Marketingstudent.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag Coco net ook. Die jongen is echt Blind.
https://www.nu.nl/algemee(...)ting.html?redirect=1quote:Op maandag 26 maart 2018 22:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vind dat veel mensen hier vergeten dat Kluivert ook een massaverkrachter is.
Halbe Zijlstra, toch?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl men dan weer wel heel goed weet wie de MH17 heeft neergeschoten.
De hypocrisie.
Wist je dat ik eens op een haar na aangereden ben door jr. in dat debiele invalidekarretje van hem?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:18 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat moordenaarszoon de eerste keer gezakt is voor zijn rijbewijs?
quote:Op maandag 26 maart 2018 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Heubach en De_Kraam ervoor terug
Een paar gloryhunters opzoek naar smartengeldquote:Op maandag 26 maart 2018 22:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/algemee(...)ting.html?redirect=1
Tja. Die bandieten uit Oekraïne ontspringen tot op heden altijd de dans.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl men dan weer wel heel goed weet wie de MH17 heeft neergeschoten.
De hypocrisie.
Ik ookquote:Op maandag 26 maart 2018 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was oprecht vergeten dat Portugal met 10 man speelde.
sowkoekoekquote:
@finalthrd f5en.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef skysherrif het volgende:
Zal zometeen wel 100keer een herhaling voorbij komen op twitter over de aanname van kluivert.
Aannamequote:Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef skysherrif het volgende:
Zal zometeen wel 100keer een herhaling voorbij komen op twitter over de aanname van kluivert.
Wat is er trouwens met de vader van Justin?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind het wel opvallen hoevaak er een artikel over Kluivert zijn killerinstict voorbij komt.quote:
Prima spits vroeger.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met de vader van Justin?
Wtf Rens, hier maak je echt niemand blij mee.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Kluivert Davids en Seedorf waren in de onderwereld terecht gekomen als zij geen topvoetballers geweest zouden zijn. Halve familie Davids zat in de Bijlmerbajes.
Patrick's vader moet niks hebben van zijn zoon en zijn moeder zit al 25 jaar achter de fruitautomaten te gokken. Seedorf komt ook uit zo'n milieu
Van het pimpampet-team...quote:Op maandag 26 maart 2018 22:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zo, dat zou een goede bondscoach zijn!
lolquote:Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Kluivert Davids en Seedorf waren in de onderwereld terecht gekomen als zij geen topvoetballers geweest zouden zijn. Halve familie Davids zat in de Bijlmerbajes.
Patrick's vader moet niks hebben van zijn zoon en zijn moeder zit al 25 jaar achter de fruitautomaten te gokken. Seedorf komt ook uit zo'n milieu
Je bent gewoon een racistquote:Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Koeman met Kluivert ook nietquote:Op maandag 26 maart 2018 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf Rens, hier maak je echt niemand blij mee.
De familie van V/D Vaart had een succesvol bedrijfje in het terug draaien van kilometerstanden op occasions.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |