quote:
Of zoals van 't Hek ooit zo mooi verwoorde: RTL4 - 'T Debielen Kanaalquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:06 schreef Blanchimont het volgende:
Misschien komt dat omdat de doelgroep van RTL uit 'Boodschappers' bestaat?
Je weet wel: Mensen die hun leven wijden aan koken, strijken, de boodschapjes halen, 2.3 kinderen verwekken en in de zomervakantie vrijwillig naar een camping op de Veluwe gaan of met de caravan naar Zuid-Frankrijk of nog gewaagder: (en lekker voordelig) naar de Spaanse of Turkse costa's gaan.
Gemakzucht denk ik.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:13 schreef Goldfishie het volgende:
Grappig. De ex van mn vriend past precies in dat plaatje. Blond, jaren 80 spijkerbroek, laag opgeleid, doet een hoogdravend parttime baantje als typiste sinds ze dr school niet heeft afgemaakt en heeft er tussentijds nog even 3 kindertjes uit gepoept. En die eeuwige glimlach he... Toen Bin Laden een hot item was, wist ze op te merken "wie is dat?" Hobbies had ze niet. Te druk met de kinderen enzo. Als de kids op school waren ging ze msnnen. Ik snap werkelijkwaar niet wat een man 20 jaar bij zo'n vrouw doet maar ja.
Arme kerel. Maar ja, moet je maar beter opletten en geen vriendin nemen die kinderen wilquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:45 schreef Goldfishie het volgende:
Denk het ook want neuken deed ze nauwelijks meer toen de buit (3 kinderen) eenmaal binnen was moehahaha
DAT is nu eens een goede instellingquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:03 schreef Goldfishie het volgende:
Toedeledokie denk ik dan, en nu neuken!
ohw lekkah is dat. Lekker verpauperde familie dus.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:20 schreef Goldfishie het volgende:
Nee want dan zit dr alcohol verslaafde 200 kilo wegende nieuwe lover vást voetbal te kijken. Doet ie 24 uur per dag met een blikkie bier in zn klauw dus ik denk dat ze verbannen wordt naar de tv boven.
Ohw ik geloof ook wel dat JULLIE normaal zijn...alleen die ex en haar vent niet haha.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:49 schreef Goldfishie het volgende:
Mwah verpauperd.... inmiddels wel. Maar wij zijn hele normale mensen hoor! We snappen ook helemaal niks dr van. Snappen echt niet wat mr stadionverbod met doorgelopen tattoo daar doet. Maar mij boeit het niet want ik vind mn vriend hartstikke leuk. Wat betreft huisvrouw en foute man... soort zoekt soort he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |