Oost Indisch doof voor die randdebiel.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wel van die Brammess idioot.
Kluif is een moordernaarquote:
Tellen met Haags is goede therapiequote:Op maandag 26 maart 2018 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, ik gooi mezelf eerder in quarantaine voor na de wedstrijd.
Engelse brief herschrijvenquote:Op maandag 26 maart 2018 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tellen met Haags is goede therapie
#Speltip 12
Justin was toch niet geboren tijdens die actief van zijn vader?quote:
quote:Op maandag 26 maart 2018 22:08 schreef skysherrif het volgende:
Omg, 18yo wonderkid who mourinho is keeping a close eye on best dribbler millenialkid on the field.
Justin is gemaakt in de cel.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Justin was toch niet geboren tijdens die actief van zijn vader?
Zit in zijn genenquote:Op maandag 26 maart 2018 22:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Justin was toch niet geboren tijdens die actief van zijn vader?
okquote:
Staat al een speler van de nummer 4 van Nederland in. Het moet wel een klein beetje een a-ploeg blijven.quote:
https://www.volkskrant.nl(...)ijk-ongeluk~a404003/quote:Op maandag 26 maart 2018 22:10 schreef BorisDeLul het volgende:
Wat hebben jullie met dat "Kluivert moordenaar"...?
Nee. De Ligt was toen jonger dan Justin nu En dan zal er vast wel van voor de oorlog iemand zijn geweest die nog jonger wasquote:
Veel van die sneue figuren die hier rondlopen.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:10 schreef BorisDeLul het volgende:
Wat hebben jullie met dat "Kluivert moordenaar"...?
Zoveel heeft hij nog niet bereikt andersquote:Op maandag 26 maart 2018 22:10 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had wel voorspeld dat de zoon van de moordenaar het ver zou schoppen als enige zowat hier
Zolang Kluivert maar geen vervoersmiddelen gebruikt.quote:
Ja.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:11 schreef BorisDeLul het volgende:
Cillessengod.
Maar eh... is het de bedoeling dat NL vrijwel helemaal niet aan de bal is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |