straks smoothie genotquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:01 schreef Typisch het volgende:
Zo
Tijd voor een rijpe mango. Dat doe een mens goed.
Alsof hij straks als loonslaaf hier uberhaupt nog kan komen, die moet straks van 7 tot 22 werken.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit heb ik inmiddels meer sc users zien vertellen en de persoon in kwestie post hier nog steeds
Ik zou je willen vragen om mij niet meer zo te noemen. Uit privacyredenen.quote:
En het frame dat 'wij' altijd bewust gaan trollen/bashen/tyfen is ook van zes jaar terug misschien. Vandaag de dag doen we in ons eigen bastion gewoon als beschaafde mensen en werken we volgens actie/reactie.quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nee, dat is niet moeilijk, maar laat hem dan ook nooit meer grapjes maken ten koste van anderen. Het is nogal scheef dat hij van alles en nog wat kan zeggen en wanneer hij zelf Ties (met de toevoeging 02 erachter) genoemd wordt er een ban op staat. Lekker makkelijk trollen zo.
Kan hij daar indruk maken met zn dure Fjallraven jasquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof hij straks als loonslaaf hier uberhaupt nog kan komen, die moet straks van 7 tot 22 werken.
Het spijt me, ik zal dit geen 02e keer doen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je willen vragen om mij niet meer zo te noemen. Uit privacyredenen.
Ik ga er vanuit dat wanneer dit nog een keer gebeurt er een ban volgt.
Een glimlach.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal dit geen 02e keer doen.
Daar lachen ze om.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan hij daar indruk maken met zn dure Fjallraven jas
quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Slaaplekker ouwe reus, doe alexis texas de groetjes.
Ik ben inmiddels afgestudeerd nappiequote:Op woensdag 28 maart 2018 10:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof hij straks als loonslaaf hier uberhaupt nog kan komen, die moet straks van 7 tot 22 werken.
Gefeliciteerd dan maar!quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:07 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels afgestudeerd nappiecheers!
quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan hij daar indruk maken met zn dure Fjallraven jas
Doe niet zo raar joh. Wij zijn hechte vrienden.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pleur gewoon op jij hier, niemand moet je.
Ik banaan denk ik, of kiwi.quote:Op woensdag 28 maart 2018 10:12 schreef Typisch het volgende:
Als ik nog maar 1 fruitsoort zou mogen eten zou het mango zijn gvd lekker gvd
Ik zou dit wel leuke banter vindenquote:Op woensdag 28 maart 2018 09:55 schreef GGMM het volgende:
Is de username Ties02 nu wel weer beschikbaar trouwens? Want dit lijkt mij een goede naam voor mijn nieuwe account.
Of mag ik dit niet vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |