Had gehoopt op weer een buitenkantjequote:Op maandag 26 maart 2018 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Speelt slecht. En ik was nog wel fan van hem.²
Gaat ie nu doen.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had gehoopt op weer een buitenkantje
Geen keeper ter wereld die zo stabiel op kauwgom kan kauwen.quote:
Gedraag je eens.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Wat vinden we verachtelijker, Kluivert moordenaar of Kluivert verkrachter
Eens. Jammer dat Jones een Aussie is.quote:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee.....quote:Op maandag 26 maart 2018 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Piet is toch maar een grote mietquote:Op maandag 26 maart 2018 21:38 schreef Zorro het volgende:
Bal komt recht op hem af. Piet Veldhuizen had er geen betere duik aan kunnen wijden.
Heel vermoeiend dit.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:38 schreef timmmmm het volgende:
Volgens de Pieter Zwartjes van deze wereld was dat volledig terechtquote:Op maandag 26 maart 2018 21:39 schreef Typisch het volgende:
Het is toch ook wel bijzonder dat die Tete er dus door Veltman werd uitgespeeld he.![]()
Terwijl Tete gewoon een goede back is
Toch wel een cruciale vraag. Als je iemand doodgereden en iemand verkracht hebt, wat is dan erger?quote:
Het erge is, in die artikelen krijg je zoveel cijfers om de oren gesmeten dat je er achteraf nog bijna in begint te geloven ook.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de Pieter Zwartjes van deze wereld was dat volledig terecht
Goeie statistieken net als Bram van Polenquote:Op maandag 26 maart 2018 21:39 schreef Typisch het volgende:
Het is toch ook wel bijzonder dat die Tete er dus door Veltman werd uitgespeeld he.![]()
Toen durfde ie nog niet over de middenlijn te komenquote:Op maandag 26 maart 2018 21:39 schreef Typisch het volgende:
Echt verschrikkelijk, die 'artikelen'.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de Pieter Zwartjes van deze wereld was dat volledig terecht
Ik snap dat nooit, je kijkt toch gewoon naar het voetbalquote:Op maandag 26 maart 2018 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het erge is, in die artikelen krijg je zoveel cijfers om de oren gesmeten dat je er achteraf nog bijna in begint te geloven ook.
Wat heeft dat allemaal met dit topic te maken? Welke idioot heeft jou tot mod gepromoveerd?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toch wel een cruciale vraag. Als je iemand doodgereden en iemand verkracht hebt, wat is dan erger?
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goeie statistieken net als Bram van Polen
Ondertussen mag die sukkel bidden dat die een redelijke club krijgt
Die blijft in de stallen totdat er weer een penalty shoot-out gehouden wordt.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:41 schreef TLC het volgende:
Wat is er eigenlijk met Krul gebeurd ? daar hoor je nooit meer wat vanis ie gestopt met keepen ?
Daar moet ik soms aan denken als ik Kluivert ziequote:Op maandag 26 maart 2018 21:41 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Wat heeft dat allemaal met dit topic te maken? Welke idioot heeft jou tot mod gepromoveerd?
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde moeder.
Die kan dat prima belopen allemaal jaquote:Op maandag 26 maart 2018 21:42 schreef Caland het volgende:
Vilhena is wel aardig aan het bazen daar trouwens
Koemangod.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:42 schreef speknek het volgende:
Ik zat natuurlijk niet te kijken want Nederlands e:,)al, maar toen kreeg ik ineens zo een Google alert dat het al 0-3 stond.
Watskebeurt? Is het om aan te zien, is Koemangod, of gewoon mazzeltjes?
jaquote:Op maandag 26 maart 2018 21:42 schreef speknek het volgende:
Ik zat natuurlijk niet te kijken want Nederlands e:,)al, maar toen kreeg ik ineens zo een Google alert dat het al 0-3 stond.
Watskebeurt? Is het om aan te zien, is Koemangod, of gewoon mazzeltjes?
Speelde een dag of tien geleden nog tegen Manchester Unitedquote:Op maandag 26 maart 2018 21:41 schreef TLC het volgende:
Wat is er eigenlijk met Krul gebeurd ? daar hoor je nooit meer wat vanis ie gestopt met keepen ?
Verkracht.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toch wel een cruciale vraag. Als je iemand doodgereden en iemand verkracht hebt, wat is dan erger?
Speelt meer ballen terug dan Daley Blind. Dan moet je echt je best doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet jij dat nou daar waar je je net afvroeg op Cillessen een strafschop stopte?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:42 schreef Caland het volgende:
Gaat weinig over zijn kant maar wat via daar gaat is altijd wel van hem. Misschien is er in de grote competities meer perspectief voor hem vanaf linksachter.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:42 schreef Caland het volgende:
Ja dat dacht ik al.quote:
Prima balafpakker ja...ben alleen bang dat hij tegen een pure buitenspeler tekort komt. Maar in dit systeem een prima vondstquote:Op maandag 26 maart 2018 21:42 schreef Caland het volgende:
Die gaat van de zomer een mooie transfer maken.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:42 schreef Caland het volgende:
FC Twente ookquote:Op maandag 26 maart 2018 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gaat van de zomer een mooie transfer maken.
Ik zit aan de vijgen nu. Laxerend!quote:
Mooie transfer naar Real Betis of Atalanta Bergamo.Hij gaat echt niet slagen bij een betere clubquote:Op maandag 26 maart 2018 21:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gaat van de zomer een mooie transfer maken.
Elke speler met een beetje voetbalintelligentie verwacht iemand in zijn rug daar. Maar Wijnaldum grossierde weer eens in nonchalance.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:49 schreef falling_away het volgende:
[..]
Werd niet gecoached.. had volgens mij niet door dat iemand in zijn rug stond
okéquote:Op maandag 26 maart 2018 21:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mooie transfer naar Real Betis of Atalanta Bergamo.Hij gaat echt niet slagen bij een betere club
Dat zijn nou niet echt vilhena clubs imo.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mooie transfer naar Real Betis of Atalanta Bergamo.Hij gaat echt niet slagen bij een betere club
Inderdaad. Allebei prachtige clubs voor hem trouwens, beter dan bij een club als Brighton of Huddersfield terecht komen in Engelandquote:Op maandag 26 maart 2018 21:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja echt verbazingwekkend sterk. Verliest bijna geen ballen. Memphis begon matig maar heeft het ook opgepakt.quote:
Hoe lang zit je al bij de KKK?quote:
Klopt, Wijnaldum heeft geen greintje voetbalintelligentie (aldus Stabiel vanachter zijn PC)quote:Op maandag 26 maart 2018 21:50 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Elke speler met een beetje voetbalintelligentie verwacht iemand in zijn rug daar. Maar Wijnaldum grossierde weer eens in nonchalance.
Hoezo dat? Engels voetbal vind ik wel voor hem.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad. Allebei prachtige clubs voor hem trouwens, beter dan bij een club als Brighton of Huddersfield terecht komen in Engeland
Niks mis mee. Even een jaartje uitzitten en omgeschoold worden tot een totaal andere voetballer en een grote stap maken.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad. Allebei prachtige clubs voor hem trouwens, beter dan bij een club als Brighton of Huddersfield terecht komen in Engeland
Atalanta misschien, maar Betis echt niet. Geen Setién-speler.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedoel puur qua groottequote:Op maandag 26 maart 2018 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zijn nou niet echt vilhena clubs imo.
Dat is Kapiteintje.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:53 schreef Caland het volgende:
HUH ER LOOPT OPEENS EEN KANKERDWERG OP HET VELD
Ik gebruik een tablet.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:52 schreef falling_away het volgende:
Klopt, Wijnaldum heeft geen greintje voetbalintelligentie (aldus Stabiel vanachter zijn PC)
Kan ik me niet meer herinneren ouwe reus.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was tegen Roemenië in november ook al goed toch?
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:53 schreef Caland het volgende:
HUH ER LOOPT OPEENS EEN KANKERDWERG OP HET VELD
Die was natuurlijk onder het hek door gekropen.quote:
Dat zijn omhooggevallen clubs die hem alleen maar kunnen betalen omdat ze in de Premier League spelen. Zo'n Betis heeft gewoon een stadion van 50k en Atalanta speelt heel leuk voetbalquote:Op maandag 26 maart 2018 21:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hoezo dat? Engels voetbal vind ik wel voor hem.
Doe normaal man! Een dwerg is ook gewoon een mens.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:54 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je nou als steward een dwerg het veld op laten ‘rennen’
Man man man
Ook geen Atalanta speler, beetje on Italiaanse club.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atalanta misschien, maar Betis echt niet. Geen Setién-speler.
Wel een heel klein mensquote:Op maandag 26 maart 2018 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe normaal man! Een dwerg is ook gewoon een mens.²
Niet iedereen heeft stewards met de professionaliteit van die gan Go Ahead rondlopen natuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:54 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je nou als steward een dwerg het veld op laten ‘rennen’
Man man man
Betis bedoelde ik qua statuurquote:Op maandag 26 maart 2018 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atalanta misschien, maar Betis echt niet. Geen Setién-speler.
voor 50% met je eens.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar het is geen Ziyech.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Propper blijft altijd zo rustig. geweldenaar
Nee, dat is een kabouter!quote:Op maandag 26 maart 2018 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Italië is geen voetbal.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:56 schreef skysherrif het volgende:
De Vrij trouwens naar Inter schijnt, ook een leuke transfer.
Van de fiets af gevallen.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er eigenlijk met Willems gebeurd?²
Wisselende relatie met de trainer Kovac bij Eintracht.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, is 2000 netto een beetje goed salaris voor een fulltime baan?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:56 schreef skysherrif het volgende:
De Roon, nice.
Zou Fosu Mensah of Til ook nog even laten invallen.
Stefan de transferVrij?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:56 schreef skysherrif het volgende:
Wel als vakkenvuller jaquote:Op maandag 26 maart 2018 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jongens, is 2000 netto een beetje goed salaris voor een fulltime baan?²
Richting Auschwitz gegaanquote:Op maandag 26 maart 2018 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Een scootmobiel is een essentieel onderdeel van de Nederlandse cultuur. Zoiets vind je niet in een land zoals Zwitserland.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:55 schreef Evertjan het volgende:
Als er nu nog iemand met een scootmobiel het veld op komt rijden ga ik stuk
Een homo en een dwerg. 2 streakers en samen alsnog geen volwaardig mens.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/BuitenkantLinks/status/978359967957872643 lol
Hoop dat die de top gaan bestormen dan. Hij verdient een paar prijzen en is ook niet meer de jongste.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:56 schreef skysherrif het volgende:
Lazio 2.0 tegenwoordig.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:56 schreef skysherrif het volgende:
Boot? Waarom zo luxe?quote:
Dat wordt lastig, moeten ze iig Skriniar ook even behouden.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoop dat die de top gaan bestormen dan. Hij verdient een paar prijzen en is ook niet meer de jongste.
Daar moet wel een club 100 miljoen euro voor neerleggen.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, moeten ze iig Skriniar ook even behouden.
Ja te gek voor woorden... Wie zou hiervoor gestraft worden.. Portugal ? Zij spelen tenslotte thuisquote:
Als voetballer?quote:Op maandag 26 maart 2018 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jongens, is 2000 netto een beetje goed salaris voor een fulltime baan?²
quote:
Dat heeft Gandalf gezegd.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:00 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Sinds wanneer vormen dwergen een ras?
Wat moeten we dan voor de ligt wel niet vragen ouwe reus.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar moet wel een club 100 miljoen euro voor neerleggen.
quote:
100 miljoen miljardquote:Op maandag 26 maart 2018 22:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat moeten we dan voor de ligt wel niet vragen ouwe reus.
Beetje zoals de mods hier.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
Zelfs met 4 man extra binnen de lijnen weet Portugal geen vuist te maken.
Een broer en oom van Onlo?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:02 schreef Caland het volgende:
Die De Roon heeft ook wel een kop voor wat generaties incest
Drechtsteden toch?
Dat zou niet goed zijnquote:Op maandag 26 maart 2018 22:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Onlogisch, Opperkleurder, Stijn en Caland.
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Onlogisch, Opperkleurder, Stijn en Caland.
Ik houd het een beetje in de gaten maar heb nog geen posts gezien die niet door de beugel ging.quote:
Hoe was de eerste helft, kun jij die even samenvatten voor ons allen?!quote:Op maandag 26 maart 2018 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze 2de helft is behoorlijk wijlen.²
Ik wel van die Brammess idioot.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd het een beetje in de gaten maar heb nog geen posts gezien die niet door de beugel ging.
eens.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wel van die Brammess idioot.
Mooie speler met bijzonder kwaliteiten. Bijna altijd vooruit en gaat voor de winst. Daarnaast ontzettend vruchtbaar, denk ik.quote:
Da's ook niet aardigquote:Op maandag 26 maart 2018 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wel van die Brammess idioot.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat onlogisch, Stijn en Caland natuurlijk lachwekkend zijn als mod.
oh en ditquote:Op maandag 26 maart 2018 22:05 schreef Caland het volgende:
MOORDERNAAAAR
MOOORDERNAAAAAR
MOOORDERNAAAAAAAR
KLUIVERT MOORDERNAAR
quote:Op maandag 26 maart 2018 22:05 schreef Caland het volgende:
MOORDERNAAAAR
MOOORDERNAAAAAR
MOOORDERNAAAAAAAR
KLUIVERT MOORDERNAAR
Aap kan prima door de beugel?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd het een beetje in de gaten maar heb nog geen posts gezien die niet door de beugel ging.
Neequote:Op maandag 26 maart 2018 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooie speler met bijzonder kwaliteiten. Bijna altijd vooruit en gaat voor de winst. Daarnaast ontzettend vruchtbaar, denk ik.²
Hoe cool is dit.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:05 schreef Caland het volgende:
MOORDERNAAAAR
MOOORDERNAAAAAR
MOOORDERNAAAAAAAR
KLUIVERT MOORDERNAAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |