Passie, inzet, mentaliteit en al die dingen zijn gewoon enorme wegwerp- en wegkijktermen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alles is passie tegenwoordig, ik word er schijtziek van dat nietszeggende meelopers marketing termpje.
Ergertquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Druk maken is een groot woord, het irriteert me wel geef ik toe. Net zoals jij je irriteert aan posters met homos.
Hoe kom je daar nou bij? Ik ben echt niet veel anders gaan posten hoor..quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar als je die username change als een vrijbrief ziet om jezelf ineens totaal anders te gaan gedragen dan maakt dat de boel wel extra sneu natuurlijk.
Dat valt mee. Ik vind het alleen verderfelijkquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Druk maken is een groot woord, het irriteert me wel geef ik toe. Net zoals jij je irriteert aan posters met homos.
Ik heb een doos kroketten in de vriezer en dan zit ie wel vol eigenlijkquote:
Niemand kende jequote:Op woensdag 28 maart 2018 10:21 schreef Heubach het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Ik ben echt niet veel anders gaan posten hoor..
Maar prima joh.
4quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan de hoeveelste koffie van de dag zitten jullie?
Dat is onzin, maar als jij dat denkt ook goed.quote:
er ging een wereld voor mij open toen ik een vriezer met 3 lades kreegquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een doos kroketten in de vriezer en dan zit ie wel vol eigenlijk
Paar perenijsjes nog maar that's it
En niemand had je username ooit nog genoemd als je op die manier doorgingquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:22 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dat is onzin, maar als jij dat denkt ook goed.
Ik ken napoleon uit de Rechten SC, Kapi van VI, Caland/GGMM uit het Twente-topic. Stijn van algeheel VBL, etc etc etc etc etc
leuk zegquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:22 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dat is onzin, maar als jij dat denkt ook goed.
Ik ken napoleon uit de Rechten SC, Kapi van VI, Caland/GGMM uit het Twente-topic. Stijn van algeheel VBL, etc etc etc etc etc
Hartkloppingen aanwezig?quote:
4quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan de hoeveelste koffie van de dag zitten jullie?
zou er geen traan om laten als ze in september pas weer begonnenquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is het tijd dat het clubvoetbal weer begint met alle spasmes in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |