We begrijpen het wel, maar je moet niet zo janken.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:14 schreef Heubach het volgende:
Gezellig hier, net even teruggelezen. Als Caland de enige is die het wel begrijpt, dan moet je je zorgen gaan maken hoor.
Over wie heb je het nu?quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:14 schreef GGMM het volgende:
Hoe triest is je leven als je je leven bewust spendeert met mensen die je niet mogen.
Ik jank helemaal niet. Waar zie je dat?quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We begrijpen het wel, maar je moet niet zo janken.
Nou, vertel het ons eens Renéquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:14 schreef GGMM het volgende:
Hoe triest is je leven als je je leven bewust spendeert met mensen die je niet mogen.
Zijn er meer?quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Flikker ziektes zijn best komisch ja
Dat je mensen hier bans aansmeert? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:15 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ik jank helemaal niet. Waar zie je dat?
Valt niet tegen dusquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn er meer?
Tevens meer negerziekte dan hommoziekte
Dat doe ik niet, dat doet men zelf, ik zet soms een TR bij draaideurmongolen ja. Mag dat?quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat je mensen hier bans aansmeert? Of zie ik dat verkeerd?
Die naam is wel een beetje chanant inderdaad.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:16 schreef Caland het volgende:
Die liefde & passie () broden van de appie zijn trouwens wonderbaarlijk lekker voor supermarktbrood
Einde bericht
Wie de bal kaatst kan m terug verwachten.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:16 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, dat doet men zelf, ik zet soms een TR bij draaideurmongolen ja. Mag dat?
--------quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:16 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, dat doet men zelf, ik zet soms een TR bij draaideurmongolen ja. Mag dat?
Niet duur ookquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:16 schreef Caland het volgende:
Die liefde & passie () broden van de appie zijn trouwens wonderbaarlijk lekker voor supermarktbrood
Einde bericht
Dat laatste sowieso. Meestal naar onlogisch, Happel en HMF die op het vak naast me staan.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou Caland ook Don’t Take Me Home zingen en Engelse rukgebaartjes naar de tegenstander maken?
Alles is passie tegenwoordig, ik word er schijtziek van dat nietszeggende meelopers marketing termpje.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:16 schreef Heubach het volgende:
[..]
Die naam is wel een beetje chanant inderdaad.
Gezien je zonnebankvoorkeuren met hun lullen in je hand zeker?quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Meestal naar onlogisch, Happel en HMF die op het vak naast me staan.
Je daar druk over maken is nog bijzonderder dan een naamquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alles is passie tegenwoordig, ik word er schijtziek van dat nietszeggende meelopers marketing termpje.
Probeer dit maar niet meer.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gezien je zonnebankvoorkeuren met hun lullen in je hand zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |