Runequote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:57 schreef lunapuella het volgende:
Ja, wij hadden dus de perfecte meisjesnaam, maar het wordt een jongetje! Dus gooi al jullie stoere Scandinavische, Keltische of daarop lijkende jongensnamen op me!
Ik opper wel Borrequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ignorance is bliss, but knowledge is power.
Je eerste twee zijn mooiquote:
Maar zo in combinatie vind ik het wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 11 juni 2018 18:13 schreef Tink89 het volgende:
Jullie zijn het wel eens zeg! Txs voor de input. Man wil E.lin A.lbi als dubbele naam, met alleen de eerste voor dagelijks gebruik.
En nee, we heten niks met een no aan het begin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2018 20:11 schreef Loj het volgende:
Elin vind ik mooi!
Rest is niet helemaal mijn smaak..
En omdat ik er toch niet uitkom... helpin spoiler
Tweede naam boeit niet echt natuurlijk, en ik zou het met een C doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een K oogt zo geforceerd Nederlands, net als Karolien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig, ik zou t nooit met een C schrijven. Vrijwel alle meisjes met die naam die ik ken zijn met een K. Carolien moet dan weer wel met een C voor mij.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tweede naam boeit niet echt natuurlijk, en ik zou het met een C doen.
Met een K oogt zo geforceerd Nederlands, net als Karolien.
Dit is wel grappig:quote:Op maandag 11 juni 2018 20:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Grappig, ik zou t nooit met een C schrijven. Vrijwel alle meisjes met die naam die ik ken zijn met een K. Carolien moet dan weer wel met een C voor mij.
Minder?quote:Op maandag 11 juni 2018 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is wel grappig:
Broertjes- en zusjesnamen bij K:
Jasper, Jochem, Joost, Joris, Jorrit, Kasper, Koen, Mathijs, Tijmen, Ward
Aniek, Dieuwke, Floor, Jolien, Jorien, Lenneke, Lieke, Marleen, Marlies, Marloes
Broertjes- en zusjesnamen bij C:
Camiel, Coen, Dick, Dirk-Jan, Duco, Friso, Jasper, Job, Joris, Mathijs, Roel
Daniek, Eline, Florentine, Florine, Jolien, Lonneke, Lysanne, Marloes, Merel, Milou, Veerle
Allebei behoorlijk Nederlands, maar bij de C net een beetje minder
Nee, een beetje minder Nederlands; de broertje/zusjenamen zijn ook net iets internationaler.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Minder?
Bij C is t een kaknaam en bij K niet, plat gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |