Ik adviseer er een ei in te doen. Have funquote:
Zoals?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh.
Ik heb wel een hele waslijst ja. Vooral van dingen die ik niet wil, dus een anti-waslijst. Lastig wel.
Schuursponsje.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik adviseer er een ei in te doen. Have fun
Beetje proppen, maar vooruit, ook en optie.quote:
Kan in stukjes denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje proppen, maar vooruit, ook en optie.
Er even goed heet worden (jij dan, niet dat metaal), dan is het wel lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
brrrik krijg het al koud van het idee
Niet rokenquote:
Liefst geen lichamelijk contact en niet durven DENKEN aan seks voor 12?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet roken
Geen katten
Niet alleen van wintersport houden
Ohw en die hartslag waar Tamieke mee kwam klonk ook wel goed, die stond er nog niet op
wintersport?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet roken
Geen katten
Ohw en die hartslag waar Tamieke mee kwam klonk ook wel goed, die stond er nog niet op
Goed plan.quote:
Ik vind 12 wel wat jong.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liefst geen lichamelijk contact en niet durven DENKEN aan seks voor 12?
Het liefst ook niet na 12enquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liefst geen lichamelijk contact en niet durven DENKEN aan seks voor 12?
Nu snap ik waarom Air afvielquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet roken
Geen katten
Voor die 2 dagen in het jaar, dat ik het warm/heet heb lijkt me dat geen goed ideequote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er even goed heet worden (jij dan, niet dat metaal), dan is het wel lekker
gipsvluchtquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker al je botten breken op een Oostenrijkse berg
Go Pro door je schedeldak en kasplanten.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker al je botten breken op een Oostenrijkse berg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |