waarom niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Je wist toen nog niet eens dat je hem aan mocht raken, lot.
Ze had gewoon vertrouwen in jouw grijpgrage handjes denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Je wist toen nog niet eens dat je hem aan mocht raken, lot.
Beetje wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent pas iemand zijn/haar date nadat je seks hebt gehad?
Nou, euhm. Speelt wel een beetje mee ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent pas iemand zijn/haar date nadat je seks hebt gehad?
Ik ben echt te ouderwetsquote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, euhm. Speelt wel een beetje mee ja.
Uiteindelijk gaat het daar wel heen toch?quote:
Ja, na de trouwerijquote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het daar wel heen toch?
Eerst 2,3 kinderen, dan scheiden en dan heb je een date.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:17 schreef TaMieke het volgende:
Vroeger had je verkering als je gezoend had. Nu moet je al sex hebben gehad voor je iemand je date mag noemen
Waar gaat dit heen?!
Over een paar jaar ben je pas elkaars vage kennis na een rimsessie.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:17 schreef TaMieke het volgende:
Vroeger had je verkering als je gezoend had. Nu moet je al sex hebben gehad voor je iemand je date mag noemen
Waar gaat dit heen?!
Ik ben al gescheiden, maar geen kinderen. en nu?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst 2,3 kinderen, dan scheiden en dan heb je een date.
Dus tijdens de date bespreek je wie er voor de labrador gaat zorgen?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Adopteren.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben al gescheiden, maar geen kinderen. en nu?
jbpaniek.gif
Hoop die tijd niet meer mee te makenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over een paar jaar ben je pas elkaars vage kennis na een rimsessie.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Naja, je kan elkaar wel 'date' noemen maar na goede seks is het toch weer een stukje 'vaster'.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, na de trouwerij![]()
Nee, ik zit te zeuren maar ik mis wel echt een tussenstuk hierbij hoor.
Ik vind de term date sowieso een domme, om aan te geven dat je iemand leuk vindt. Maar goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, na de trouwerij![]()
Nee, ik zit te zeuren maar ik mis wel echt een tussenstuk hierbij hoor.
We zijn Fokkers. Kennissen? Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoop die tijd niet meer mee te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |