En tenminste op een fatsoenlijk tijdstipquote:Op maandag 2 april 2018 18:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ooooh en het is al maandag ipv zondag dus nog sneller weer race
Het is niet onverklaarbaar. Het gast om meer dan alleen snelheid. Geluids- en fijnstofoverlast voor omliggende dorpen zijn de belangrijkste reden om de snelheid hier op 100 km/uur te houden.quote:Op maandag 2 april 2018 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op een weg waar de max snelheid gewoon onverklaarbaar laag is, rijdt het alles behalve ontspannen. Je zit constant op je snelheidsmeter te kijken of je niet per ongeluk wat gas bij hebt gegeven.
17:10 uur is geen fatsoenlijk tijdstip.quote:Op maandag 2 april 2018 19:03 schreef GM78 het volgende:
[..]
En tenminste op een fatsoenlijk tijdstip![]()
Bord op schoot(lees vette hap) en genieten maar
Grote pan soep maken.quote:Op maandag 2 april 2018 19:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
17:10 uur is geen fatsoenlijk tijdstip.
16:00 beginnen, 18:00 klaar. Tijd genoeg om naar huis te gaan om te eten of om te besluiten dat de avond toch al naar de kloten is en daar waar je gekeken hebt wat eten te regelen en nog ff te blijven.
Dit is echt weer zo een kuttijd. Dan moet je haast wel thuisbezorgd inschakelen als je wat volk over de vloer hebt. En als je in de kroeg gaat kijken dan kan je pas na 19:00 uur eten; eik na 20:00 uur pas omdat nabeschouwing.
Ik ga toch geen soep eten bij een F1 racequote:
quote:Op maandag 2 april 2018 19:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ga toch geen soep eten bij een F1 race
Dan steek ik liever na de race de Weber in de hens om er wat vlees op te tiefen.
Nee dat kan niet; dan is de kwalificatie namelijk en zit je met hetzelfde probleemquote:Op maandag 2 april 2018 19:37 schreef potjecreme het volgende:
Soep kan een dag van te voren al klaar gemaakt worden.
Mijn idee. Mar dan moeten wij nog wel ergens een kwartiertje/half uurtje vandaan toveren want de verwachte finish van PR is 17:27quote:Op maandag 2 april 2018 20:25 schreef Sked het volgende:
Het is maar goed dat de race pas om 17:10 begint, want ik moet eerst Parijs - Roubaix kijken
Het wordt mooi weer, dus ze kunnen lekker stevig doorkoersenquote:Op maandag 2 april 2018 20:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mijn idee. Mar dan moeten wij nog wel ergens een kwartiertje/half uurtje vandaan toveren want de verwachte finish van PR is 17:27
wind in de rug en allesquote:Op maandag 2 april 2018 20:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt mooi weer, dus ze kunnen lekker stevig doorkoersen
Ah goed punt.quote:Op maandag 2 april 2018 20:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt mooi weer, dus ze kunnen lekker stevig doorkoersen
TV buiten zetten, Weber erbij... zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 2 april 2018 19:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ga toch geen soep eten bij een F1 race
Dan steek ik liever na de race de Weber in de hens om er wat vlees op te tiefen.
En het stoeltje mag hij vast wel van Alonso lenenquote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
TV buiten zetten, Weber erbij... zo moeilijk is het niet.
Volgens Weeronline wordt het zondag 18 graden dus dat kan prima dan.quote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
TV buiten zetten, Weber erbij... zo moeilijk is het niet.
Lente en raceweekquote:Op maandag 2 april 2018 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens Weeronline wordt het zondag 18 graden dus dat kan prima dan.
Ja 18:00 moeten de piepers wel op tafel anders wordt geralt knorrig.quote:Op maandag 2 april 2018 19:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
16:00 beginnen, 18:00 klaar. Tijd genoeg om naar huis te gaan om te eten of om te besluiten dat de avond toch al naar de kloten is en daar waar je gekeken hebt wat eten te regelen en nog ff te blijven.
Dit is echt weer zo een kuttijd. Dan moet je haast wel thuisbezorgd inschakelen als je wat volk over de vloer hebt. En als je in de kroeg gaat kijken dan kan je pas na 19:00 uur eten; eik na 20:00 uur pas omdat nabeschouwing.
Het liefst volledig doorgekookte aardappels met worteltjes en een klein stukje vlees met veel te slappe jus.quote:Op dinsdag 3 april 2018 07:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja 18:00 moeten de piepers wel op tafel anders wordt geralt knorrig.
Je bedoelt 20?quote:Op maandag 2 april 2018 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens Weeronline wordt het zondag 18 graden dus dat kan prima dan.
TR gezet.quote:Op maandag 2 april 2018 20:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ga de F1 met een x aantal minuten vertraging kijken. Ik durf er gewoon voor uit te komen
Als je de verwarming hoog genoeg zet welquote:Op dinsdag 3 april 2018 09:10 schreef potjecreme het volgende:
Is het om 17 uur nog steeds 18/19 graden?
Dat is na 20 minuten racen. Eerste ronde spanning is voorbij en het is dan wachten tot de pitstops. Ik zou gewoon even voor de finish van PR overschakelen. De kans dat je in ronde 12 - 13 van de race iets mist is kleinquote:Op maandag 2 april 2018 20:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mijn idee. Mar dan moeten wij nog wel ergens een kwartiertje/half uurtje vandaan toveren want de verwachte finish van PR is 17:27
Ik ga de F1 met een x aantal minuten vertraging kijken. Ik durf er gewoon voor uit te komen
quote:Op dinsdag 3 april 2018 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
TR weggegooid omdat ik hetzelfde overweeg.
Dit dus, perfecte tijd.quote:Op maandag 2 april 2018 20:25 schreef Sked het volgende:
Het is maar goed dat de race pas om 17:10 begint, want ik moet eerst Parijs - Roubaix kijken
quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Wat voor een autorace is Parijs - Roubaix?
Motorrace met onboard camera's en fietsers als toegevoegde hindernis.quote:Op dinsdag 3 april 2018 10:03 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Wat voor een autorace is Parijs - Roubaix?
's Middags lasagne maken, net voor de race in de oven gooien.quote:Op maandag 2 april 2018 19:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik baal eigenlijk dat ze die interval info onderin wat soberder hebben gemaakt (die info komt nu links in de balk weleens langs). Geen zin om een extra app erbij te hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:32 schreef Zorro het volgende:
Een race uitgesteld kijken, dat doe je toch niet? Dan heb je geen live timing en een race zonder LT is maar een halve race.
Ik betaal ervoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:32 schreef Zorro het volgende:
Een race uitgesteld kijken, dat doe je toch niet? Dan heb je geen live timing en een race zonder LT is maar een halve race.
Dit blijkt toch geen 1 april grap te zijn, maar wordt serieus door Liberty overwogen.quote:Op maandag 2 april 2018 12:30 schreef danusz1986 het volgende:
Een deel van de plannen van Liberty Media is al uitgelekt. Zo willen de eigenaren van de Formule 1 het kwalificatieprogramma omgooien en een sprintrace introduceren op zaterdag.
Krijgt de Formule 1 een sprintrace van 100 kilometer?
Volgend weekend presenteert Liberty Media haar plannen voor de toekomst van de Formule 1. Een van deze plannen is om de kwalificatie- en raceopzet te veranderen. De zaterdag krijgt veel meer een centrale rol in het programma, met onder andere een sprintrace. Dat meldt Auto Motor und Sport.
De huidige F1-opzet is niet in trek bij jongeren, omdat races vaak anderhalf uur of langer duren. De lengte van een bioscoopfilm, alleen gebeurt er in de F1 weinig tijdens de races. Om het aantrekkelijker te maken voor het publiek komt Liberty Media met het idee om een sprintrace te introduceren.
Het weekend begint met het tonen van de bolides aan het publiek. Tickets voor de vrijdag zijn slechts 50 euro en mensen kunnen de auto's van dichtbij bewonderen. Vervolgens zijn er op vrijdag twee trainingssessies. Zaterdagochtend is de kwalificatie die gevolgd wordt door een sprintrace van slechts 100 kilometer.
https://racingnews365.nl/(...)rintrace-op-zaterdag
Ditquote:Op dinsdag 3 april 2018 15:34 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik baal eigenlijk dat ze die interval info onderin wat soberder hebben gemaakt (die info komt nu links in de balk weleens langs). Geen zin om een extra app erbij te hebben.
Ik vreesde het al.quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit blijkt toch geen 1 april grap te zijn, maar wordt serieus door Liberty overwogen.
https://twitter.com/tgruener/status/981129710129373189
Edit: Waarom werkt het embedden niet?
quote:Op dinsdag 3 april 2018 15:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit blijkt toch geen 1 april grap te zijn, maar wordt serieus door Liberty overwogen.
https://twitter.com/tgruener/status/981129710129373189
Edit: Waarom werkt het embedden niet?
twitter:tgruener twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 13:22:06ICYMI... this story wasn't an april fools joke. We're German. We don't do jokes. 🤓Liberty already talked to the teams at Melbourne what they think about introducing a qualifying sprint race. #AMuS https://t.co/kqtyQFZlgy reageer retweet
Dat probeerde ik dus ook, maar kreeg steeds een foutmelding.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]twitter:tgruener twitterde op dinsdag 03-04-2018 om 13:22:06ICYMI... this story wasn't an april fools joke. We're German. We don't do jokes. 🤓Liberty already talked to the teams at Melbourne what they think about introducing a qualifying sprint race. #AMuS https://t.co/kqtyQFZlgy reageer retweet
https://www.formula1.com/(...)ken-f1-festival.htmlquote:The Heineken F1 Shanghai Festival will see the debut of Axel, the F1 mascot, who will elevate the atmosphere of the F1 Festivals through edgy entertainment and impressive urban dance skills to engage with the audience. Axel will also have some gaming experience and will join guests on the various games around the Festival.
1 april met verlengsnoer toch?quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:30 schreef ChatGirl het volgende:
F1 krijgt ook een mascotte![]()
![]()
[..]
https://www.formula1.com/(...)ken-f1-festival.html
De post van Liberty over dat ze F1 gaan aanpakken lijkt me meer dan duidelijk dat dit ook gewoon echt is. Daar kun je zwaar tegen gaan ageren, maar veranderingen zullen toch nodig zijn. Als het allemaal precies hetzelfde blijft, gaat F1 op den duur dood.quote:
Kijk eens naar de datum van de bronquote:Op dinsdag 3 april 2018 16:33 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
De post van Liberty over dat ze F1 gaan aanpakken lijkt me meer dan duidelijk dat dit ook gewoon echt is. Daar kun je zwaar tegen gaan ageren, maar veranderingen zullen toch nodig zijn. Als het allemaal precies hetzelfde blijft, gaat F1 op den duur dood.
Dit soort Amerikaanse onzin gaat geen reet helpen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:33 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
De post van Liberty over dat ze F1 gaan aanpakken lijkt me meer dan duidelijk dat dit ook gewoon echt is. Daar kun je zwaar tegen gaan ageren, maar veranderingen zullen toch nodig zijn. Als het allemaal precies hetzelfde blijft, gaat F1 op den duur dood.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:37 schreef Smacked_Actor het volgende:
Vreten wat de pot schaft.
Ben nu al hitsig van die Axel..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |