‘Me’quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:34 schreef GGMM het volgende:
Stijn, wil je me excuses accepteren? Dit zit me echt niet lekker.
Als Ties terug is moet je het even aan hem vragen. Weinig 'privacyredenen' aan als ik het vervolgens ga vertellen :pquote:
:pquote:Op woensdag 28 maart 2018 09:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als Ties terug is moet je het even aan hem vragen. Weinig 'privacyredenen' aan als ik het vervolgens ga vertellen :p
:pquote:Op woensdag 28 maart 2018 09:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als Ties terug is moet je het even aan hem vragen. Weinig 'privacyredenen' aan als ik het vervolgens ga vertellen :p
Blijf erbij dat het omgekeerde wereld is. Het is nu aan ons om zijn privacy te beschermen?quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Blijf erbij dat het omgekeerde wereld is. Het is nu aan ons om zijn privacy te beschermen?
Ja maar ff serieus. Hij heeft er issues mee, dus moet het ie maar zelf openbaren ipv dat anderen erachteraan gaan. Hij is geen 2 jaar meerquote:Op woensdag 28 maart 2018 09:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Drink espresso, ben misselijk.quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maat, goed hoor. Met jou?
Ga ff douchen
xDquote:
Ik snap best wat je bedoelt. Maar zo lastig is het toch ook weer niet om hem niet bij zijn oude naam te noemen?quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Blijf erbij dat het omgekeerde wereld is. Het is nu aan ons om zijn privacy te beschermen?
warquote:Op woensdag 28 maart 2018 09:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik snap best war je bedoelt. Maar zo lastig is het toch ook weer niet om hem niet bij zijn oude naam te noemen?
Over een week is hij weg.quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:58 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn maakte wel een goede opmerking dat Hornbach na zijn username change ineens een bijzonder grote muil heeft gekregen en zich totaal anders gedraagt.
Daar kan de username change toch niet voor bedoeld zijn. Vandaar dat we het niet zo serieus nemen.
En nee, dat is niet moeilijk, maar laat hem dan ook nooit meer grapjes maken ten koste van anderen. Het is nogal scheef dat hij van alles en nog wat kan zeggen en wanneer hij zelf Ties (met de toevoeging 02 erachter) genoemd wordt er een ban op staat. Lekker makkelijk trollen zo.quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik snap best wat je bedoelt. Maar zo lastig is het toch ook weer niet om hem niet bij zijn oude naam te noemen?
Dit heb ik inmiddels meer sc users zien vertellen en de persoon in kwestie post hier nog steedsquote:
René02 heeft gelijkquote:Op woensdag 28 maart 2018 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nee, dat is niet moeilijk, maar laat hem dan ook nooit meer grapjes maken ten koste van anderen. Het is nogal scheef dat hij van alles en nog wat kan zeggen en wanneer hij zelf Ties (met de toevoeging 02 erachter) genoemd wordt er een ban op staat. Lekker makkelijk trollen zo.
Onrijpe mango is niet lekker brrrquote:Op woensdag 28 maart 2018 10:01 schreef Typisch het volgende:
Zo
Tijd voor een rijpe mango. Dat doe een mens goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |