Sterkte meisjequote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal.
De hele nacht wakker gelegen, maar straks lekker naar een handwerkworkshop ter afleiding.
Soberso gesprekken met moeders...quote:Op zaterdag 31 maart 2018 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
Gesprekken sochtends vroeg met moeders
Hoe bejaard is bejaard voor een cavia?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 08:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen, snik, helaas mijn bejaarde cavia is toch vannacht overleden. zo spijtig.
blij dat ik daar vanaf was toen ik uit huis ging.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
Gesprekken sochtends vroeg met moeders
Dikke 6 jaarquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe bejaard is bejaard voor een cavia?
Sowieso gesprekken...quote:
Sober...quote:
RIP ancient caviaquote:
Wait, whut? Hij heeft het uitgemaakt? Waarom?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen allemaal.
De hele nacht wakker gelegen, maar straks lekker naar een handwerkworkshop ter afleiding.
Wel sneu, gister ging het toch nog weer redelijk goed, wilde ze wel weer eten aan eind van de middag, maar helaas.quote:
Respectabele leeftijd. En altijd een goed moment om zelf even stil te staan bij de vergankelijkheid van je eigen levenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wel sneu, gister ging het toch nog weer redelijk goed, wilde ze wel weer eten aan eind van de middag, maar helaas.
Alleen geen zin om op te staanquote:
Hakaquote:
Prima, en daar?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Haka
Ben er af en toe nog wel hoor, maar beetje druk momenteel
Hoe is ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |