Sterkte meisjequote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal.
De hele nacht wakker gelegen, maar straks lekker naar een handwerkworkshop ter afleiding.
Soberso gesprekken met moeders...quote:Op zaterdag 31 maart 2018 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
Gesprekken sochtends vroeg met moeders
Hoe bejaard is bejaard voor een cavia?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 08:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen, snik, helaas mijn bejaarde cavia is toch vannacht overleden. zo spijtig.
blij dat ik daar vanaf was toen ik uit huis ging.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
Gesprekken sochtends vroeg met moeders
Dikke 6 jaarquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe bejaard is bejaard voor een cavia?
Sowieso gesprekken...quote:
Sober...quote:
RIP ancient caviaquote:
Wait, whut? Hij heeft het uitgemaakt? Waarom?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal.
De hele nacht wakker gelegen, maar straks lekker naar een handwerkworkshop ter afleiding.
Wel sneu, gister ging het toch nog weer redelijk goed, wilde ze wel weer eten aan eind van de middag, maar helaas.quote:
Respectabele leeftijd. En altijd een goed moment om zelf even stil te staan bij de vergankelijkheid van je eigen levenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wel sneu, gister ging het toch nog weer redelijk goed, wilde ze wel weer eten aan eind van de middag, maar helaas.
Alleen geen zin om op te staanquote:
Hakaquote:
Prima, en daar?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Haka
Ben er af en toe nog wel hoor, maar beetje druk momenteel
Hoe is ie?
Ook prima! Druk met nieuwe huisjequote:
Leuk! Alleen die levertijd is een beetje jammer altijd.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ook prima! Druk met nieuwe huisjevanmiddag op banken jacht
Krijg over 2 maanden de sleutel pas dus hopelijk nog een beetje op tijd..quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk! Alleen die levertijd is een beetje jammer altijd.
ah dat moet wel lukken ja. Meestal levertijd van 6-8 weken oid.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Krijg over 2 maanden de sleutel pas dus hopelijk nog een beetje op tijd..
Anders lekker op de tuinstoelen in de woonkamer.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:38 schreef DjRex89 het volgende:
Krijg over 2 maanden de sleutel pas dus hopelijk nog een beetje op tijd..
Er is alleen zoveel keusquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah dat moet wel lukken ja. Meestal levertijd van 6-8 weken oid.
ik moet ook nog steeds een nieuwe bankquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ook prima! Druk met nieuwe huisjevanmiddag op banken jacht
Thanks!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt. Gefeliciteerd met je nieuwe woning.
Gewoon degene nemen die je vriendin leuk vindt, anders gaat ze daar elke dag opnieuw over zeiken dat ze 'm toch niet zo mooi vindt.quote:
Nee met Pasen is echtquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:40 schreef Allures het volgende:
[..]
ik moet ook nog steeds een nieuwe bank
Maar ik kan vandaag niet en met pasen zie ik echt niet zitten. Dan is heel Nederland op de meubelboulevard
Zal vandaag ook wel druk zijn denk ik zo.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee met Pasen is echtdaarom vandaag nog even op pad
Ja ik huur nu huis inclusief inboedel dus heb zelf nog niksquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je hele nieuwe inrichting woonkamer kopen?
Leuk man. Mooie tijd is dat, geld uitgeven als waterquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik huur nu huis inclusief inboedel dus heb zelf nog niks
wij moeten ook nog n nieuwe bank, omdat Ado m niet fijn vindtquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon degene nemen die je vriendin leuk vindt, anders gaat ze daar elke dag opnieuw over zeiken dat ze 'm toch niet zo mooi vindt.
Ado is het vrouwtje in jullie relatie.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
wij moeten ook nog n nieuwe bank, omdat Ado m niet fijn vindt
lijkt mij juist helemaal niks, ik vínd alles altijd al te duurquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk man. Mooie tijd is dat, geld uitgeven als water
niet echt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ado is het vrouwtje in jullie relatie.
gaf mij wel een goed gevoel al die nieuwe spullen. Kost dan wel een berg maarja..quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lijkt mij juist helemaal niks, ik vínd alles altijd al te duur![]()
Ik droomde dat mn baas me n matennaaier noemde btw
denk dat wij weer voor n duurdere gaan, Ado vindt deze echt niet fijn. En dat is toch wel t belangrijkst wmb.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:53 schreef Allures het volgende:
Ik koop ook altijd gewoon een relatief goedkope bank
Met al die beesten hier word ie toch vies en zo
ook iets dat verloren is gegaan hierquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben echt zó blij met de tuin![]()
Zit de hele ochtend al naar buiten te kijken
oei gevaarlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:05 schreef Myraela het volgende:
We hebben gisteren een bod gedaan op een huis, en nu ben ik het in m'n hoofd al aan het inrichten.
quote:
Een rit naar Zeelandquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
En in mei krijg ik te horen dat ze zwanger is?quote:
Spannendquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:05 schreef Myraela het volgende:
We hebben gisteren een bod gedaan op een huis, en nu ben ik het in m'n hoofd al aan het inrichten.
Yes! Het was allemaal zo netjes.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend
Daar onder Rotterdam?
Ik wilde van die scones maken uit een pakje waar alleen water bij hoeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:02 schreef Allures het volgende:
Ik heb voor een feestje wat te bakken, doorgesproken wat, boodschappen besteld en die komen vanmiddag en nu heb ik opeens zin om iets totaal nieuws te bakken
Maar dat is echt onzin want het is nu eigenlijk allemaal al te veel voor de hoeveelheid mensen die er zullen zijn. En dan moet ik alsnog naar de winkel
Maar iets nieuws willen bakken is soms echt zo'n 'drang'
die maakt iemand die ik ken wel eens maar die vind ik zelf te zoetquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde van die scones maken uit een pakje waar alleen water bij hoeft.
Ik vraag me af wat jij de hele dag doet met zoveel postsquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Is toch een prachtig iets?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.vn.nl/dekolonisatie-kasten-vol-schuldgevoel/
Een of andere SJW heeft dit op FB gezet en ik denk alleen maar "kan ik dat allemaal bezichtigen ergens?"
Heyquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch een prachtig iets?
Tevens: SJW's
Facebook hebben
SJW's op Facebook hebben
Waarschijnlijk pas na het weekend. Of nouja, geaccepteerd. Ik denk dat de onderhandelingen dan beginnen. We zitten iets boven de vraagprijs, maar weet niet of dat genoeg is.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk. Wanneer horen jullie of het geaccepteerd is?
O wmorgen zie ik nu omdat ik anders gisteren al had moeten beginnenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga vandaag cubaans brood maken denk ik.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O wmorgen zie ik nu omdat ik anders gisteren al had moeten beginnen
Ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.vn.nl/dekolonisatie-kasten-vol-schuldgevoel/
Een of andere SJW heeft dit op FB gezet en ik denk alleen maar "kan ik dat allemaal bezichtigen ergens?"
Is dit een eufemisme?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga vandaag cubaans brood maken denk ik.
Ik heb Facebook ook wel gebruikt hoorquote:
Jammere markt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas na het weekend. Of nouja, geaccepteerd. Ik denk dat de onderhandelingen dan beginnen. We zitten iets boven de vraagprijs, maar weet niet of dat genoeg is.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En in mei krijg ik te horen dat ze zwanger is?
Het Universiteitsmuseum gaat in juli een tijdje dicht dus we moeten voor die tijd een keertje gaanquote:
Oh bah dat heb ik 1 keer gedaanquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde van die scones maken uit een pakje waar alleen water bij hoeft.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit een eufemisme?
[..]
Ik heb Facebook ook wel gebruikt hoor
Beetje kijken of meisjes die je kent bikinifoto's hebben enzo.
[..]
Jammere markt.
Thanksquote:
We moeten ook nog naar Leiden. Kan jij nog voordat je op vakantie gaat?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het Universiteitsmuseum gaat in juli een tijdje dicht dus we moeten voor die tijd een keertje gaan
Dat wordt heel krapquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
We moeten ook nog naar Leiden. Kan jij nog voordat je op vakantie gaat?
Ik lig nog in bed. Ik voel me erg mislukt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka staat marinade te maken voor de kip tandoori voor vanavond.
Ik gooi zojuist een zelfgemaakt brood de oven in.
Voel me erg huiselijk.
als de puppy er niet was lag ik ook nog hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed. Ik voel me erg mislukt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka staat marinade te maken voor de kip tandoori voor vanavond.
Ik gooi zojuist een zelfgemaakt brood de oven in.
Voel me erg huiselijk.
Wat apart, hier in de omgeving gaan we altijd onder de vraagprijs zittenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas na het weekend. Of nouja, geaccepteerd. Ik denk dat de onderhandelingen dan beginnen. We zitten iets boven de vraagprijs, maar weet niet of dat genoeg is.
Ziet er goed uit.quote:
Wat zou je in Leiden willen zien?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
We moeten ook nog naar Leiden. Kan jij nog voordat je op vakantie gaat?
Wat voor taart wordt het?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:29 schreef Myraela het volgende:
Wat is iedereen lekker aan het bakken vandaag.Ik bak vandaag de brownie bodem en bovenste laag voor m'n moeders taart. De rest morgen pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |