SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
Met schoenmaat 46/47 was het wel mooi geweest als die dingen waar waren geweest.
in kpd?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon om een piemelfoto vragen, z'n onderarm ernaast als referentie.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
Met schoenmaat 46/47 was het wel mooi geweest als die dingen waar waren geweest.
Met maatje 42 vind ik het wel best zoquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zit die tjap op ook fok ja
Is ie weer bezig de ransbak?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:42 schreef Samzz het volgende:
Rival deelt piemelfoto's uit? Mijn DM is leeg.
Niet jouw schuld dat zij zo wijd is.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
Ik krijg altijd de vraag of hij er al in zit.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet jouw schuld dat zij zo wijd is.
Waar denk je dat ik woon?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:43 schreef Lot88 het volgende:
Zwab reis jij toevallig over deventer als je zaterdag naar de meet gaat?
Gewoon de vraag herhalen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
jij zou best een knappe vrouw zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee piemel. Al zou ik met een micropenis wel overwegen om me om te laten bouwen.
Van allemaal? Ik lees hier altijd dat als je de algemene deler in het verhaal bent dat je het dan bij jezelf moet zoeken.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet jouw schuld dat zij zo wijd is.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van allemaal? Ik lees hier altijd dat als je de algemene deler in het verhaal bent dat je het dan bij jezelf moet zoeken.
Toch juist fijn? Dan kan het ook wanneer ze niet wilt of even niet op let!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
"Wist niet dat je al moeder was"quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"kegel oefeningen zijn ook geen overbodige luxe"
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik woon tussen Rotterdam en Hoek van Holland.
Het is een beetje om.
Waarom zo nodig iets om je aan vast te klampen? Durf je niet alleen?quote:
Iets om te doen voor onderweg.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zo nodig iets om je aan vast te klampen? Durf je niet alleen?
Samen reizen is gezelligerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik reis niet graag met ov neequote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neem je date mee!quote:
NLquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:48 schreef STING het volgende:
Kaartjes gewonnen voor de oefenwedstrijd van vrijdag, ben benieuwd
Zwabber heeft al eerder tegenover mij aan tafel gezeten en dat duurde langer hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:49 schreef Weissmania het volgende:
Alsof Zwabber onderweg zit te wachten op dat gezeik van lot
Joosie komt uit Zwolle, dus die gaat niet via Deventer maar via Utrecht waarschijnlijk.quote:
Hij moet nu al de vrouwen van zich afslaan hier.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:49 schreef Weissmania het volgende:
Alsof Zwabber onderweg zit te wachten op dat gezeik van lot
Krijg je metoo gezeur door waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch juist fijn? Dan kan het ook wanneer ze niet wilt of even niet op let!
Oh dan is dat het.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is niet bezig je leest gewoon verkeerd.
Of noem het wishfull reading
Ze merkt het toch niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Krijg je metoo gezeur door waarschijnlijk.
Vandaar dat we het nu over pener grootte hebben. De puzzelstukjes vallen op hun plaats. De adelaar heeft het nest verlaten. De vissen zijn in de vliering. *KAKAAUW*quote:
nu sowieso met de auto.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joosie komt uit Zwolle, dus die gaat niet via Deventer maar via Utrecht waarschijnlijk.
Je ging toch met de auto?
Die storm is alweer gaan liggen joh.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Krijg je metoo gezeur door waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vandaar dat we het nu over pener grootte hebben. De puzzelstukjes vallen op hun plaats. De adelaar heeft het nest verlaten. De vissen zijn in de vliering. *KAKAAUW*
[..]
Vandaar dat we het nu over pener grootte hebben. De puzzelstukjes vallen op hun plaats. De adelaar heeft het nest verlaten. De vissen zijn in de vliering. *KAKAAUW*
Niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Shoppen in Rotterdamze hebben niet eens een Primark
Wat is de nieuwe hype?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die storm is alweer gaan liggen joh.
De adelaar heeft het nest verlaten. De vissen zijn in de vliering. *KAKAAUW*
#whynotmetooquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is de nieuwe hype?
#toooldforthisshit
Jij verlaat ons gewoon helemaalquote:
Geen idee Ik ben niet zo hip.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is de nieuwe hype?
#toooldforthisshit
Geen gezeik aan je hoofd, lekker momentje voor jezelf, bier zuipen. Hemel.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zit ik daar alleen bier te drinken, dank je lekker.
Of je deelt je dramaverhalen hier, of gewoon niet. Niet dit halve gedoe.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:54 schreef Weissmania het volgende:
Altijd wel grappig hoe vrouwen het proberen om te draaien als je ze afwijst waardoor je het gevoel moet krijgen dat zij jou hebben afgewezen![]()
Never gets old...
Ik ben al heel veel alleen ik vind het leuk om met andere mensen samen te zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen gezeik aan je hoofd, lekker momentje voor jezelf, bier zuipen. Hemel.
Klinkt als hosti.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
Bij treinbier denk ik aan zwervers die voor een paar cent een blik pis weg zitten te drinken
Niet hip wel coolquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij verlaat ons gewoon helemaal
[..]
Geen idee Ik ben niet zo hip.
Geen speciaalbier drinken in de trein. Met een karmelietglas en een kaasplankje. En port na.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
Bij treinbier denk ik aan zwervers die voor een paar cent een blik pis weg zitten te drinken
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of je deelt je dramaverhalen hier, of gewoon niet. Niet dit halve gedoe.
ze hebben bij rocks nu kaasplankjesquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen speciaalbier drinken in de trein. Met een karmelietglas en een kaasplankje. En port na.
Dat doe ikinderdaad niet. Want treinquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen speciaalbier drinken in de trein. Met een karmelietglas en een kaasplankje. En port na.
Ah, kijk. Ik heb altijd mensen om me heen. En zal ik je een geheimpje vertellen? Nou? IK MAG MENSEN HELEMAAL NIET.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben al heel veel alleen ik vind het leuk om met andere mensen samen te zijn
Kruip tegen je partner aan. Bij gebrek daaraan, vind er eerst een.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, kijk. Ik heb altijd mensen om me heen. En zal ik je een geheimpje vertellen? Nou? IK MAG MENSEN HELEMAAL NIET.
Zie je. Je praat weer over dingen waar je geen weet van hebt. Maar goed, je bent ook nog jong, ik neem het je niet kwalijk. Kaasplankjes in de auto zijn ook moeilijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ikinderdaad niet. Want trein
En een steengril?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of je deelt je dramaverhalen hier, of gewoon niet. Niet dit halve gedoe.
Ohwja, wacht, daar heb ik tussen 16:00uur-17:45uur nog wel even tijd voorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kruip tegen je partner aan. Bij gebrek daaraan, vind er eerst een.
Tijd zatquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, wacht, daar heb ik tussen 16:00uur-17:45uur nog wel even tijd voor
ff tinder aanslingeren, klaar. Ze liggen voor jullie toch voor het oprapen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, wacht, daar heb ik tussen 16:00uur-17:45uur nog wel even tijd voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |