Hoezo dat? Engels voetbal vind ik wel voor hem.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad. Allebei prachtige clubs voor hem trouwens, beter dan bij een club als Brighton of Huddersfield terecht komen in Engeland
Niks mis mee. Even een jaartje uitzitten en omgeschoold worden tot een totaal andere voetballer en een grote stap maken.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad. Allebei prachtige clubs voor hem trouwens, beter dan bij een club als Brighton of Huddersfield terecht komen in Engeland
Atalanta misschien, maar Betis echt niet. Geen Setién-speler.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedoel puur qua groottequote:Op maandag 26 maart 2018 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zijn nou niet echt vilhena clubs imo.
Dat is Kapiteintje.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:53 schreef Caland het volgende:
HUH ER LOOPT OPEENS EEN KANKERDWERG OP HET VELD
Ik gebruik een tablet.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:52 schreef falling_away het volgende:
Klopt, Wijnaldum heeft geen greintje voetbalintelligentie (aldus Stabiel vanachter zijn PC)
Kan ik me niet meer herinneren ouwe reus.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was tegen Roemenië in november ook al goed toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |