abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 maart 2018 @ 09:18:05 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_178187312


De Ronde Van Vlaanderen. De Ronde. De Hoogmis. Vlaanderens Mooiste. Editie #102 op eerste paasdag.



Historie
2007 Alessandro Ballan (ITA) Lampre–Fondital
2008 Stijn Devolder (BEL) Quick-Step
2009 Stijn Devolder (BEL) Quick-Step
2010 Fabian Cancellara (SUI) Team Saxo Bank
2011 Nick Nuyens (BEL) Saxo Bank–SunGard
2012 Tom Boonen (BEL) Omega Pharma–Quick-Step
2013 Fabian Cancellara (SUI) RadioShack–Leopard
2014 Fabian Cancellara (SUI) Trek Factory Racing
2015 Alexander Kristoff (NOR) Team Katusha
2016 Peter Sagan (SVK) Tinkoff
2017 Philippe Gilbert (BEL) Quick-Step Floors

Wie oh Wie? Philippe? Niki? Greg? Peter? Tiesj? Of toch iemand anders?

Dit is de enige echte hoogmis met Pasen. Amen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 30 maart 2018 @ 10:13:26 #2
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_178188170
Redelijk weer. Kansje dat ik zondag toch ga kijken
Net efkes anges
  vrijdag 30 maart 2018 @ 10:47:22 #3
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178188786
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:18 schreef borisz het volgende:
Dit is de enige echte hoogmis met Pasen. Amen.
Dat bepaal ik zelf wel!

Maar ik ga zeker kijken als ik thuiskom van de kerk. :)
pi_178192697
Dé wedstrijd van het jaar wat mij betreft.

Ik lig zondag brak op de bank en sluit niet uit dat ik een joggingbroek aandoe.
pi_178192835
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 14:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dé wedstrijd van het jaar wat mij betreft.

Ik lig zondag brak op de bank en sluit niet uit dat ik een joggingbroek aandoe.
Een broek aantrekken :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_178193138
Ik denk dat QS in de Haaghoek al een enorme bom gaat gooien. Waar denken jullie dat het grote masterplan van Don Pat zich gaat ontvouwen?
  vrijdag 30 maart 2018 @ 14:25:59 #7
62913 Blik
The one and Only!
pi_178193228
In de ochtend paaseieren zoeken om vervolgens koers te kijken, prima dagje
  vrijdag 30 maart 2018 @ 14:57:46 #8
14505 OProg
A Life in Music
pi_178193965
Vroeg op, eerst zelf een paar uurtjes trainen en daarna op de bank voor de TV hangen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 maart 2018 @ 15:34:54 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_178194615
bramtankink twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 13:29:11 Dit weekend rij ik mijn 1e klassieker van het jaar. De @RondeVlaanderen en ook ik mik op het podium. Maar als ik goed in mikken was geweest, was ik wel gaan basketballen. reageer retweet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 30 maart 2018 @ 15:37:05 #10
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_178194657
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 15:34 schreef borisz het volgende:
bramtankink twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 13:29:11 Dit weekend rij ik mijn 1e klassieker van het jaar. De @RondeVlaanderen en ook ik mik op het podium. Maar als ik goed in mikken was geweest, was ik wel gaan basketballen. reageer retweet
Staat genoteerd voor lijst favorieten op eindwinst.
pi_178196393
Sky staat trouwens ook met een, op papier, super sterke ploeg aan de start. Ik ben met name benieuwd wat Kwiat kan. Met zijn vorm zit het wel goed voorjaar wel goed als we naar de Tirreno kijken maar ik vraag me wel of hij goed hij zondag gaat zijn zonder kasseienkoersen in de benen.

151 KWIATKOWSKI Michal
152 GOLAS Michal
153 KNEES Christian
154 MOSCON Gianni
155 ROWE Luke
156 STANNARD Ian
157 VAN BAARLE Dylan
Citius, Altius, Fortius.
  Moderator vrijdag 30 maart 2018 @ 17:24:30 #12
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_178196821
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 14:25 schreef Blik het volgende:
In de ochtend paaseieren zoeken om vervolgens koers te kijken, prima dagje
Met alle respect maar paaseieren zoeken is de meest infantiele traditie die ik ken.

Desalniettemin wens ik je veel plezier.
pi_178196863
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 17:00 schreef Aguero het volgende:
Sky staat trouwens ook met een, op papier, super sterke ploeg aan de start. Ik ben met name benieuwd wat Kwiat kan. Met zijn vorm zit het wel goed voorjaar wel goed als we naar de Tirreno kijken maar ik vraag me wel of hij goed hij zondag gaat zijn zonder kasseienkoersen in de benen.

151 KWIATKOWSKI Michal
152 GOLAS Michal
153 KNEES Christian
154 MOSCON Gianni
155 ROWE Luke
156 STANNARD Ian
157 VAN BAARLE Dylan
Ach in 2016 won ie ook de E3 zonder ook maar een meter op kasseien gereden te hebben in dat seizoen tot dan toe. Als je het gevoel hebt en een beetje parcourskennis dan komt dat vanzelf wel goed.
  Moderator vrijdag 30 maart 2018 @ 17:32:04 #14
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_178196981
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 17:24 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Met alle respect maar paaseieren zoeken is de meest infantiele traditie die ik ken.

Desalniettemin wens ik je veel plezier.
SlobGod _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_178197338
Sporza dus weer integraal met de uitzending. Vanaf 9.30 t/m de nabeschouwing live. Vanaf 9.30 tot 13.00 op één, daarna een half uurtje op Canvas vanwege het Journaal, en daarna weer terug op één tot na 17.00.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 17:52:40 #16
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178197498
BEEEELGIIIIIIEEEEEEE


_O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 18:28:02 #17
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178198027
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 17:45 schreef TheArt het volgende:
Sporza dus weer integraal met de uitzending. Vanaf 9.30 t/m de nabeschouwing live. Vanaf 9.30 tot 13.00 op één, daarna een half uurtje op Canvas vanwege het Journaal, en daarna weer terug op één tot na 17.00.
270km live koers _O_
pi_178198128
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

270km live koers _O_
het nieuws van 13:00 is nog net iets heiliger dan de hoogmis O-) dus we moeten wel overschakelen _O-

Welke gasten zitten er zondag in de studio?
  vrijdag 30 maart 2018 @ 18:35:38 #19
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178198153
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 18:34 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

het nieuws van 13:00 is nog net iets heiliger dan de hoogmis O-) dus we moeten wel overschakelen _O-

Welke gasten zitten er zondag in de studio?
quote:
- Wielrennen: liveverslag van de 102e editie van de Ronde van Vlaanderen. Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer; op de motor: Renaat Schotte; interviews: Maarten Vangramberen. Karl Vannieuwkerke ontvangt voor de koers zijn gasten in de buurt van de aankomst. Gasten: Sven Nys en Eddy Planckaert
https://www.een.be/tv-gids

Sven en Eddy *O*
pi_178198189
Dit moet natuurlijk in elk hoogmis topic, Wuyts die pijn lijdt:

pi_178198282
Poll: Waar start het grote Masterplan van Don Pat?
Oude Kwaremont (121)
Haaghoek (148)
Berendries (155)
Muur Kapelberg (170)
Oude Kwarement (211)
Paterberg (214)
Koppenberg (221)
Mariaborrestraat (225)
Taaienberg (229)
Ergens anders....
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_178198403
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 18:35 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

[..]

https://www.een.be/tv-gids

Sven en Eddy *O*
Had liever Irizar gezien ;(
pi_178198792
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 14:57 schreef OProg het volgende:
Vroeg op, eerst zelf een paar uurtjes trainen en daarna op de bank voor de TV hangen.
Wel vroeg op dan want om half tien begint de live uitzending al.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 19:45:18 #24
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178199541
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 19:10 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Wel vroeg op dan want om half tien begint de live uitzending al.
Een blokkie om is wel genoeg training :P
pi_178199560
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Een blokkie om is wel genoeg training :P
OProg heeft het over een paar uurtjes. :P
  vrijdag 30 maart 2018 @ 21:39:49 #26
62913 Blik
The one and Only!
pi_178201803
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 17:24 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Met alle respect maar paaseieren zoeken is de meest infantiele traditie die ik ken.

Desalniettemin wens ik je veel plezier.
Kan mij het schelen, zijn de kinderen even lekker bezig.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 21:43:02 #27
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_178201881
Het is de Ronde van Vlaanderen en Quickstep wordt als favoriet gezien, dus waarschijnlijk zal alles wel mislopen. Ik gok op 1 Quickstepper in de top 10 op plek 8.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_178201924
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 21:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is de Ronde van Vlaanderen en Quickstep wordt als favoriet gezien, dus waarschijnlijk zal alles wel mislopen. Ik gok op 1 Quickstepper in de top 10 op plek 8.
Geen Stijn VDB meer bij QS die alles in de soep rijdt.
  Forum Admin / PR vrijdag 30 maart 2018 @ 21:51:58 #29
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_178202110
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 21:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is de Ronde van Vlaanderen en Quickstep wordt als favoriet gezien, dus waarschijnlijk zal alles wel mislopen. Ik gok op 1 Quickstepper in de top 10 op plek 8.
Ik verwacht helaas hun halve team wel in de top tien. Die gaan schroeien als een gek.
pi_178202479
Ik zet mijn geld ook op een renner van QS.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 22:11:01 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178202520
Tiesj gaat winnen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178203957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 17:00 schreef Aguero het volgende:
Sky staat trouwens ook met een, op papier, super sterke ploeg aan de start. Ik ben met name benieuwd wat Kwiat kan. Met zijn vorm zit het wel goed voorjaar wel goed als we naar de Tirreno kijken maar ik vraag me wel of hij goed hij zondag gaat zijn zonder kasseienkoersen in de benen.

151 KWIATKOWSKI Michal
152 GOLAS Michal
153 KNEES Christian
154 MOSCON Gianni
155 ROWE Luke
156 STANNARD Ian
157 VAN BAARLE Dylan
SkyGODEN _O_

Schroeien met Kwiat, Moscon en Stannard _O_
Rowe als wegkapitein van het complete peloton _O_
pi_178206679
Tiesj Benoot geeft het ons op een blaadje: “Ik win de Ronde”, schreef hij in opstel van exact tien jaar geleden

Tiesj Benoot (24) is favoriet voor de Ronde van Vlaanderen, tien jaar geleden was hij gewoon een 14-jarige leerling aan het Don Bosco-college in Zwijnaarde. Voor het vak Nederlands kreeg hij toen de opdracht een science­fictionverhaal te schrijven. Benoot koos ervoor een verhaal te maken over de Ronde van Vlaanderen 2018. Een wedstrijd die hij zou winnen, voor Boonen en Van Avermaet. Exclusief voor uw krant haalde de kopman van Lotto-Soudal het opstel uit de archieven en analyseert zijn schrijfsel, dat hem destijds een knappe 9,5/10 opleverde.

Passage 1: De ochtend van ’s werelds mooiste

Het is het jaar 2018, op 6 april, de zondagochtend voor ’s wereld mooiste wielerklassieker: de Ronde van Vlaanderen. In de wielergeschiedenis wonnen verscheidene wielerhelden deze wedstrijd. Tom Boonen, Eddy Merckx, Johan ­Museeuw, Greg Van Avermaet, Peter Van Petegem… En zo kan ik nog enkele uren doorgaan.


“We kregen de opdracht een sciencefictionverhaal te schrijven. Ik koos als jonge renner het onderwerp de Ronde. Die winnen was toen al een grote droom. Ik vond dat thema leuker dan een verhaal over aliens. Kregen we voor school een huistaak, dan probeerde ik dat wel vaker te koppelen aan sport. Ik kreeg van leraar Hoste een 9,5 op 10. Ik had altijd wel goede punten op school, maar zo’n hoog cijfer was zeldzaam. Al scoorde ik altijd wel goed op talen.”

Passage 2: Greg is de favoriet, Tiesj de outsider

Vandaag de dag zijn er meerdere toppers en outsiders die kans maken op de overwinning. Ik lees even voor uit de krant: vijf sterren voor Greg Van Avermaet, Wouter Weylandt en Jürgen Roelandts. Vier sterren voor Saimen De Laeter, Tom Boonen en Otto Vergaerde. Drie sterren voor Tiesj Benoot, James Baeyens en Leif Hoste. Twee sterren voor Gianni Mersman, Jan Kuyckx en Filippo Pozzato. Eén ster voor Stijn Van Hecke en Dylan Jaspers.


“Vijf sterren voor Van Avermaet, ja. Hij was in 2008 toen nog maar 22, maar was in het voorjaar wel al derde geëindigd in de E3 Harelbeke. Ik dacht toen wel al dat hij een topper zou worden. Daarom dat hij in mijn verhaal ook al drie keer de Ronde van Vlaanderen had ­gewonnen. Hij zou er nu voor tekenen, denk ik. Ook Weylandt en Roelandts kregen vijf sterren. Net als Greg waren zij in 2008 de jonge talenten. Boonen gaf ik vier sterren. Dat was toen dé man, al wist ik wel dat het kantje boordje ging worden of hij in 2018 nog zou koersen of niet. De tand des tijds is mij te snel af geweest. Ook Saimen De Laeter kreeg vier sterren, een leeftijdsgenoot van mij die toen bij de aspiranten alle koersen won. Ook ­Otto Vergaerde en James Baeyens waren leeftijdsgenoten en zijn nu nog steeds vrienden. Jongens als Vanmarcke en Stuyven staan er niet bij. Zij reden toen in de jeugdcategorieën boven mij en ik ken kende hen nog niet. Ik geef mezelf drie sterren. In het verhaal win ik als outsider. Dat zou ook nu het geval zijn.”

Passage 3: Wel druk, geen stress

In de kranten en tijdschriften lees je zeer veel de naam Tiesj Benoot, het opkomende talent uit Drongen. Hij wordt zelfs de nieuwe Tom Boonen genoemd. Benoot zelf blijft er rustig bij, hij heeft immers nog veel tijd om de absolute top te halen.


“Benoot wordt hier de opvolger van Tom Boonen genoemd. Het is mij na de vijfde plaats in mijn eerste Ronde van Vlaanderen ook echt overkomen. Net zoals Stuyven, Van Keirsbulck en Wouter Weylandt. Wouter kwam uit dezelfde streek. Ik herinner mij dat ik toen eens ging trainen langs de Schelde en ik als een echte groupie een uur lang in het wiel van hem en Iljo Keisse heb gereden. Ik keek enorm op naar Wouter.”

Passage 4: De vroege vlucht

Al meteen wagen enkele buitenlanders hun kans, na de tweede helling van de dag (de Hotond) komen er zes renners op kop: Loic Perserini, Jan Willem Welter, Erik Kramer, Christophe Balken, Hans de Beir en jawel, één Belg: Fons Van Callenberghe uit de Jartazi-ploeg.


“De vroege vlucht. Jan Willem Welter en Erik Kramer waren twee Nederlanders tegen wie ik koerste. Ze waren toen een stuk beter. In Nederland kon je toen bij de aspiranten een rittenkoers rijden. Dat bestond in België niet. Daarom hadden die mannen meer volume dan ik. Ook Fons Van Callenberghe was mee in de ontsnapping. Geen renner, maar een personage uit het toenmalige tv-programma ‘Willy’s en Marjetten.’ Een zalig programma. Ook vond ik Fons Van Callenberghe een naam waarbij je meteen denkt aan een Flandrien van vijftig jaar geleden.”

Passage 5: Voor het eerst naar de Oude Kwaremont

De tijd dringt, want binnen een goeie 55 kilometer ligt de eerste belangrijke scherprechter: de gevreesde Oude Kwaremont, die er momenteel zeer slecht bij ligt.


“De gevreesde Oude Kwaremont. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik toen nog nooit was opgereden en totaal niet wist hoe die kasseien erbij lagen. Ik kende die helling enkel van op televisie. Had ik hem wel gekend, dan had ik niet geschreven dat de favorieten na een aanval meteen 33 seconden voorsprong pakten op de Oude Kwaremont. Dat is vrij onrealistisch. Enkel de Koppenberg had ik al eens gedaan. Op een woensdagnamiddag rechtstreeks langs de Schelde naar Oudenaarde, de Koppenberg op en terug naar huis. En dan ’s avonds fier vertellen dat je dé Koppenberg had opgereden.”

Passage 6: Mee naar de kop

Het duo van het OriginO-team: James Baeyens en Stijn Van Hecke, het duo van Quick Step-Lotto: Wouter Weylandt en Tiesj Benoot, Dylan Jaspers voor Bodysol, Pozzato voor Milram, Otto Vergaerde voor Mitshubishi, Jürgen Roelandts en Gert Steegmans voor Luiquigas, Nick nuyens en Kevin De Weert voor Cofidis en Nino Honingh en Hostellerie voor DSB Bank. Greg Van Avermaet en Tom Boonen (allebei Team High Road) komen vooraan bij de drie koplopers, die al snel moeten lossen.


“De OriginO-ploeg. OriginO is een biowinkelketen. Mijn moeder was en is nog steeds de gerante van de vestiging in Drongen. Ikzelf reed zogezegd voor Lotto-Quick Step. De twee beste Belgische ploegen zouden gefusioneerd zijn. Iets wat ik nu niet meer snel zie gebeuren. Tom Boonen en Greg Van Avermaet reden voor Team High Road. Dat was in die jaren ‘the next big thing’ van de wielerploegen. Ze boekten meteen mooie resultaten en ik dacht toen dat zij de nieuwe standaard zouden worden. Maar na drie jaar was het al voorbij.”

Passage 7: Daar is de Muur

Onder de stralende zon en de geur van Belgische frieten en bier, het gejoel en oorverdovende gejuich van duizenden mensen rijden ze onder de boog van de 20 kilometer en vatten ze direct de Muur aan.


“Een beetje sfeerbeschrijving. Stilistisch de mooiste zin van het opstel. Toen mijn vader die zin achteraf las, kon hij niet geloven dat ik die zin zelf had geschreven. Hij vermoedde dat ik die zin ergens uit een krant had gekopieerd. Mijn moeder vond het ook een mooi opstel. Toen ik op het einde van het schooljaar mijn schriften en toetsen moest binnen brengen, heeft ze nog snel een kopie van het opstel genomen. Nochtans zijn wij geen echte bewaarders. Vroeger stond mijn fietskot vol met jeugd­bekers, maar die hebben we allemaal weggegeven. Mijn ongewassen fiets van de Strade Bianche bewaar ik wel. De trofee ook, maar niet in de living. Daarvoor is hij esthetisch niet mooi genoeg. Mijn vriendin Fien zou niet content zijn, mocht die ergens in de living staan. Voor de kassei van Roubaix en het kunstwerk van de Ronde van Vlaanderen zou wel plaats gemaakt worden.”

Passage 8: Tijd om te anticiperen

Boonen gaat er niet achter, het is immers zijn ploegmaat Benoot die anticipeert en bij Nick Nuyens en Nino Haringh is het eerder van niet kunnen.


“Anticiperen. Ik hoorde dat woord vaak vallen op televisie, maar ik kende de betekenis eigenlijk niet. Ik dacht toen dat het een synoniem was van linkeballen of treuzelen.”

Passage 9: Het wordt nog nipt

Het enigste wat de renners nog rest zijn drie bruggen. Op vijf kilometer van de meet kijkt Benoot een eerste maal om en hij ziet de achtervolgers dichter komen. Hij neemt nog eens stevig over.


“Drie bruggen tussen de Bosberg en Meerbeke. Bij de aspiranten werd er de toen een Wiebo-wedstrijd georganiseerd, waarbij we over de laatste 35 km van de toenmalige Ronde van Vlaanderen reden. Het golvende parcours met de stukken vals plat richting Meerbeke moeten voor de veertienjarige Tiesj Benoot toen als bruggen hebben aangevoeld.”

Passage 10: Benoot triomfeert!

De koploper drinkt nog eens en smijt zijn drinkbus weg. Hij draait de laatste rechte lijn op, nog 500 meter, het is vol rijden, tegen de 60 aan. Nu draaien ook de achtervolgers de laatste rechte lijn op. Benoot zet hem nog eens recht, kijkt niet om, nog 200 meter. Boonen zet aan, maar het is te laat, Tiesj Benoot wint op een overtuigende manier op 24-jarige leeftijd de Ronde van Vlaanderen!


“Solo 60 km/u in de laatste kilometer van de Ronde van Vlaanderen halen: dat is onmogelijk. Je mag al blij zijn als je boven de 50 km/u blijft. In het opstel win ik na een ­solo-aanval in de laatste twee kilometer. Hoe ik de Ronde van Vlaanderen zou winnen, maakt mij totaal niet uit. Het mag zelfs na een massasprint zijn. Maar ik besef dat als ik nog grote koersen ga winnen, dat het zoals in de Strade Bianche zal zijn. Ik moet niet met Sagan of Van Avermaet naar de meet trekken. Ik heb drie droomkoersen: de Strade Bianche, de Ronde en het WK. Met het wereldkampioenschap als absolute nummer één. Gewoon al om een heel jaar in die regenboogtrui te mogen rijden. Het parcours van Innsbruck moet mij wel liggen en ik denk dat het voor Sagan te lastig is om een vier op een rij te scoren. Maar over het WK wielrennen heb ik helaas nooit een sciencefictionverhaal geschreven.”

Leraar: “Hopelijk wordt het realiteit”
Geert Hoste (52) was in 2008 de leraar Nederlands en klastitularis van Tiesj Benoot in het tweede middelbaar. “Ik herinner mij het opstel nog goed”, zegt hij vandaag. “Toen ik het las, was ik aangenaam verrast. Tiesj was een timide en zeer zelfstandige jongen, zo’n fantasie had ik hem niet gegeven. Ik vond het ook zo mooi, omdat ik zelf ook een koersliefhebber was. Ik ben al enkele jaren VIP-begeleider op de bussen van Flanders Classics tijdens de Ronde. Ik zal zondagochtend aan de start eens bij de bus van Lotto-Soudal passeren en hopelijk een kort praatje kunnen slaan met Tiesj. En na wat ik de voorbije weken heb gezien, is het zeker niet onrealistisch dat hij van dat science­fictionopstel een waargebeurd verhaal maakt.”

Het volledige opstel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Tiesjgod
  zaterdag 31 maart 2018 @ 01:39:58 #34
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178206733
:D
Dit is wel de goden verzoeken, het nu publiceren
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 08:11:41 #35
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_178207982
Haha geweldig.
pi_178208107
Lang bij Popvych gebleven op de Ventoux
Jack does it in real time...
pi_178208191
Voorlopige tussenstand poll: het kan overal gebeuren behalve op de Taaienberg :D

Poll: Waar start het grote Masterplan van Don Pat?
Oude Kwaremont (121)
Haaghoek (148)
Berendries (155)
Muur Kapelberg (170)
Oude Kwarement (211)
Paterberg (214)
Koppenberg (221)
Mariaborrestraat (225)
Taaienberg (229)
Ergens anders....
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_178209286
Briljant van Tiesj, als hij wint wordt ik officieel lid van de Tiesj fanclub.

Heimelijk ben ik natuurlijk al een grote Tiesj-fanboy
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 31 maart 2018 @ 11:03:20 #39
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_178209754
Wouter Weylandt in Ties z'n opstel :'(
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_178210514
TV-tip vanavond: om 21.17 op één De Ronde 101.
quote:
Een jaar na 'De Ronde 100' zijn de makers terug met 'De Ronde 101'. Een programma in één dag gedraaid, een impressie van de hoogdag van het wielerjaar: de Ronde Van Vlaanderen. Een visueel verslag van 'Vlaanderens Mooiste', voor én achter de schermen. Als kijker rijd je mee in de wagens van de ploegleiders terwijl ze met hun renner tactisch overleggen. Je zit mee in de nerveuze motorkaravaan van de commentatoren. En sta je tussen de talrijke supporters, voel je de unieke sfeer op de Patersberg, de Kwaremont en de Berendries. In het zog van renners, verslaggevers en supporters herbeleef je die spannende dag met een fantastische Belgische ontknoping.
Sportdocumentaire n.a.v. de 101e Ronde Van Vlaanderen, die gereden werd op 2 april 2017.
pi_178210547
En vanmiddag om 14.00 nog 4 uur lang een verslag van De Ronde voor wielerliefhebbers.
sig verwijderd door FA
pi_178212103
Op de één of andere manier leeft deze koers nog totaal niet bij mij, terwijl ik in andere jaren er al dagen naar uit zat te kijken.
pi_178212169
Fantastisch, Tiesj _O_
  Moderator zaterdag 31 maart 2018 @ 14:16:10 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_178212595
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 11:50 schreef TheArt het volgende:
TV-tip vanavond: om 21.17 op één De Ronde 101.

[..]

Ah dank! Kijken ^O^
pi_178212742
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:45 schreef Max23 het volgende:
Op de één of andere manier leeft deze koers nog totaal niet bij mij, terwijl ik in andere jaren er al dagen naar uit zat te kijken.
Heb je E3, GW en DDV niet gezien? Waren toch lekkere opwarmertjes.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 15:44:27 #46
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178214123
Het verdict

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 15:47:21 #47
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_178214175
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:44 schreef Szura het volgende:
Het verdict

[ afbeelding ]
Waarom krijgt Sep dr drie?
  zaterdag 31 maart 2018 @ 15:48:20 #48
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_178214193
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 11:52 schreef Ambrosius het volgende:
En vanmiddag om 14.00 nog 4 uur lang een verslag van De Ronde voor wielerliefhebbers.
Hahaha :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 31 maart 2018 @ 16:13:39 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178214653
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:47 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Waarom krijgt Sep dr drie?
nog even lekker dom koersen aanmoedigen. Want dat moet hij om te kunnen winnen zegt hij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 31 maart 2018 @ 16:32:41 #50
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_178215024
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 16:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nog even lekker dom koersen aanmoedigen. Want dat moet hij om te kunnen winnen zegt hij
Ik gun 't hem wel.
pi_178215029
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:47 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Waarom krijgt Sep dr drie?
Omdat Sterke Sep eindelijk gaat winnen. *O*
Citius, Altius, Fortius.
pi_178215216
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 14:25 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Heb je E3, GW en DDV niet gezien? Waren toch lekkere opwarmertjes.
GW wel, dat was mooi ja. Maar het boeit me allemaal gewoon wat minder dan andere jaren of zo
  zaterdag 31 maart 2018 @ 16:52:25 #53
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_178215363
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:44 schreef Szura het volgende:
Het verdict

[ afbeelding ]
Nibali een ster? Zou mooie winnaar zijn, maar kan het me niet voorstellen.
pi_178215571
pi_178215986
In dienst van QS had Sep al meerdere grotere wedstrijden op z'n naam staan.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 17:25:14 #56
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178216020
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:22 schreef TargaFlorio het volgende:
In dienst van QS had Sep al meerdere grotere wedstrijden op z'n naam staan.
Hij heeft net weer voor 2 jaar bijgetekend bij die kutploeg. Domme Sep.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 17:28:44 #57
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_178216075
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:25 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Hij heeft net weer voor 2 jaar bijgetekend bij die kutploeg. Domme Sep.
Past precies bij Sep
  zaterdag 31 maart 2018 @ 17:33:02 #58
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178216147
Sep wordt gewoon hetzelfde verhaal als Leif Hoste.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 17:34:25 #59
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_178216168
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Sep wordt gewoon hetzelfde verhaal als Leif Hoste.
Leif was beter imo. Sep had wel jaren dat hij er echt bovenuit stak maar dat heb ik dit jaar nog niet gezien. In DDV kon hij 't verschil ook niet maken.
pi_178216389
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:25 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Hij heeft net weer voor 2 jaar bijgetekend bij die kutploeg. Domme Sep.
"als iedereen voor dezelfde ploeg rijdt, is er geen koers meer."

:')

Kom op Sep een beetje meer egoïsme mag wel.
pi_178216501
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:44 schreef Szura het volgende:
Het verdict

[ afbeelding ]
Nibali 1 ster, wat een onzin.
pi_178216732
Het Nieuwsblad:

***** Sagan
**** van Avermaet, Gilbert
*** Benoot, Vanmarcke, Kwiatkowski
** Terpstra, Stybar, Trentin, Stuyven
* Nibali, Naesen, van Aert, Moscon, Lampaert
  zaterdag 31 maart 2018 @ 18:14:39 #63
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178216749
Favorieten volgens WielerFlits.nl
**** Niki Terpstra w/
*** Peter Sagan & Greg Van Avermaet
** Tiesj Benoot, Philippe Gilbert & Michał Kwiatkowski
* Wout van Aert, Yves Lampaert, Oliver Naesen & Sep Vanmarcke
pi_178216816
Als Van Aert wint dan mijdt ik de Belgische zenders voor zeker een half jaar.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 31 maart 2018 @ 18:20:14 #65
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178216860
pi_178216926
Weinig wind morgen, dus waaierrijden zit er niet in, denk ikk.
in a crowd you lose humanity
  zaterdag 31 maart 2018 @ 18:32:13 #67
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_178217156
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:00 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wel hele leuke metafoor.
pi_178217205
morgen lekker de hele dag op de bank :D
pi_178217508
Favoritterne:

***** Philippe Gilbert

**** Niki Terpstra, Zdenek Stybar

*** Sep Vanmarcke, Tiesj Benoot, Michal Kwiatkowski, Greg Van Avermaet, Peter Sagan, Yves Lampaert

** Matteo Trentin, Oliver Naesen, Wout Van Aert, Gianni Moscon, Jasper Stuyven, Arnaud Demare, Vincenzo Nibali, Sonny Colbrelli, Michael Valgren, John Degenkolb, Edvald Boasson Hagen

* Florian Senechal, Alexander Kristoff, Sacha Modolo, Stefan Küng, Søren Kragh, Edward Theuns, Christophe Laporte, Luke Durbridge, Dylan Van Baarle, Daniel Oss, Mads Pedersen, Frederik Backaert, Timo Roosen, Tony Martin, Alexey Lutsenko, Jurgen Roelandts, Mike Teunissen, Heinrich Haussler, Jens Debusschere, Magnus Cort, Luka Mezgec, Sebastian Langeveld, Tony Gallopin, Alex Kirsch, Imanol Erviti, Benjamin Declercq
  Moderator zaterdag 31 maart 2018 @ 18:53:15 #70
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_178217651
Die dronken Denen noemen gewoon de hele startlijst op, lekker man.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_178217979
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 18:18 schreef franklop het volgende:
Als Van Aert wint dan mijdt ik de Belgische zenders voor zeker een half jaar.
ik zie echt niet hoe Wout morgen gaat winnen zonder ploeg tegen de Wolfpack
pi_178218001
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die dronken Denen noemen gewoon de hele startlijst op, lekker man.
Patje ziet de 1,2,3 and approves :D
  Moderator zaterdag 31 maart 2018 @ 19:18:20 #73
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_178218222
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:07 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Patje ziet de 1,2,3 and approves :D
Gilbert als grote favoriet zien is ook totaal bezopen. Die man heeft helemaal niet zulke goede benen als vorig jaar, want hij heeft geen prestatiecontract meer.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_178218249
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Gilbert als grote favoriet zien is ook totaal bezopen. Die man heeft helemaal niet zulke goede benen als vorig jaar, want hij heeft geen prestatiecontract meer.
Waarom Stybar een ster meer krijgt dan de mannen onder hem ontgaat me ook volledig.
Demain, on roule
pi_178218266
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Waarom Stybar een ster meer krijgt dan de mannen onder hem ontgaat me ook volledig.
En dan Sagan 3 sterren geven _O-
pi_178218414
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Gilbert als grote favoriet zien is ook totaal bezopen. Die man heeft helemaal niet zulke goede benen als vorig jaar, want hij heeft geen prestatiecontract meer.
Alleen heeft hij wel een prestatiecontract.
  Moderator zaterdag 31 maart 2018 @ 19:28:43 #77
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_178218462
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Waarom Stybar een ster meer krijgt dan de mannen onder hem ontgaat me ook volledig.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 31 maart 2018 @ 19:29:07 #78
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_178218473
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Alleen heeft hij wel een prestatiecontract.
Oké wim.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_178218557
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Waarom Stybar een ster meer krijgt dan de mannen onder hem ontgaat me ook volledig.
Derfor er der heller ikke tvivl om, hvad det helt store spørgsmål forud for årets Flandern Rundt er: hvordan skal Quick-Steps kollektiv knækkes? Mens belgierne i hver eneste af de hidtidige flamske løb har siddet med flere mand i finalen, har det i den grad knebet hos rivalerne. Det så så flot ud for Bora i Strade Bianche, men efter at Lukas Pöstlberger er blevet syg, og Daniel Oss synes at have tabt toppen af sin ellers fremragende form, synes Sagan ikke længere at kunne regne med støtte i den absolutte finale. BMC var gode i E3, men i både Gent-Wevelgem og Dwars door Vlaanderen sad Van Avermaet helt isoleret i relativt store grupper - dog delvis som følge af uheld for den meget stærke Stefan Küng. Der er enkelte hold, der har et par ryttere, der burde kunne finde vej til finalen, men ingen kommer blot i nærheden af at matche Quick-Step, hvor alle stjernerne synes at have timet formen. Med de tre etablerede brostensstjerner Philippe Gilbert, Zdenek Stybar og Niki Terpstra, der alle har virket meget overbevisende hidtil, en Lampaert, der har taget et kvantespring og har været en af de absolut stærkeste i alle de løb, han har kørt, og en spændende outsider i Florian Senechal, har holdet hele fem mand, der i princippet kan sidde med dybt inde i finalen, og det giver holdet en fordel, der ikke kan undervurderes.



Allerede sidste år så vi, hvordan holdet benyttede den kollektive styrke til at placere to mand på podiet. En forrygende forcering af Tom Boonen allerede på Muren tog fuldstændig Van Avermaet og Sagan på sengen, og derefter kørte Gilbert solo med mere end 50 km igen, inden Terpstra med et defensivt løb kunne sikre sig en 3. plads. Det er præcis samme opskrift, der har været nøglen til succes i hovedparten af de forrige løb: at skabe en tidlig udskilning, hvor rivalerne er isoleret, og herefter angribe dem på skift, indtil man får et forspring, som holdkammeraterne kan beskytte ved at bakke effektivt af. Det var sådan Terpstra sejrede i E3, og det var sådan Lampaert vandt i onsdags.



Baseret på det, vi har set hidtil, er der noget, der kunne tyde på, at Sep Vanmarcke og Tiesj Benoot er de to stærkeste ryttere, men begge er de hæmmet af meget let at kunne være tidligt isoleret. Vanmarcke var klart bedst i Omloop og igen i den forgangne weekend. I fredags leverede han et vildt comeback efter det store styrt, og alligevel var det ham, der splittede den store forfølgergruppe på Paterberg. Igen i søndags var det ham, der splittede feltet på Kemmelberg, og i onsdags kørte han sig til en 3. plads i et hårdt Dwars door Vlaanderen, hvor han dog manglede terræn til at gøre en forskel i finalen. Benoot har haft et lettere program, men viste med sit imponerende ryk i Dwars door Vlaanderen skræmmende styrke, og havde han ikke brændt sit skud af i det, der skulle være en fejlslagen offensiv, havde han utvivlsomt siddet med i den gruppe, der kørte om sejren.



Ser man bort fra Quick-Step-rytterne, der alle synes at have timet formen perfekt, følger herefter umiddelbart en duo med Greg Van Avermaet, der efter en lidt halvsløj start, stille og roligt har fundet benene og mere og mere ligner sig selv, samt Matteo Trentin, der har virket meget overbevisende på stigningerne i både E3 og Gent-Wevelgem, men som fortsat mangler at vise, at han køre finale i et brostensmonument. Dertil kommer løbets store joker i den yderst formstærke Michal Kwiatkowski, der i kraft af et helt andet løbsprogram endnu ikke har vist sig på brostenene, Wout Van Aert, for hvem distancen dog kan blive et problem, samt naturligvis Sagan, der måske ikke synes at være i topform, men altid er en vinderkandidat i de største løb.



Problemet for dem alle er imidlertid, at det er meget svært at se, hvordan de skal slå Quick-Step. Der er næppe tvivl om, at belgierne atter vil bruge samme taktik som sidste år og skabe en tidlig udskilning allerede på Muren. Herefter vil man have så mange skud at brænde af, at man kan sende folk i offensiven, tvinge rivalerne til at jagte og herefter slå kontra, hvis frontgruppen skulle blive hentet. Den taktik har været voldsomt effektiv hidtil, og da det nærmest er umuligt at forestille, at i hvert fald Gilbert, Stybar, Terpstra og Lampaert ikke vil sidde med efter Muren, peger meget i retning af endnu en Quick-Step-sejr. Hvem der vinder, kan meget vel blive baseret lidt på tilfældigheder, og hvem der får iværksat den rette offensiv, for de fire nævnte er alle stærke nok til at gøre det færdigt efter et hårdt løb.



Sidste år fik Philippe Gilbert et drømmecomeback i de flamske klassikere, efter at han i mange år på BMC havde fået ordre op at fokusere på Ardennerne. Det blev til andenpladser i E3 og Dwars door Vlaanderen samt sejr i 3 Dage ved Panne, inden han kronede perioden ved at vinde et af de tre monumenter, han endnu manglede, nemlig Flandern Rundt. Med et historisk soloridt var det den belgiske veteran, der drog fordel af Quick-Steps styrke og fik en fortjent belønning for en aggressiv og offensiv kørsel, der havde været kendetegnende for hele hans flamske løbsserie.



I år har der været betydeligt mere stille om Gilbert, først og fremmest fordi han i sin #StriveForFive-kampagne har haft hovedfokus rettet mod Milano-Sanremo og Paris-Roubaix. Men tag ikke fejl: Gilbert virker knivskarp. Sygdom betød, at han fløj under radaren i Tirreno-Adriatico, og Sanremo endte i fiasko, da han blev fanget bag Cavendishs styrt allerede inden Poggio. I fredags virkede han imidlertid forrygende stærk i E3, hvor han nærmest med lethed markerede samtlige angreb bag Terpstra og Lampaert, bl.a. en farlig offensiv fra Greg Van Avermaet og Tiesj Benoot, inden med et sent angreb let sikrede sig andenpladsen bag Terpstra. I søndags var det Gilbert, der ene mand holdt sammen på frontgruppen i de sidste 10 km og derved sikrede, at Viviani fik mulighed for at spurte efter sejren.



Gilbert virker med andre ord til at have timet formen perfekt, og han har alle ingredienser til at tage sin anden sejr i Flandern. Han har enorm erfaring (hvem er det, der starter sit 46. monument på søndag?), han er snu og har den rette evne til at udse sig et godt moment (hvem var det, der tog alle favoritterne på sengen på i Flandern Rundt og E3 sidste år?), han kan spurte (hvem var det, der besejrede lynhurtige Michal Kwiatkowski på stregen i sidste års Amstel Gold Race?), han er blandt de bedste på de flamske stigninger (hvem var det, der trak feltet ud ved første passage af Kemmelberg i søndags?), og han har vist, at han kan håndtere distancen (hvem af de aktive ryttere har vundet flest monumenter og har tillige et VM på cv’et?).



Det kan godt være, at Gilberts karriere så ud til at være gået totalt i stå for et par år siden, men efter skiftet til Quick-Step har han fået nyt liv. Han er måske ikke så eksplosiv som i sin storhedstid, men han har til gengæld udviklet en dieselmotor, der har gjort ham bedre i de lange, udmarvende klassikere i Flandern. Vi tror, at Gilbert bruger sin erfaring og snuhed samt Quick-Steps overtal til at gentage sidste års sejr og dermed føje en 5. monumentsejr til sit allerede imponerende cv.



I lyset af hans styrke er det egentlig ikke blevet til mange klassikersejre for Niki Terpstra. Den meget svingende hollænder har haft alt for mange udfald i store løb som Omloop, E3 og Gent-Wevelgem. Én ting synes dog næsten altid at være givet: undgår han uheld, sidder han med fremme i brostensmonumenterne, hvor hans kolossale motor kommer til sin ret. I de seneste fire udgaver af Flandern Rundt har han hver gang været i top 10 og endda to gange på podiet. I de seneste tre udgaver af Paris-Roubaix har han haft uheld, men forud for det fulgte tre udgaver, hvor han hver gang sluttede i top 5, bl.a. med en enkelt sejr til følge.



Det kan godt være, at Terpstras lidt sløsede positionering betyder, at han ofte misser ud, men på de store dage er den slidstærke hollænder der altid. Efter en lidt skuffende 2017-sæson - hvor han dog stadig var god nok til at blive nr. 3 i Flandern - synes han i år at være flyvende. Allerede i Oman blev det tydeligt, at han var skarpere end længe, da han tilsyneladende uden de store problemer blandede sig med langt mere klatrestærke folk på stigningerne. Efter en skuffende åbningsweekend tog han en knusende solosejr i et episk Le Samyn, og i fredags leverede han endnu et soloridt, der kun har vakt beundring fra alle hans rivaler.



Terpstra har den ulempe, at han aldrig er den mest eksplosive eller stærkeste på stigningerne, og at han i en spurt er slået af de fleste. Til gengæld har han en motor som de færreste og en evne til at køre alene langt udefra. Det er præcis den egenskab, der skal til for at udnytte Quick-Step-styrken til at sikre sig en personlig triumf. Derfor kan vi søndag meget vel blive vidner til endnu en solosejr til Terpstra.



Hidtil er det Zdenek Stybar, der blandt Quick-Step-stjernerne har fået mindst ud af anstrengelserne, men det er faktisk lidt ufortjent. Tjekken har nemlig været stærkere end længe og har faktisk formentlig været belgiernes bedste mand på stigningerne. Det viste han i Omloop, hvor han var den eneste, der kunne matche Vanmarcke på Muren, i E3, hvor han let bakkede af bag Terpstra og Lampaert, i Gent-Wevelgem, hvor han rundede toppen af Gent-Wevelgem i top 3, og senest i Dwars door Vlaanderen, hvor han kørte fra alt og alle på løbets sværeste stigning, Taaienberg. Når resultaterne mangler, skyldes det sjovt nok, at det angrebsinstinkt, der tidligere var hans varemærke, har svigtet ham, og derfor er han hver gang blevet fanget bagude som solid stopklods, der har skullet hjælpe sine holdkammerater.



Formen kan der imidlertid ikke stilles spørgsmålstegn ved, og det kan der heller ikke ved hans evne til at håndtere den lange distance. Podieplaceringerne i Paris-Roubaix taler deres tydelige sprog, og selvom det ikke er blevet til de samme resultater i Flandern, skal man ikke have set mange flamske cykelløb i år for at indse, at Stybar hører til blandt feltets allerstærkeste og mest formstærke ryttere. Det eneste, der mangler for at få den store sejr, er, at det er ham, der udser sig det rette moment til at komme fri og herefter lade sine holdkammerater beskytte hans forspring. Det har han gjort så flot i de foregående løb, så det ville blot være passende, at det denne gang er Stybar, der får lov at tage sejren.
pi_178218588
-

[ Bericht 99% gewijzigd door wimderon op 31-03-2018 19:34:24 ]
pi_178218869
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Waarom Stybar een ster meer krijgt dan de mannen onder hem ontgaat me ook volledig.
Puur vanwege de ploeg lijkt me.
De ploeg Quickstep is de enige vijf sterren favoriet wat mij betreft.
Citius, Altius, Fortius.
pi_178218991
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:45 schreef Aguero het volgende:

[..]

Puur vanwege de ploeg lijkt me.
De ploeg Quickstep is de enige vijf sterren favoriet wat mij betreft.
Inderdaad, al zou QS er wel weer op tijd aan moeten beginnen, want met de zware finale kan het minder een tactisch steekspel worden.
pi_178224541
Kwiat gaat winnen
pi_178224588
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:50 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Inderdaad, al zou QS er wel weer op tijd aan moeten beginnen, want met de zware finale kan het minder een tactisch steekspel worden.
Ik zie ze wel met twee op drie overblijven op het eind. Maar als kwiat en Sagan erbij zitten hebben ze wel een probleem.
  zondag 1 april 2018 @ 00:02:24 #85
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178224620
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 18:47 schreef wimderon het volgende:
Favoritterne:

***** Philippe Gilbert

**** Niki Terpstra, Zdenek Stybar

*** Sep Vanmarcke, Tiesj Benoot, Michal Kwiatkowski, Greg Van Avermaet, Peter Sagan, Yves Lampaert

** Matteo Trentin, Oliver Naesen, Wout Van Aert, Gianni Moscon, Jasper Stuyven, Arnaud Demare, Vincenzo Nibali, Sonny Colbrelli, Michael Valgren, John Degenkolb, Edvald Boasson Hagen

* Florian Senechal, Alexander Kristoff, Sacha Modolo, Stefan Küng, Søren Kragh, Edward Theuns, Christophe Laporte, Luke Durbridge, Dylan Van Baarle, Daniel Oss, Mads Pedersen, Frederik Backaert, Timo Roosen, Tony Martin, Alexey Lutsenko, Jurgen Roelandts, Mike Teunissen, Heinrich Haussler, Jens Debusschere, Magnus Cort, Luka Mezgec, Sebastian Langeveld, Tony Gallopin, Alex Kirsch, Imanol Erviti, Benjamin Declercq
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 00:03:03 #86
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 1 april 2018 @ 00:03:30 #87
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178224653
Ollie neemt die hele Stybar ook niet zo serieus.
faustocoppi60 twitterde op zaterdag 31-03-2018 om 10:10:17 Oli Naesen, a rider who actually says things in the interviews: "Quick-Step? They are not stronger than me. Lampaert didn't prove yet that he can handle the distance. Stybar is always there, but in the 6th place." 🔥🔥🔥 (via L'Equipe) #RVV18 reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 1 april 2018 @ 00:06:21 #88
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178224721
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 00:03 schreef Slobeend het volgende:
Zelfs Sebas staat er tussen.
Het halve peloton staat erbij.
  zondag 1 april 2018 @ 00:07:12 #89
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178224745
50 namen.(lol)
  zondag 1 april 2018 @ 00:07:28 #90
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178224754
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 00:03 schreef Slobeend het volgende:
Zelfs Sebas staat er tussen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_178226036
Meer mensen die de docu Ronde 101 gezien hebben? Was weer mooi ^O^
pi_178227324
Stijn Devolder (38) • Veranda’s Willems-Crelan • 17de deelname aan de Ronde
Je rijdt je zeventiende Ronde op rij. Wordt het je laatste?

“Bijlange niet. Zondag hoop ik met Van Aert de finale te rijden. En ik wil nog zolang mogelijk blijven fietsen. Het BK 2020 wordt in Ingooigem gereden, vlakbij mij thuis. Daar wil ik nog bij zijn.”
  zondag 1 april 2018 @ 06:33:38 #93
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_178227701
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 01:06 schreef Chiappucci het volgende:
Meer mensen die de docu Ronde 101 gezien hebben? Was weer mooi ^O^
schitterende documentaire. (Gisteren was er ook een van de Amstel op L1) wat mij met name opviel was het stuk vlak voor de finish. Peeters rijdt langs Gilbert in de auto en Gilbert zegt: 'ik heb geen motor meer'. Kwam er echt uit alsof hij motor in het frame had
Net efkes anges
  zondag 1 april 2018 @ 07:46:15 #94
194695 franklop
Fran knock
pi_178227902
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 03:53 schreef wimderon het volgende:
Stijn Devolder (38) • Veranda’s Willems-Crelan • 17de deelname aan de Ronde
Je rijdt je zeventiende Ronde op rij. Wordt het je laatste?

“Bijlange niet. Zondag hoop ik met Van Aert de finale te rijden. En ik wil nog zolang mogelijk blijven fietsen. Het BK 2020 wordt in Ingooigem gereden, vlakbij mij thuis. Daar wil ik nog bij zijn.”
kan hij daarna gelijk nog de Tour winnen.

Wat een man
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_178228106
De damesploeg van de Belgische Lotto stelt vandaag Puck Moonen op als kopvrouw _O-
Dit seizoen tot nu toe 1x DNS en 2x DNF, nog niets uitgereden :')
pi_178228164
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 08:37 schreef Faraday01 het volgende:
De damesploeg van de Belgische Lotto stelt vandaag Puck Moonen op als kopvrouw _O-
Dit seizoen tot nu toe 1x DNS en 2x DNF, nog niets uitgereden :')
Mhua dat ze nummer 1 heeft, wil nog niet zeggen dat ze de kopvrouw is. Demey en Dom zullen wel de vooruitgeschoven vrouwen zijn voor ergens een plaats bij de eerste 50.
pi_178228206
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 01:06 schreef Chiappucci het volgende:
Meer mensen die de docu Ronde 101 gezien hebben? Was weer mooi ^O^
Ben het nu aan het terugkijken, voordat de Sporza uitzending begint. Geweldige docu _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
  zondag 1 april 2018 @ 08:46:54 #98
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178228209
Natuurlijk steekt Puck erbovenuit
pi_178228210
frankdeboosere twitterde op zondag 01-04-2018 om 08:18:53 Goedemorgen. Enkele buien. Na de middag droger en meer opklaringen vanuit het W. MaxT rond 9°C. W- tot NW-wind 3/4 Bft#RVV2018 reageer retweet
  zondag 1 april 2018 @ 09:30:06 #100
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178228604
Voorbeschouwing is begonnen
  zondag 1 april 2018 @ 09:30:12 #101
333483 Aguero
oooooooo
pi_178228607
Goedemorgen allemaal!
Citius, Altius, Fortius.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 april 2018 @ 09:30:52 #102
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178228615
*O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 1 april 2018 @ 09:34:00 #103
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_178228652
Dit is wat Pasen mooi maakt. Svp beelden van het voorstellen van de renners op de markt.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  zondag 1 april 2018 @ 09:34:50 #104
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_178228656
De James Dean. Dan wordt het dus een korte loopbaan.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  zondag 1 april 2018 @ 09:35:29 #105
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178228664
Veel plezier iedereen. *O*
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 1 april 2018 @ 09:37:34 #106
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_178228678
Goedemorgen vanuit een koud Antwerpen
Net efkes anges
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 april 2018 @ 09:41:50 #107
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178228720
Even de vrouwenkoers luisteren vandaag.

TourDeJose twitterde op zondag 01-04-2018 om 09:04:17 Oh joy. I just broke my tooth. On the day of Flanders! On commentary day. Ouch!!! #unhappy reageer retweet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_178228723
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 08:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Natuurlijk steekt Puck erbovenuit
Uiteraard:
The only way you can be original, is to be yourself.
  zondag 1 april 2018 @ 09:45:20 #109
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178228767
Druppels op de lens *O*
  Forum Admin / PR zondag 1 april 2018 @ 09:45:48 #110
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_178228774
Wat een feest dit *O*
pi_178228787
Wordt vanmarcke nou torenhoog favoriet genoemd? :D
  Forum Admin / PR zondag 1 april 2018 @ 09:48:50 #112
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_178228808
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 09:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wordt vanmarcke nou torenhoog favoriet genoemd? :D
BESTE VORM OOIT

jaja
pi_178228809
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 09:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wordt vanmarcke nou torenhoog favoriet genoemd? :D
Neuh. Één van de topfavorieten.
pi_178228812
Ik gun het Sep wel :Y

Kwiat is goed denk ik, maja parcourskennis....??
The only way you can be original, is to be yourself.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 april 2018 @ 09:51:47 #115
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178228859
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 09:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Druppels op de lens *O*
Sorry, komt door de foto's boven je post.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_178228890
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 09:48 schreef TheArt het volgende:

[..]

Neuh. Één van de topfavorieten.
Zit je te kijken? Volgens mij zei Planckaert letterlijk "torenhoog favoriet"
  zondag 1 april 2018 @ 09:53:31 #117
194695 franklop
Fran knock
pi_178228899
Bijna Tiesj gemist
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_178228917
Tiesjgod _O_

Lichte buienkans de hele dag voor Oudenaarde. Maar zal niet veel regen zijn. Denk dat het overall wel droog blijft.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_178228925
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 09:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zit je te kijken? Volgens mij zei Planckaert letterlijk "torenhoog favoriet"
Ik zit te kijken ja, maar alles wat Eddy zeg, neem ik altijd met een korrel zout.
  zondag 1 april 2018 @ 09:55:54 #120
194695 franklop
Fran knock
pi_178228937
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 09:55 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik zit te kijken ja, maar alles wat Eddy zeg, neem ik altijd met een korrel zout.
desondanks kan hij ook wel goed relativeren
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_178228954
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 09:37 schreef Sjoerd102 het volgende:
Goedemorgen vanuit een koud Antwerpen [ link | afbeelding ]
Goedemorgen, veel plezier. Je gaat weer met de motor van plek naar plek? Hoeveel plaatsen ga je aandoen?
The only way you can be original, is to be yourself.
  zondag 1 april 2018 @ 09:59:21 #122
194695 franklop
Fran knock
pi_178228991
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 08:37 schreef Faraday01 het volgende:
De damesploeg van de Belgische Lotto stelt vandaag Puck Moonen op als kopvrouw _O-
Dit seizoen tot nu toe 1x DNS en 2x DNF, nog niets uitgereden :')
denk niet dat Puck bij die ploeg is gekomen door haar sportieve prestaties
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 1 april 2018 @ 09:59:44 #123
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_178229001
Stuk of 12. Maar betere fotolocatie dan dit kan haast niet.
Net efkes anges
pi_178229038
Beetje gelul over Stybar. Gelijkenis trekken met Benoot, maar dan zeggen dat Benoot wel Strade heeft gewonnen. Ja hallo, dat heeft Stybar dus ook. Wel 3 jaar terug, maar voorlopig hebben ze dus evenveel grote eendagskoersen gewonnen.
pi_178229064
Naesen heeft zich in rap tempo ontwikkeld van huilie tot baas.

Jammer dat hij niet fit is.
pi_178229081
Ollever gaat schrikken als hij weer jasjes over de boarding op de Kwaremont ziet hangen.
The only way you can be original, is to be yourself.
  zondag 1 april 2018 @ 10:07:13 #127
194695 franklop
Fran knock
pi_178229129
Ik mis Renaat
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 1 april 2018 @ 10:10:47 #128
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178229187
Mooi diepte-interview met Sagan
pi_178229189
Sagangod _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_178229195
Peter 'we will see' Sagan
  zondag 1 april 2018 @ 10:11:13 #131
194695 franklop
Fran knock
pi_178229201
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 10:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi diepte-interview met Sagan
Ja goed verhaal ja
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 1 april 2018 @ 10:12:13 #132
194695 franklop
Fran knock
pi_178229217
Petje zwaaien
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_178229218
Lekker met je petje zwaaien.
pi_178229250
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 09:55 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik zit te kijken ja, maar alles wat Eddy zeg, neem ik altijd met een korrel zout.
Komt weinig zinnigs uit inderdaad
  zondag 1 april 2018 @ 10:15:22 #135
194695 franklop
Fran knock
pi_178229276
Om 12u paasbrunch hebben :')
Familie :'(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_178229295
Echt een meesterinterviewer is dit ook niet.
  Forum Admin / PR zondag 1 april 2018 @ 10:17:38 #137
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_178229317
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 10:15 schreef franklop het volgende:
Om 12u paasbrunch hebben :')
Familie :'(
Ik heb mijn familie gewoon afgezegd. Ze zoeken het maar uit met hun eten en gezelligheid, ik kijk fietsen :D
pi_178229322
Yves!
pi_178229327
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 10:15 schreef franklop het volgende:
Om 12u paasbrunch hebben :')
Familie :'(
11.00 hier, een stuk betere tijd :D
pi_178229348
De analyse klopt iig; Terpstra en Gilbert kopman, Stybar en Lampaert daar vlak onder.
  zondag 1 april 2018 @ 10:19:37 #141
194695 franklop
Fran knock
pi_178229362
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 10:18 schreef TheArt het volgende:

[..]

11.00 hier, een stuk betere tijd :D
ruilen?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_178229378
quote:
9s.gif Op zondag 1 april 2018 10:19 schreef franklop het volgende:

[..]

ruilen?
Helaasch :+
  zondag 1 april 2018 @ 10:22:00 #143
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178229413
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 10:15 schreef franklop het volgende:
Om 12u paasbrunch hebben :')
Familie :'(
Paar eitjes en broodjes in je mik gooien en je bent om half één weer klaar. ^O^
pi_178229420
Tja als Stybar / Lampaert vroeg wegrijden, en Sagan + GvA blijven zitten, dan kan er best iemand van de tweede lijn winnen.
  zondag 1 april 2018 @ 10:23:22 #145
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178229446
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 10:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja als Stybar / Lampaert vroeg wegrijden, en Sagan + GvA blijven zitten, dan kan er best iemand van de tweede lijn winnen.
Zou wel weer leuk zijn als een type Nuyens of Bortolami wint
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 10:24:58 #146
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_178229468
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 01:06 schreef Chiappucci het volgende:
Meer mensen die de docu Ronde 101 gezien hebben? Was weer mooi ^O^
Net gekeken, topshow.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 april 2018 @ 10:26:01 #147
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178229491
Zouden ze echt ingespoten zijn met haarlak?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_178229504
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2018 10:26 schreef heywoodu het volgende:
Zouden ze echt ingespoten zijn met haarlak?
:Y alles voor de camera

De hoogmis gaat beginnen *O*
pi_178229529
Ben trouwens benieuwd of Teunissen de finale gaat halen in de kop van de koers
pi_178229572
Hopen op een topshow en Tiesj :)
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 april 2018 @ 10:32:24 #151
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178229616
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 10:26 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

:Y alles voor de camera

De hoogmis gaat beginnen *O*
Blij dat ik geen gast ben dan, ik zou halverwege de uitzending dat bord wel leeg hebben.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Forum Admin / PR zondag 1 april 2018 @ 10:32:37 #152
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_178229619
Renaat _O_
pi_178229661
Bruggeling Renaat met een sneer naar Antwerpen.
pi_178229705
Van Schip al op de eerste rij _O-
  zondag 1 april 2018 @ 10:37:56 #155
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_178229732
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 10:36 schreef TheArt het volgende:
Van Schip al op de eerste rij _O-
Die zit er zeker bij zometeen.
sig verwijderd door FA
pi_178229752
NOS stream :D Met wedstrijd radio _O_
pi_178229762
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 10:38 schreef StephanL het volgende:
NOS stream :D Met wedstrijd radio _O_
2 door elkaar zelfs
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_178229788
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 10:39 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

2 door elkaar zelfs
Ja dat is irritant, stelletje Amerikanen volgens mij.

En weg geluid, ook geen radio meer :'(
pi_178229924
1 man in de achtervolging. Trulsek, heeft het vertrek gemist :D

AstanaTeam twitterde op zondag 01-04-2018 om 10:43:12 ?We have the first chaser of the day, our @trulsek missed the start! #RVV18 reageer retweet
  zondag 1 april 2018 @ 10:46:40 #160
194695 franklop
Fran knock
pi_178229946
Matig zwaaien van de vlag.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_178229956
Van Goethem alweer _O-
  zondag 1 april 2018 @ 10:47:19 #162
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178229961
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 10:45 schreef StephanL het volgende:
1 man in de achtervolging. Trulsek, heeft het vertrek gemist :D

AstanaTeam twitterde op zondag 01-04-2018 om 10:43:12 ?We have the first chaser of the day, our @trulsek missed the start! #RVV18 reageer retweet
Dat is echt een Chasse Patatte
pi_178229963
Roompotgoden in de aanval
pi_178229985
Eigenlijk moet Jumbo ook een mannetje in de kopgroep van de dag hebben
  zondag 1 april 2018 @ 10:48:44 #165
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_178229989
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 10:45 schreef StephanL het volgende:
1 man in de achtervolging. Trulsek, heeft het vertrek gemist :D

AstanaTeam twitterde op zondag 01-04-2018 om 10:43:12 ?We have the first chaser of the day, our @trulsek missed the start! #RVV18 reageer retweet
Haha, lekker hoor.

Goede garp
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_178230007
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 10:48 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Haha, lekker hoor.

Goede garp
1 april kikker in je bil
pi_178230029
Gaat qs een mannetje meesturen?
  zondag 1 april 2018 @ 10:50:38 #168
194695 franklop
Fran knock
pi_178230032
Er is met spijkers gestrooid.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 1 april 2018 @ 10:51:38 #169
194695 franklop
Fran knock
pi_178230057
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 10:48 schreef Evertjan het volgende:
Eigenlijk moet Jumbo ook een mannetje in de kopgroep van de dag hebben
Ze gaan het proberen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_178230067
Lotto Jumbo in de aanval
pi_178230110
Ik heb vandaag al meer van Lars Boom gezien in de koers dan in die van vorig jaar
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 10:54:05 #172
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 1 april 2018 @ 10:54:20 #173
194695 franklop
Fran knock
pi_178230122
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 10:53 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb vandaag al meer van Lars Boom gezien in de koers dan in die van vorig jaar
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 10:49 schreef Evertjan het volgende:

[..]

1 april kikker in je bil
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_178230131
Ze komen niet zomaar weg, mooi
pi_178230137
Ik kijk ook enorm uit naar de vrouwen.
  zondag 1 april 2018 @ 10:56:37 #176
194695 franklop
Fran knock
pi_178230170
Daar ging volgens mij een quick step renner over het voetpad. Die zal uit koers genomen moeten worden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_178230177
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2018 10:55 schreef Columbiafan het volgende:
Ik kijk ook enorm uit naar de vrouwen.
Hoe laat finishen die?
pi_178230204
wat een boel gedoe met materiaal
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  zondag 1 april 2018 @ 11:00:19 #179
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178230278
Zo te zien krijgen we net als vorig jaar een zonovergoten Parijs Roubaix met 20+ temperaturen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_178230310
Michel doet alsof Haller 38 is. :')
  zondag 1 april 2018 @ 11:01:37 #181
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178230315
Sep ;(
  Forum Admin / PR zondag 1 april 2018 @ 11:01:38 #182
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_178230317
Sep _O-
  zondag 1 april 2018 @ 11:01:40 #183
194695 franklop
Fran knock
pi_178230319
Vanmarcke erbij
Gras is groen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 1 april 2018 @ 11:01:42 #184
333483 Aguero
oooooooo
pi_178230321
Sep. :{
Citius, Altius, Fortius.
  zondag 1 april 2018 @ 11:02:04 #185
194695 franklop
Fran knock
pi_178230339
Die BMC'er leek op Krek

Maar is het niet :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_178230342
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 10:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hoe laat finishen die?
Rond 3 uur.
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 11:02:24 #187
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 1 april 2018 @ 11:02:38 #188
14505 OProg
A Life in Music
pi_178230355
Ging er ook eentje goed het slootje in.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zondag 1 april 2018 @ 11:03:32 #189
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178230381
Wat een geklooi met dat stuur :')
pi_178230389
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:00 schreef Mani89 het volgende:
Zo te zien krijgen we net als vorig jaar een zonovergoten Parijs Roubaix met 20+ temperaturen.
de lente begint drie dagen te vroeg :r
  zondag 1 april 2018 @ 11:03:51 #191
333483 Aguero
oooooooo
pi_178230391
Sep heeft nu al zijn pech gehad gaat en gaat straks beginnen aan zijn glorieuze zegetocht.
Citius, Altius, Fortius.
  zondag 1 april 2018 @ 11:04:07 #192
194695 franklop
Fran knock
pi_178230400
Geboortestraat van José _O_

Heilige grond.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 1 april 2018 @ 11:04:41 #193
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178230410
Sep gaat natuurlijk nu weer als een mongool achtervolgen terwijl hij gewoon rustig aan kan doen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 11:05:25 #194
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 1 april 2018 @ 11:05:39 #195
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178230436
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 10:45 schreef StephanL het volgende:
1 man in de achtervolging. Trulsek, heeft het vertrek gemist :D

AstanaTeam twitterde op zondag 01-04-2018 om 10:43:12 ?We have the first chaser of the day, our @trulsek missed the start! #RVV18 reageer retweet
Deze Noor kan er helemaal geen ene reet van trouwens.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_178230440
Vrouwen *O* *O*
  zondag 1 april 2018 @ 11:07:34 #197
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178230469
Sep heeft zijn portie pech gehad. Nu kan ongekende schroeishow beginnen waarbij hij zichzelf opblaast
  zondag 1 april 2018 @ 11:09:40 #198
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178230517
Ja leuk, mogen we nu weer naar het echte wielrennen kijken?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 1 april 2018 @ 11:09:48 #199
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_178230519
Van Vleuteren _O-.
sig verwijderd door FA
  zondag 1 april 2018 @ 11:09:50 #200
194695 franklop
Fran knock
pi_178230521
Annemiek van Vleuteren :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_178230552
Juichen voor Lisa Klein, Abby-Mae Parkinson, Eva Buurman en Floortje Mackaj. *O*
  zondag 1 april 2018 @ 11:11:50 #202
130803 Gripper
Get a grip
pi_178230569
Hee het eerste chocolade ei is opgegeten! Er liggen er nog maar twee

Ik verdenk die dikke planckaert
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  zondag 1 april 2018 @ 11:12:00 #203
56724 Wombcat
rent wiel
pi_178230573
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:09 schreef franklop het volgende:
Annemiek van Vleuteren :')
Zo langzamerhand is #werkenbijsporza :') ook al van toepassing.
in a crowd you lose humanity
pi_178230587
Zwarte piet _O_
  zondag 1 april 2018 @ 11:12:58 #205
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_178230596
Ik vind de publieke belangstelling langs het parcours tegenvallen
Net efkes anges
  zondag 1 april 2018 @ 11:13:31 #206
194695 franklop
Fran knock
pi_178230608
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik vind de publieke belangstelling langs het parcours tegenvallen
veel mensen tegelijk met TheArt aan de paasbrunch
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Forum Admin / PR zondag 1 april 2018 @ 11:13:32 #207
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_178230609
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik vind de publieke belangstelling langs het parcours tegenvallen
Iedereen zit nog te brunchen.
  zondag 1 april 2018 @ 11:15:46 #208
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_178230675
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:11 schreef Gripper het volgende:
Hee het eerste chocolade ei is opgegeten! Er liggen er nog maar twee

Ik verdenk die dikke planckaert
Die liet er 1 op de grond vallen toen hij ze aan Nys aanbood.
sig verwijderd door FA
  Forum Admin / PR zondag 1 april 2018 @ 11:18:10 #209
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_178230737
weer een chute
pi_178230836
Godver de hele dag aan het vliegen en deze topshow missen...
Jack does it in real time...
  zondag 1 april 2018 @ 11:23:21 #211
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178230872
quote:
9s.gif Op zondag 1 april 2018 11:22 schreef DeeBee het volgende:
Godver de hele dag aan het vliegen en deze topshow missen...
Ga toch eens weg uit dat kutland
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178230887
Kaatsen ze in België? :o
pi_178230888
Van Avermaet halve Fries
pi_178230899
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kaatsen ze in België? :o
Ja, ook in Noord-Frankrijk dacht ik. Regels zijn wel iets anders dan in Friesland als ik me niet vergis.
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 11:27:39 #215
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 1 april 2018 @ 11:28:50 #216
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178230970
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 11:27 schreef Slobeend het volgende:
Waarom laat QS niemand gaan?
Die willen het liefst een klein groepje laten rijden. Dat is gemakkelijker te controleren.
  zondag 1 april 2018 @ 11:29:37 #217
194695 franklop
Fran knock
pi_178230987
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 11:27 schreef Slobeend het volgende:
Waarom laat QS niemand gaan?
Die gaan straks met 7 man tegelijk aanvallen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 11:30:06 #218
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_178230998
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:28 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Die willen het liefst een klein groepje laten rijden. Dat is gemakkelijker te controleren.
Ja maar dat kan net zo goed nu gebeuren.
  zondag 1 april 2018 @ 11:30:12 #219
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178231001
Ik heb appeltaart en een glaasje prik.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 1 april 2018 @ 11:31:59 #220
194695 franklop
Fran knock
pi_178231032
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb appeltaart en een glaasje prik.
Met of zonder slagroom?

De taart dan
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 11:32:35 #221
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_178231050
SNUSHOORN
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 1 april 2018 @ 11:32:59 #222
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178231058
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:31 schreef franklop het volgende:

[..]

Met of zonder slagroom?

De taart dan
Zonder hoor, het is nog maar half 12.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_178231063
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
SNUSHOORN
Eindelijk eens niet afwachtend rijden van TLJ.
  zondag 1 april 2018 @ 11:33:36 #224
194695 franklop
Fran knock
pi_178231076
Nou ik hoop voor mezelf dat er de komende 2,5 uur niks gebeurd in de koers. Tot straks mijne vrienden :W
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 1 april 2018 @ 11:34:57 #225
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178231104
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:33 schreef franklop het volgende:
Nou ik hoop voor mezelf dat er de komende 2,5 uur niks gebeurd in de koers. Tot straks mijne vrienden :W
Veel plezier!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 11:35:08 #226
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_178231110
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:33 schreef franklop het volgende:
Nou ik hoop voor mezelf dat er de komende 2,5 uur niks gebeurd in de koers. Tot straks mijne vrienden :W
Doei!
pi_178231193
Hoe laat gaat de vrouwenwedstrijd live?
  zondag 1 april 2018 @ 11:40:45 #228
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178231207
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:39 schreef Columbiafan het volgende:
Hoe laat gaat de vrouwenwedstrijd live?
13h35 Canvas
  zondag 1 april 2018 @ 11:42:46 #229
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178231243
Waarom is er nog geen ontsnapping weg gereden?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 1 april 2018 @ 11:43:44 #230
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_178231256
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:42 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is er nog geen ontsnapping weg gereden?
Waarschijnlijk zijn ze bang geworden voor de RoomportGoden.
pi_178231282
Laatste jaren duurt het toch wel vaker meer dan een uur voordat een groep echt weg is?
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 11:45:13 #232
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_178231284
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:43 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn ze bang geworden voor de RoomportGoden.
Roomport, ik vind 'm leuk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_178231292
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:40 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

13h35 Canvas
Mooi.
pi_178231315
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2018 11:45 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Mooi.
ga je niet langs de weg staan op de kwaremont?
pi_178231350
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:47 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

ga je niet langs de weg staan op de kwaremont?
Ik denk er wel aan om in de buurt van Oudenaarde een kijkje te gaan nemen. Hoewel dit weer natuurlijk weinig motiveert.
pi_178231367
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:49 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Ik denk er wel aan om in de buurt van Oudenaarde een kijkje te gaan nemen. Hoewel dit weer natuurlijk weinig motiveert.
Drankje er bij en je krijgt het warm :D
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 11:52:23 #237
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_178231395
Coquard, Djos en Sütterlin. :D
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_178231402
Djos _O_
pi_178231407
Dit zou een mooi groepje zijn, hoewel wat klein.
pi_178231417
Ik snap QS niet.
pi_178231520
Steeds als je denkt dat het stilvalt is er toch weer eentje die het op gang trekt.
pi_178231564
Nils Politt gespot?
pi_178231579
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 12:00 schreef Columbiafan het volgende:
Nils Politt gespot?
DNS
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 12:01:38 #244
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_178231586
Van Schipgod _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 1 april 2018 @ 12:01:51 #245
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178231589
Schip _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178231605
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Schipgod _O_
Zou er al een fanclub opgericht zijn ergens in Vlaanderen?
  zondag 1 april 2018 @ 12:03:28 #247
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_178231620
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 12:01 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

DNS
koers radio gaf aan dat iedereen was vertrokken. Dus geen DNS
Net efkes anges
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 12:04:16 #248
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_178231637
EEN OTO
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 april 2018 @ 12:04:27 #249
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178231639
_O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 1 april 2018 @ 12:04:33 #250
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178231641
Een OTO
  Forum Admin / PR zondag 1 april 2018 @ 12:04:35 #251
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_178231642
:')
pi_178231644
Paniek!
pi_178231645
_O-
  zondag 1 april 2018 @ 12:04:44 #254
333483 Aguero
oooooooo
pi_178231648
Zal vast een Hollander zijn.
Citius, Altius, Fortius.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 april 2018 @ 12:05:00 #255
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178231653
Demente bejaarde
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_178231655
Een bejaarde.
  zondag 1 april 2018 @ 12:05:02 #257
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178231656
Opa :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178231659
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 12:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
zondag 1 april 2018
;)
pi_178231665
EEN OOTOO! :o
The only way you can be original, is to be yourself.
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 12:05:28 #260
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_178231669
Opa heeft altijd al een keer mee willen doen aan de Ronde van Vlaanderen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Forum Admin / PR zondag 1 april 2018 @ 12:05:56 #261
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_178231679
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 12:05 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

;)
:'(
  zondag 1 april 2018 @ 12:06:02 #262
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178231681
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 12:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Opa heeft altijd al een keer mee willen doen aan de Ronde van Vlaanderen.
Was Roger de Vlaeminck, die zou ze er nu nog op leggen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178231716
Lekker eerste uurtje, alleen omdat er nog steeds geen kopgroep weg is moet ik nog steeds douchen. -O- :')
The only way you can be original, is to be yourself.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 april 2018 @ 12:07:36 #264
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178231722
Tankink moet lossen. Potverdikkie.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_178231728
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 12:07 schreef heywoodu het volgende:
Tankink moet lossen. Potverdikkie.
lek
pi_178231742
21 graden volgend weekend? :o
Weer geen natte Hel. :'(
The only way you can be original, is to be yourself.
  zondag 1 april 2018 @ 12:08:27 #267
333483 Aguero
oooooooo
pi_178231745
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 12:07 schreef heywoodu het volgende:
Tankink moet lossen. Potverdikkie.
Helaas, ik had Bram wel opgeschreven voor het podium.
De Denen hadden hem vast ook een ster gegeven.
Citius, Altius, Fortius.
  zondag 1 april 2018 @ 12:08:28 #268
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178231746
De Teun genoemd _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178231755
Ganna is zichzelf helemaal naar de klote aan het rijden.
  zondag 1 april 2018 @ 12:09:13 #270
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178231764
VDB3 ;(
pi_178231771
Lossende renners :D
pi_178231775
SkyGODEN _O_ _O_ _O_
pi_178231790
Team Sky _O_
Kwiat & Moscon schroeien iedereen de moeder _O_ ^O^
pi_178231797
Al onder de 200 km -O-
pi_178231799
Denk dat ze nu wel weg zijn
pi_178231812
Lampaert is mad
pi_178231819
Ik ga even een kopje koffie zetten.
pi_178231832
UCI_WWT twitterde op zondag 01-04-2018 om 12:03:49 124km to go: We have 6 leaders with a gap of about 10“: @Swinkels_K, M. Boogaard, @lyckeLM, @1SaraPenton, @LisaMorzenti & @ChanellaStougje. #UCIWWT #RVVWomen reageer retweet
Mooie kopgroep. Stougje en Boogaard ook wel al lekker in vorm dit jaar.
pi_178231912
Peloton lijkt nu voor het eerst echt te laten begaan.
pi_178231943
Welke jumbo en roompot renners zijn dat?
  Forum Admin / PR zondag 1 april 2018 @ 12:17:41 #281
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_178231946
Roompot _O_
pi_178231962
Nou, dit was het dan?

Roompotgoden _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_178231974
Dat is een flinke groep
pi_178231983
Als QS dit wel laat rijden, hebben ze gefaald.

Ik ga douchen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_178232010
Tijd om te douchen en Kate Tempest te luisteren, straks terug voor de vrouwen.
pi_178232019
Deze groep is weg :)
  zondag 1 april 2018 @ 12:19:41 #287
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178232023
Prima gedaan door Roompot
  zondag 1 april 2018 @ 12:20:10 #288
333483 Aguero
oooooooo
pi_178232032
Man man man.
Citius, Altius, Fortius.
  Forum Admin / PR zondag 1 april 2018 @ 12:20:10 #289
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_178232033
Sepgod :')
pi_178232040
Vanmarcke ;(
pi_178232041
Douchen :W
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_178232049
Vanmarcke gaat em niet winnen
pi_178232106
Geen Goethem en Schipgoden?
pi_178232111
Snikkel vol in beeld achter Vanmarcke, zat er één te piesen _O-
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_178232226
Sep ;( ;( ;(
pi_178232249
Haller, Garcia, Gibbons, Eenkhoorn, Ganna, De Gendt, Goolaerts, Peyskens, Gerts, Ligthart en Turgis dus.
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 12:29:33 #297
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_178232259
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2018 12:19 schreef Columbiafan het volgende:
Tijd om te douchen en Kate Tempest te luisteren, straks terug voor de vrouwen.
Goede muzieksmaak.
pi_178232268
Renaat vroeg aan Vanmarcke ben je gevallen=

Hij antwoordt met "ja"

Is dus eigenlijk een interview, dus moet hij in theorie eruit
  Moderator zondag 1 april 2018 @ 12:30:49 #299
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 1 april 2018 @ 12:41:03 #300
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178232508
Straks dus natte kasseien :9
pi_178232726
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2018 12:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Goede muzieksmaak.
Kende haar niet, even opgezocht. Meh. Aanstellertje ook.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')