GW wel, dat was mooi ja. Maar het boeit me allemaal gewoon wat minder dan andere jaren of zoquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heb je E3, GW en DDV niet gezien? Waren toch lekkere opwarmertjes.
Hij heeft net weer voor 2 jaar bijgetekend bij die kutploeg. Domme Sep.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:22 schreef TargaFlorio het volgende:
In dienst van QS had Sep al meerdere grotere wedstrijden op z'n naam staan.
Past precies bij Sepquote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft net weer voor 2 jaar bijgetekend bij die kutploeg. Domme Sep.
Leif was beter imo. Sep had wel jaren dat hij er echt bovenuit stak maar dat heb ik dit jaar nog niet gezien. In DDV kon hij 't verschil ook niet maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Sep wordt gewoon hetzelfde verhaal als Leif Hoste.
"als iedereen voor dezelfde ploeg rijdt, is er geen koers meer."quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft net weer voor 2 jaar bijgetekend bij die kutploeg. Domme Sep.
ik zie echt niet hoe Wout morgen gaat winnen zonder ploeg tegen de Wolfpackquote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:18 schreef franklop het volgende:
Als Van Aert wint dan mijdt ik de Belgische zenders voor zeker een half jaar.
Patje ziet de 1,2,3 and approvesquote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die dronken Denen noemen gewoon de hele startlijst op, lekker man.
Gilbert als grote favoriet zien is ook totaal bezopen. Die man heeft helemaal niet zulke goede benen als vorig jaar, want hij heeft geen prestatiecontract meer.quote:
Waarom Stybar een ster meer krijgt dan de mannen onder hem ontgaat me ook volledig.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gilbert als grote favoriet zien is ook totaal bezopen. Die man heeft helemaal niet zulke goede benen als vorig jaar, want hij heeft geen prestatiecontract meer.
En dan Sagan 3 sterren gevenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Waarom Stybar een ster meer krijgt dan de mannen onder hem ontgaat me ook volledig.
Alleen heeft hij wel een prestatiecontract.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gilbert als grote favoriet zien is ook totaal bezopen. Die man heeft helemaal niet zulke goede benen als vorig jaar, want hij heeft geen prestatiecontract meer.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Waarom Stybar een ster meer krijgt dan de mannen onder hem ontgaat me ook volledig.
Oké wim.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen heeft hij wel een prestatiecontract.
Derfor er der heller ikke tvivl om, hvad det helt store spørgsmål forud for årets Flandern Rundt er: hvordan skal Quick-Steps kollektiv knækkes? Mens belgierne i hver eneste af de hidtidige flamske løb har siddet med flere mand i finalen, har det i den grad knebet hos rivalerne. Det så så flot ud for Bora i Strade Bianche, men efter at Lukas Pöstlberger er blevet syg, og Daniel Oss synes at have tabt toppen af sin ellers fremragende form, synes Sagan ikke længere at kunne regne med støtte i den absolutte finale. BMC var gode i E3, men i både Gent-Wevelgem og Dwars door Vlaanderen sad Van Avermaet helt isoleret i relativt store grupper - dog delvis som følge af uheld for den meget stærke Stefan Küng. Der er enkelte hold, der har et par ryttere, der burde kunne finde vej til finalen, men ingen kommer blot i nærheden af at matche Quick-Step, hvor alle stjernerne synes at have timet formen. Med de tre etablerede brostensstjerner Philippe Gilbert, Zdenek Stybar og Niki Terpstra, der alle har virket meget overbevisende hidtil, en Lampaert, der har taget et kvantespring og har været en af de absolut stærkeste i alle de løb, han har kørt, og en spændende outsider i Florian Senechal, har holdet hele fem mand, der i princippet kan sidde med dybt inde i finalen, og det giver holdet en fordel, der ikke kan undervurderes.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Puur vanwege de ploeg lijkt me.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Inderdaad, al zou QS er wel weer op tijd aan moeten beginnen, want met de zware finale kan het minder een tactisch steekspel worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Puur vanwege de ploeg lijkt me.
De ploeg Quickstep is de enige vijf sterren favoriet wat mij betreft.
Ik zie ze wel met twee op drie overblijven op het eind. Maar als kwiat en Sagan erbij zitten hebben ze wel een probleem.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad, al zou QS er wel weer op tijd aan moeten beginnen, want met de zware finale kan het minder een tactisch steekspel worden.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:47 schreef wimderon het volgende:
Favoritterne:
***** Philippe Gilbert
**** Niki Terpstra, Zdenek Stybar
*** Sep Vanmarcke, Tiesj Benoot, Michal Kwiatkowski, Greg Van Avermaet, Peter Sagan, Yves Lampaert
** Matteo Trentin, Oliver Naesen, Wout Van Aert, Gianni Moscon, Jasper Stuyven, Arnaud Demare, Vincenzo Nibali, Sonny Colbrelli, Michael Valgren, John Degenkolb, Edvald Boasson Hagen
* Florian Senechal, Alexander Kristoff, Sacha Modolo, Stefan Küng, Søren Kragh, Edward Theuns, Christophe Laporte, Luke Durbridge, Dylan Van Baarle, Daniel Oss, Mads Pedersen, Frederik Backaert, Timo Roosen, Tony Martin, Alexey Lutsenko, Jurgen Roelandts, Mike Teunissen, Heinrich Haussler, Jens Debusschere, Magnus Cort, Luka Mezgec, Sebastian Langeveld, Tony Gallopin, Alex Kirsch, Imanol Erviti, Benjamin Declercq
twitter:faustocoppi60 twitterde op zaterdag 31-03-2018 om 10:10:17Oli Naesen, a rider who actually says things in the interviews: "Quick-Step? They are not stronger than me. Lampaert didn't prove yet that he can handle the distance. Stybar is always there, but in the 6th place." 🔥🔥🔥 (via L'Equipe) #RVV18 reageer retweet
schitterende documentaire. (Gisteren was er ook een van de Amstel op L1) wat mij met name opviel was het stuk vlak voor de finish. Peeters rijdt langs Gilbert in de auto en Gilbert zegt: 'ik heb geen motor meer'. Kwam er echt uit alsof hij motor in het frame hadquote:Op zondag 1 april 2018 01:06 schreef Chiappucci het volgende:
Meer mensen die de docu Ronde 101 gezien hebben? Was weer mooi
kan hij daarna gelijk nog de Tour winnen.quote:Op zondag 1 april 2018 03:53 schreef wimderon het volgende:
Stijn Devolder (38) • Veranda’s Willems-Crelan • 17de deelname aan de Ronde
Je rijdt je zeventiende Ronde op rij. Wordt het je laatste?
“Bijlange niet. Zondag hoop ik met Van Aert de finale te rijden. En ik wil nog zolang mogelijk blijven fietsen. Het BK 2020 wordt in Ingooigem gereden, vlakbij mij thuis. Daar wil ik nog bij zijn.”
Mhua dat ze nummer 1 heeft, wil nog niet zeggen dat ze de kopvrouw is. Demey en Dom zullen wel de vooruitgeschoven vrouwen zijn voor ergens een plaats bij de eerste 50.quote:Op zondag 1 april 2018 08:37 schreef Faraday01 het volgende:
De damesploeg van de Belgische Lotto stelt vandaag Puck Moonen op als kopvrouw![]()
Dit seizoen tot nu toe 1x DNS en 2x DNF, nog niets uitgereden
Ben het nu aan het terugkijken, voordat de Sporza uitzending begint. Geweldige docuquote:Op zondag 1 april 2018 01:06 schreef Chiappucci het volgende:
Meer mensen die de docu Ronde 101 gezien hebben? Was weer mooi
twitter:frankdeboosere twitterde op zondag 01-04-2018 om 08:18:53Goedemorgen. Enkele buien. Na de middag droger en meer opklaringen vanuit het W. MaxT rond 9°C. W- tot NW-wind 3/4 Bft#RVV2018 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |