Er komt wel een leuk nummer 1 toch minstens?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
Als er geen goed nummer vanavond komt sta ik niet voor mezelf in.
Denk dat Karina me dan zelfs moet bannen.
Hoop ik toch.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Er komt wel een leuk nummer 1 toch minstens?
Nee nee, zo werkt het niet he. God heeft enkel de overlevenden gered. Met de crash zelf had hij niks te maken natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:06 schreef superniger het volgende:
God laat zomaar een vliegtuig in de Bijlmer crashen.
Dan kan echt niet.
Ik ook niet, het is te statig, niet dynamisch genoeg.quote:
Idd. Volgend jaar Judas.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:09 schreef Klepper272 het volgende:
Ik vind Jezus nu ook niet bepaald charismatisch
Ze zit nog iets te veel in haar 8 uur journaal rol jaquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is te statig, niet dynamisch genoeg.
Denk elke keer dat ze zo met het weerbericht komt.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zit nog iets te veel in haar 8 uur journaal rol ja
Eens.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Geen Fred Teeven als chauffeur? Gemiste kans!
Zo praat ze gewoon jaquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denk elke keer dat ze zo met het weerbericht komt.
Ik eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:12 schreef Paul het volgende:
Ik kan trouwens niets van vorig jaar herinneren
IK OOK NIET.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:15 schreef tralalala het volgende:
Ik herken bijna geen enkel nummer vanavond.
Al aangepast.quote:
Samequote:Op donderdag 29 maart 2018 21:15 schreef tralalala het volgende:
Ik herken bijna geen enkel nummer vanavond.
Voor mij ben je de liefde. Kenny B. Bekend gemaakt door Maan in Beste Zangersquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Welk nummer was dat dan? Ik heb geen idee.
Dat zou top zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:18 schreef Karina het volgende:
Ik verwacht toch in ieder geval wel Bloed Zweet en Tranen.
Dat heb ik wel gekeken maar dat nummer zegt me niets (meer).quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:18 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Voor mij ben je de liefde. Kenny B. Bekend gemaakt door Maan in Beste Zangers
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Spoiler: Hazes zit er wel in, maar met "Ik leef m'n eigen leven"quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:18 schreef Karina het volgende:
Guus Meeuwis - Jij bent de liefde toch?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Welk nummer was dat dan? Ik heb geen idee.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:18 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Guus Meeuwis - Jij bent de liefde toch?
Nu niemand hem kent twijfel ik
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:21 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel Frank Dane als Barebas.
Nee Gielquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:21 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel Frank Dane als Barebas.
Ja de zwaartekracht slaat op ene moment toe.quote:
Eindelijk passie in de Arena.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Zou jezus gekruisigd worden in de arena?
Klopt, probleem is dat alle geschikte nummers inmiddels wel gebruikt zijn. Zou wmb niet erg zijn oudere nummers opnieuw langs te laten komen want ik herken idd niets.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat mis ik de goede nummers. Dit had beter gekund
Eerder hadden ze geen budget en toen vielen alle nummer als puzzelstukjes ineen
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:25 schreef halfway het volgende:
De opzet is leuk, alleen de outfit van de spelers klopt van geen kant.
Ik zat echt ff op een totale muzikale climax te wachten, want kon, maar ze hielden het suf. Zo zondequote:
Hij was fantastisch.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Weer?Die deed een paar jaar terug ook al mee.
quote:
Best gay inderdaadquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik dit redelijk homo-erotisch vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |