SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot je me zaterdag ziet. Rimpels, grijs. Alles!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Gaat het allemaal nog erger worden met jullie dan?.
Als ik je nog kan zien met mijn staar natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je me zaterdag ziet. Rimpels, grijs. Alles!
Oma Joelquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maturequote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar dan houden we nog steeds van je hoor Lot, als je oud bent.
Hee gajes.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar dan houden we nog steeds van je hoor Lot, als je oud bent.
Dag mevrouw, alles goed met u? Fijne dag verder!quote:
Hey, hoe ging het?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik laat haar nog even rijpen en dan sla ik toe.quote:
wat is er met jou?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dag mevrouw, alles goed met u? Fijne dag verder!
Niet te lang, anders is ze over de datumquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik laat haar nog even rijpen en dan sla ik toe.
Ja het scheelt dat jij zo oud bentquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik je nog kan zien met mijn staar natuurlijk.
Zo verstandig jij. Beetje jammer dat Q hetzelfde doet. Ik begin het probleem te zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom gewoon helemaal niet buiten
Zieligquote:
Net weer thuis. Nu goed aan het koelen. Ging sneller dan vorige keer dus heb hoop snellere genezing.quote:
oeh maak me gekquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik laat haar nog even rijpen en dan sla ik toe.
IJspack?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Net weer thuis. Nu goed aan het koelen. Ging sneller dan vorige keer dus heb hoop snellere genezing.
Sounds good! En dan gewoon met zo'n ijszak aan de buitenkant van je wang of ook nog ijs in je mond?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Net weer thuis. Nu goed aan het koelen. Ging sneller dan vorige keer dus heb hoop snellere genezing.
What happenendend?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gek ben je al, daar hoef ik niet op te wachten.quote:
Tuinerwten aan de buitenkantquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sounds good! En dan gewoon met zo'n ijszak aan de buitenkant van je wang of ook nog ijs in je mond?
auwquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gek ben je al, daar hoef ik niet op te wachten.
lauw ijsquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb nog heel lekker ijs gemaakt door vriendje in de vriezer
Mja mag niet vandaag
Zat die zo klote dat de kaakchirurg het moest doen? Bij mij kon het bij de tandarts, maakte het niet minder tofquote:
Oh, dat wist ik niet. We duimen mee voor een snelle genezing zodat je er zaterdag bij kan zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuinerwten aan de buitenkant
In de mond mag geen koud of warm alleen lauw vandaag.
ik kom eraanquote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja mag niet vandaag
Welke smaak?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja mag niet vandaag
eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. We duimen mee voor een snelle genezing zodat je er zaterdag bij kan zijn
Maakt jouw vriendje zelf ijs?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja mag niet vandaag
Ja ze lagen beide horizontaal dus moest gesneden en gehakt worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zat die zo klote dat de kaakchirurg het moest doen? Bij mij kon het bij de tandarts, maakte het niet minder tof
Ik doe uit voorzorg aardig tegen jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |