Oost Indisch doof voor die randdebiel.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wel van die Brammess idioot.
Kluif is een moordernaarquote:
Tellen met Haags is goede therapiequote:Op maandag 26 maart 2018 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, ik gooi mezelf eerder in quarantaine voor na de wedstrijd.
Engelse brief herschrijvenquote:Op maandag 26 maart 2018 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tellen met Haags is goede therapie
#Speltip 12
Justin was toch niet geboren tijdens die actief van zijn vader?quote:
quote:Op maandag 26 maart 2018 22:08 schreef skysherrif het volgende:
Omg, 18yo wonderkid who mourinho is keeping a close eye on best dribbler millenialkid on the field.
Justin is gemaakt in de cel.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Justin was toch niet geboren tijdens die actief van zijn vader?
Zit in zijn genenquote:Op maandag 26 maart 2018 22:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Justin was toch niet geboren tijdens die actief van zijn vader?
okquote:
Staat al een speler van de nummer 4 van Nederland in. Het moet wel een klein beetje een a-ploeg blijven.quote:
https://www.volkskrant.nl(...)ijk-ongeluk~a404003/quote:Op maandag 26 maart 2018 22:10 schreef BorisDeLul het volgende:
Wat hebben jullie met dat "Kluivert moordenaar"...?
Nee. De Ligt was toen jonger dan Justin nu En dan zal er vast wel van voor de oorlog iemand zijn geweest die nog jonger wasquote:
Veel van die sneue figuren die hier rondlopen.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:10 schreef BorisDeLul het volgende:
Zoveel heeft hij nog niet bereikt andersquote:Op maandag 26 maart 2018 22:10 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had wel voorspeld dat de zoon van de moordenaar het ver zou schoppen als enige zowat hier
Zolang Kluivert maar geen vervoersmiddelen gebruikt.quote:
Ja.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:11 schreef BorisDeLul het volgende:
Cillessengod.
Maar eh... is het de bedoeling dat NL vrijwel helemaal niet aan de bal is?
Benoemen van feiten?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:10 schreef BorisDeLul het volgende:
Of toch Johan Serveas?quote:
Voetbalsupporters.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)ijk-ongeluk~a404003/
Nu ben je in de war met v. Persiequote:Op maandag 26 maart 2018 22:11 schreef Caland het volgende:
Jingle bells, jingle bells, Kluivert in de cel
Autorijden kan ie niet
Verkrachten dan weer wel
HEY
quote:
Anarchie volgt als de mods afwezig zijn. Een beetje zoals de kleutertjes feestvieren als de leraar het klaslokaal verlaat.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:11 schreef Coco. het volgende:
Hoe kan ik jullie overreden om nu te stoppen met die Kluivert grappen?
Of een groep negers in een KFCquote:Op maandag 26 maart 2018 22:12 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Anarchie volgt als de mods afwezig zijn. Een beetje zoals de kleutertjes feestvieren als de leraar het klaslokaal verlaat.
Orlando voor je.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Voelen jullie je stoer om een onschuldige 16-jarige jongen uit te maken voor verkrachter en moordenaar? Wat een dieptriest niveau zeg. Zielepoten.
18quote:Op maandag 26 maart 2018 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Voelen jullie je stoer om een onschuldige 16-jarige jongen uit te maken voor verkrachter en moordenaar? Wat een dieptriest niveau zeg. Zielepoten.
Hij steelt veel de bal?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Berghuis heeft iets Marokkaans in zijn spel. daarom altijd opstellen.²
quote:Op maandag 26 maart 2018 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Caland maakt graag spelers belachelijk van Ajax die op de drempel van de wereldtop staan terwijl Feyenoord het moet doen met Van der Heijden en Al Amadiquote:Op maandag 26 maart 2018 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is Callie weer met z'n Kluivert act bezig?
wowquote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Slobeend is Orlando een anagram voor Ronaldo, dus dit is ontopic.
quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Slobeend heeft Anne Frank de Holocaust zelf verzonnen om meer boekjes te verkopen.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermoeiende act is datquote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef skysherrif het volgende:
Hoe is Orlando ooit een ding geworden op fok.
Ho ho, in mei/juni nog Slowakije en Italië.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef RamboDirk het volgende:
Met vertrouwen richting de nations league
Aldus Brammess die de spot drijft met het hartfalen van Nouriquote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Caland maakt graag spelers belachelijk van Ajax die op de drempel van de wereldtop staan terwijl Feyenoord het moet doen met Van der Heijden en Al Amadi
El Ahmadi*quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Caland maakt graag spelers belachelijk van Ajax die op de drempel van de wereldtop staan terwijl Feyenoord het moet doen met Van der Heijden en Al Amadi
Nederland gaat die leaugue wel winnen.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef RamboDirk het volgende:
Hou maar op. Dit is gewoon zielig.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een vrij trieste wijze van handelen van Patrick?
Das war die Mannschaft.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef RamboDirk het volgende:
Alleen Premium Leden weten dit.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef skysherrif het volgende:
SnollebollekesAIDSquote:
Oh shit.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus Brammess die de spot drijft met het hartfalen van Nouri
Op dit moment spelen er meer feyenoorders in de echte top dan ajaxciedenquote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
meme geworden vanuit het feyenoord topicquote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef skysherrif het volgende:
We hebben hem allemaal wel eens naar rechts geswipt op Grindrquote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef skysherrif het volgende:
Beetje net zoals je moeder een ding is geworden op straatquote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef skysherrif het volgende:
Eitje, slowakije is een voetbaldwerg en italie een bejaardenteam.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, in mei/juni nog Slowakije en Italië.
Ik ben er al de hele tijd.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef KingRoland het volgende:
alleen nog mexicanobakker en coco en we zijn compleet
Paxcon niet heb ik uit zeer betrouwbare bron begrepenquote:Op maandag 26 maart 2018 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben hem allemaal wel eens naar rechts geswipt op Grindr
Rosenborg was een te hoge drempel ja.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Weet je wat zielig was. Dat de moordernaar niet eens zijn excuses durfde aan te bieden aan de nabestaandenquote:Op maandag 26 maart 2018 22:15 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Hou maar op. Dit is gewoon zielig.
Net zo'n wereldtalent als Boccara.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zegt genoegquote:Op maandag 26 maart 2018 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
meme geworden vanuit het feyenoord topic
Jij bent er niet.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoor het al, dit is te confronterend.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:15 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Oh nee dan is het goedquote:Op maandag 26 maart 2018 22:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
De spot drijft?
Ik hoop gewoon dat het Ronaldo overkomt want hem gun ik het gewoon van harte.
Terecht dat Wilfried de Jong Kluivert stevig aan de tand voelde jaren later.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wat zielig was. Dat de moordernaar niet eens zijn excuses durfde aan te bieden aan de nabestaanden
Nee tot 5x aan toe kansloos afgedroogd worden in de CL is watquote:Op maandag 26 maart 2018 22:16 schreef Klummie het volgende:
[..]
Rosenborg was een te hoge drempel ja.
En Pascanus (RIP)quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Dat vond Kluivert ook, daarom geen excuses.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor het al, dit is te confronterend.
Koffieplanter. (wie?)quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Bohhhh ik snap je wel. Live mond op mond actie met Ronaldoquote:Op maandag 26 maart 2018 22:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
De spot drijft?
Ik hoop gewoon dat het Ronaldo overkomt want hem gun ik het gewoon van harte.
quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Precies.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat vond Kluivert ook, daarom geen excuses.
Daar heeft nooit iemand het over.quote:
Ik zag Coco net ook. Die jongen is echt Blind.quote:
Terwijl men dan weer wel heel goed weet wie de MH17 heeft neergeschoten.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vind dat veel mensen hier vergeten dan Kluivert ook een massaverkrachter is.
Goed argument welquote:Op maandag 26 maart 2018 22:15 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Hoe was de eerste helft?!?!quote:Op maandag 26 maart 2018 22:17 schreef falling_away het volgende:
Toch wel een smetje op de wedstrijd deze 2de helft
ik dacht dat jij er al was. Ik haal nu mensen door elkaar, maar dit komt door de zomertijd.quote:
Marketingstudent.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag Coco net ook. Die jongen is echt Blind.
https://www.nu.nl/algemee(...)ting.html?redirect=1quote:Op maandag 26 maart 2018 22:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vind dat veel mensen hier vergeten dat Kluivert ook een massaverkrachter is.
Halbe Zijlstra, toch?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl men dan weer wel heel goed weet wie de MH17 heeft neergeschoten.
De hypocrisie.
Wist je dat ik eens op een haar na aangereden ben door jr. in dat debiele invalidekarretje van hem?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:18 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat moordenaarszoon de eerste keer gezakt is voor zijn rijbewijs?
quote:Op maandag 26 maart 2018 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Heubach en De_Kraam ervoor terug
Een paar gloryhunters opzoek naar smartengeldquote:Op maandag 26 maart 2018 22:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/algemee(...)ting.html?redirect=1
Tja. Die bandieten uit Oekraïne ontspringen tot op heden altijd de dans.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl men dan weer wel heel goed weet wie de MH17 heeft neergeschoten.
De hypocrisie.
Ik ookquote:Op maandag 26 maart 2018 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was oprecht vergeten dat Portugal met 10 man speelde.
sowkoekoekquote:
@finalthrd f5en.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef skysherrif het volgende:
Zal zometeen wel 100keer een herhaling voorbij komen op twitter over de aanname van kluivert.
Aannamequote:Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef skysherrif het volgende:
Zal zometeen wel 100keer een herhaling voorbij komen op twitter over de aanname van kluivert.
Wat is er trouwens met de vader van Justin?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind het wel opvallen hoevaak er een artikel over Kluivert zijn killerinstict voorbij komt.quote:
Prima spits vroeger.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met de vader van Justin?
Wtf Rens, hier maak je echt niemand blij mee.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Kluivert Davids en Seedorf waren in de onderwereld terecht gekomen als zij geen topvoetballers geweest zouden zijn. Halve familie Davids zat in de Bijlmerbajes.
Patrick's vader moet niks hebben van zijn zoon en zijn moeder zit al 25 jaar achter de fruitautomaten te gokken. Seedorf komt ook uit zo'n milieu
Van het pimpampet-team...quote:Op maandag 26 maart 2018 22:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zo, dat zou een goede bondscoach zijn!
lolquote:Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Kluivert Davids en Seedorf waren in de onderwereld terecht gekomen als zij geen topvoetballers geweest zouden zijn. Halve familie Davids zat in de Bijlmerbajes.
Patrick's vader moet niks hebben van zijn zoon en zijn moeder zit al 25 jaar achter de fruitautomaten te gokken. Seedorf komt ook uit zo'n milieu
Je bent gewoon een racistquote:Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Koeman met Kluivert ook nietquote:Op maandag 26 maart 2018 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf Rens, hier maak je echt niemand blij mee.
De familie van V/D Vaart had een succesvol bedrijfje in het terug draaien van kilometerstanden op occasions.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |