‘Me’quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:34 schreef GGMM het volgende:
Stijn, wil je me excuses accepteren? Dit zit me echt niet lekker.
Als Ties terug is moet je het even aan hem vragen. Weinig 'privacyredenen' aan als ik het vervolgens ga vertellen :pquote:
:pquote:Op woensdag 28 maart 2018 09:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als Ties terug is moet je het even aan hem vragen. Weinig 'privacyredenen' aan als ik het vervolgens ga vertellen :p
:pquote:Op woensdag 28 maart 2018 09:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als Ties terug is moet je het even aan hem vragen. Weinig 'privacyredenen' aan als ik het vervolgens ga vertellen :p
Blijf erbij dat het omgekeerde wereld is. Het is nu aan ons om zijn privacy te beschermen?quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Blijf erbij dat het omgekeerde wereld is. Het is nu aan ons om zijn privacy te beschermen?
Ja maar ff serieus. Hij heeft er issues mee, dus moet het ie maar zelf openbaren ipv dat anderen erachteraan gaan. Hij is geen 2 jaar meerquote:Op woensdag 28 maart 2018 09:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Drink espresso, ben misselijk.quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maat, goed hoor. Met jou?
Ga ff douchen
xDquote:
Ik snap best wat je bedoelt. Maar zo lastig is het toch ook weer niet om hem niet bij zijn oude naam te noemen?quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Blijf erbij dat het omgekeerde wereld is. Het is nu aan ons om zijn privacy te beschermen?
warquote:Op woensdag 28 maart 2018 09:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik snap best war je bedoelt. Maar zo lastig is het toch ook weer niet om hem niet bij zijn oude naam te noemen?
Over een week is hij weg.quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:58 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn maakte wel een goede opmerking dat Hornbach na zijn username change ineens een bijzonder grote muil heeft gekregen en zich totaal anders gedraagt.
Daar kan de username change toch niet voor bedoeld zijn. Vandaar dat we het niet zo serieus nemen.
En nee, dat is niet moeilijk, maar laat hem dan ook nooit meer grapjes maken ten koste van anderen. Het is nogal scheef dat hij van alles en nog wat kan zeggen en wanneer hij zelf Ties (met de toevoeging 02 erachter) genoemd wordt er een ban op staat. Lekker makkelijk trollen zo.quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik snap best wat je bedoelt. Maar zo lastig is het toch ook weer niet om hem niet bij zijn oude naam te noemen?
Dit heb ik inmiddels meer sc users zien vertellen en de persoon in kwestie post hier nog steedsquote:
René02 heeft gelijkquote:Op woensdag 28 maart 2018 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nee, dat is niet moeilijk, maar laat hem dan ook nooit meer grapjes maken ten koste van anderen. Het is nogal scheef dat hij van alles en nog wat kan zeggen en wanneer hij zelf Ties (met de toevoeging 02 erachter) genoemd wordt er een ban op staat. Lekker makkelijk trollen zo.
Onrijpe mango is niet lekker brrrquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:01 schreef Typisch het volgende:
Zo
Tijd voor een rijpe mango. Dat doe een mens goed.
straks smoothie genotquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:01 schreef Typisch het volgende:
Zo
Tijd voor een rijpe mango. Dat doe een mens goed.
Alsof hij straks als loonslaaf hier uberhaupt nog kan komen, die moet straks van 7 tot 22 werken.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit heb ik inmiddels meer sc users zien vertellen en de persoon in kwestie post hier nog steeds
Ik zou je willen vragen om mij niet meer zo te noemen. Uit privacyredenen.quote:
En het frame dat 'wij' altijd bewust gaan trollen/bashen/tyfen is ook van zes jaar terug misschien. Vandaag de dag doen we in ons eigen bastion gewoon als beschaafde mensen en werken we volgens actie/reactie.quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nee, dat is niet moeilijk, maar laat hem dan ook nooit meer grapjes maken ten koste van anderen. Het is nogal scheef dat hij van alles en nog wat kan zeggen en wanneer hij zelf Ties (met de toevoeging 02 erachter) genoemd wordt er een ban op staat. Lekker makkelijk trollen zo.
Kan hij daar indruk maken met zn dure Fjallraven jasquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof hij straks als loonslaaf hier uberhaupt nog kan komen, die moet straks van 7 tot 22 werken.
Het spijt me, ik zal dit geen 02e keer doen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je willen vragen om mij niet meer zo te noemen. Uit privacyredenen.
Ik ga er vanuit dat wanneer dit nog een keer gebeurt er een ban volgt.
Een glimlach.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal dit geen 02e keer doen.
Daar lachen ze om.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan hij daar indruk maken met zn dure Fjallraven jas
quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Slaaplekker ouwe reus, doe alexis texas de groetjes.
Ik ben inmiddels afgestudeerd nappiequote:Op woensdag 28 maart 2018 10:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof hij straks als loonslaaf hier uberhaupt nog kan komen, die moet straks van 7 tot 22 werken.
Gefeliciteerd dan maar!quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:07 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels afgestudeerd nappiecheers!
quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan hij daar indruk maken met zn dure Fjallraven jas
Doe niet zo raar joh. Wij zijn hechte vrienden.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pleur gewoon op jij hier, niemand moet je.
Ik banaan denk ik, of kiwi.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:12 schreef Typisch het volgende:
Als ik nog maar 1 fruitsoort zou mogen eten zou het mango zijn gvd lekker gvd
Ik zou dit wel leuke banter vindenquote:Op woensdag 28 maart 2018 09:55 schreef GGMM het volgende:
Is de username Ties02 nu wel weer beschikbaar trouwens? Want dit lijkt mij een goede naam voor mijn nieuwe account.
Of mag ik dit niet vragen?
We begrijpen het wel, maar je moet niet zo janken.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:14 schreef Heubach het volgende:
Gezellig hier, net even teruggelezen. Als Caland de enige is die het wel begrijpt, dan moet je je zorgen gaan maken hoor.
Over wie heb je het nu?quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:14 schreef GGMM het volgende:
Hoe triest is je leven als je je leven bewust spendeert met mensen die je niet mogen.
Ik jank helemaal niet. Waar zie je dat?quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We begrijpen het wel, maar je moet niet zo janken.
Nou, vertel het ons eens Renéquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:14 schreef GGMM het volgende:
Hoe triest is je leven als je je leven bewust spendeert met mensen die je niet mogen.
Zijn er meer?quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Flikker ziektes zijn best komisch ja
Dat je mensen hier bans aansmeert? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:15 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ik jank helemaal niet. Waar zie je dat?
Valt niet tegen dusquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn er meer?
Tevens meer negerziekte dan hommoziekte
Dat doe ik niet, dat doet men zelf, ik zet soms een TR bij draaideurmongolen ja. Mag dat?quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat je mensen hier bans aansmeert? Of zie ik dat verkeerd?
Die naam is wel een beetje chanant inderdaad.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:16 schreef Caland het volgende:
Die liefde & passie () broden van de appie zijn trouwens wonderbaarlijk lekker voor supermarktbrood
Einde bericht
Wie de bal kaatst kan m terug verwachten.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:16 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, dat doet men zelf, ik zet soms een TR bij draaideurmongolen ja. Mag dat?
--------quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:16 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, dat doet men zelf, ik zet soms een TR bij draaideurmongolen ja. Mag dat?
Niet duur ookquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:16 schreef Caland het volgende:
Die liefde & passie () broden van de appie zijn trouwens wonderbaarlijk lekker voor supermarktbrood
Einde bericht
Dat laatste sowieso. Meestal naar onlogisch, Happel en HMF die op het vak naast me staan.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou Caland ook Don’t Take Me Home zingen en Engelse rukgebaartjes naar de tegenstander maken?
Alles is passie tegenwoordig, ik word er schijtziek van dat nietszeggende meelopers marketing termpje.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:16 schreef Heubach het volgende:
[..]
Die naam is wel een beetje chanant inderdaad.
Gezien je zonnebankvoorkeuren met hun lullen in je hand zeker?quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Meestal naar onlogisch, Happel en HMF die op het vak naast me staan.
Je daar druk over maken is nog bijzonderder dan een naamquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alles is passie tegenwoordig, ik word er schijtziek van dat nietszeggende meelopers marketing termpje.
Probeer dit maar niet meer.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gezien je zonnebankvoorkeuren met hun lullen in je hand zeker?
Druk maken is een groot woord, het irriteert me wel geef ik toe. Net zoals jij je irriteert aan posters met homos.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Je daar druk over maken is nog bijzonderder dan een naam
Ik vries brood altijd in eigenlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Nice
Dat wordt eind van de week een oud onaangebroken brood weggooien
dont take me home zingen in je eigen stadionquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou Caland ook Don’t Take Me Home zingen en Engelse rukgebaartjes naar de tegenstander maken?
De enige passie die ik nog echt vind, is de passie van een Jeroen van der Lely.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alles is passie tegenwoordig, ik word er schijtziek van dat nietszeggende meelopers marketing termpje.
Ik begrijp het wel, maar als je die username change als een vrijbrief ziet om jezelf ineens totaal anders te gaan gedragen dan maakt dat de boel wel extra sneu natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We begrijpen het wel, maar je moet niet zo janken.
Passie, inzet, mentaliteit en al die dingen zijn gewoon enorme wegwerp- en wegkijktermen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ergertquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Druk maken is een groot woord, het irriteert me wel geef ik toe. Net zoals jij je irriteert aan posters met homos.
Hoe kom je daar nou bij? Ik ben echt niet veel anders gaan posten hoor..quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar als je die username change als een vrijbrief ziet om jezelf ineens totaal anders te gaan gedragen dan maakt dat de boel wel extra sneu natuurlijk.
Dat valt mee. Ik vind het alleen verderfelijkquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Druk maken is een groot woord, het irriteert me wel geef ik toe. Net zoals jij je irriteert aan posters met homos.
Ik heb een doos kroketten in de vriezer en dan zit ie wel vol eigenlijkquote:
Niemand kende jequote:Op woensdag 28 maart 2018 10:21 schreef Heubach het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Ik ben echt niet veel anders gaan posten hoor..
Maar prima joh.
4quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan de hoeveelste koffie van de dag zitten jullie?
Dat is onzin, maar als jij dat denkt ook goed.quote:
er ging een wereld voor mij open toen ik een vriezer met 3 lades kreegquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een doos kroketten in de vriezer en dan zit ie wel vol eigenlijk
Paar perenijsjes nog maar that's it
En niemand had je username ooit nog genoemd als je op die manier doorgingquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:22 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dat is onzin, maar als jij dat denkt ook goed.
Ik ken napoleon uit de Rechten SC, Kapi van VI, Caland/GGMM uit het Twente-topic. Stijn van algeheel VBL, etc etc etc etc etc
leuk zegquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:22 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dat is onzin, maar als jij dat denkt ook goed.
Ik ken napoleon uit de Rechten SC, Kapi van VI, Caland/GGMM uit het Twente-topic. Stijn van algeheel VBL, etc etc etc etc etc
Hartkloppingen aanwezig?quote:
4quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan de hoeveelste koffie van de dag zitten jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |