Mijn vakantie moet ook betaald wordenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Voor het slapen gaan nog even naar masturberende truckers luisteren.
Misschien kan Allures eens oordelen?quote:
He watquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat hahaha![]()
Over circus gesproken
Hebben jullei die gast van circus du soleil zien vallen?
slaaplekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar goed, huis is weer opgeruimd.ik ga maar eens slapen.
Ja en het is echt niet zo dat ie net 3 maanden daar werkte ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:07 schreef Voxs het volgende:
[..]Heftig dat soort ongelukken. Het is een risico dat ze nemen, maar je verwacht niet dat het ook echt mis gaat.
Ik spring niet. Ik huur wat wanhopige trigger happy oostblok junkies in.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
altijd al jou als midget willen zien springen tegen een boom van een kerel
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik spring niet. Ik huur wat wanhopige trigger happy oostblok junkies in.
Spanning ende sensatie..quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en het is echt niet zo dat ie net 3 maanden daar werkte ofzo
Waarom geen veiligheidslijntjes denk ik dan
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar goed, huis is weer opgeruimd.ik ga maar eens slapen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik kan wel door voor een oostblok junkie als ik een adidas trainingspak aantrek.
Hoe is je slavsquadgame?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik kan wel door voor een oostblok junkie als ik een adidas trainingspak aantrek.
Dino en ik kijken toe met een drankje en popcorn.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben trots op je
Slaap lekker. Woensdag batsdag![]()
Breekt zo lekker de week
Dan had je zo'n kuttelikkertje moeten nemen. Zo'n rat. Chiwawabeestquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:10 schreef Allures het volgende:
Het is dat ik haar niet aan mag kledenanders kon dat ook nog
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dino en ik kijken toe met een drankje en popcorn.
link?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:12 schreef Elvi het volgende:
Jongens, snel naar dat feedback topic over fok en neem popcorn mee!
Ga nu niet je eigen alibi verpesten, amateur.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hier krijg je een note over...quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:12 schreef Elvi het volgende:
Dit is correct ende juist.quote:
ja maar elvi is andersquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kreeg er een note over. Laatst
Oh. Wat raar.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kreeg er een note over. Laatst
Man man manquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:12 schreef Elvi het volgende:
In elk opzicht een beter mens dan ik. Eens.quote:
Awwwwquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In elk opzicht een beter mens dan ik. Eens.
Oei, dit is crossposten, dat mag heul niet!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:12 schreef Elvi het volgende:
Doe maar bier.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:18 schreef Weissmania het volgende:
Nou, de rel is over. Iemand nog thee?
Liever iets sterkers. En netflixquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:18 schreef Weissmania het volgende:
Nou, de rel is over. Iemand nog thee?
Geen leven hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Echt als je meedoet met die discussie heb je echt geen leven
Sja goh omdat fok hun enige leven isquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom moeten sommige mensen al hun vuile was uithangen op FOK!
tnxquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Echt als je meedoet met die discussie heb je echt geen leven
Ik kan even niet linken naar aandacht-filmpjequote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom moeten sommige mensen al hun vuile was uithangen op FOK!
is er iets buiten fok dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja goh omdat fok hun enige leven is
er zijn hier meer vrouwen hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:19 schreef Weissmania het volgende:
Bier voor de heren, sigaartje erbij om te acclimatiseren.
Wat wil jij Elvi, wijn?
Wijn, of jagermeister. Vind ik ook lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:19 schreef Weissmania het volgende:
Bier voor de heren, sigaartje erbij om te acclimatiseren.
Wat wil jij Elvi, wijn?
Amen bro, hardop gelachen hierquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:19 schreef Harmankardon het volgende:
Dat topic toont aan dat Fok nog niet dood is, elkaar bitchen als een vijfjarige is het bestaansrecht van de toko hier.
Het was weinig waard hoor. Maar toch, beter iets dan nietsquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het nog gelezen
Voor wat het waard is
pfewquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het nog gelezen
Voor wat het waard is
oh tnxquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het was weinig waard hoor. Maar toch, beter iets dan niets
Jij vond het genoeg waard om hier te meldenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het was weinig waard hoor. Maar toch, beter iets dan niets
echt? Jagermeister? Echt?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wijn, of jagermeister. Vind ik ook lekker
via een paar andere subforaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:21 schreef HostiMeister het volgende:
Niets nieuws toch? Kan er maar eentje alles zo om zichzelf laten draaien. Eerst hier, nu daar.
Nee, herkenbaar. Ik wilde nog stoelen zien vliegen ofzo.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dit was echt niet genoeg voor mijn dagelijkse portie drama.
Das nie lief hequote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:21 schreef HostiMeister het volgende:
Niets nieuws toch? Kan er maar eentje alles zo om zichzelf laten draaien. Eerst hier, nu daar.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:21 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Jij krijgt geen alcohol, je wordt er handtastelijk van...
zeg hoelang lees jij al meequote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:21 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Jij krijgt geen alcohol, je wordt er handtastelijk van...
ow noesquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:23 schreef TaMieke het volgende:
Nou dat was slecht![]()
Nieuwste nummers waren live, rest was geplaybackt. Ben eerder naar buiten gegaan
Klopt. Het afserveren zomaar als zijnde aandachtshoereren ook niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iemand er van betichten ook niet.
Zonde van je geldquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:23 schreef TaMieke het volgende:
Nou dat was slecht![]()
Nieuwste nummers waren live, rest was geplaybackt. Ben eerder naar buiten gegaan
Helemaal niet een paar maanden na dat het contact is verbrokenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iemand er van betichten ook niet.
Scriptie af?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dit was echt niet genoeg voor mijn dagelijkse portie drama.
Iets met context. En dingen aan zien komen, net als Kerstmis in december.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klopt. Het afserveren zomaar als zijnde aandachtshoereren ook niet.
Maar goed. Eens dat het niet uitgevochten hoeft te worden overal.
Wat was het?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:23 schreef TaMieke het volgende:
Nou dat was slecht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |