veel mensen tegelijk met TheArt aan de paasbrunchquote:Op zondag 1 april 2018 11:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik vind de publieke belangstelling langs het parcours tegenvallen
Iedereen zit nog te brunchen.quote:Op zondag 1 april 2018 11:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik vind de publieke belangstelling langs het parcours tegenvallen
Die liet er 1 op de grond vallen toen hij ze aan Nys aanbood.quote:Op zondag 1 april 2018 11:11 schreef Gripper het volgende:
Hee het eerste chocolade ei is opgegeten! Er liggen er nog maar twee
Ik verdenk die dikke planckaert
Ga toch eens weg uit dat kutlandquote:Op zondag 1 april 2018 11:22 schreef DeeBee het volgende:
Godver de hele dag aan het vliegen en deze topshow missen...
Ja, ook in Noord-Frankrijk dacht ik. Regels zijn wel iets anders dan in Friesland als ik me niet vergis.quote:
Die gaan straks met 7 man tegelijk aanvallen.quote:
Ja maar dat kan net zo goed nu gebeuren.quote:Op zondag 1 april 2018 11:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die willen het liefst een klein groepje laten rijden. Dat is gemakkelijker te controleren.
Met of zonder slagroom?quote:
Zonder hoor, het is nog maar half 12.quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 1 april 2018 11:33 schreef franklop het volgende:
Nou ik hoop voor mezelf dat er de komende 2,5 uur niks gebeurd in de koers. Tot straks mijne vrienden
Doei!quote:Op zondag 1 april 2018 11:33 schreef franklop het volgende:
Nou ik hoop voor mezelf dat er de komende 2,5 uur niks gebeurd in de koers. Tot straks mijne vrienden
13h35 Canvasquote:Op zondag 1 april 2018 11:39 schreef Columbiafan het volgende:
Hoe laat gaat de vrouwenwedstrijd live?
Waarschijnlijk zijn ze bang geworden voor de RoomportGoden.quote:Op zondag 1 april 2018 11:42 schreef Mani89 het volgende:
Waarom is er nog geen ontsnapping weg gereden?
Roomport, ik vind 'm leuk.quote:Op zondag 1 april 2018 11:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze bang geworden voor de RoomportGoden.
Ik denk er wel aan om in de buurt van Oudenaarde een kijkje te gaan nemen. Hoewel dit weer natuurlijk weinig motiveert.quote:Op zondag 1 april 2018 11:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ga je niet langs de weg staan op de kwaremont?
Drankje er bij en je krijgt het warmquote:Op zondag 1 april 2018 11:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik denk er wel aan om in de buurt van Oudenaarde een kijkje te gaan nemen. Hoewel dit weer natuurlijk weinig motiveert.
Was Roger de Vlaeminck, die zou ze er nu nog op leggenquote:Op zondag 1 april 2018 12:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Opa heeft altijd al een keer mee willen doen aan de Ronde van Vlaanderen.
Helaas, ik had Bram wel opgeschreven voor het podium.quote:
Mooie kopgroep. Stougje en Boogaard ook wel al lekker in vorm dit jaar.twitter:UCI_WWT twitterde op zondag 01-04-2018 om 12:03:49124km to go: We have 6 leaders with a gap of about 10“: @Swinkels_K, M. Boogaard, @lyckeLM, @1SaraPenton, @LisaMorzenti & @ChanellaStougje. #UCIWWT #RVVWomen reageer retweet
Goede muzieksmaak.quote:Op zondag 1 april 2018 12:19 schreef Columbiafan het volgende:
Tijd om te douchen en Kate Tempest te luisteren, straks terug voor de vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |