SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer een stilstaan en mooi zijn outfitquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:53 schreef LovelyLady het volgende: [..] Echt irritant als je loopt. Die pijpjes die omhoog kruipen
#fattylegsstruggles
ik heb dat tule randje dr afgesloopt heb wel een zwarte petticoat die er onder kan.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Doe jij er ook zo'n petty ding onder?
Ik heb er niks mee eigenlijk, maar er hangen er toch minimaal twee in mijn kast kennelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:52 schreef Allures het volgende:
[..]
playsuit dingen![]()
Zo cute, maar durf het zelf niet aan
Liep ook ooit achter een dikker meisje met zo'n ding en dacht 'cute!!' Maar na 10 meter leek het alsof haar foef dat ding aan het opeten was en was het toch erg
Hoe dan? HOE DAN!? jbpaniek.gifquote:
Nee heb dat randje er nog wel aan, maar kan wel zeggen, die jurkjes zijn geen succes met petticoat in mijn Opel Tigra, alles zit dan in de wegquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb dat tule randje dr afgesloopt heb wel een zwarte petticoat die er onder kan.
We hadden het eens over open plan living, lofts en auto's. Met beeldmateriaal.quote:
Die hadden ze nog liggen.quote:[b]Op dinsdag 20 maart 2018 21:56 schreef Allures het volgende:[/b
[..]
wat ontzettend grappig! Hoe kwam je daar bij uit?
kloptquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:56 schreef Voxs het volgende:
Wisten jullie dat zo'n enorm wijde geplooide 50s rok niet altijd geweldig staat bij vollere vrouwen?
Te veel bulk rond onderlichaam.
Vaak is een gerende rok, slankere rok veel meer flatterend.
klopt, de rok is heeel erg afhankelijk van je bouwquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:56 schreef Voxs het volgende:
Wisten jullie dat zo'n enorm wijde geplooide 50s rok niet altijd geweldig staat bij vollere vrouwen?
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:56 schreef Elvi het volgende:
Oh wow, dit is echt next level
[ afbeelding ]
ik heb altijd ruzie met dat ding dus die is enkel voor feestjesquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee heb dat randje er nog wel aan, maar kan wel zeggen, die jurkjes zijn geen succes met petticoat in mijn Opel Tigra, alles zit dan in de weg
zou het zelf ook niet snel met petticoat dragen. Krijg je een beetje een prinses die staat te wuiven op een praalwagen ideequote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:56 schreef Voxs het volgende:
Dat was niet de cluequote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik ben dol op hummus, vind falafel lekker, maar dit.. waarom die frietjes er ook bij
godverquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lot heeft al lichamelijk contact gehad met d'r date.
Had ik nog nooit over nagedacht moet ik bekennen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:56 schreef Voxs het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:56 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
ik ken je alleen van hier maar gebaseerd daar op vind ik dat een heel erg 'jou-manier' om bij een instrument uit te komenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die hadden ze nog liggen.
En kornet leek me zo, op de voorgrond, en nog zieliger voor de buren
Damn.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:56 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat. Niks mis met vol achterwerk in mooi vallende rok ( ipv wijd uitstaande circustent )quote:
Dat klopt ja. Waar menigeen het allemaal lelijk vond. Want of te hipster, of te modern, of te ouderwets. De barbaren.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
We hadden het eens over open plan living, lofts en auto's. Met beeldmateriaal.
Waarom stemmen als het je niet uitmaakt?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:58 schreef Joosie200 het volgende:
Goed, pittenWel stemmen hé morgen. Maakt niet uit wat, als je maar stemt
Geert!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:58 schreef Joosie200 het volgende:
Geen wijde geplooide jurkjes meer voor deze dikkerd. Dankje. Wist ik niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:56 schreef Voxs het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:59 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ken je alleen van hier maar gebaseerd daar op vind ik dat een heel erg 'jou-manier' om bij een instrument uit te komen
Ik stem m'n gitaar wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:58 schreef Joosie200 het volgende:
Beetje dit effect heb ik danquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb altijd ruzie met dat ding dus die is enkel voor feestjes
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Beetje dit effect heb ik dan
[ afbeelding ]
Die plooitjes zijn vaak de makkequote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:58 schreef Allures het volgende:
[..]
zou het zelf ook niet snel met petticoat dragen. Krijg je een beetje een prinses die staat te wuiven op een praalwagen idee
Het best werkt voor mij alijn of skater. Eventueel met een kek plooitjes
Geen rimpels
oh ik ben ancient, het kwartje valt nu pas. Maar toch zijn de frietjes lachwekkender!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat was niet de clueje moet het hardop zeggen, op de tune van Wonderwall
Lol, zo'n gipsy wedding is dit zeker.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Beetje dit effect heb ik dan
[ afbeelding ]
Denk er eens overquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Had ik nog nooit over nagedacht moet ik bekennen.
Zucht. Dus nu moet ik naar NL komen om hem samen met jou te gaan bedreigen als grote broers zijnde?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lot heeft al lichamelijk contact gehad met d'r date.
Huilen nuquote:
Het maakt mij niet uit op welke partij je stemt, als je maar gaat stemmen. Maak gebruik van je stemrecht dit dat.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom stemmen als het je niet uitmaakt?
ja dat hahahaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat. Niks mis met vol achterwerk in mooi vallende rok ( ipv wijd uitstaande circustent )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |