so zelfs door jou afgewezen wordenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mijn connecties in jouw regio zijn niet zo goed helaas. Excuses.
[..]
Hmmz goed punt wel. Lastig.
Kloptquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was vergeten dat jij niet bij de vorige meet was maar alleen bij die karaoke
o vanwege het frigide onschuldige meisje in mijquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat. En of het nog de moeite is je uit te nodigen.
Nee, ik heb het beste met je voor en daarom kan jij het denk ik beter zelf dan dat ik dat voor jou ga doen.quote:
Dat is eigenlijk niet heel relevant.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o vanwege het frigide onschuldige meisje in mij
Ik weet niet of Q dit nu leest..quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier een vent op de galerij. Ga eens weg.
Is eens wat anders dan een paard in de gangquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:54 schreef CherryLips het volgende:
dus als ik door blijf daten willen jullie niet meer met mij meeten?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk niet heel relevant.
Wat zoek jij, iets specifieks? En denk je dat het bij jou ook meer aan de regio ligt?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:54 schreef TaMieke het volgende:
Als jullie toch aan het zoeken zijn, zoek er voor mij ook eentje
ik denk niet dat hij fok leest op zichquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Alleen maar omdat we zien hoe gelukkig jij bentquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:55 schreef MissMSX het volgende:
Mjah, jullie willen allemaal eenelatie.
Nou, als je zo'n coochie woochie 'ga alsjeblieft naar de huisarts'-softie aan de haak slaat dan verwacht ik niet dat hij er blij van gaat worden als je uitgewoond wordt door een ander.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dus als ik door blijf daten willen jullie niet meer met mij meeten?
Een man, met hartslag aub.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat zoek jij, iets specifieks? En denk je dat het bij jou ook meer aan de regio ligt?
Hahaha, dingen op internet gelovenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen maar omdat we zien hoe gelukkig jij bent
Klinkt meer dan redelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een man, met hartslag aub.
Andere region is ook prima. Zolang hij dan ook maar een keertje mijn kant uit komt en ik niet alleen die kant op hoef
belachelijke eisen tegenwoordigquote:
Denk dat weinig mannen moeite hebben met een vrouw, dus dan ben jij nog wel een optiequote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, als je zo'n coochie woochie 'ga alsjeblieft naar de huisarts'-softie aan de haak slaat dan verwacht ik niet dat hij er blij van gaat worden als je uitgewoond wordt door een ander.
Lijkt me wel normaal jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een man, met hartslag aub.
Andere region is ook prima. Zolang hij dan ook maar een keertje mijn kant uit komt en ik niet alleen die kant op hoef
Package deal babyquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Denk dat weinig mannen moeite hebben met een vrouw, dus dan ben jij nog wel een optie
Nee hoor. Heb alleen wat eisenquote:
Ze gelooft ook niemand dat jij morgen gaat neukenquote:
je was oke, je gaat dood.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
Fuck. Witte haar in mijn baard![]()
inb4 had je die oude zwerver maar niet moeten pijpen.
Oudquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
Fuck. Witte haar in mijn baard![]()
inb4 had je die oude zwerver maar niet moeten pijpen.
Ja sorryquote:
Als je iemand hebt zonder auto en rijbewijs is het al een stuk lastiger...quote:
Die hartslag is optioneel. Naar mij toekomen een vereistequote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hartslag en dat ze af en toe ook naar jou komen?
Ja, is toch niet hard to get? Wel heel duidelijkquote:
Ping en klaar!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja sorrymaar moet toch iemand hebben die me warm houdt. Daar zorgt een hartslag meestal wel voor.
Kedeng kedeng...quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja sorrymaar moet toch iemand hebben die me warm houdt. Daar zorgt een hartslag meestal wel voor.
[..]
Als je iemand hebt zonder auto en rijbewijs is het al een stuk lastiger...
Geef ze groot gelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze gelooft ook niemand dat jij morgen gaat neuken
Als puntje bij paaltje komt blijkt er ineens een enorme waslijst te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel de basiswensen. Zou verwachten dat dat toch niet zo lastig is.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, is toch niet hard to get? Wel heel duidelijk
Eeeehmmmm ja, maar die dingen kosten echt niets meerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan moet je wel een magnetron hebben
Als het maar geen metalen isquote:
Oh.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt blijkt er ineens een enorme waslijst te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |