eerst Parijs - Roubaix kijken
quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Wat voor een autorace is Parijs - Roubaix?
Motorrace met onboard camera's en fietsers als toegevoegde hindernis.quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Wat voor een autorace is Parijs - Roubaix?
's Middags lasagne maken, net voor de race in de oven gooien.quote:Op maandag 2 april 2018 19:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
17:10 uur is geen fatsoenlijk tijdstip.
16:00 beginnen, 18:00 klaar. Tijd genoeg om naar huis te gaan om te eten of om te besluiten dat de avond toch al naar de kloten is en daar waar je gekeken hebt wat eten te regelen en nog ff te blijven.
Dit is echt weer zo een kuttijd. Dan moet je haast wel thuisbezorgd inschakelen als je wat volk over de vloer hebt. En als je in de kroeg gaat kijken dan kan je pas na 19:00 uur eten; eik na 20:00 uur pas omdat nabeschouwing.
Ik baal eigenlijk dat ze die interval info onderin wat soberder hebben gemaakt (die info komt nu links in de balk weleens langs). Geen zin om een extra app erbij te hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:32 schreef Zorro het volgende:
Een race uitgesteld kijken, dat doe je toch niet? Dan heb je geen live timing en een race zonder LT is maar een halve race.
Ik betaal ervoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:32 schreef Zorro het volgende:
Een race uitgesteld kijken, dat doe je toch niet? Dan heb je geen live timing en een race zonder LT is maar een halve race.
Dit blijkt toch geen 1 april grap te zijn, maar wordt serieus door Liberty overwogen.quote:Op maandag 2 april 2018 12:30 schreef danusz1986 het volgende:
Een deel van de plannen van Liberty Media is al uitgelekt. Zo willen de eigenaren van de Formule 1 het kwalificatieprogramma omgooien en een sprintrace introduceren op zaterdag.
Krijgt de Formule 1 een sprintrace van 100 kilometer?
Volgend weekend presenteert Liberty Media haar plannen voor de toekomst van de Formule 1. Een van deze plannen is om de kwalificatie- en raceopzet te veranderen. De zaterdag krijgt veel meer een centrale rol in het programma, met onder andere een sprintrace. Dat meldt Auto Motor und Sport.
De huidige F1-opzet is niet in trek bij jongeren, omdat races vaak anderhalf uur of langer duren. De lengte van een bioscoopfilm, alleen gebeurt er in de F1 weinig tijdens de races. Om het aantrekkelijker te maken voor het publiek komt Liberty Media met het idee om een sprintrace te introduceren.
Het weekend begint met het tonen van de bolides aan het publiek. Tickets voor de vrijdag zijn slechts 50 euro en mensen kunnen de auto's van dichtbij bewonderen. Vervolgens zijn er op vrijdag twee trainingssessies. Zaterdagochtend is de kwalificatie die gevolgd wordt door een sprintrace van slechts 100 kilometer.
https://racingnews365.nl/(...)rintrace-op-zaterdag
Ditquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:34 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik baal eigenlijk dat ze die interval info onderin wat soberder hebben gemaakt (die info komt nu links in de balk weleens langs). Geen zin om een extra app erbij te hebben.
Ik vreesde het al.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit blijkt toch geen 1 april grap te zijn, maar wordt serieus door Liberty overwogen.
https://twitter.com/tgruener/status/981129710129373189
Edit: Waarom werkt het embedden niet?
quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit blijkt toch geen 1 april grap te zijn, maar wordt serieus door Liberty overwogen.
https://twitter.com/tgruener/status/981129710129373189
Edit: Waarom werkt het embedden niet?
twitter:tgruener twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 13:22:06 ICYMI... this story wasn't an april fools joke. We're German. We don't do jokes. 🤓Liberty already talked to the teams at Melbourne what they think about introducing a qualifying sprint race. #AMuS https://t.co/kqtyQFZlgy reageer retweet
Dat probeerde ik dus ook, maar kreeg steeds een foutmelding.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]twitter:tgruener twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 13:22:06 ICYMI... this story wasn't an april fools joke. We're German. We don't do jokes. 🤓Liberty already talked to the teams at Melbourne what they think about introducing a qualifying sprint race. #AMuS https://t.co/kqtyQFZlgy reageer retweet
https://www.formula1.com/(...)ken-f1-festival.htmlquote:The Heineken F1 Shanghai Festival will see the debut of Axel, the F1 mascot, who will elevate the atmosphere of the F1 Festivals through edgy entertainment and impressive urban dance skills to engage with the audience. Axel will also have some gaming experience and will join guests on the various games around the Festival.
1 april met verlengsnoer toch?quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:30 schreef ChatGirl het volgende:
F1 krijgt ook een mascotte
[..]
https://www.formula1.com/(...)ken-f1-festival.html
De post van Liberty over dat ze F1 gaan aanpakken lijkt me meer dan duidelijk dat dit ook gewoon echt is. Daar kun je zwaar tegen gaan ageren, maar veranderingen zullen toch nodig zijn. Als het allemaal precies hetzelfde blijft, gaat F1 op den duur dood.quote:
Kijk eens naar de datum van de bronquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:33 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
De post van Liberty over dat ze F1 gaan aanpakken lijkt me meer dan duidelijk dat dit ook gewoon echt is. Daar kun je zwaar tegen gaan ageren, maar veranderingen zullen toch nodig zijn. Als het allemaal precies hetzelfde blijft, gaat F1 op den duur dood.
Dit soort Amerikaanse onzin gaat geen reet helpen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:33 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
De post van Liberty over dat ze F1 gaan aanpakken lijkt me meer dan duidelijk dat dit ook gewoon echt is. Daar kun je zwaar tegen gaan ageren, maar veranderingen zullen toch nodig zijn. Als het allemaal precies hetzelfde blijft, gaat F1 op den duur dood.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:37 schreef Smacked_Actor het volgende:
Vreten wat de pot schaft.
Ben nu al hitsig van die Axel..
Mwah, ik denk dat je dat te snel zegt. Ik doe even de aanname dat Liberty niet zonder gedegen onderzoek geld er tegen aan smijt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit soort Amerikaanse onzin gaat geen reet helpen.
Sowieso is het niet Amerikaans. In Nascar en IndyCar zie je dit normaal gesproken niet. Eerder in Europese GT klassen zoals de Blancpain GT Series.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:08 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat je dat te snel zegt. Ik doe even de aanname dat Liberty niet zonder gedegen onderzoek geld er tegen aan smijt.
"Het werkt bij Amerikaanse sporten, dus hier vast ook"quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:08 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat je dat te snel zegt. Ik doe even de aanname dat Liberty niet zonder gedegen onderzoek geld er tegen aan smijt.
Als je dat echt geloofd, in combi met het geld dat Liberty er in steekt, ga ik je ook van niks anders overtuigen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Het werkt bij Amerikaanse sporten, dus hier vast ook"
Nattepoes is gewoon zwaar anti-amerikaans, net als menig persoon hier.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:33 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Als je dat echt geloofd, in combi met het geld dat Liberty er in steekt, ga ik je ook van niks anders overtuigen.
Ik vind de VS om veel redenen een prachtig of in ieder geval interessant land, maar met de ADHD benadering van sport daar heb ik echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:13 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nattepoes is gewoon zwaar anti-amerikaans, net als menig persoon hier.
Maar je hebt wel gelijk dat de F1 niet heel lang meer leeft, maar denk persoonlijk dat de evolutie in de automotive industrie de doodsteek voor de F1 gaat zijn en niet het "spektakel" rondom de F1. Ik denk dat we in 2030 alleen nog maar elektrische auto's in de showroom hebben en de FE bestaat al... dus ja.
Of ze stappen van het concept af dat de F1 gebruikt wordt voor de automotive evolutie of ze gaan dood en niet vanwege de randzaken.
Ben 2x in de VS geweest en inderdaad het was interessant maar ik kreeg het gevoel alsof ze daar al hun top hadden bereikt en dat ze nu stagnant zijn of zelfs achteruit gaan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind de VS om veel redenen een prachtig of in ieder geval interessant land, maar met de ADHD benadering van sport daar heb ik echt helemaal niets.
Zeiken over een film die anderhalf uur duurt? Man, alle films duren tegenwoordig twee uur en de meesten kunnen ook in 40 minuten... wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit blijkt toch geen 1 april grap te zijn, maar wordt serieus door Liberty overwogen.
https://twitter.com/tgruener/status/981129710129373189
Edit: Waarom werkt het embedden niet?
Alleen een echte endurance race duurt ook lang en geen 1,5 uur.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:28 schreef Fer het volgende:
Beter passen ze de regels aan, zodat we weer naar een sprintrace van 1,5 uur kunnen kijken, ipv dat lauwe gedoe op zondag. Ondanks alles kijken we inmiddels steeds vaker naar een echte endurance race, tyre/fuel/engine saving tot het einde.
Bedankt voor het aanbod. Maar ik kijk wel link uit; ben net weer unbannedquote:Op dinsdag 3 april 2018 18:32 schreef opgebaarde het volgende:
Hierbij mag je mij uitschelden. Laat niks je weerhouden, zeker fatsoen niet
quote:Op woensdag 4 april 2018 00:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod. Maar ik kijk wel link uit; ben net weer unbanned
Als kiespijn.quote:Op woensdag 4 april 2018 00:03 schreef Geralt het volgende:
Zo. Sprintrace op zaterdag, een heuse mascotte, alles een uur en 10 minuten later, man man man
Ik begin Bernie nu toch wel een beetje te missen
En een b-sterretje dat superdramatisch het volkslied vertolkt.quote:Op woensdag 4 april 2018 00:04 schreef Geralt het volgende:
Voor we het weten moet elke F1 coureur verplicht een hysterisch wijf nemen en dan victory lane en een fles lauwe melk en zo een krijsend wijf erbij.
Nee dat gaat tof worden.
Die halo heb je weinig erg in, maar de onboards zijn toch echt wel veschrikkelijk geworden. De rest boeit me ook niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 05:56 schreef opreis het volgende:
Iedereen weer drama maken om niets. De halo heeft me lang niet zo erg gestoord als verwacht. Die gridgirls geen moment gemist en ook die 10min verschuiving kan me aan me reet roesten.
Oh wat ik deze reactie graag naar 2011/2012 willen quoten en kijken hoe de 2011 Geralt hierop had gereageerdquote:Op woensdag 4 april 2018 00:03 schreef Geralt het volgende:
Zo. Sprintrace op zaterdag, een heuse mascotte, alles een uur en 10 minuten later, man man man
Ik begin Bernie nu toch wel een beetje te missen
quote:Op woensdag 4 april 2018 07:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Oh wat ik deze reactie graag naar 2011/2012 willen quoten en kijken hoe de 2011 Geralt hierop had gereageerd
Formule1 is nooit een sprintrace geweest. De race afstand is te groot, dan komt er vanzelf een element in van concessies doen om de eindstreep te halen. Dat is altijd zo geweest en moet ook zo blijven.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:28 schreef Fer het volgende:
Beter passen ze de regels aan, zodat we weer naar een sprintrace van 1,5 uur kunnen kijken, ipv dat lauwe gedoe op zondag. Ondanks alles kijken we inmiddels steeds vaker naar een echte endurance race, tyre/fuel/engine saving tot het einde.
die is er toch al.....quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:30 schreef ChatGirl het volgende:
F1 krijgt ook een mascotte
[..]
https://www.formula1.com/(...)ken-f1-festival.html
Ze zitten er dit jaar in elk geval korter op dan vorig jaar.quote:Op woensdag 4 april 2018 10:11 schreef manny het volgende:
Kijk wel uit naar dit weekend. Hopelijk kan Red bull zich echt gaan mengen in de strijd om de winst. Ben helaas bang voor weer een relatief saai seizoen en vechten om de 3e / 4e plek voor Max.
dat zo,n motoren kampioenschap er nog niet is..quote:Op woensdag 4 april 2018 11:02 schreef nils7 het volgende:
Ik denk dat Liberty met continentale kampioenschappen gaat komen.
Ze wilden alles al gaan bundelen per regio.
Daarnaast wellicht een motoren kampioenschap, zou het wel interessanter maken voor onafhankelijke fabrikanten.
Ik ben het helemaal met je eens. Maar, ik denk ook dat het die amerikanen nog wel een keer goed misgaat.quote:Op woensdag 4 april 2018 09:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Formule1 is nooit een sprintrace geweest. De race afstand is te groot, dan komt er vanzelf een element in van concessies doen om de eindstreep te halen. Dat is altijd zo geweest en moet ook zo blijven.
Liberty snapt er gewoon niks van. Uiteraard willen ze de aandacht van de kijker maximaal uitmelken, dus gaan ze zoals alle commerciele tv voor het voortdurende zesje waardoor iedereen ingeschakeld blijft. Positieve uitschieters moeten daaraan opgeofferd. Daarin kun je niet te ver gaan want dan vervreemd je het van wat het was en dus van de bestaande fans. Je kunt het voetbal ook zo veranderen dat je basketball uitslagen krijgt maar dan is het geen voetbal meer, als je 60 inhaalacties hebt voor de podiumplekken dan zit je echt niet meer op het puntje van je stoel. Formule 1 kabbelt naar de grote momenten toe, of die blijven uit, of het explodeert in een gekkenhuis, meestal bij regen. Het een kan niet zonder het ander, zonder teleurstellende races en fases ook geen sensationele races en fases.
Dat er slechts 1 tot 4 teams kans maken op de overwinning hoort ook bij de sport. Als je het technisch teveel gaat vervlakken is het geen F1 meer. Het is typisch Amerikaans om te denken dat het om het merk F1 gaat, los van de inhoud. Maar dat werkt niet als de inhoud het merk heeft gemaakt. Als Ferrari en Mercedes eruit stappen en een nieuwe klasse oprichten, dan wordt dat gewoon de F1 ook al mag die niet zo heten.
Geer en Goor die samen het Wilhelmus verkrachten.quote:Op woensdag 4 april 2018 00:44 schreef Fer het volgende:
[..]
En een b-sterretje dat superdramatisch het volkslied vertolkt.
Is er wel. In LMP1 mag je totaal zelf bepalen wat de motor is, tot maximaal 5,5L inhoud. De rest is volledig vrij, maar als autofabrikant moet je wel een hybride component hebben.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:26 schreef King_Merc het volgende:
[..]
dat zo,n motoren kampioenschap er nog niet is..
Behalve toen er nog getankt werd, natuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2018 09:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Formule1 is nooit een sprintrace geweest.
Zelfs toen werd er brandstof bespaard.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Behalve toen er nog getankt werd, natuurlijk.
Er werd zo min mogelijk meegenomen om zo hard mogelijk te kunnen rijden. En er werd inderdaad wel eens een gokje genomen.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:21 schreef sasquatsch het volgende:
Zelfs toen werd er brandstof bespaard.
Ik ben voor!quote:Op woensdag 4 april 2018 13:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geer en Goor die samen het Wilhelmus verkrachten.
Of Dries in z'n gele zwembroekquote:Op woensdag 4 april 2018 13:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geer en Goor die samen het Wilhelmus verkrachten.
quote:Op woensdag 4 april 2018 16:29 schreef Monolith het volgende:
Geer en Goor die samen Dries verkrachten lijkt me dan wel weer humor.
Maar ik denk dat Amerikanen gewoon F1 nooit interessant gaan vinden, al laat je elke ronde een auto ontploffen... Je kunt ze moeilijk gaan verplichten om te gaan kijken. Net zoals Indycar en Nascar hier in Europa niet aan slaat, hoe spectaculair het ook is...quote:Op woensdag 4 april 2018 08:56 schreef GM78 het volgende:
Ik verwacht ook dat de f1 behoorlijk gaat veranderen in de toekomst.
Ze willen meer kijkers in Amerika, en die lopen op het moment nog niet echt warm voor de f1.
Wat ook niet zo raar is, aangezien f1 in vergelijking met veel Amerikaanse sporten best wel saai is.
Misschien als er nitroboosts worden toegevoegd?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Amerikanen gewoon F1 nooit interessant gaan vinden, al laat je elke ronde een auto ontploffen... Je kunt ze moeilijk gaan verplichten om te gaan kijken. Net zoals Indycar en Nascar hier in Europa niet aan slaat, hoe spectaculair het ook is...
Nee, ook dan niet, andersom werkt dat ook niet. Geen mens in Europa die American Football boeiend vindt, maar de Amerikanen leven ervoor.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien als er nitroboosts worden toegevoegd?
Het is heel simpel, Amerikanen houden alleen van sporten waar Amerikanen goed in zijn en waarbij ze het idee hebben dat ze ze zelf hebben uitgevonden.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, ook dan niet, andersom werkt dat ook niet. Geen mens in Europa die American Football boeiend vindt, maar de Amerikanen leven ervoor.
En dat geldt niet voor ieder ander land?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is heel simpel, Amerikanen houden alleen van sporten waar Amerikanen goed in zijn en waarbij ze het idee hebben dat ze ze zelf hebben uitgevonden.
In Noorwegen, Korea en Japan zijn ze het niet met je eens.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat geldt niet voor ieder ander land?
Schaatsen boeit ook niemand buiten Nederland.
TR bedoel je, en een nieuw setje is nog geen verloren seizoen. Ook Bottas heeft nieuwe onderdelen 😋quote:Op woensdag 4 april 2018 20:08 schreef Fir3fly het volgende:
En wat een verrassing, beide Toro Rosso's hebben alweer nieuwe motoren nodig . Gaat Red Bull flink wat prijzengeld kosten dit jaartje.
Relatief gezien is schaatsen ook daar een kleine sport.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In Noorwegen, Korea en Japan zijn ze het niet met je eens.
Nee, ik bedoel Red Bull. Zij betalen ten slotte voor het Honda-avontuurtje.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:16 schreef Hanschje het volgende:
[..]
TR bedoel je, en een nieuw setje is nog geen verloren seizoen. Ook Bottas heeft nieuwe onderdelen 😋
Omgekeerd bedoel je.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Red Bull. Zij betalen ten slotte voor het Honda-avontuurtje.
Red Bull betaalt voor Toro Rosso, en gaan dus flink wat prijzengeld mislopen.quote:
Alsof die Torro Rosso met een Renault motor in de punten zou vallen. Dan moeten ze eerst Williams, Haas, Renault en McLaren en Force India voorbij.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Red Bull betaalt voor Toro Rosso, en gaan dus flink wat prijzengeld mislopen.
53 stuks vorig jaar.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:35 schreef Fer het volgende:
[..]
Alsof die Torro Rosso met een Renault motor in de punten zou vallen.
Dat laatste dus ! Kijk naar waar Honda, of nee McLaren, de afgelopen 3 jaar mee heeft geworsteld en wat ze bij STR nu al gedaan hebben gekregen? Testbankjes inderdaad en ik geloof meer in de gedrevenheid van Honda nu dan het Renault van de afgelopen 2/3 jaar met achterhouden van updates en blijven hameren op betrouwbaarheid.. We zijn pas 1 race ver, maar ik durf hem wel aan, STR gaat het Renault en McLaren nog lastig maken !quote:Op woensdag 4 april 2018 20:35 schreef Fer het volgende:
[..]
Alsof die Torro Rosso met een Renault motor in de punten zou vallen. Dan moeten ze eerst Williams, Haas, Renault en McLaren en Force India voorbij.
Daarbij, het zijn rijdende testbanken.
Quoten voor het nageslacht.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:44 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat laatste dus ! Kijk naar waar Honda, of nee McLaren, de afgelopen 3 jaar mee heeft geworsteld en wat ze bij STR nu al gedaan hebben gekregen? Testbankjes inderdaad en ik geloof meer in de gedrevenheid van Honda nu dan het Renault van de afgelopen 2/3 jaar met achterhouden van updates en blijven hameren op betrouwbaarheid.. We zijn pas 1 race ver, maar ik durf hem wel aan, STR gaat het Renault en McLaren nog lastig maken !
quote:Op woensdag 4 april 2018 23:39 schreef Hanschje het volgende:
Achteraan is achteraan. En volgens mijn zijn de nieuwe regels zo dat degene die als eerste achteraan staat en de volgende zoveel straf krijgt dat die ook achteraan staat de eerste voor de laatste staat.
Vervang Red Bull door McLaren en je had hetzelfde in 2014 kunnen zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:02 schreef aesop het volgende:
Honda heeft een vrijbrief van RedBull om komend seizoen de motor door te ontwikkelen. Volgend jaar gaat RedBull daar de vruchten van plukken.
mja, dan moet je de medische auto in de eerste ronde inhalen. Ook niet echt veilig. Dat geeft al problemen als het ding stilstaatquote:Op woensdag 4 april 2018 23:47 schreef Wombcat het volgende:
Ik zou het wel OK vinden dat als de achterste 50 plekken straf krijgt, hij op de 70e plek moet gaan staan. In Monaco heb je dan waarschijnlijk al een halve ronde achterstand. Wel wat lastig om dan het groene licht te zien, maar dan zwaait een marshal maar met een groene vlag als het licht op groen gaat. Of je kunt het koppelen aan de lichten langs de baan natuurlijk.
Oops!quote:Op woensdag 4 april 2018 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dan moet je de medische auto in de eerste ronde inhalen. Ook niet echt veilig. Dat geeft al problemen als het ding stilstaat
Zou wel slim zijn om het jaar te gebruiken om de motor goed te testen.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:29 schreef Mavcovic het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat Ferrari, Mercedes en Renault gaan klagen over dat Torro Rosso elke race 10-50 grid penalties pakt om die Honda te upgraden .
Nee, want McLaren was zelf ongewild de rijdende testbank. RedBull heeft daarvoor een apart team.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vervang Red Bull door McLaren en je had hetzelfde in 2014 kunnen zeggen.
Ik denk dat er weinig gaat veranderen tov. de huidige motor. Misschien wat meer gestandaardiseerde systemen maar voor de rest blijft er gewoon een turbo, MGU-H en K opzitten.quote:Op donderdag 5 april 2018 05:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou wel slim zijn om het jaar te gebruiken om de motor goed te testen.
Nadeel is alleen dat er in 2021 weer een nieuwe motor komt dus Red Bull kan er hoogstens 2 jaar de vruchten van plukken.
Dat zeg ik dus. Ze offeren 2018 gewoon op. En dat kost ze een hoop geld.quote:Op donderdag 5 april 2018 07:58 schreef aesop het volgende:
[..]
Nee, want McLaren was zelf ongewild de rijdende testbank. RedBull heeft daarvoor een apart team.
Waarom zouden ze dat doen? Mogen ze zelf ook.quote:Op woensdag 4 april 2018 23:29 schreef Mavcovic het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat Ferrari, Mercedes en Renault gaan klagen over dat Torro Rosso elke race 10-50 grid penalties pakt om die Honda te upgraden .
quote:Q: “Kimi you have 8 podiums here, but qualifying not so good only one P3. Is that the biggest difference at any track and if so why?”
Kimi: “I don’t look too closely what has happened in the past. Obviously you start where you qualify.”
Q: "Kimi will Mercedes have as big an advantage this weekend as in Australia where they had seven tenths in qualifying?"
Kimi: "Who knows, you can keep guessing. I have zero interest to start guessing."
Q: “Kimi have you given any feedback to Liberty about the future direction of F1?”
Kimi: “No it is their business. I know very little about it and I am not interested. It is in many years’ time and I doubt I’ll be here anyway.”
Q: “If you had the power what would be the Formula 1 today? What would you change?”
Kimi: “I don’t have the power so what is the point to even waste to think about it. I don’t understand, what is the point? I have zero power.”
Saaie lui altijd die zo antwoorden . Verder is Raikönnen ook qua gedragquote:Op donderdag 5 april 2018 17:10 schreef JayHovah het volgende:
Alleen al voor zijn onboards en interviews zou Liberty Kimi een contract vvor het leven moeten geven:
[..]
Raikonnen is een baas, absolute baas. Prachtig zo’n figuur. Hoe meer karakters, de beter het is.quote:Op donderdag 5 april 2018 17:26 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Saaie lui altijd die zo antwoorden . Verder is Raikönnen ook qua gedrag
Dat is dan wel weer zo.quote:Op donderdag 5 april 2018 18:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe meer karakters, de beter het is.
quote:Op donderdag 5 april 2018 17:10 schreef JayHovah het volgende:
Alleen al voor zijn onboards en interviews zou Liberty Kimi een contract vvor het leven moeten geven:
[..]
Echt welquote:Op donderdag 5 april 2018 18:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Raikonnen is een baas, absolute baas. Prachtig zo’n figuur. Hoe meer karakters, de beter het is.
Hij komt op mij altijd een beetje simpel over....quote:Op donderdag 5 april 2018 18:45 schreef opgebaarde het volgende:
Raikonnen is een baas, absolute baas. Prachtig zo’n figuur. Hoe meer karakters, de beter het is.
Het voorstel van de Fia was een single turbo + kers. De teams hebben een tegenvoorstel gedaan, weet jij wat daar in staat? Ik vermoed een standaard turbo/mgu-h, maar zie nergens de geruchten hierover.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:43 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig gaat veranderen tov. de huidige motor. Misschien wat meer gestandaardiseerde systemen maar voor de rest blijft er gewoon een turbo, MGU-H en K opzitten.
En daar is Torro Rosso ook voor. Niet alleen om jonge rijders klaar te stomen, maar ook voor nieuwe monteurs, ontwerpers, leveranciers noem maar op. Oefenen en evalueren of ze geschikt zijn om door te gaan naar het topteam. Je moet op de langere termijn kijken van Redbull.quote:Op donderdag 5 april 2018 16:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus. Ze offeren 2018 gewoon op. En dat kost ze een hoop geld.
Overigens hebben Mercedes, Ferrari en Renault geen 'testbanken' nodig gehad.
... Omdat men dus met een baggermotor rijdt...quote:Op donderdag 5 april 2018 20:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Daarnaast met het uitlenen van Sainz, vooruitgang van Renault en McLaren zou hetzelfde puntenaantal van 2017 halen sowieso niet meer haalbaar zijn.
Nee geen idee, ik dacht dat het voorstel van de Fia een twin turbo + kers was trouwens?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:50 schreef Fer het volgende:
[..]
Het voorstel van de Fia was een single turbo + kers. De teams hebben een tegenvoorstel gedaan, weet jij wat daar in staat? Ik vermoed een standaard turbo/mgu-h, maar zie nergens de geruchten hierover.
Nee vreemd genog niet.quote:Op donderdag 5 april 2018 21:28 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee geen idee, ik dacht dat het voorstel van de Fia een twin turbo + kers was trouwens?
Dacht dat Mercedes en Renault tegen het afschaffen van de MGU-H waren, ergens vorig jaar gelezen
Twin turbo klinkt logisch toch? Dan hef je (grotendeels) de turbo lag op die nu wordt afgevangen door de MGU-H.
Van mij mogen ze al die onzin regels ook maar eens loslaten... zoals dat je nokkenassen moet hebben en 4 kleppen per cilinder en geen variabele kleptiming.
https://www.fia.com/news/(...)wer-unit-regulationsquote:Manufacturer representatives were presented with the vision for the key new features of the 2021 Power Unit proposed by the FIA and F1. These are as follows:
1.6 Litre, V6 Turbo Hybrid
3000rpm higher engine running speed range to improve the sound
Prescriptive internal design parameters to restrict development costs and discourage extreme designs and running conditions
Removal of the MGUH
More powerful MGUK with focus on manual driver deployment in race together with option to save up energy over several laps to give a driver controlled tactical element to racing
Single turbo with dimensional constraints and weight limits
Standard energy store and control electronics
High Level of external prescriptive design to give ‘Plug-And-Play’ engine/chassis/transmission swap capability
Intention to investigate tighter fuel regulations and limits on number of fuels used
Kimi doesn't care, he does what he wantsquote:Op donderdag 5 april 2018 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Echt wel
Hij is een enorme droogkloot en stiekem veel aardiger dan iedereen denkt
quote:JustPaste.it
Josef Leberer: Kimi Räikkönen "just does what he wants"
http://www.motorsport-tot(...)r-will-16030401.html
Josef, can you still remember your first encounter with the young Kimi Räikkönen?
This must have been in Mugello or Fiorano if my memory serves me right. He was a blond youngling from the North, in his nature very quiet.
He probably didn’t talk much already back then..
Not at all. He was a very quiet guy, especially outside the car. Most young drivers are accompanied at the first test by a few people who support them, but Kimi came alone. Well then we test Formula 1, was his attitude.
The engineers always plan a certain program for such tests, Kimi could fulfill that very fast. They gave him then also very quickly a few tasks and listened to him because his feedback was precise and he had an immensely good feeling for the car and for changes. He also asked the right questions. This is a first indication that someone is a very good driver.
And that after just 23 races he had done before.
Absolutely, that is remarkable. Many have said, after 23 races in a Formula car, that is virtually impossible. One can compare it a bit as if a footballer goes directly from the 6thdivision to Bundesliga. These are jumps that you normally can’t do. The requirements are completely different there.
Kimi got his FIA super license only because of an exception which didn’t proceed without criticism.
The criticism of many experts was big. A lot have expressed safety concerns because in their point of view, Kimi could never be so far. Early December he was to complete the super license test, 300 kilometers under the supervision of the FIA. He then got the Super License but at first only for four races on probation. The situation, this pressure, it was not easy. With the first point in his first race he has managed to get many concerns out of the way."
How would you describe Kimi's preparation for the first race?
First you have to know: When it comes to stamina, body awareness, speed, coordination, capacity of reaction, apprehension and peace of mind, Kimi was back then already relatively good. But at the first test we could see already that in fast corners or during braking he was reaching his limits at distance. How could it be any different after a couple of 30-minute races he had driven up till then?
We had too little time so we had to take an extreme workout regime, almost a crash course. So for example, we built a simulator that was as close as possible to Formula 1 car in terms of loads.
Former McLaren team doctor Aki Hintsa once said about Kimi that his spatial perception is absolutely unique. Is that right?
Yes. No matter what he does he has an incredible body control. I have noticed immediately during mountain biking through the forest.
Was Kimi cooperative with the amount of exercises?
Actually yes. But on the fourth, fifth day, when we were planning a hike, he groaned: 'Josef, I think it's too much.' Then he didn’t speak with me anymore for a few hours. A little later we were up at the summit: 'Wow, it's beautiful here!'. And he wanted to know if you can go snowboarding as well as there. This has broken the ice and from then on we got along quite well.
Did you talk more then, also private matters?
After our long day on the mountain he has thawed. In the evening we were also swimming, afterwards we went to a small bar. I have praised him because it was a really tough day and then I said: 'I’m drinking a small beer now.'
Out of politeness I asked: 'Do you like one too?' The young athletes normally don't drink anything and I was convinced that he wouldn’t drink either but he only asked: 'Can I really?' Then we touched glasses. From then on we had an extremely good relationship.
And then you worked out even more?"
We started at 7:00 in the morning with at least 45 minutes swimming. At 8:30 we had breakfast. Afterwards we were with the mountain bike or on foot in the mountains. Sometimes we were up to the ankles in mud and sludge. Many others would have moaned and turned around.
When we arrived at the top we went down the slope on the snow on the stomach headlong! Totally crazy, but that's part of it. He enjoyed it. And then it was easy to motivate him. I have told him again and again: 'You have the chance to make history.'
Let’s do a jump to his first Formula 1 season...
With Kimi you could immediately see his coolness and his authenticity when he was in the car. Although Kimi wasn’t a fan of testing, he was an instinct racer like there are only very few. I have seen many drivers, that sit for hours in meetings with the engineers - but ultimately it just depends to deliver the performance at point X. And that Kimi was able.
Interesting at that time was also that Kimi was the main reason for the separation between Sauber and Red Bull, after all Red Bull was then majority owner of the team and wanted Enrique Bernoldi in the car. How do you remember this conflict?
Kimi was the decision of Peter Sauber. But Helmut Marko wanted his driver and Red Bull was our most important partner.
Sauber certainly didn’t take it easy but it is true, that this was one reason that the relationship parted. Sauber always appreciated Mateschitz but in the case he had the feeling that Marko wanted to take too much influence. If you look at what Bernoldi has made of his career, it was the right decision. And Kimi is cut from a different cloth. Kimi has scored a point in his first race but he wasn’t happy with it at all. This makes the difference.
At the second race there was a bizarre story, you have told me once...
Kimi was just incredibly cool and relaxed. I remember the story of the Grand Prix of Malaysia. Petronas was then our main sponsor, a very important race. It was his second race of the four races on probation, so an immense pressure. It is Sunday at noon before the race, he is lying on the massage table. And the guy is so cool that he just falls asleep!
I have let him sleep. At 13:05 the engineers are getting nervous and ask where he is so I wake him and tell him: 'By the way, you are going to drive soon the second Formula 1 race of your life. Get up!' He stretches and says: 'Ah, Josef, let me still sleep for a few minutes, please.' Inconceivably!
What else distinguishes him from other drivers, why is he a champion?
At 250 in a corner he is able to drive for several seconds wheel to wheel, centimeters next to someone else without making a mistake or getting nervous. He always keeps his cool and is a gentleman in a fight. He would also never play games. Kimi doesn’t care about all that.
You have already worked with Ayrton Senna, with Alain Prost, with Sebastian Vettel Where there are differences between them and Kimi and where are parallels?
It is difficult for me to answer that. Basically you can’t compare these types. What connects them is an emotional intelligence to know exactly what is good for them and what is not.
But Senna is Senna, Prost is Prost, Hakkinen is Hakkinen. Vettel and Kubica also them were real racers. They are egoists but if there is a gentlemen's agreement they are nevertheless the people you are able to rely on one hundred percent. They are as hard as bones on track but they make no nonsense.
For us journalists Kimi is not always easy. On one hand fans love him, on the other hand interviews with him are often quite taciturn.
Kimi just does what he wants. He has always remained true to himself and people sense that. Such an image you can’t build artificially, you have to live it. He really is like that. I think that’s also why he will take his place in history.
I know many journalists who are disappointed in him. Kimi is certainly not easy and he is often criticized because of it. Even from sponsors. But that is an issue for the teams that employ him. Kimi is a phenomenon. He is popular, although he doesn’t do anything for it. Others however, make an effort in terms of media but are still not so popular.
When were you last in contact with Kimi?
That was in the winter. And before that at the Russia Grand Prix we were talking only about our children. Very happy I was about his invitation to his private world championship party in 2007.
So there are still private connections?
Yes, we are writing text messages from time to time.
If you happen to meet him in 20 years in Tokyo at a crossing, you would probably go eat together, right?
Yes, that won’t likely change. Many underestimate Kimi humanly. But he has a very good feeling and a very good memory.
Waarom dan? Er is morgen om 13:00 uur pas een eerste vrije training...quote:Op donderdag 5 april 2018 21:41 schreef zoem het volgende:
Het live-topic voor de GP van Bahrein is bij dezen geopend: F1 / [Live] Formula 1 2018 Gulf Air Bahrain Grand Prix #8
'pas'. Dit is een prima moment om hem te openen, en anders was het morgenochtend vroeg gebeurd. Gewoon mooi op tijd.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom dan? Er is morgen om 13:00 uur pas een eerste vrije training...
Er is nu weinig "live" + het werkt dubbelposts in de hand. Ik vind het dus niet erg handig.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'pas'. Dit is een prima moment om hem te openen, en anders was het morgenochtend vroeg gebeurd. Gewoon mooi op tijd.
Dit geeft daar een kans om alvast een beetje vooruit te kijken naar de eerste sessies, terwijl hier alles gewoon door blijft gaan. Niks dubbel, dat komt later pas.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is nu weinig "live" + het werkt dubbelposts in de hand. Ik vind het dus niet erg handig.
Maar jullie gaan erover, dus ik leg me er wel bij neer.
En als ik dan een keer op tijd ben krijg ik een klaagzang dat het nog geen Raceweek isquote:Op donderdag 5 april 2018 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'pas'. Dit is een prima moment om hem te openen, en anders was het morgenochtend vroeg gebeurd. Gewoon mooi op tijd.
Jij was gewoon te vroegquote:Op donderdag 5 april 2018 22:51 schreef CrashO het volgende:
[..]
En als ik dan een keer op tijd ben krijg ik een klaagzang dat het nog geen Raceweek is
Om verschillende redenenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom dan? Er is morgen om 13:00 uur pas een eerste vrije training...
Ok, dank voor je antwoord!quote:Op donderdag 5 april 2018 22:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Om verschillende redenen
• Het is een topic waarin het hele raceweekend besproken kan worden, van het eerste voorprogramma tot het laatste naprogramma
• Overdag ben ik aan het werk, dus dan kan ik niet garanderen dat ik er dan op tijd bij ben.
• Intern hebben we de afspraak om op z'n vroegst de avond voor FP1 de livereeks te openen en de reeks op zijn laatst de ochtend na de race te sluiten. Daar zit wat speling in, maar dat is de richtlijn.
Josef Leberer is het hele multi21 debacle vergeten?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:12 schreef Bonobo11 het volgende:
But Senna is Senna, Prost is Prost, Hakkinen is Hakkinen. Vettel and Kubica also them were real racers. They are egoists but if there is a gentlemen's agreement they are nevertheless the people you are able to rely on one hundred percent.
Ge bent een killer of ge bent ut nie.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:07 schreef Geralt het volgende:
En het moge duidelijk zijn dat Vettel daar dus overduidelijk NIET 100% "to rely on" was zegmaar.
Vettel is ook gewoon een veel betere coureur.quote:Op vrijdag 6 april 2018 07:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ge bent een killer of ge bent ut nie.
Vettel is 4x WK en helaas Webber 0
Bizar inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:47 schreef Wuwwa het volgende:
[ afbeelding ]
Ocon heeft de benen van een Auschwitz-overlever
Dat lijkt imho alleen maar zo. Wat je ziet zijn spieren en een groot deel van het bovenbeen is niet te zien door de tafel en de broek.quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:47 schreef Wuwwa het volgende:
[ afbeelding ]
Ocon heeft de benen van een Auschwitz-overlever
iedere kilo extra is er 1 teveel zeker met zijn lengte is hij al in het nadeel.quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:47 schreef Wuwwa het volgende:
[ afbeelding ]
Ocon heeft de benen van een Auschwitz-overlever
Vettel denkt alleen aan Vettel, daarnaast is RBR ook zo'n giga kruiwagen voor hem geweest. Ik ben blij dat het bij Ferrari nu zonder dat team om hem heen het ook gewoon niet zo gemakkelijk af gaat.quote:Op vrijdag 6 april 2018 00:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Josef Leberer is het hele multi21 debacle vergeten?
Dat mag toch gerust gezien worden als zegmaar een soort van gentlemen's agreement niet?
Daar gaan de grote jongens nooit mee akkoord, lijkt me?quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:48 schreef franske19 het volgende:
Gaan geruchten over een budget cap voor de teams.
Liberty heeft de plannen voor 2021 en verder aan de teams gepresenteerd en daar is een budget cap onderdeel van. Net zoals het afschaffen van de MGU-H en andere verdeling van het prijzengeld.quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar gaan de grote jongens nooit mee akkoord, lijkt me?
Overigens gaan die geruchten al sinds halverwege vorig jaar. Dus dat je dat nu pas oppikt is wel bijzonder.
. Optimistisch tot het einde?quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:48 schreef SnowOokami het volgende:
Ben benieuwd wat voor updates STR Honda heeft meegenomen, hopelijk zitten ze nu wat verder naar voren.
Binnen 2 weken al updates aan de motor? Die zullen de updates aanzienlijk later verwacht hebben lijkt me.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:48 schreef SnowOokami het volgende:
Ben benieuwd wat voor updates STR Honda heeft meegenomen, hopelijk zitten ze nu wat verder naar voren.
Die komen elke race met updates om die motor maar zo goed mogelijk te ontwikkelen voor RB volgend jaarquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Binnen 2 weken al updates aan de motor? Die zullen de updates aanzienlijk later verwacht hebben lijkt me.
Kom op man, Webber kon niet eens in een van die vier kampioensjaren 2e worden, gewoon een kwestie van op het juiste paard wedden. RBR moet nog laten zien zonder Vettel uberhaupt mee te kunnen doen om de titel.quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vettel denkt alleen aan Vettel, daarnaast is RBR ook zo'n giga kruiwagen voor hem geweest. Ik ben blij dat het bij Ferrari nu zonder dat team om hem heen het ook gewoon niet zo gemakkelijk af gaat.
Niet alleen Multi 21, maar ook het feit dat Webber zijn voorvleugel van zijn wagen werd geschroefd om hem aan Seb te geven omdat hij stampij stond te maken bij Marko en Horner
Ze hebben geen updates deze keer. Slechts nieuwe onderdelen omdat ze kapot gingen vorige race.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die komen elke race met updates om die motor maar zo goed mogelijk te ontwikkelen voor RB volgend jaar
Inderdaad weer een hoop gelul in de ruimte. Ben nog niet overtuigd dat we de goede kant op gaan met LM.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:45 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een slappe hap weer zeg. Totaal niets concreets, en alleen maar vage aspiraties zonder onderbouwing hoe die te bereiken. Het is net alsof ik een manifest van een populistische politieke partij aan het lezen ben .
Alleen al het idee dat dingen die 'niet interessant voor de fans' zijn gestandaardiseerd zouden moeten worden. Wie zijn in hemelsnaam die zogenaamde fans en hoe komt men er achter wat zij interessant vinden en wat niet? Gaan we een enorm referendum houden ofzo ? Wat een quatsch.
Vroeg me al af waar je bleefquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kom op man, Webber kon niet eens in een van die vier kampioensjaren 2e worden, gewoon een kwestie van op het juiste paard wedden. RBR moet nog laten zien zonder Vettel uberhaupt mee te kunnen doen om de titel.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 15:12 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Inderdaad weer een hoop gelul in de ruimte. Ben nog niet overtuigd dat we de goede kant op gaan met LM.
Zou wel logisch zijn, want het is natuurlijk niet veilig.quote:
Wie weet hebben ze dat gedaan en wordt dat nog niet aan de grote klok gehangen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 15:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar serieus: er zitten een paar goede ideeën tussen en een paar hele slechte. Mijn voornaamste kritiek is dat het inhoudelijk gewoon totaal weer niets is. Het is eigenlijk nauwelijks anders dan vorig jaar al werd geroepen, je zou zeggen dat ze in de tussentijd het zouden uitwerken?
Ach kom op, de F1 paddock lekt nog harder dan het Witte Huis. Als er echt iets concreets op tafel lag behalve wat we hebben gehoord hadden we dat nu wel geweten.quote:Op vrijdag 6 april 2018 15:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze dat gedaan en wordt dat nog niet aan de grote klok gehangen?
Ik las ergens dat de teams een non disclosure agreememt moesten tekenen voor dit soort meetings.
Blijkbaar is er toch veel meer besproken dan naar buiten is gebracht.quote:Op vrijdag 6 april 2018 15:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach kom op, de F1 paddock lekt nog harder dan het Witte Huis. Als er echt iets concreets op tafel lag behalve wat we hebben gehoord hadden we dat nu wel geweten.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 21:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Blijkbaar is er toch veel meer besproken dan naar buiten is gebracht.
https://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/363620/
De headline klopt dus niet.quote:Volgens Steiner is hetgeen vrijdagochtend is besproken in Bahrein meer een verlanglijstje van Liberty Media dan een echte blauwdruk voor de toekomst van de sport. "Er is verschil tussen een blauwdruk en een verlanglijstje. Dat laatste noem je een voorstel, precies wat dit was", vervolgt Steiner. "Dit is nog geen blauwdruk, het zit er een beetje tussenin. Dit is wel een goed beginpunt, een uitstekend beginpunt zelfs."
Kreeg Alonso dat ook 1 of 2 seizoenen geleden?quote:Op vrijdag 6 april 2018 15:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou wel logisch zijn, want het is natuurlijk niet veilig.
Boete en twee penaltypoints ofzo
Hij krijgt geen straf. Is geen rapport van de FIA van.quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kreeg Alonso dat ook 1 of 2 seizoenen geleden?
Even in het minder verkeerde topicquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:45 schreef pmponer het volgende:
F1 komt naar drenthe!
https://nl.motorsport.com(...)-99-procent-1022513/
Redelijk, maar de Renaults zijn nog steeds sneller.quote:
Volgens mij zaten ze voor de Renault's...? Dat chassis van STR is goed, maar zo goed nou ook weer niet. En Hartley is gewoon een pannenkoek.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Redelijk, maar de Renaults zijn nog steeds sneller.
Beiden braken hun laatste run af. Zaten er wel voor in Q2.quote:Op zaterdag 7 april 2018 19:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens mij zaten ze voor de Renault's...?
Welke kwalificatie heb jij gezien? McLaren zat gewoon achter STR in Q2, beiden hadden alleen maar gele sectoren in de laatste run.quote:Op zaterdag 7 april 2018 19:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beiden braken hun laatste run af. Zaten er wel voor in Q2.
En Hartley is geen pannenkoek. Gasly heeft een uitstekend weekend.
Ik denk dat hij Renault bedoeld.quote:Op zaterdag 7 april 2018 19:46 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Welke kwalificatie heb jij gezien? McLaren zat gewoon achter STR in Q2, beiden hadden alleen maar gele sectoren in de laatste run.
Die zaten er ook achter toch? Naja heeft weinig nut om met vuurvliegje in discussie te gaan.quote:
Niet in Q2, in Q3 geen tweede run gedaan.quote:
Nee. En Hulkenbergs tijd in Q2 was sneller dan die van Gasly in Q3.quote:Op zaterdag 7 april 2018 19:56 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Die zaten er ook achter toch? Naja heeft weinig nut om met vuurvliegje in discussie te gaan.
Ah naja, wel een goede opsteker voor STR Honda. Boullier en Zak hebben heel wat uit te leggen aan hun sponsorenquote:Op zaterdag 7 april 2018 20:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee. En Hulkenbergs tijd in Q2 was sneller dan die van Gasly in Q3.
Je hebt kennelijk de verklaringen van Max en Horner nog niet meegekregen?quote:Op zaterdag 7 april 2018 20:33 schreef manny het volgende:
man man man. straks loopt ie weer hele seizoen achter riciardo aan te jagen. hou die auto op de baan en finish
het zal allemaal. vorig jaar ook allemaal niet zijn schuld op 1 na. maar einde liedje is dat je weer achter je teammaat staat.quote:Op zaterdag 7 april 2018 20:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt kennelijk de verklaringen van Max en Horner nog niet meegekregen?
https://www.verstappen.nl/nl/article/10657/
Dat is onzin. Max staat erom bekend dat hij eerlijk verteld wat het probleem is/was en zichzelf niet spaart. Idem voor RBR.quote:Op zaterdag 7 april 2018 20:37 schreef manny het volgende:
[..]
het zal allemaal. vorig jaar ook allemaal niet zijn schuld op 1 na. maar einde liedje is dat je weer achter je teammaat staat.
Ik heb het tijdens de tests al geroepen, maar het zou met niet verbazen als STR/Honda het verhaal van dit seizoen gaat worden.quote:Op zaterdag 7 april 2018 20:36 schreef SnowOokami het volgende:
Toro Rosso shocked by "huge step forward" in Bahrain
https://www.motorsport.co(...)rtley-gasly-1023093/
Aero updates en geen Honda updates dus. Wordt nog wat als ze die motor ook gaan upgradenquote:Op zaterdag 7 april 2018 20:36 schreef SnowOokami het volgende:
Toro Rosso shocked by "huge step forward" in Bahrain
https://www.motorsport.co(...)rtley-gasly-1023093/
Alleen een verbeterde MGU-H voor beiden.quote:Op zaterdag 7 april 2018 20:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Aero updates en geen Honda updates dus. Wordt nog wat als ze die motor ook gaan upgraden
Morgen allebei de race uit rijden en punten pakken, dat zou het mooiste zijnquote:Op zaterdag 7 april 2018 20:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb het tijdens de tests al geroepen, maar het zou met niet verbazen als STR/Honda het verhaal van dit seizoen gaat worden.
prima. maar liever andersom. vooralsnog staat max straks alweer achterquote:Op zaterdag 7 april 2018 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is onzin. Max staat erom bekend dat hij eerlijk verteld wat het probleem is/was en zichzelf niet spaart. Idem voor RBR.
Beetje mal dat je eea in twijfel trekt.
Van het eerste Honda team naar laatste Renault team op de grid.quote:Op zaterdag 7 april 2018 20:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ah naja, wel een goede opsteker voor STR Honda. Boullier en Zak hebben heel wat uit te leggen aan hun sponsoren
Als ik dit zo zie is de Honda motor in kwali mode sneller dan de Renault motor, denk alleen dat ze wat race trim te kort komen. Maar begrijp dat ze mid-season hun grote (combustion) update gaan introduceren, dus ze kunnen nu blijven focussen op betrouwbaarheid.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:02 schreef Fer het volgende:
Bahrain heeft weinig downforce nodig en vooral een goede wielophanging. Denk de Torro Rosso nu relatief veel voordeel heeft van die Redbull onderdelen onder de auto, maar daarnaast ook het vermogen van Honda.
Ik hoop het echt voor ze, een snelle motor betrouwbaar maken is doorgaans makkelijker dan een langzame snel maken.
Honda powahquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:21 schreef Fer het volgende:
Split Turbo heeft veel potentie, alhoewel Ferrari het nu ook heel goed doet.
Nu Renault nog een fatsoenlijke motor.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Als ik de uitslag van quali drie zie, dan zie ik toch weinig Mercedes-superiority. Sterker nog, ik zie de basis voor wat echt wel eens een leuk seizoen kan gaan worden.
Aanzienlijk deel van de budgetten gaan dan ook naar ontwikkeling van een chassis dat ook goed presteert op Silverstone, Spa, Suzuka en andere high-downforce circuits. Afgelopen jaren zagen we dat bijvoorbeeld Williams met een klein budget ook een goede auto kon bouwen voor dit soort start-stop circuits als Bahrain en Oostenrijk.quote:Op zondag 8 april 2018 07:45 schreef opreis het volgende:
Die plek van tijd van Gasly geeft echt een hoop voer tot nadenken.
1.3 seconde van de pole tijd. ongeveer een seconde van de top 3 teams die allemaal budgetten hebben die vele malen hoger liggen dan die van TR. En dan hebben we het ook nog met alle respect over Gasly.
Ik ben er heilig van overtuigd dat die honda motor, bij 1 van de top 3 teams, met top coureur. Binnen een 6 tienden van pole had kunnen zitten. Al moet gezegd worden dat dit alleen de kwalificatie is en die motor een hele race moet meegaan.
quote:Kijk nu ook in de EU
Vanaf 1 april 2018 kan ziggogo.tv tijdens een tijdelijk verblijf in een andere EU-lidstaat op dezelfde manier worden gebruikt met een internetverbinding als in Nederland. Dit geldt voor live tv zenders die buitenshuis te kijken zijn, Replay en Movies & Series (XL). Let op! Houd er rekening mee dat de kwaliteit van de verbinding van deze services per lidstaat kan verschillen. Hierdoor kan het voorkomen dat je een andere beeldkwaliteit ervaart dan je in Nederland gewend bent.
Dat williams het goed deed op die circuits was voornamelijk door de motor en de filosofie om alles op straightline speed te gooienquote:Op zondag 8 april 2018 13:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Aanzienlijk deel van de budgetten gaan dan ook naar ontwikkeling van een chassis dat ook goed presteert op Silverstone, Spa, Suzuka en andere high-downforce circuits. Afgelopen jaren zagen we dat bijvoorbeeld Williams met een klein budget ook een goede auto kon bouwen voor dit soort start-stop circuits als Bahrain en Oostenrijk.
Maar boven water blijft dat Honda topvermogen 100% voor elkaar heeft. Ben wel nieuwsgierig hoe het zit kwa efficientie in de race en natuurlijk de betrouwbaarheid.
Lol, doet het al jaar ofzo zonder vpn of wat dan ook.quote:
Niet op ingaanquote:Op zondag 8 april 2018 19:09 schreef VEM2012 het volgende:
Wat is dat eigenlijk dat mensen net doen alsof ze F1 interessant vinden en dan als Max uitvalt (nadat hij sowieso een domme fout eerder had gemaakt) meteen de TV uitzetten?
Morgen pasquote:Op zondag 8 april 2018 21:00 schreef F1gamer het volgende:
o ja, Het is weer raceweek
Waar is Moblo gebleven?
sorry, ik was in de partymodequote:
Eensquote:Op zondag 8 april 2018 21:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is tegenwoordig MotoGP toch 100 x spannender dan de F1.
Altijd al geweest en totaal niet te vergelijken.quote:Op zondag 8 april 2018 21:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is tegenwoordig MotoGP toch 100 x spannender dan de F1.
Nah, ik kijk al 25 jaar F1 en vond het vroeger echt veel spannender. Door de circuits, de techniek etc.quote:Op zondag 8 april 2018 21:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Altijd al geweest en totaal niet te vergelijken.
Ik kan niet wachten tot hij weer direct uitvalt.quote:Op zondag 8 april 2018 21:53 schreef Montelly het volgende:
China schijnt echt een Verstappen circuit te zijn.
Kan je je bed weer induiken.quote:Op zondag 8 april 2018 22:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot hij weer direct uitvalt.
Nederlandse journalistengenotquote:Press conference got slightly heated after a Dutch reporter embarrassed himself trying to defend Verstappen and confronted Hamilton on his comment, making a comparrison to football players. Vettel jumped in and defused the situation very effectively, accusing the reporter of making up "shit stories" for no reason.
Bron en volledig verhaal?quote:
Ziet er meer uit als Mol met de kapper van Wilders.quote:
Ah, dat is al een stuk beter verhaal.quote:Op zondag 8 april 2018 22:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.autosport.com(...)on-verstappen-remark
Facebook post zie je het filmpje. Dat is nog beter!quote:Op zondag 8 april 2018 22:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, dat is al een stuk beter verhaal.
Als er iemand een dickhead is....quote:
Deed dat vroeger in het Schumacher-era wel regelmatig. Nu niet meer.quote:Op zondag 8 april 2018 19:09 schreef VEM2012 het volgende:
Wat is dat eigenlijk dat mensen net doen alsof ze F1 interessant vinden en dan als Max uitvalt (nadat hij sowieso een domme fout eerder had gemaakt) meteen de TV uitzetten?
Louis Dekker van de NOSquote:Op zondag 8 april 2018 22:25 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als Mol met de kapper van Wilders.
Iemand die weet waar dit geval voor werkt trouwens?
De NOS is nog tenenkrommender dan Jack. Op zich een aardige prestatie.quote:Op maandag 9 april 2018 02:22 schreef Fir3fly het volgende:
Goed gezegd van Vettel. Nederlandse sport'journalistiek' is beschamend slecht. Maar de Engelsen kunnen er ook wat van trouwens.
Dat geloof ik graag, gelukkig vermijd ik ziggo gewoon dus die ergernis heb ik niet.quote:Op maandag 9 april 2018 02:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De NOS is nog tenenkrommender dan Jack. Op zich een aardige prestatie.
Pff schijt twee topics, ik poste er net over in t live topic.quote:Op maandag 9 april 2018 02:22 schreef Fir3fly het volgende:
Goed gezegd van Vettel. Nederlandse sport'journalistiek' is beschamend slecht. Maar de Engelsen kunnen er ook wat van trouwens.
Tot nu toe alle races in het seizoen gewonnen hebben helpt vast ookquote:Op maandag 9 april 2018 07:11 schreef Fer het volgende:
Zou Vettel wat anger management hebben gevolgd?
Preciesquote:Op maandag 9 april 2018 07:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Tot nu toe alle races in het seizoen gewonnen hebben helpt vast ook
Zo werkt het toch al jaren bij Vettel. Gewoon een extreem slechte verliezer.quote:[img]h dettp://i.fokzine.net/p/99s.gif[/img] Op maandag 9 april 2018 07:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Tot nu toe alle races in het seizoen gewonnen hebben helpt vast ook
Hij gaat altijd pas fouten maken als hij onder druk komt. Geen zorgen! Duurt niet lang!quote:Op maandag 9 april 2018 07:11 schreef Fer het volgende:
Zou Vettel wat anger management hebben gevolgd?
En gisteren had hij natuurlijk nul komma nul druk.quote:Op maandag 9 april 2018 09:26 schreef XL het volgende:
[..]
Hij gaat altijd pas fouten maken als hij onder druk komt. Geen zorgen! Duurt niet lang!
Nee, voor hem niet meer. Overwinning meer of minder, druk komt als Hamilton straks weer gaat winnen. Dit was gewoon winnen van een race voor Vettel, geen druk. Bottas had niet zo'n laffe mercedes inhaalactie op power moeten proberen. Die ziet Vettel van mijlenver aankomen. Gaat Bottas 300m eerder in dat gat, dan blokt Vettel hem ook. Dan kun je als Bottas terug naar buiten, lig je weliswaar achter Vettel... maar dan moet Vettel wel laten zien wat hij nog durft met die bandjes.quote:Op maandag 9 april 2018 09:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En gisteren had hij natuurlijk nul komma nul druk.
Dat z'n knie nog recht zit is echt een wonder.quote:Op maandag 9 april 2018 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ferrari say their mechanic suffered "a shinbone and fibula fracture" in the pitstop incident"
En met de meneer gaat het zo te zien weer goed
[ afbeelding ]
http://www.bbc.com/sport/formula1/43702834quote:Bahrain Grand Prix: Did Toro Rosso show Honda engine programme is on right track?
quote:*knip*
This year, insiders say Honda have closed to within about 12bhp of the Renault and that a further 25-30bhp is due with an engine upgrade at the Canadian Grand Prix in June. Honda never divulge performance figures, and only reveal when upgrades will appear at the race in question.
Renault are also due to upgrade their engine with a new hybrid system. It was initially said to be scheduled for the start of the season, then Spain next month. But there is as yet no confirmed date.
Renault's engine is still running with its 2016 energy recovery system, after a planned update for 2017 could never be made reliable. The 2018 version has been delayed for the same reason, so it is inevitable that there is some scepticism within F1 about whether it, too, will ever appear.
It should be added at this point that the same could be said about the Honda improvement - over the McLaren years, promised Honda upgrades regularly appeared later than promised, and were quite often minimal when they did.
Meanwhile, in Bahrain Red Bull's Daniel Ricciardo retired with a failure of the batteries in the energy recovery system - something that has afflicted Renault a number of times in the recent past.
*knip*
Toch helemaal geen verkeerde vraag? Ook prima en terechte reactie van Vettel overigens, maar ik vind de vraag helemaal niet slecht gesteldquote:Op maandag 9 april 2018 02:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De NOS is nog tenenkrommender dan Jack. Op zich een aardige prestatie.
Slaat wel de spijker op zijn kop moet zeggen dat ik ook weinig vetrouwen heb dat die MGU-K er komt in Barcelona.quote:Op maandag 9 april 2018 20:26 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/sport/formula1/43702834
originele artikel is langer maar dit is wel interessant:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Honda dan in Renaultquote:Op maandag 9 april 2018 20:26 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/sport/formula1/43702834
originele artikel is langer maar dit is wel interessant:
[..]
Omdat lang niet iedereen dat stom vindt.quote:Op maandag 9 april 2018 20:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom is dat livetopic eigenlijk apart als iedereen dat stom vindt...?
<3quote:"Hij was net uit de auto gestapt. Dan kunnen dat soort dingen voorkomen", reageerde Verstappen op maandagavond in het tv-programma Peptalk op de woorden van Hamilton. "Als je net uit de auto stapt, zit je nog vol met adrenaline, dus ja."
Typisch Max. Down to earth en laat zich niet gek maken.quote:
Idd, meen ook dat Honda het ERS systeem dit jaar zelf heeft ontworpen en gebouwd (voorgaande jaren was dat voornamelijk MAT; McLaren Applied Technologies).quote:Op maandag 9 april 2018 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Honda dan in Renault
F1 niet gekeken de afgelopen paar jaar?quote:Op maandag 9 april 2018 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Honda dan in Renault
SPOILER: OP CodeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je hem niet eens aandragen voor een schouderklopje?quote:
Het F1-schouderklopjestopic?quote:Op maandag 9 april 2018 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun je hem niet eens aandragen voor een schouderklopje?
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |