Heb ff in het zoekvak in de browser gezocht op ´baseball' en daar staan er wel een paar tussen maar dat zijn films uit de jaren 70. Weetje wat het is, het is jammer dat er uberhaubt geen lijst op internet te vinden is van alle films die toen zijn uitgezonden bij dat thema van waargebeurde verhalen op RTL4. Doorgaans zijn er van elke film/serie/reeks wel dingen op wikipedia te vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:22 schreef Karina het volgende:
Deze
https://en.m.wikipedia.org/wiki/ABC_Afterschool_Special
Staat maar een heel kort lijstje inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:55 schreef dennissch het volgende:
[..]
Heb ff in het zoekvak in de browser gezocht op ´baseball' en daar staan er wel een paar tussen maar dat zijn films uit de jaren 70. Weetje wat het is, het is jammer dat er uberhaubt geen lijst op internet te vinden is van alle films die toen zijn uitgezonden bij dat thema van waargebeurde verhalen op RTL4. Doorgaans zijn er van elke film/serie/reeks wel dingen op wikipedia te vinden
naam was blijkbaar iets verkeerd het moet The Loneliest Runner" uit (1976) zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:48 schreef dennissch het volgende:
[..]
Hmm volgens mij niet, ik had vergelijkbare films gelezen waarbij iemand een auto-ongeluk kreeg. Maar dat was bij deze film sowieso niet. Het was echt gehandicapt door geweld óf hij werd enorm gepest en kwam sterk terug uit die pesterijen.
[..]
Ga ik ook doornemen thanks!
[..]
Hoe bedoel je? Het waren gewoon van die films die uitgezonden werden op RTL 4 en dat viel onder de noemer ´waargebeurde verhalen '
[..]
Nooit van gehoord, maar als ik daar op google kom ik uit op een film uit 1962 ?:P
Nope helaas. Hij doet niet aan honkbal. Daarnaast is die film uit 1976. Alle films (of bijna alle films) die rond die tijd (2003/2004) werden uitgezonden toen bij waargebeurde verhalen waren films uit de jaren 90. Toch bedankt!quote:
Weet je zeker dat ie waargebeurd is?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:13 schreef dennissch het volgende:
[..]
Nope helaas. Hij doet niet aan honkbal. Daarnaast is die film uit 1976. Alle films (of bijna alle films) die rond die tijd (2003/2004) werden uitgezonden toen bij waargebeurde verhalen waren films uit de jaren 90. Toch bedankt!
nou ja het kwam voor bij dat ''waargebeurde verhalen'' bij RTL. Er zal wellicht in sommige films een deel zijn overdreven of onwaar zijn. Heb ff gegoogled naar die film volgens mij is hem dat niet. Omdat er niets staat over pesten en dat ongeluk gebeurde tijdens het honkballen zonder dat iemand het express deedquote:
Eindelijk weet ik het! Het is The Canterville Ghost uit 1986quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 17:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Klinkt heel erg als Casper, maar die is uit de jaren 90 en niet van disney
Klinkt als Porky's 2. Alleen zijn die tieten gevuld met een kotsgelijkende vloeistof. Zo'n beetje aan het einde van de film.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:14 schreef ManianMan het volgende:
Een actie komedie met op gegeven moment een griet in een glitterjurk blauw rood die veel melk drinkt en dan haar tieten schud en je hoort het melk klotsen. Wie weet welke dit is?
Top dit is m inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2018 06:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Klinkt als Porky's 2. Alleen zijn die tieten gevuld met een kotsgelijkende vloeistof. Zo'n beetje aan het einde van de film.
2 the borrower?quote:Op maandag 20 augustus 2018 23:58 schreef aryla het volgende:
Hoppa, nog een keer de films/series die ik nog niet weet plus nog een nieuwe.
1. de eerste is serie die zich afspeelt in Australië, ik weet nog dat in het intromuziekje een didgeridoo voorkomt, maar ik vond het altijd als een hond klinken. het gaat over een man, rond een jaar of 19 gok ik, en hij had altijd een hoed op ofzo, er waren ook een aantal kinderen, en een ervan werd ziek ofzo. ik weet ook dat er iets op een zolder was, daar verstopten ze zich, want die jongen werd gezocht ofzo, het leek alsof het een hele tijd geleden afspeelde, met koetsen enzo. het was op de tv rond het jaar 2000.
2. een kinderfilm, er was een meisje (dacht ik ) en die had onder haar bed een spijker, als ze die spijker aanraakte werd ze heel erg klein, ze ging dan een muizen hol binnen. er was een goede aardige muis. maar ook een slechte muis. aan het einde van de film zwaait ze haar moeder uit die naar het werk gaat o.i.d en dan zegt ze gedag, en iets (een klein mensje ofzo) zei gedag tegen haar moeder terwijl ze in het borstzakje van het meisje zat. en die moeder had zoiets wtf
3. Het is een film over ik dacht een hitman ofzo. deze kerel moet iemand vermoorden, maar deze persoon zit in een kerk. dus vermoorde hij hem niet want dat vond ie niet kunnen ofzo. Verder was er iets met koffie, daar zat een of andere chip in en dan ging je dood. > geen idee of dit klopt, maar ik weet nog dat er iets was met koffie, een kerk, en iemand die iemand ging vermoorden.
4. Het is een film over twee aziatische meisjes, ze zijn beide doof en/of blind. De titel had dacht ik iets met Babel of Babylon. Er is een scene waar twee mensen op een hoog balkon snachts seks hebben. En de twee meisjes zitten in het begin op een schommel dacht ik.
xxjes
Lijkt me Victor Reinierquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:56 schreef Tyr80 het volgende:
Past niet helemaal, maar zou niet weten welk topic dan wel. Wie is deze mevrouw met de oranje kleren (17:54)?
Wilde het er nog onder zetten!quote:
Die nummer 3 komt me zo bekend voor. Is het niet zo dat hij die vent uit de kerk later buiten toch nog vermoord?quote:
Ja dat is inderdaad Babel.quote:Op maandag 20 augustus 2018 23:58 schreef aryla het volgende:
4. Het is een film over twee aziatische meisjes, ze zijn beide doof en/of blind. De titel had dacht ik iets met Babel of Babylon. Er is een scene waar twee mensen op een hoog balkon snachts seks hebben. En de twee meisjes zitten in het begin op een schommel dacht ik.
xxjes
Dat zou heel goed kunnen ja, dat die kerk een soort van ongeschreven safe zone was omdat het niet helemaal oke is om iemand zo neer te knallen in een kerkquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die nummer 3 komt me zo bekend voor. Is het niet zo dat hij die vent uit de kerk later buiten toch nog vermoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |