twitter:TourDeJose twitterde op zondag 01-04-2018 om 09:04:17Oh joy. I just broke my tooth. On the day of Flanders! On commentary day. Ouch!!! #unhappy reageer retweet
BESTE VORM OOITquote:Op zondag 1 april 2018 09:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wordt vanmarcke nou torenhoog favoriet genoemd?
Neuh. Één van de topfavorieten.quote:Op zondag 1 april 2018 09:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wordt vanmarcke nou torenhoog favoriet genoemd?
Ik zit te kijken ja, maar alles wat Eddy zeg, neem ik altijd met een korrel zout.quote:Op zondag 1 april 2018 09:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zit je te kijken? Volgens mij zei Planckaert letterlijk "torenhoog favoriet"
desondanks kan hij ook wel goed relativerenquote:Op zondag 1 april 2018 09:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zit te kijken ja, maar alles wat Eddy zeg, neem ik altijd met een korrel zout.
Goedemorgen, veel plezier. Je gaat weer met de motor van plek naar plek? Hoeveel plaatsen ga je aandoen?quote:Op zondag 1 april 2018 09:37 schreef Sjoerd102 het volgende:
Goedemorgen vanuit een koud Antwerpen [ link | afbeelding ]
denk niet dat Puck bij die ploeg is gekomen door haar sportieve prestatiesquote:Op zondag 1 april 2018 08:37 schreef Faraday01 het volgende:
De damesploeg van de Belgische Lotto stelt vandaag Puck Moonen op als kopvrouw![]()
Dit seizoen tot nu toe 1x DNS en 2x DNF, nog niets uitgereden
Ja goed verhaal jaquote:
Komt weinig zinnigs uit inderdaadquote:Op zondag 1 april 2018 09:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zit te kijken ja, maar alles wat Eddy zeg, neem ik altijd met een korrel zout.
Ik heb mijn familie gewoon afgezegd. Ze zoeken het maar uit met hun eten en gezelligheid, ik kijk fietsenquote:
ruilen?quote:
Zou wel weer leuk zijn als een type Nuyens of Bortolami wintquote:Op zondag 1 april 2018 10:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja als Stybar / Lampaert vroeg wegrijden, en Sagan + GvA blijven zitten, dan kan er best iemand van de tweede lijn winnen.
Net gekeken, topshow.quote:Op zondag 1 april 2018 01:06 schreef Chiappucci het volgende:
Meer mensen die de docu Ronde 101 gezien hebben? Was weer mooi
quote:Op zondag 1 april 2018 10:26 schreef heywoodu het volgende:
Zouden ze echt ingespoten zijn met haarlak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |