Ik gebruik een tablet.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:52 schreef falling_away het volgende:
Klopt, Wijnaldum heeft geen greintje voetbalintelligentie (aldus Stabiel vanachter zijn PC)
Kan ik me niet meer herinneren ouwe reus.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was tegen Roemenië in november ook al goed toch?
quote:Op maandag 26 maart 2018 21:53 schreef Caland het volgende:
HUH ER LOOPT OPEENS EEN KANKERDWERG OP HET VELD
Die was natuurlijk onder het hek door gekropen.quote:
Dat zijn omhooggevallen clubs die hem alleen maar kunnen betalen omdat ze in de Premier League spelen. Zo'n Betis heeft gewoon een stadion van 50k en Atalanta speelt heel leuk voetbalquote:Op maandag 26 maart 2018 21:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hoezo dat? Engels voetbal vind ik wel voor hem.
Doe normaal man! Een dwerg is ook gewoon een mens.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:54 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je nou als steward een dwerg het veld op laten ‘rennen’
Man man man
Ook geen Atalanta speler, beetje on Italiaanse club.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atalanta misschien, maar Betis echt niet. Geen Setién-speler.
Wel een heel klein mensquote:Op maandag 26 maart 2018 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe normaal man! Een dwerg is ook gewoon een mens.²
Niet iedereen heeft stewards met de professionaliteit van die gan Go Ahead rondlopen natuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2018 21:54 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je nou als steward een dwerg het veld op laten ‘rennen’
Man man man
Betis bedoelde ik qua statuurquote:Op maandag 26 maart 2018 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atalanta misschien, maar Betis echt niet. Geen Setién-speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |