neukertje is idd beterquote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind de term date sowieso een domme, om aan te geven dat je iemand leuk vindt. Maar goed.
Hoe dan? vriendin is het dan nog niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind de term date sowieso een domme, om aan te geven dat je iemand leuk vindt. Maar goed.
Ja, dat laatste is wel logisch... dat snapte ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Naja, je kan elkaar wel 'date' noemen maar na goede seks is het toch weer een stukje 'vaster'.
Kom met een goede alternatieve suggestie dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is juist weer minder vastig. Lijkt me.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe dan? vriendin is het dan nog niet.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is juist weer minder vastig. Lijkt me.
Twee maanden.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En daar moet je dan wel sex voor gehad hebben.. Lastig als dat de eerste 2 maanden niet mag.
2 maandenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En daar moet je dan wel sex voor gehad hebben.. Lastig als dat de eerste 2 maanden niet mag.
Ik? Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat zei jij vanmorgen
Ik zou t niet redden gok ik
Geen idee, ben er niet zo bekend meequote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe noem jij het dan? Help Hosti eens.
gvd kom je nu met deze infoquote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon eerste date niet batsen. Daarna is het allemaal vrij spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |