abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177823015

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177823057
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 19:09 schreef Manzonderschouders het volgende:
Koers wordt duidelijk omlaag gedrukt. Niks met panic selling te maken dit. Straks volgende run naar 11K waarna er opnieuw met onze ballen gespeeld gaat worden met dipjes en piekjes rond de 9k - 10k.

Dit dipje is gewoon bedoelt om grote jongens weer even goedkoop wat btc te laten bijtanken.
Jaja, maar hoe zit het nou met die ETH-voorspelling van je? When, why?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177823127
Waar is Nattekat eigenlijk gebleven?
pi_177823139
quote:
8s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jaja, maar hoe zit het nou met die ETH-voorspelling van je? When, why?
Niet zo janken, any time soon!
pi_177823160
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:12 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Niet zo janken, any time soon!
En waarom denk je dat?
pi_177823162
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:12 schreef Gehrman het volgende:
Waar is Nattekat eigenlijk gebleven?
Die heeft dit topic vaarwel gezegd dacht ik. Toen was het gezeik al begonnen
pi_177823371
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:13 schreef Moonsoon het volgende:

[..]

En waarom denk je dat?
Omdat die al geruime tijd underperformed
pi_177823454
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:22 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Omdat die al geruime tijd underperformed
Dat is iig zeker waar. Maar lijkt me niet voldoende reden om iets bijzonders te verwachten. Ja, als de hele markt omhoog knalt zal ETH daar vast op mee liften. Maar dat het de markt significant gaat out performen, neuh.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177823508
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is iig zeker waar. Maar lijkt me niet voldoende reden om iets bijzonders te verwachten. Ja, als de hele markt omhoog knalt zal ETH daar vast op mee liften. Maar dat het de markt significant gaat out performen, neuh.
Precies. Dat geldt inmiddels voor alles. Je eerdere voorspellingen omtrent nano en stellar had ik ook zien aan komen om die reden (al bleek xlm een lucky shot te zijn). Daar was ook duidelijk sprake van manipulatie.
pi_177823926
(Bedoelde trouwens de voorspelling van mzs)
pi_177824336
inkoopmomentje? :9
pi_177824393
volgende ronde
  woensdag 14 maart 2018 @ 21:11:52 #13
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_177824639
Twijfel om neo bij te kopen. hmmm
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_177825162
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:11 schreef hmmmz het volgende:
Twijfel om neo bij te kopen. hmmm
Ik zou geen haast hebben, de markt is bearish en NEO is nou niet bepaald positief eruit gesprongen de laatste dagen.
  woensdag 14 maart 2018 @ 21:34:25 #15
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_177825186
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zou geen haast hebben, de markt is bearish en NEO is nou niet bepaald positief eruit gesprongen de laatste dagen.
$900 eoy
pi_177825215
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:34 schreef hmmmz het volgende:

[..]

$900 eoy
Als je dat gelooft kan ik maar één ding zeggen: balls deep gaan!
  woensdag 14 maart 2018 @ 21:38:47 #17
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_177825311
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als je dat gelooft kan ik maar één ding zeggen: balls deep gaan!
Eerst deze maand de gemeentebelasting etc maar eens aftikken.
pi_177825762
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:38 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Eerst deze maand de gemeentebelasting etc maar eens aftikken.
Niet je huis verkopen om in Bitcoin te steken :')
  woensdag 14 maart 2018 @ 21:58:10 #19
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_177825801
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:56 schreef TwztId het volgende:

[..]

Niet je huis verkopen om in Bitcoin te steken :')
Al gedaan.
pi_177825813
een huis hebben :')
  woensdag 14 maart 2018 @ 21:59:47 #21
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_177825836
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:58 schreef crpytoshill het volgende:
een huis hebben :')
Kleine zolderkamer is genoeg.
pi_177825837
pi_177825891
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:46 schreef Moonsoon het volgende:
(Bedoelde trouwens de voorspelling van mzs)
De voorspelling van jezelf heb je zien aankomen ja?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177825971
Mijn voorspelling voor morgen is dat BTC tussen de 4.000 en 14.000 USD blijft hangen

#nostradamus
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 maart 2018 @ 22:05:10 #25
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177825985
CCK time! :P
pi_177826050
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:04 schreef Weissmania het volgende:
Mijn voorspelling voor morgen is dat BTC tussen de 4.000 en 14.000 USD blijft hangen

#nostradamus
FUDster
pi_177826081
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:04 schreef Weissmania het volgende:

#nostradamus
Deze man:') Iedereen weet dat de range voor morgen 4,5-14,5k is...
pi_177826132
quote:
10s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

De voorspelling van jezelf heb je zien aankomen ja?
Wat suggereer je?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 maart 2018 @ 22:10:02 #29
416575 crew  Evenstar
pi_177826134
Zijn serieus bots die VEN kopen zodra CCK tweet ... wat een wereld :D
pi_177826249
sub 8k hier komen we
pi_177826258
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:10 schreef Moonsoon het volgende:

[..]

Wat suggereer je?
Dat jij een kloon bent van MzS die weer een kloon is van vigen98 als ik het allemaal goed heb.

Dat suggereert hij denk ik.
pi_177826405
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:10 schreef Kyran het volgende:
Dafuq? :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 maart 2018 @ 22:21:48 #33
416575 crew  Evenstar
pi_177826451
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dafuq? :D
Echt, ik had Binance desktop app open staat toevallig op VEN. Ik krijg CCK tweet melding via Tweetdeck en zie op zelfde moment VEN gewoon recht omhoog schieten. Kunnen nooit allemaal menselijke handelingen zijn geweest.
  woensdag 14 maart 2018 @ 22:22:15 #34
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177826464
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:10 schreef Kyran het volgende:
Officiële vechain tweets ook. Paar weken geleden was er een rectificatie tweet en ook toen pumpte de prijs lichtjes op exact dat moment
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177826507
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Echt, ik had Binance desktop app open staat toevallig op VEN. Ik krijg CCK tweet melding via Tweetdeck en zie op zelfde moment VEN gewoon recht omhoog schieten. Kunnen nooit allemaal menselijke handelingen zijn geweest.
Nou ja, dat betekent niet automatisch dat die bots triggerden op die tweet hè. Stom toevallige dingen gebeuren om de haverklap.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 maart 2018 @ 22:24:35 #36
416575 crew  Evenstar
pi_177826528
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ja, dat betekent niet automatisch dat die bots triggerden op die tweet hè. Stom toevallige dingen gebeuren omde haverklap.
Wel waker gezien met CCK tweets hoor. Toen dacht ik ook al "zou toch niet", maar het is dus wel echt als het nu weer gebeurt. Wat is de kans dat op zelfde moment een spike komt in de prijs :D
pi_177826614
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wel waker gezien met CCK tweets hoor. Toen dacht ik ook al "zou toch niet", maar het is dus wel echt als het nu weer gebeurt. Wat is de kans dat op zelfde moment een spike komt in de prijs :D
Als het keer op keer gebeurt wel, maar 1 keer (of een paar keer) zegt niks. :P
  woensdag 14 maart 2018 @ 22:27:59 #38
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177826618
Klopt, wij eten geregeld een couscous korrel op basis van mais. We doen er een lading groenten overheen en je bent de koning te rijk. Courgette, spaanse pepers, worteltje, noem maar op. Dat zijn van die momenten dat een busje talkpoeder zijn werk mag doen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177826708
Hmmm..gaat dr weer een inkoopmomentje komen ?

De fiat staat al klaar!!
pi_177826770
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:30 schreef descon het volgende:

De fiat staat al klaar!!
Als je inkoopt moet je het sowieso enkel bij bitcoin houden. Alle altcoins gaan uiteindelijk naar 0, bitcoin valt met wat fantasie nog als een soort digitaal goud te beschouwen en is wel toekomstbestendig
Edensnator over 'n out
pi_177826794
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:33 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Als je inkoopt moet je het sowieso enkel bij bitcoin houden. Alle altcoins gaan uiteindelijk naar 0, bitcoin valt met wat fantasie nog als een soort digitaal goud te beschouwen en is wel toekomstbestendig
koekkoek 8)7
pi_177826836
quote:

[..]

zo dan
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 maart 2018 @ 22:36:24 #43
416575 crew  Evenstar
pi_177826861
CCK dissed even IOTA WTC en NEO in een paar zinnen, moest wel lachen :D

quote:
This vision quest never ends. Get This Cunt, you phonetic phucks, you entangled ones will revoke yourselves. You don't flourish in wellspring of communication within the interface of spacetime. Letting it run on a dismissive feature without any explanation, signing or utilitic meaning? = WTC

You don't have a wallet, 9-signed mathematical pukery. Tiny messages from the Others are boiled with laughter. The intrinsic soup is ascending recreation, but they do not follow. Their pillar falls over, as their value. = IOTA

The green ICO revoked. Enchained child unknown, like the septic tank filled with wolves are as glass is sand, nothingness. Without meaning, no words, 0. Delayed and forgotten. = NEO
Neem hem niet al te serieus, maar ik vind het wel grappig :P
pi_177826866
quote:

[..]

En als alle altcoins naar nul zijn is bitcoin zijn grootste use case kwijt en zakt die ook tot bijna nul.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 maart 2018 @ 22:37:17 #45
416575 crew  Evenstar
pi_177826877
quote:

[..]

Nou, pak maar in jongens. Wij hebben een kenner in da house.
pi_177826896
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

je bedoeld de volgende mongool is gearriveerd :D
  woensdag 14 maart 2018 @ 22:38:10 #47
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_177826900
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:30 schreef descon het volgende:

De fiat staat al klaar!!
Deze?

pi_177826907
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:38 schreef Che_ het volgende:

[..]

Deze?

[ afbeelding ]
brengt nog net 100 euro op aan oud ijzer
pi_177826925
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja wat denk jij dan? Die coins vertegenwoordigen toch geen waarde? Daar zit niks achter, geen dienst, geen product. Voor speculatie kunnen ze nu nog wel gebruikt worden
Edensnator over 'n out
pi_177826961
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:39 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Ja wat denk jij dan? Die coins vertegenwoordigen toch geen waarde? Daar zit niks achter, geen dienst, geen product. Voor speculatie kunnen ze nu nog wel gebruikt worden
kerel, wat doe jij hier dan ?
alleen een beetje schoppen naar de mensen die er wel inzitten ?

en ik zou je iets beter inlezen als ik jou was.....verschillende coins hebben zeker al een use case
pi_177826982
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:41 schreef Predator38 het volgende:

[..]

kerel, wat doe jij hier dan ?
alleen een beetje schoppen naar de mensen die er wel inzitten ?
mijn visie geven. wat doe jij hier?
Edensnator over 'n out
pi_177826991
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:41 schreef Edensnator het volgende:

[..]

mijn visie geven. wat doe jij hier?
ik zou je iets beter inlezen als ik jou was.....verschillende coins hebben zeker al een use case
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 maart 2018 @ 22:45:45 #53
416575 crew  Evenstar
pi_177827065
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:39 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Lees je even in een paar coins voordat je onzin uitkraamt.
pi_177827092
quote:
15s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Klopt, wij eten geregeld een couscous korrel op basis van mais. We doen er een lading groenten overheen en je bent de koning te rijk. Courgette, spaanse pepers, worteltje, noem maar op. Dat zijn van die momenten dat een busje talkpoeder zijn werk mag doen.

Manmanman, als ik ooit nog eens binnenloop met crypto ga ik me toch een partij eerlijke natuurproducten eten. En dan in mijn strandstoel liggend starend naar de zee denken:"Die Bansheeboi, die had me er een verstand van!".
pi_177827124
Sub 8K komt bijzonder dichtbij nu.
pi_177827151
quote:
11s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sub 8K komt bijzonder dichtbij nu.
waar ligt het volgende steunpunt dan ?
7600 ?
pi_177827175
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Lees je even in een paar coins voordat je onzin uitkraamt.
Kerel, jij bent erin geluisd door die cryptomafia. Je lijkt wel een jehova, zo gehersenspoeld ben je. Al die duizenden altcoins dienen geen nut behalve dat er mee gespeculeerd kan worden waardoor die ontwikkelaars rijk worden omdat zij altijd zorgen dat zij op een berg van die dingen zitten.
Edensnator over 'n out
pi_177827179
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:50 schreef Predator38 het volgende:

[..]

7600 ?
Geen idee. :+
  woensdag 14 maart 2018 @ 22:51:25 #59
13462 BansheeBoy
pi_177827185
quote:
14s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Manmanman, als ik ooit nog eens binnenloop met crypto ga ik me toch een partij eerlijke natuurproducten eten. En dan in mijn strandstoel liggend starend naar de zee denken:"Die Bansheeboi, die had me er een verstand van!".
Ik gun het je van harte. Je bent een fijnproever en een liefhebber in een. Mooi man.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 14 maart 2018 @ 22:51:58 #60
13462 BansheeBoy
pi_177827198
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:51 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Kerel, jij bent erin geluisd door die cryptomafia. Je lijkt wel een jehova, zo gehersenspoeld ben je. Al die duizenden altcoins dienen geen nut behalve dat er mee gespeculeerd kan worden waardoor die ontwikkelaars rijk worden omdat zij altijd zorgen dat zij op een berg van die dingen zitten.
Mooie post. QFT

Moderator / Redactie Sport woensdag 14 maart 2018 @ 22:52:09 #61
416575 crew  Evenstar
pi_177827201
Edit: Nevermind, not worth it.
pi_177827225
quote:
15s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:

LOL. Hier moet ik dan even serieus op in gaan als liefhebber van couscous. Waar vind ik couscous op maisbasis?
  woensdag 14 maart 2018 @ 22:56:51 #63
13462 BansheeBoy
pi_177827297
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:53 schreef Moonsoon het volgende:

[..]

LOL. Hier moet ik dan even serieus op in gaan als liefhebber van couscous. Waar vind ik couscous op maisbasis?
Wij laten het uit Marokko komen. Maar soms kopen we het bij de Tuinen. Check hier:

https://www.hollandandbar(...)el-500-gram-60002797

Maar ik waarschuw je, dit spul is verslavend.

pi_177827308
quote:
15s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik gun het je van harte. Je bent een fijnproever en een liefhebber in een. Mooi man.

Dank je, het is nog ver weg helaas. Sta -35% sinds instappen in februari.
pi_177827361
Bl3p accountje binnen....kan nu wat sneller schakelen met fiat.

Nog ff de verificatie door en dan los met die hap
pi_177827382
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:59 schreef descon het volgende:
Bl3p accountje binnen....kan nu wat sneller schakelen met fiat.

Fiat levert vast ook wel automaten, hoef je helegaar niet meer zelf te schakelen. _O_
  woensdag 14 maart 2018 @ 23:01:48 #67
13462 BansheeBoy
pi_177827409
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dank je, het is nog ver weg helaas. Sta -35% sinds instappen in februari.
Ik ben 3de week van januari ingestapt met zo'n 2200 euro. Nu nog maar 1400 dollar waard. :')

Clyde!

pi_177827426
quote:
15s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wij laten het uit Marokko komen. Maar soms kopen we het bij de Tuinen. Check hier:

https://www.hollandandbar(...)el-500-gram-60002797

Maar ik waarschuw je, dit spul is verslavend.

Had er nooit eerder van gehoord. Een vriendin van ons komt volgende week terug uit Marokko. Kijken of ze nog wat ruimte over heeft :) Yummie. Tnx :)
pi_177827433
quote:
15s.gif Op woensdag 14 maart 2018 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben 3de week van januari ingestapt met zo'n 2200 euro. Nu nog maar 14 dollar waard. :')

Clyde!

12 dollah EOY, de ergste pijn heb je dus gehad.
pi_177827452
quote:
pi_177827498
UNIVERSAAAJAJAJAHAHAHAHAHAHA
pi_177827514
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 23:05 schreef kthxbye het volgende:
12 dollah?
pi_177827519
quote:

[..]

Nou jeetje wat zijn wij er met zijn allen ingetuind.
  woensdag 14 maart 2018 @ 23:06:51 #74
13462 BansheeBoy
pi_177827521
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 23:05 schreef kthxbye het volgende:
Wat is dit nou weer? :?

woensdag 14 maart 2018 @ 23:09:15 #75
13462 BansheeBoy
pi_177827574
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 23:02 schreef Moonsoon het volgende:

[..]

Had er nooit eerder van gehoord. Een vriendin van ons komt volgende week terug uit Marokko. Kijken of ze nog wat ruimte over heeft :) Yummie. Tnx :)
Ah! Zou leuk zijn. Smakelijk vast!

pi_177827624
Het hakt er vandaag wel in zeg.
pi_177827805
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:50 schreef Predator38 het volgende:

[..]

7600 ?
Ik heb wat technische analyse gedaan en zie het volgende steunpunt rond de nullijn.
na het raketpatroon is er het patroon van kattenoren wat duid op enkele deadcat bounces waarna het verder tot nul instort.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_177827917
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2018 @ 00:15:32 #79
163650 Greys
pi_177828612
Blockfolio staat nu op de helft van een paar maanden geleden. Ik richt m'n liefde nog wel even op het songfestival :{w :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177828623
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2018 00:15 schreef Greys het volgende:
Blockfolio staat nu op de helft van een paar maanden geleden. Ik richt m'n liefde nog wel even op het songfestival :{w :+
hoe is het met je hele bitcoin?
pi_177828742
Pantos wordt trouwens wel interessant. Officiële samenwerking met Lisk, Waves en Komodo. https://pantos.io/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 maart 2018 @ 00:29:15 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177828769
ETH is stuk...

Tijd om héél veel te kopen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177828794
Mmm toch iets van een bounce op 7900. Ik denk dat we komende 2 dagen een kleine
correctie naar boven krijgen. Daarna weer een daling.

Tot vrijdag naar de 8800 waarna we over het weekend weer zakken naar de 7800 - 8200 range? Klinkt plausibel
pi_177828802
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 00:29 schreef Nattekat het volgende:
ETH is stuk...

Al eerder aangegeven inderdaad.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2018 @ 00:40:01 #87
163650 Greys
pi_177828883
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 00:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

hoe is het met je hele bitcoin?
Ja da's dus nu ook geen hele meer. Dan had ik toch m'n NEO's en Waves moeten verkopen. :') Dat is nu weer 0.91. En dalende. Ach ja. Houdt het spannend zullen we maar zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177828993
De koers wordt gedrukt. Niks panic selling. Whales willen lager. Willen bijtanken voordat ze hem weer naar 11K pumpen. Daarna gaan ze weer verder met cashen tussen 9k en 11k.

Dit gaat nog wel even wat maanden door zo.
pi_177829119
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 00:51 schreef Manzonderschouders het volgende:
De koers wordt gedrukt. Niks panic selling. Whales willen lager. Willen bijtanken voordat ze hem weer naar 11K pumpen. Daarna gaan ze weer verder met cashen tussen 9k en 11k.

Nu kopen dan!
pi_177829146
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 00:51 schreef Manzonderschouders het volgende:

Ga slapen aub :')

Morgen zeg je toch weer wat anders
pi_177829216
quote:
ETH is stuk...
mijn FIAT fonds ook....
quote:
zie boven....
kon het maar...
  donderdag 15 maart 2018 @ 01:47:46 #92
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177829276
quote:

wat is deze..
pi_177830928
Jajajaja jongens UNIVERSAAAAA STAAT KLAAR OM TE VERTRKKEN MOON HHAHAHAHS ALEKSANDER WODKA SAHSA ARMPJE GEDRUKT EN POETIN HEEFT ZN SHIRT ACHTERSTEVOREN OMGEDAAN UIT MET ZONDER SHIRT AAN OP DE FOTO!!! 111

:')14.gif
pi_177830977
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 06:07 schreef kthxbye het volgende:
Jajajaja jongens UNIVERSAAAAA STAAT KLAAR OM TE VERTRKKEN MOON HHAHAHAHS ALEKSANDER WODKA SAHSA ARMPJE GEDRUKT EN POETIN HEEFT ZN SHIRT ACHTERSTEVOREN OMGEDAAN UIT MET ZONDER SHIRT AAN OP DE FOTO!!! 111

:')[ afbeelding ]
Vertrekken richting de afgrond met de rest van de markt _O_
pi_177830984
Zo de neerwaartse raket is los, richting sub 5k.
Hopelijk gaan er een paar 100 coims afsterven, zou de markt goed doen. :P

[ Bericht 64% gewijzigd door Jed1Gam op 15-03-2018 06:54:26 ]
pi_177830996
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 06:48 schreef Jed1Gam het volgende:
Zo de neerwaartse raket is los, richting sub 5k.
Hopelijk gaan er een paar 100 coims afsterven, zou de markt goed doen. :P
Ken je die uitspraak:"be careful what you wish for"? :P
pi_177831026
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 06:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ken je die uitspraak:"be careful what you wish for"? :P
Liever met een schonen lei weer beginnen.
pi_177831029
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 07:07 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Liever met een schonen lei weer beginnen.
Je snapt wel dat je dan vrijwel alles wat je er nu in hebt zitten kwijt bent dan hé?
pi_177831030
When busticket?

Maar goed, dit is crypto. Lange adem wint altijd.
pi_177831037
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 07:10 schreef pvdplanet het volgende:
When busticket?

Maar goed, dit is crypto. Lange adem wint altijd.
When new shoes?
pi_177831045
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 07:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je snapt wel dat je dan vrijwel alles wat je er nu in hebt zitten kwijt bent dan hé?
Zou kunnen, maar zolang er elke dag nog tientallen icos zijn met de meest onzinnige coins die miljoenen ophalen en 90+% van de markt bestaat uit onzincoins wordt de markt nooit serieus.
pi_177831051
quote:

Dit is weer 180 graden draaien. Doe nou gewoon niet.
pi_177831052
Het wordt eerst slechter voordat het beter wordt.

:')
pi_177831059
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 07:17 schreef Blaatje38 het volgende:
Het wordt eerst slechter voordat het beter wordt.

Zodra we op nul staan kunnen we alleen nog maar omhoog!
pi_177831064
Eerst alles afbranden voordat we weer wat nieuwe boompjes kunnen planten.
pi_177831075
quote:
15s.gif Op woensdag 14 maart 2018 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ah! Zou leuk zijn. Smakelijk vast!

Abadaz geregeld :)
pi_177831085
bl3p invites!
జ్ఞ‌ా
pi_177831164
Hoe kan het dat alleen dgd heel erg stijgt. Staat nu weer op het punt dat ik kan verkopen met winst. Sinds hele lange tijd.
pi_177831201
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 07:44 schreef woxxel het volgende:
Hoe kan het dat alleen dgd heel erg stijgt. Staat nu weer op het punt dat ik kan verkopen met winst. Sinds hele lange tijd.
Die coin heeft een koppeling met goud, ik denk dat daarom mensen daar massaal hun toevlucht zoeken als BTC flink daalt.
pi_177831319
Btc dip voorbij?
pi_177831352
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 07:44 schreef woxxel het volgende:
Mensen denken dat die gebackt is door goud en zoeken daardoor hun toevlucht in DGD, maar eigenlijk is dat hun andere coin DGX. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 15 maart 2018 @ 08:10:01 #112
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177831394
quote:

[..]

Mensen zoals deze mogen ze wat mij betreft op de trein naar het oosten zetten. Enkeltje Winterswijk ofzo.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177831403
E: Ik zou hier wegblijven.

[ Bericht 53% gewijzigd door ArnoldG0342 op 15-03-2018 08:36:33 ]
pi_177831404
Ik heb nog geluk gehad met die Viacoin actie van vorige week, anders was ik nu helemaal door het putje gegaan.
pi_177831405
A failed logon attempt was detected from the following IP address: 193.93.195.90
Your account has 1 failed login attempts. Your account will be locked in 2 more failed login attempts for 15 minutes.

Diverse hackpogingen op Cryptopia vannacht (Rusland...)
pi_177831501
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 08:11 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Doe maar naar de randstad, daar hebben ze toch al weinig te verliezen met al dat domme tokkie volk :)
deze post zegt genoeg over je eigen niveau
  donderdag 15 maart 2018 @ 08:29:41 #117
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177831556
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 08:25 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

deze post zegt genoeg over je eigen niveau
Dat, plus het feit dat hij weg zou blijven.
pi_177831604
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 08:29 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Dat, plus het feit dat hij weg zou blijven.
True that, excuseer me. Ik had mij niet moeten laten verleiden. Bovenstaand bericht aangepast.
  donderdag 15 maart 2018 @ 08:50:03 #119
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177831723
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 08:34 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

True that, excuseer me. Ik had mij niet moeten laten verleiden. Bovenstaand bericht aangepast.
Man... _O- Ik snap serieus niet waarom iedereen zich zo druk maakt om een paar posts, maar dat neemt niet weg dat het weer inkooptijd is en het dan uiteraard nog veel verder zal zakken.

Geen glazen bol hier en niets om het te onderbouwen. Nou ja, een beetje. Veel mensen beginnen het zat te worden door alle negatieve berichten van de laatste maanden en bijbehorende daling. Mensen willen winst zien op zeer korte termijn, zo niet, dan haken de meeste mensen vanzelf af.

Meer is het imo niet. Geen grafieken die het uit kunnen leggen of voorspellen, geen partnerships die niet nagekomen worden, of tegenvallen, geen gemanipuleerde bots die aan het whalen slaan, maar gewoon mensen, die hun geld zien verdampen en het voor gezien houden.

Korte versie: stap nu fors in en bestel je 3d-bordje "CryptoGod" alvast voor van de zomer. :7
  donderdag 15 maart 2018 @ 08:57:40 #120
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177831808
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 08:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Mensen zoals deze mogen ze wat mij betreft op de trein naar het oosten zetten. Enkeltje Winterswijk ofzo.
Het klopt natuurlijk wel dat al die duizenden altcoins geen nut hebben, behalve het cashen van de ontwikkelaars.
Ik denk zelfs dat het voortdurend bijdrukken van nieuwe altcoins schadelijk is voor crypto in het algemeen.
The End Times are wild
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:04:44 #121
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177831898
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 08:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het klopt natuurlijk wel dat al die duizenden altcoins geen nut hebben, behalve het cashen van de ontwikkelaars.
Ik denk zelfs dat het voortdurend bijdrukken van nieuwe altcoins schadelijk is voor crypto in het algemeen.
Dat is inderdaad het hele euvel. Vorig jaar heeft de cryptowereld een enorme vlucht genomen en zijn er ontelbare altcoins uitgebracht, puur en alleen om de uitgevers te verrijken. Soms zelfs met gekopieerde whitepapers. En nóg zijn er dan figuren die er met veel geld instappen.

Zo kweek je een markt die buiten de financiële pieken en dalen om, ook een hoop leugens met zich meebrengen. Tel je dat op, dan is het niet gek dat het even inzakt. Reguleren is helemaal geen gek idee, al gaat dat tegen alles in waar Bitcoin voor staat.
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:06:15 #122
131603 Afwazig
Serious business
pi_177831917
Het geld van shitcoins stroomt linksom of rechtsom toch wel in solide projecten. Deze purge is helemaal niet erg.
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:12:31 #123
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177832054
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:06 schreef Afwazig het volgende:
Het geld van shitcoins stroomt linksom of rechtsom toch wel in solide projecten. Deze purge is helemaal niet erg.
Het is een prachtige kans om alsnog mee te liften op het grote succes wat nog moet komen. De markt is zo jong, dat kan alleen maar gaan knallen.

Als je zorgt dat je een gedeelte fiat in Bitcoin hebt zitten en de rest weet te verdelen over altcoins waarvan je weet dat er een hard werkend team achter zit, dan loont zich dat vanzelf. Alleen het uitcash moment is wat lastig te bepalen in een goede markt. :D
pi_177832143
Koers wordt gedrukt. Whales willen nog meer omlaag. Doel? Bijtanken of het spel van short en long op lagere koers zodat volatiliteit nog hoger kan liggen. Ratten zijn het.
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:16:53 #125
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177832156
Al doende leert men. Als ik niet teveel had geluisterd naar de "experts", maar het eigen plan had getrokken, dan was er al minstens één Lambo tegen een boom geparkeerd.
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:19:05 #126
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177832187
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:16 schreef Manzonderschouders het volgende:
Koers wordt gedrukt. Whales willen nog meer omlaag. Doel? Bijtanken of het spel van short en long op lagere koers zodat volatiliteit nog hoger kan liggen. Ratten zijn het.
Gek is dat, ik ben ze juist dankbaar. Hoe meer coins er in te kopen zijn voor weinig geld, hoe makkelijker het moment te bepalen is om uit te laten betalen als het weer stijgt.

Beetje spreiden, dan is er altijd wel eentje die het leuk doet.
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:20:43 #127
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177832241
Zo doe je dat, iedereen weg nu.
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:22:00 #128
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177832271
Nu nog wat romige koffie zetten en coins inkopen.

UNUVERSAAAAAA JAAAAAAAAAAAAA HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:28:15 #129
131603 Afwazig
Serious business
pi_177832401
Nu gewoon goed opletten op CMC. Er zijn shitcoins al tijden aan het wegzakken en die gaan we voorlopig (hopelijk nooit) niet meer terug zien.
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 09:29:57 #130
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177832440
quote:

[..]

Eens met deze man.

Altcoins :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:32:15 #131
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177832501
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:12 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Het is een prachtige kans om alsnog mee te liften op het grote succes wat nog moet komen. De markt is zo jong, dat kan alleen maar gaan knallen.

Als je zorgt dat je een gedeelte fiat in Bitcoin hebt zitten en de rest weet te verdelen over altcoins waarvan je weet dat er een hard werkend team achter zit, dan loont zich dat vanzelf. Alleen het uitcash moment is wat lastig te bepalen in een goede markt. :D
De vraag is of dat team serieus bezig is met die altcoin groot maken of dat ze na het cashen het wel best vinden. Daar is voor jou niet achter te komen. Als ik een ICO doe en 20 miljoen binnenhaal, dan geef ik een marketinbureau voor 5 miljoen de opdracht de coin ''hot''te huoden en te promoten en cash ik het volgende jaar nog 10 miljoen.
En geen FOK!er die het verschil ziet.
The End Times are wild
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 09:37:00 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177832584
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

De vraag is of dat team serieus bezig is met die altcoin groot maken of dat ze na het cashen het wel best vinden. Daar is voor jou niet achter te komen. Als ik een ICO doe en 20 miljoen binnenhaal, dan geef ik een marketinbureau voor 5 miljoen de opdracht de coin ''hot''te huoden en te promoten en cash ik het volgende jaar nog 10 miljoen.
Exact. Vooralsnog zijn het de ICOgasten die binnen lopen, gouden bergen beloven maar daar vooralsnog niets van waar kunnen maken. Sure, hun product zal op de blockchain best wel werken. Maar is daar echt wel behoefte naar? Wie gebruiken de producten dan? Volgens mij zijn dat echt niet veel mensen. Waardoor het geld alleen maar van de investeerders in het product zit. En nu de hype over is zie je geen nieuw geld er meer ingepompt worden. De markt stabiliseert en zakt langzaam in omdat de mensen die er nu nog inzitten de ware hodlers zijn en heilig in crypto geloven.
4045
onlogisch
pi_177832607
Lambo of Rekt
pi_177832624
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Exact. Vooralsnog zijn het de ICOgasten die binnen lopen, gouden bergen beloven maar daar vooralsnog niets van waar kunnen maken. Sure, hun product zal op de blockchain best wel werken. Maar is daar echt wel behoefte naar? Wie gebruiken de producten dan? Volgens mij zijn dat echt niet veel mensen. Waardoor het geld alleen maar van de investeerders in het product zit. En nu de hype over is zie je geen nieuw geld er meer ingepompt worden. De markt stabiliseert en zakt langzaam in omdat de mensen die er nu nog inzitten de ware hodlers zijn en heilig in crypto geloven.
Wat een FUD, goed om te zien dat het Despair level iig goed gehit is nu :)

Het is maar goed dat al die kutcoins eruit verdwijnen nu :P
Lambo of Rekt
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:41:44 #135
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177832662
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het is niet zo dat we in de toekomst een markt hebben waarbij iedereen 5000 verschillende coins in allerlei wallets heeft. Dat is onwerkbaar. Het ideale is dat je maar één coin hebt waarmee je alles kunt doen. De vraag is welke coin dat wordt.
Maar een coin om te gokken, een coin voor porno, een coin voor onroerend goed, een coin voor aandelen, een coin voor brood, een coin voor vakantiereisjes, etc etc etc, totaal onwerkbaar.
The End Times are wild
pi_177832716
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is niet zo dat we in de toekomst een markt hebben waarbij iedereen 5000 verschillende coins in allerlei wallets heeft. Dat is onwerkbaar. Het ideale is dat je maar één coin hebt waarmee je alles kunt doen. De vraag is welke coin dat wordt.
Maar een coin om te gokken, een coin voor porno, een coin voor onroerend goed, een coin voor aandelen, een coin voor brood, een coin voor vakantiereisjes, etc etc etc, totaal onwerkbaar.
Ik denk wel dat er meerdere coins blijven vanwege verschillende usecases, maar dubbele coins wordt snel korte metten mee gemaakt, tenzij er een extreem grote usecase is die gedeeld kan worden.

Maar iets als "smart contracts" en "decentralized apps" is natuurlijk lang niet het enige wat blockchain kan, dus ik zie het ook niet gebeuren dat er maar 1 coin overblijft.
Lambo of Rekt
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:45:39 #137
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177832741
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk wel dat er meerdere coins blijven vanwege verschillende usecases, maar dubbele coins wordt snel korte metten mee gemaakt, tenzij er een extreem grote usecase is die gedeeld kan worden.

Maar iets als "smart contracts" en "decentralized apps" is natuurlijk lang niet het enige wat blockchain kan, dus ik zie het ook niet gebeuren dat er maar 1 coin overblijft.
Wat is een usecase? Wie wil er meer dan pakweg 5 verschillende coins voor dagelijks gebruik?

Voor veel andere dingen heb je wel blockchain, maar dat hoeft neit altijd een valuta te zijn.
The End Times are wild
pi_177832794
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat is een usecase? Wie wil er meer dan pakweg 5 verschillende coins voor dagelijks gebruik?

Voor veel andere dingen heb je wel blockchain, maar dat hoeft neit altijd een valuta te zijn.
In de ideale wereld is iedereen zijn eigen bank en maakt het niet uit welke currency je hebt. De coins krijgen dan een sociale status die hun waarde bepaalt. Je kunt er overal mee betalen en alles is verwisselbaar onder elkaar.
pi_177832807
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat niet om coins, dat is een bijproduct van die blockchains. Het gaat om de werking, wat doet die blockchain, wat kan het, welke bedrijven zijn daarin geinteresseerd omdat het een technologische vooruitgang is en voordelen heeft (goedkoper is bijv). Coins staan er helemaal buiten, dat is alleen het rewardsysteem waardoor die blockchains kunnen draaien. Die zijn voor ons interessant, niet voor degene die de blockchain gebruikt.
Lambo of Rekt
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:50:50 #140
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_177832827
Als je een BL3P invite code gebruikt kan degene van wie deze code kwam dat dan ook zien en daarbij jouw gebruikersnaam e.d. zien?
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 09:52:59 #141
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177832858
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het gaat niet om coins, dat is een bijproduct van die blockchains. Het gaat om de werking, wat doet die blockchain, wat kan het, welke bedrijven zijn daarin geinteresseerd omdat het een technologische vooruitgang is en voordelen heeft (goedkoper is bijv). Coins staan er helemaal buiten, dat is alleen het rewardsysteem waardoor die blockchains kunnen draaien. Die zijn voor ons interessant, niet voor degene die de blockchain gebruikt.
Maar hoeveel mensen gebruiken nou die blockchain van bijvoorbeeld Lisk. Ik vraag me echt af hoeveel mensen/bedrijven al die blockchains nou daadwerkelijk gebruiken waarvoor ze in eerste instantie ontwikkeld zijn.
4045
onlogisch
pi_177832865
Ik wil mijn totale inzet verdubbelen door nieuw fiat te pompen, zodat mijn gem inkoopwaarde op enkele coins gunstiger ligt.
Wanneer BTC inkopen, iemand gevoel bij?
Vakman pur sang
pi_177832885
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Maar hoeveel mensen gebruiken nou die blockchain van bijvoorbeeld Lisk. Ik vraag me echt af hoeveel mensen/bedrijven al die blockchains nou daadwerkelijk gebruiken waarvoor ze in eerste instantie ontwikkeld zijn.
Nu nog niemand, de core is nog niet live.

En hoeveel die van ETH? om even een vergelijkbare coin te nemen.
Lambo of Rekt
pi_177832902
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:48 schreef dimmak het volgende:

[..]

In de ideale wereld is iedereen zijn eigen bank en maakt het niet uit welke currency je hebt. De coins krijgen dan een sociale status die hun waarde bepaalt. Je kunt er overal mee betalen en alles is verwisselbaar onder elkaar.
Tja de ideale wereld, waarin iedereen een lambo voor de deur heeft staan.
pi_177832918
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil mijn totale inzet verdubbelen door nieuw fiat te pompen, zodat mijn gem inkoopwaarde op enkele coins gunstiger ligt.
Wanneer BTC inkopen, iemand gevoel bij?
Laatste fibonacci 78.6 ligt tussen 4 en 5K
Lambo of Rekt
pi_177832936
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoop dat dit de bodem is. Maar ik vrees dat het nog lang niet de bodem is. :P
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 09:59:50 #147
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177832975
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nu nog niemand, de core is nog niet live.

En hoeveel die van ETH? om even een vergelijkbare coin te nemen.
Bijvoorbeeld ja. Zijn daar cijfers van?
4045
onlogisch
pi_177832992
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nou die cijfers zullen nu veelal niet kloppen vanwege die extreme ICO run die er geweest is, zodra al die coins dood zijn, en er echte usecases van de grond komen met ETH, dan is het interessant om naar die cijfers te kijken. Dit is het begin van crypto... beetje chaotisch, zoals wel meer startups.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 maart 2018 @ 10:01:12 #149
416575 crew  Evenstar
pi_177832998
Sommigen hier kennen echt maar twee kleuren, zwart en wit.

Er zijn honderden nutteloze altcoins. Helemaal mee eens. Het is echter wel bullshit dat nu opeens alle altcoins kut zijn en geen nut hebben.

Eens met Eggs wat dat betreft. Desert of Despair lijkt bereikt als ik de reacties lees hier.

Weak hands weg, shitcoins dood en weer verder.
pi_177833014
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:01 schreef Kyran het volgende:

Er zijn honderden nutteloze altcoins. Helemaal mee eens. Het is echter wel bullshit dat nu opeens alle altcoins kut zijn en geen nut hebben.

Eens met Eggs wat dat betreft. Desert of Despair lijkt bereikt als ik de reacties lees hier.

_O_
pi_177833018
Github commit history of 577 cryptocurrencies based on most popular repo (last updated: 15-3-2018 10:00:04)

https://cryptomiso.com/
pi_177833023
Alles gaat perfect man.
Waar hebben jullie het over.
pi_177833094
Lambo of Rekt
pi_177833096
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:02 schreef pnxsinned het volgende:
Alles gaat perfect man.
Waar hebben jullie het over.
Ik wil geen fud maar fomo.
pi_177833106
Er zijn hier altijd wel een paar mensen die hun gelijk komen aantonen zodra de koersen laag staan en weer weg zijn zodra ze hoog staan. Hun verhaal klonk ook wat minder sterk toen Bitcoin op $20.000 stond dus ik begrijp dat wel.
pi_177833109
quote:

Mooi toch, degenen die altcoins en Crypto dood verklaren stappen ook als eerste uit. Kunnen wij weer verder.
pi_177833129
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:06 schreef MaGNeT het volgende:
Er zijn hier altijd wel een paar mensen die hun gelijk komen aantonen zodra de koersen laag staan en weer weg zijn zodra ze hoog staan. Hun verhaal klonk ook wat minder sterk toen Bitcoin op $20.000 stond dus ik begrijp dat wel.
Had klaas eigenlijk wel al verwacht :D
Lambo of Rekt
pi_177833174
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mooi toch, degenen die altcoins en Crypto dood verklaren stappen ook als eerste uit. Kunnen wij weer verder.
Jep, en het duurt ook stukken langer dan ik zelf verwacht had, dit gaat toch zeker richting de hardste crash sinds 2013.

Goed, laat het maar uitrazen toch, ik hodl tot het op 0 staat. En zelfs dan houd ik de coins nog.

Ik denk dat fibi 4,5k nog gehit gaat worden. :) Ik hoop het, dan klopt mijn noob-TA van 2 maanden terug nog :+
Lambo of Rekt
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 10:11:42 #159
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177833190
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Iemand? Cijfers van het aantal gebruikers dan wel aantal smart contracts op ethereum network?
4045
onlogisch
pi_177833219
quote:
5s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:11 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Iemand? Cijfers van het aantal gebruikers dan wel aantal smart contracts op ethereum network?
Avg. daily transactions 2017 Ethereum.
Lambo of Rekt
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:14:18 #161
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177833232
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

In bepaalde gevallen is er wel degelijk achter te komen. Die jongens van Waves hebben eigen kantoren, waaronder eentje in Amsterdam. Dat doe je niet als je niet serieus bezig bent. Daarbij hoeven ze het voor het geld al niet meer te doen.

Verder blijft het inderdaad een gok, maar wel een hele leuke.
pi_177833242
Nogmaals, geen enkele reden voor paniek. Dit is voor een klein deel panic selling (klein kapitaal) en groot deel Whales die koers (groot kapitaal) tijdelijk willem drukken voor nieuw investment. Zolang je portfolio verhouding btc vs alts gewoon de wijzelijke 80/20 verhouding heeft zit je gebakken. Heb je alleen maar vage alts dan is de kans dat je de klos bent:)
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:15:48 #163
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177833253
quote:
6s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:10 schreef EggsTC het volgende:
ik hodl tot het op 0 staat. En zelfs dan houd ik de coins nog.
_O-
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:16:35 #164
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177833265
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:15 schreef Manzonderschouders het volgende:
Nogmaals, geen enkele reden voor paniek. Dit is voor een klein deel panic selling (klein kapitaal) en groot deel Whales die koers (groot kapitaal) tijdelijk willem drukken voor nieuw investment. Zolang je portfolio verhouding btc vs alts gewoon de wijzelijke 80/20 verhouding heeft zit je gebakken. Heb je alleen maar vage alts dan is de kans dat je de klos bent:)
Willem heeft hier niets mee van doen. :{
pi_177833274
quote:
13s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:16 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Willem heeft hier niets mee van doen. :{
Ze proberen de Neus overal bij te betrekken.
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:17:28 #166
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177833276
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:17 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ze proberen de Neus overal bij te betrekken.
pi_177833293
Ben wel benieuwd naar die Playboy wallet.
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:23:14 #168
131603 Afwazig
Serious business
pi_177833343
Lambo or REKT. Never selling.
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:25:48 #169
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177833374
Nou, een coin die serieus bezig is in de adult industrie zou een hoop op kunnen leveren. Seks en ook gokken doen het al een tijdje niet onaardig op onze planeet.
pi_177833388
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:25 schreef hodlwave het volgende:
Nou, een coin die serieus bezig is in de adult industrie zou een hoop op kunnen leveren. Seks en ook gokken doen het al een tijdje niet onaardig op onze planeet.
Waarom zou je er niet gewoon Btc of monero voor gebruiken?
pi_177833407
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Monero of een andere privacy coin lijkt me logischer idd :P
pi_177833443
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Monero of een andere privacy coin lijkt me logischer idd :P
Mjah anders gaat je vrouw zeuren: "Wat moet jij met die seksmuntjes?"
pi_177833457
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:30 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Mjah anders gaat je vrouw zeuren: "Wat moet jij met die seksmuntjes?"
de hoeren betalen natuurlijk omdat jij niks doet in bed !
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:31:20 #174
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177833466
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, dat is waar. Een al bestaande munt is handiger voor iedereen. :@
pi_177833470
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:31 schreef Predator38 het volgende:

[..]

de hoeren betalen natuurlijk omdat jij niks doet in bed !
:D
pi_177833475
quote:
6s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:23 schreef Afwazig het volgende:
Lambo or REKT. Never selling.
Lambo of Rekt
pi_177833480
Het argument "er hoeven geen 5000 coins te zijn bla bla" lijkt wel heel redelijk op het eerste gezicht.

Maar ze zijn niet allemaal als "betaalmiddel" bedoeld.

Je kan het zien als aandeel in een project, als loyalty token (zoals ook Texaco en AH niet hetzelfde spaarsysteem hebben) of in-game betaalmiddel, waarbij je ook niet wil dat jouw token het in een game van de concurrent ook doet.

75% zal een pijnlijke dood sterven maar er is zeker wel ruimte voor 250 projecten en tokens en je kan dat voor veel projecten prima beargumenteren.
pi_177833500
goeiensmorgens jonges

wat zie ik nou?

allemaal inhoudelijke discussies en shit
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:34:09 #179
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177833520
Van mij mag 90% van de altcoins een pijnlijke dood sterven. Had me nog zo voorgenomen om niets meer te kopen, maar FOMO zit eraan te komen.
pi_177833527
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:33 schreef Weissmania het volgende:
goeiensmorgens jonges

wat zie ik nou?

Ja, m'n vrouwtje bracht me vanochtend een heerlijke schotel vol met overheerlijke discussies.
En ik heb niet eens een vrouwtje, kan je nagaan.
pi_177833530
quote:
goeiensmorgens jonges

wat zie ik nou?

Mja soms moet het he, om gepanicsell te voorkomen waardoor mensen zichzelf in hun vinger snijden :P
Lambo of Rekt
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:35:42 #182
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177833542
quote:
goeiensmorgens jonges

wat zie ik nou?

Dat laatste deed iedereen tegen alle verwachtingen in geheel per ongeluk.
pi_177833543
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, m'n vrouwtje bracht me vanochtend een heerlijke schotel vol met overheerlijke discussies.
En ik heb niet eens een vrouwtje, kan je nagaan.
Je mag er zijn. Ik ben er voor je. Heb je naasten lief.
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 10:35:57 #184
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177833548
quote:
Ik zie nergens aantallen? Alleen maar een prijs van $49 dollar als je toegang wilt tot de data.
4045
onlogisch
pi_177833568
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik zie nergens aantallen? Alleen maar een prijs van $49 dollar als je toegang wilt tot de data.
Gek, ik zie gewoon grafieken... het is van 2016 tot 2017 dus best wel outdated ook, ff kijken of we nieuwere kunnen vinden.
Lambo of Rekt
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:46:17 #186
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177833737
De top 10:
01 Bitcoin BTC - king
02 Ethereum - terecht
03 Ripple XRP - geheel onterecht, hoort er niet te staan, niet eens bij de eerste 100
04 Bitcoin Cash - zie XRP
05 Litecoin LTC - leuk voor mensen die geen hele BTC kunnen opbrengen, voegt niets toe
06 Cardano ADA - geen idee
07 NEO - hypecoin, mag verdampen
08 Stellar XLM - geen idee
09 EOS - wtf is dat? :D
10 Monero XMR - zou blijkbaar iets kunnen gaan betekenen

Waves had allang in de top 10 horen staan en dat gaat dit jaar gebeuren. :9 :7
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:49:22 #187
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177833816
Cardano, Stellar en Eos zijn zo ongeveer hetzelfde. Een van de drie zal 2018 wel overleven, de andere twee wegzakken.

Stellar en EOS zijn wat mij betreft hypecoins, Cardano zie ik nog wel enige hoop in
  donderdag 15 maart 2018 @ 10:53:25 #188
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177833920
quote:
3s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:49 schreef Rossdale het volgende:
Cardano, Stellar en Eos zijn zo ongeveer hetzelfde.
Dank je! Kun je nagaan hoeveel verdeeldheid alleen al tussen drie munten. En dan toch allemaal in de top 10 zitten. Dat is precies wat ik steeds bedoel met door de bomen het bos niet meer zien.

Tijd voor een fikse bosbrand.
pi_177834002
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:50 schreef sniel123 het volgende:
Als je een BL3P invite code gebruikt kan degene van wie deze code kwam dat dan ook zien en daarbij jouw gebruikersnaam e.d. zien?
Nee tuurlijk niet. :|W
pi_177834069
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:53 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Dank je! Kun je nagaan hoeveel verdeeldheid alleen al tussen drie munten. En dan toch allemaal in de top 10 zitten. Dat is precies wat ik steeds bedoel met door de bomen het bos niet meer zien.

Tijd voor een fikse bosbrand.
Cardano en EOS zijn gewoon Ethereum alternatieven.

Ethereum heeft first movers advantage maar is zeker (nog) niet perfect.

Andere partijen proberen een beter product te creëren, dat is mijn inziens de reden dat er nu zoveel coins zijn en komen omdat er nergens voor nog een duidelijke winnaar is.
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:01:32 #191
157922 fathank
pi_177834090
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:46 schreef hodlwave het volgende:
De top 10:
01 Bitcoin BTC - king
02 Ethereum - terecht
03 Ripple XRP - geheel onterecht, hoort er niet te staan, niet eens bij de eerste 100
04 Bitcoin Cash - zie XRP
05 Litecoin LTC - leuk voor mensen die geen hele BTC kunnen opbrengen, voegt niets toe
06 Cardano ADA - geen idee
07 NEO - hypecoin, mag verdampen
08 Stellar XLM - geen idee
09 EOS - wtf is dat? :D
10 Monero XMR - zou blijkbaar iets kunnen gaan betekenen

Waves had allang in de top 10 horen staan en dat gaat dit jaar gebeuren. :9 :7
Niet eens met Litecoin.

Litecoin is het gesjeesde neefje van Bitcoin. Eigenlijk beter, maar op basis van senioriteit houdt Bitcoin z'n kleine neefje in bedwang.
pi_177834157
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Niet eens met Litecoin.

Litecoin is het gesjeesde neefje van Bitcoin. Eigenlijk beter, maar op basis van senioriteit houdt Bitcoin z'n kleine neefje in bedwang.
ltc profiteert toch vooral van de ontwikkelingen binnen btc maar voert ze sneller door?

Een soort live testnet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2018 11:05:25 ]
pi_177834193
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:02 schreef MaGNeT het volgende:
Github commit history of 577 cryptocurrencies based on most popular repo (last updated: 15-3-2018 10:00:04)

https://cryptomiso.com/
Toppertje hoor op #1. Gaan een hoop Ethereum projecten naartoe verhuizen in 2018 *O*
pi_177834233
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:07 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Toppertje hoor op #1. Gaan een hoop Ethereum projecten naartoe verhuizen in 2018 *O*
misschien wel mooie tijd voor mij om wat Komodo te pakken
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:18:18 #195
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177834411
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Niet eens met Litecoin.

_O- Prachtige zin. Zit LTC technisch anders en beter in elkaar? Dacht altijd dat het min of meer voor de gein was gedaan omdat BTC wel erg hard omhoog ging en Litecoin een soort Doge-coin was.

En dat Vosss zijn LTC's te vroeg verkocht heeft. :P
pi_177834634
quote:

Dit is echt nog geen despair. We zitten meer in de ontkenningsfase.

-google en facebook bannen crypto ads:"Suuuuper goed voor de markt!"
-koers in vrije val:"suuuuuuper goed voor de markt!"

donderdag 15 maart 2018 @ 11:41:56 #197
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177834945
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dit is echt nog geen despair. We zitten meer in de ontkenningsfase.

-google en facebook bannen crypto ads:"Suuuuper goed voor de markt!"
-koers in vrije val:"suuuuuuper goed voor de markt!"

Stel dat BTC verder zakt naar pak 'm beet $ 4000. Alle alts worden meegetrokken. Wie stapt er daarna nog in, buiten onszelf om met al die negatieve publiciteit? Het zou een scenario kunnen worden waarbij het jaren gaat duren voor er weer een beetje vertrouwen en vooruitgang in zit.

Denk zelf dat we van de zomer gewoon weer behoorlijk up gaan, maar misschien is de hodl tijd wel helemaal over. Dus waar er redelijk te cashen valt, pak ik 50% mee en de rest laten staan in de hoop dat. Crypto, wat een leuke hobby.
pi_177835001
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:41 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Stel dat BTC verder zakt naar pak 'm beet $ 4000. Alle alts worden meegetrokken. Wie stapt er daarna nog in, buiten onszelf om met al die negatieve publiciteit? Het zou een scenario kunnen worden waarbij het jaren gaat duren voor er weer een beetje vertrouwen en vooruitgang in zit.

Denk zelf dat we van de zomer gewoon weer behoorlijk up gaan, maar misschien is de hodl tijd wel helemaal over. Dus waar er redelijk te cashen valt, pak ik 50% mee en de rest laten staan in de hoop dat. Crypto, wat een leuke hobby.
Stop, ho.
Er is nog nooit zoveel vooruitgang geweest op het gebied van cryptocurrency als nu.
pi_177835062
quote:
goeiensmorgens jonges

wat zie ik nou?

Die mongool met z'n honing en dukaten staat in de wachtrij. Er is nog een zwakzinnige voor hem die eerst weer naar z'n kamer begeleid moet worden.

Ontopic: BTC naar 5k en inkopen maar weer :')
pi_177835072
Wat gaat de G20 doen met de fantastische huidige koersen denken jullie?

Ik liep ik december al te brullen dat ingrijpen van de overheden wel degelijk invloed op de koers hebben, ondertussen hodl all the way.

Hopelijk deze zomer een up, zoals voorgaande jaren.
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:48:53 #201
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177835074
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Stop, ho.
Er is nog nooit zoveel vooruitgang geweest op het gebied van cryptocurrency als nu.
Qua ontwikkeling/techniek bedoel ik niet, maar groene cijfers.
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:50:14 #202
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177835099
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:48 schreef Apekoek het volgende:
Wat gaat de G20 doen met de fantastische huidige koersen denken jullie?

Ik liep ik december al te brullen dat ingrijpen van de overheden wel degelijk invloed op de koers hebben, ondertussen hodl all the way.

Hopelijk deze zomer een up, zoals voorgaande jaren.
In eerste instantie inkakken en daarna weer omhoog.
pi_177835502
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:48 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Die mongool met z'n honing en dukaten staat in de wachtrij. Er is nog een zwakzinnige voor hem die eerst weer naar z'n kamer begeleid moet worden.

Ontopic: BTC naar 5k en inkopen maar weer :')
Dan denk jij toch wat te lichtzinnig over een correctie. 5K betekent een zware dobber om weer tot 10k te komen.
pi_177835734
ER GAAT MAAR 1 COIN OVERLEVEN EN DAT IS UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177835824
En zien jullie het nog zitten jongons. Het zonnetje schijnt buiten in elk geval
pi_177836411
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:37 schreef metallicelmo het volgende:
En zien jullie het nog zitten jongons. Het zonnetje schijnt buiten in elk geval
Daar moet ik je gelijk in geven. Ik kijk er vol in vanaf de rand van m'n flat.
pi_177837081
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:05 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Daar moet ik je gelijk in geven. Ik kijk er vol in vanaf de rand van m'n flat.
Vanaf de rand of door het raam, dat is nogal een verschil
pi_177837975
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 11:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

misschien wel mooie tijd voor mij om wat Komodo te pakken
Prijs is behoorlijk laag nu. Eerste officiële dICO's beginnen april. https://blocnation.io/ https://utrum.io/
Daarna zal de belangstelling alleen maar toenemen, gok ik.
  donderdag 15 maart 2018 @ 14:21:11 #209
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177838012
Ik heb ook heel erg veel vertrouwen in Komodo, momenteel heb ik ze niet helaas. Hoop op een pump van een van mijn andere coins om een gedeelte om te zetten in KMD. Ik wil geen extra fiat meer in crypto duwen op dit moment :P
pi_177838069
Er liggen wel meer kansen om in te kopen. Maarja, wanneer is het juiste moment nu om te kopen. :P
pi_177838094
Lief dagboek, we zitten nu op 90+ dagen dat we in een bear market zitten. Het is saai. Einde.
  donderdag 15 maart 2018 @ 14:41:46 #212
157922 fathank
pi_177838302
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:25 schreef vigen98 het volgende:
Lief dagboek, we zitten nu op 90+ dagen dat we in een bear market zitten. Het is saai. Einde.
Gemanipuleerde botswhales aan het werk wat ik je brom

Shortlong pingpong
pi_177838357
quote:
3s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ook heel erg veel vertrouwen in Komodo, momenteel heb ik ze niet helaas. Hoop op een pump van een van mijn andere coins om een gedeelte om te zetten in KMD. Ik wil geen extra fiat meer in crypto duwen op dit moment :P
Altijd lastig. Met een beetje geluk blijft het nog 1 maandje op dit niveau.

Lees net dit :o :9~

KomodoPlatform twitterde op donderdag 15-03-2018 om 13:42:08 We are steadily adding #barterdex support for many promising and active #cryptocurrencies. We plan centralised exchange integrations on our #DEX side to tap liquidity. We basically build a "bridge" from BarterDEX to other API providing exchanges. #crypto #cryptonews https://t.co/MisLU0pUJp reageer retweet
pi_177838407
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:25 schreef vigen98 het volgende:
AH, DAAR IS IE HOOR, DIE SMERIGE KLOON VAN MANZONDERSCHOUDERS EN MOONSOON!

;)
  donderdag 15 maart 2018 @ 14:49:49 #215
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177838416
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:33 schreef EggsTC het volgende:
ER GAAT MAAR 1 COIN OVERLEVEN EN DAT IS UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA
_O- Het blijft leuk. Je bent wel erg stil over Lisk de laatste tijd. :P
pi_177838480
quote:
RUSSIA NMBR ONE JAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAA
pi_177838622
correctie is voorbij. next stop 20k
pi_177838759
Geweldig komodo. Want we hebben nog meer ico's nodig :')
pi_177838817
quote:
8s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

AH, DAAR IS IE HOOR, DIE SMERIGE KLOON VAN MANZONDERSCHOUDERS EN MOONSOON!

;)
Schattig dat je denkt dat ik klonen heb ;) Ik weet dat je me mist.
pi_177838871
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:06 schreef SOG het volgende:
We hebben wel meer dICO’s nodig *O*
pi_177838882
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:09 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Schattig dat je denkt dat ik klonen heb ;) Ik weet dat je me mist.
Ja, dat heb ik van JeSuisDroppie gehoord dus is het waar!

Die man heeft een beetje een obsessie met jou geloof ik. :+
pi_177839054
Zeg, ga MzS niet van kloons beschuldigen!
pi_177839102
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:19 schreef Manzonderschouders het volgende:
Zeg, ga MzS niet van kloons beschuldigen!
MZS EN VIGEN SAMEN IN DE TOPIC DROPPIE HAD GELIJK JAAAAAAAAAAAA
pi_177839756
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

MZS EN VIGEN SAMEN IN DE TOPIC DROPPIE HAD GELIJK JAAAAAAAAAAAA
Haha maftoeter. Je moet niet alles geloven wat Droppie hier allemaal schreeuwt. Als het slecht gaat met de koersen hoor je hem hier niet, als het goed gaat wordt die arrogant en beschuldigd die iedereen met kritiek.

We waren lekker op weg vandaag, maar het niveau zalt weer drastisch mannen
pi_177840290
quote:
HahahHHahahaha JAHAHAHAJAJAHAHAHAAA UNIVERSAAAA
pi_177840313
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:59 schreef crpytoshill het volgende:
correctie is voorbij. next stop 20k
_O-
pi_177840349
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 16:08 schreef kthxbye het volgende:

[..]

_O-
sorry bedoel 2k.
pi_177840471
Kunnen ze die krullenbol bij de (waanzinnige) Cryptoshow niet zo snel mogelijk vervangen?
Ze zit maar zenuwachtig schaapachtig lachend verliefd in die camera te kijken en zegt dwangmatig in bijna elke zin minimaal 1x het woord: BLOCKCHAIN! :r

Deel 1 vond ik chaotisch, informatief slecht en zeer knullig opgezet...
Deel 2 heb ik nooit gezien...
Deel 3 de laatste 10 minuten gezien en blijkbaar werd dus pas in het laatste deel uitgelegd wat blockchain is |:(

Dan kijk ik liever naar Carien ten Have... die is tenminste economisch onderlegd (helaas is ze wel een echte "oude" economie liefhebster), beschikt over betere presentatietechnieken en ziet er imo ook leuker uit dan die omhooggetrokken krullenbol....
pi_177840507
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 16:13 schreef SMS303 het volgende:
Kunnen ze die krullenbol bij de (waanzinnige) Cryptoshow niet zo snel mogelijk vervangen?
Ze zit maar zenuwachtig schaapachtig lachend verliefd in die camera te kijken en zegt dwangmatig in bijna elke zin minimaal 1x het woord: BLOCKCHAIN! :r

Deel 3 de laatste 10 minuten gezien en blijkbaar werd dus pas in het laatste deel uitgelegd wat blockchain is |:(

Dan kijk ik liever naar Carien ten Have... die is tenminste economisch onderlegd (helaas is ze wel een echte "oude" economie liefhebster), beschikt over betere presentatietechnieken en ziet er imo ook leuker uit dan die omhooggetrokken krullenbol....
carien is lekker.
pi_177840513
quote:

:') RTL
pi_177840560
quote:

Ik vind die kerel eigenlijk 10x erger :D
pi_177840590
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:50 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Haha maftoeter. Je moet niet alles geloven wat Droppie hier allemaal schreeuwt. Als het slecht gaat met de koersen hoor je hem hier niet, als het goed gaat wordt die arrogant en beschuldigd die iedereen met kritiek.

We waren lekker op weg vandaag, maar het niveau zalt weer drastisch mannen
Doe anders nog een voorspelling die als een kut op dirk slaat, ik wil weer eens lachen.
  donderdag 15 maart 2018 @ 16:18:43 #233
13462 BansheeBoy
pi_177840603
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 07:24 schreef Moonsoon het volgende:

[..]

Abadaz geregeld :)
Nice!!! Zo heet het inderdaad.

pi_177840608
Lightning is live gegaan op het mainnet van Bitcoin. Zien we al groene kaarsen?

lightning twitterde op donderdag 15-03-2018 om 16:00:02 Big day for bitcoin, Lightning goes live on mainnet! ⚡ Announcing the first Lightning beta release for the live bitcoin network, lnd 0.4. Read about it here: https://t.co/aaYec7Orsj 👩🏻‍🚀👨🏿‍🚀🚀 reageer retweet
pi_177840623
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 16:14 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

carien is lekker.
soms trekt ze wel erg met dr mondhoeken naar beneden...
zal ze onbewust van die lelijke blonde hebben overgenomen, die kan niet anders :P
ehhh ja ... ik zou Carien wel eens in het echt willen zien in tegenstelling tot de lelijke blondine en die domme krullenbol :)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 16:16 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik vind die kerel eigenlijk 10x erger :D
zijn bijdrage is ook niet echt prestatiebevoordelijk ...
het lijkt wel of het de pitch van het progromma in 5-10 minuten is bedacht en daarna nooit meer verder is uitgewerkt... wat een deceptie....!
pi_177840676
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 16:19 schreef SMS303 het volgende:

[..]

soms trekt ze wel erg met dr mondhoeken naar beneden...

zo? kan ermee door die mondhoekjes
pi_177840688
sub 8k weer
pi_177840776
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik van JeSuisDroppie gehoord dus is het waar!

Die man heeft een beetje een obsessie met jou geloof ik. :+
Hoezo dan? _O-
pi_177840942
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 16:21 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

zo? kan ermee door die mondhoekjes
Nou we doen het er maar mee ;)
Nu nog dagelijks een echt mantelpakje met rokje ipv van die broekpakken met van die raar gevormde broeken die ze nu draagt en ik kijk dan met nog meer interesse :D
pi_177841079
quote:

Dat wijf is lekker man, ze heeft geen idee waar ze het over heeft maarja dat heeft niemand bij die show.

Verder vind ik het wel goed dat er zo'n show is voor de digibeten onder ons.
pi_177841229
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:49 schreef hodlwave het volgende:

[..]

_O- Het blijft leuk. Je bent wel erg stil over Lisk de laatste tijd. :P
Ik maak me geen zorgen om Lisk, core 1.0.0 komt eraan, sidechains daarna, wat er nu gebeurt is in principe ook gunstig voor lisk, deze down... beter dat BTC straks stijgende is zodra Lisk komt met het product en de sidechains, dat is meer van belang dan de koersen nu. Als BTC down blijft gaan, ook zodra de sidechains komen, dan is er een groter probleem :P
Lambo of Rekt
pi_177841781
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2018 16:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Doe anders nog een voorspelling die als een kut op dirk slaat, ik wil weer eens lachen.
Alles wat ik heb geroepen klopt.
pi_177841952
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 16:39 schreef TwztId het volgende:

[..]
Verder vind ik het wel goed dat er zo'n show is voor de digibeten onder ons.
Het idee achter de show en het laagdrempeliger maken vind ik zeker goed...
Alleen ontbrak het aan het structuur en logische opbouw om het echt voor iedereen duidelijk te maken.
Laten we zeggen: Het staat nog in de kinderschoenen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door SMS303 op 15-03-2018 17:21:15 ]
pi_177842110
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:08 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Alles wat ik heb geroepen klopt.
Ja hoor je bent een echte nostradamus _O-
pi_177842172
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat we richting de $6000 gaan.
  donderdag 15 maart 2018 @ 17:23:06 #246
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_177842175
Ik heb een serieus aantal coinstarter coins (STAC) in mijn online wallet staan op de website van coinstarter, nu zie ik dat er een tweetal exchanges is waar ze verhandeld worden, maar ik zie nergens de optie om ze te verplaatsen naar een andere wallet. Iemand hier toevallig een idee?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_177842187
quote:
15s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:22 schreef BadVlad het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat we richting de $6000 gaan.
Nog lager. Bodem ligt op 4500.
pi_177842232
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee, dat niet.
pi_177842285
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

zeker mogelijk. in mei/juni
pi_177842500
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef t-8one het volgende:
Ik heb een serieus aantal coinstarter coins (STAC) in mijn online wallet staan op de website van coinstarter, nu zie ik dat er een tweetal exchanges is waar ze verhandeld worden, maar ik zie nergens de optie om ze te verplaatsen naar een andere wallet. Iemand hier toevallig een idee?
Wachten tot 15 mei las ik ergens, dan worden ze verstuurd
  donderdag 15 maart 2018 @ 17:38:05 #251
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_177842549
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:36 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wachten tot 15 mei las ik ergens, dan worden ze verstuurd
jah, zoiets lees ik ook her en der. vind het maar een beetje vaag project. Weinig info over te vinden.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_177842571
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:38 schreef t-8one het volgende:

[..]

jah, zoiets lees ik ook her en der. vind het maar een beetje vaag project. Weinig info over te vinden.
Lekker boeiend. Shit was gratis en hopelijk 15 mei een zak gratis munnies.
pi_177842679
Haha keerrls wat maakt het uit!
Ik heb ALLES omgezet in VEN en die is in december OF 12$ (mzs) OF 50$ (droppie).
Dus altijd winst hahahajaaajaasaha. Gratis geld.
Vakman pur sang
pi_177842722
quote:
15s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:25 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Nee, dat niet.
Jawel. Volgende maand.
pi_177842778
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha keerrls wat maakt het uit!
Ik heb ALLES omgezet in VEN en die is in december OF 12$ (mzs) OF 50$ (droppie).
Dus altijd winst hahahajaaajaasaha. Gratis geld.
gegarandeerd keer 3 tot 12. Mzs en droppie-goden jaaaaaaahaaaaaahaaaaaaaaa _O_
pi_177843038
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:06 schreef SOG het volgende:
Komodo is meer dan een ICO platform atomic swap for the win. Zijn al sinds 2014 aan het ontwikkelen onder de naam Supernet , BarterDex, Komodo dus niet zomaar 12 1 dozijn hype project. Samen met Waves een van de meest ondergewaardeerde projecten op dit moment.
pi_177843134
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:09 schreef fukforce het volgende:

[..]

Komodo is meer dan een ICO platform atomic swap for the win. Zijn al sinds 2014 aan het ontwikkelen onder de naam Supernet , BarterDex, Komodo dus niet zomaar 12 1 dozijn hype project. Samen met Waves een van de meest ondergewaardeerde projecten op dit moment.
dat hoor ik over elke coin
pi_177843153
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:14 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Niet over DGB iig :P
pi_177843188
quote:

[..]

Daarom koop alle coins !!
pi_177843194
quote:

[..]

Meeste coins zijn op dit moment nog steeds WP hype projecten. In tegenstelling tot Komodo en Waves.
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 18:21:48 #261
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177843282
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:17 schreef fukforce het volgende:

[..]

Meeste coins zijn op dit moment nog steeds WP hype projecten. In tegenstelling tot Komodo en Waves.
Wat zijn 'WP hype projecten'?
4045
onlogisch
pi_177843449
is de CCK al ontcijferd?

quote:
Als antwoord op @CocaColaKid_OG
Also...

Tyr = God of Mars
Mily Catalogue = Milky Way
Coconut = Bounty

Mars? :P
10:44 p.m. · 14 mrt. 2018
Lambo of Rekt
pi_177843528
pi_177843570
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:34 schreef crpytoshill het volgende:
Gisteren al :') nvm

Zoveel let ik op in deze rode markten :+
Lambo of Rekt
pi_177843610
quote:
5s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat zijn 'WP hype projecten'?
Word Perfect
  donderdag 15 maart 2018 @ 18:49:37 #266
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177843773
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2018 16:46 schreef EggsTC het volgende:
Als BTC down blijft gaan, ook zodra de sidechains komen, dan is er een groter probleem :P
Waarom dat, het is gescheiden van blockchain toch? :@
pi_177843779
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:49 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Waarom dat, het is gescheiden van blockchain toch? :@
BTC trekt nu toch ook de hele markt naar beneden
Lambo of Rekt
pi_177843822
Koop nu maar gewoon WEPOWER!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 maart 2018 @ 18:53:57 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177843835
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177843899
quote:
_O-
Lambo of Rekt
pi_177843918
Poll: We gaan een lange cryptowinter krijgen
Zeker tot 2019 of langer
Zeker tot augustus of langer
Zeker tot mei of langer
Nee, we gaan bijna stijgen
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Lambo of Rekt
pi_177843945
Ik ben echt extreem bullish voor Bitcoin eigenlijk. :+
https://blog.lightning.en(...)/03/15/lnd-beta.html

Lightning Network O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 maart 2018 @ 18:59:46 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177843966
Dit is gewoon weer 2014.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177843971
quote:
3s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

fckdedeurkruk had daar een paar geleden een goede post over..
voor de alts is het imo goed als de prijs van BTC wordt losgekoppeld en bijv. aan een FIAT currency wordt gekoppeld...
zelf denk ik dat met meer regulering er deze kant op wordt gestuurd en privacy coins aan banden worden gelegd...
pi_177844037
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:00 schreef SMS303 het volgende:

[..]

fckdedeurkruk had daar een paar geleden een goede post over..
voor de alts is het imo goed als de prijs van BTC wordt losgekoppeld en bijv. aan een FIAT currency wordt gekoppeld...
zelf denk ik dat met meer regulering er deze kant op wordt gestuurd en privacy coins aan banden worden gelegd...
Ik weet niet zeker of dat goed is... mensen kopen vaak met FIAT BTC, daardoor gaat BTC aan een bullrun, en daarna steken ze diezelfde gekochte BTC, in alts... dus nu heb je alleen 1 station verder iets aan je alts.. dus of dat nou zo heel veel gaat schelen met die loskoppeling; ik twijfel daaraan.
Lambo of Rekt
pi_177844047
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:58 schreef Typisch het volgende:

Lightning Network O+
Ja maar, ja maar... usercase... Verder ben ik ook overtuigd dat het wel goedkomt met Bitcoin, maar we gaan nog wel even een paar maandjes door kwakkelen, denk ik.

Het kan ook nog dat we een dubbele bodem maken toch? Als die daar vervolgens op bouncet zou dat bullish moeten zijn?
pi_177844048
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:57 schreef EggsTC het volgende:
Zeker tot 2019 of langer
Zeker tot mei of langer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Of langer ?

Dat betekent dat alle antwoorden hetzelfde zijn.
pi_177844051
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Dit is gewoon weer 2014.
Dus anderhalf jaar wachten tot we weer gaan moonen?
pi_177844061
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:58 schreef Typisch het volgende:

Lightning Network O+
fundamentals doen er niet toe in n bear market.
pi_177844071
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:03 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar... usercase... Verder ben ik ook overtuigd dat het wel goedkomt met Bitcoin, maar we gaan nog wel even een paar maandjes door kwakkelen, denk ik.

Het kan ook nog dat we een dubbele bodem maken toch? Als die daar vervolgens op bouncet zou dat bullish moeten zijn?
Geen idee. Ik hoop over een jaar of 10 nog bitcoin te bezitten dus de huidige prijs doet mij niet zoveel. Al had ik natuurlijk graag weer terug gegaan naar ATH's.
pi_177844088
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:03 schreef TwztId het volgende:

[..]

Of langer ?

Dat betekent dat alle antwoorden hetzelfde zijn.
Ja whatever :D mei-aug, aug-2019,... you get it
Lambo of Rekt
pi_177844121
quote:
Dit is gewoon weer 2014.
Als dat zo is teken ik ervoor 🤑
Vakman pur sang
pi_177844162
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:57 schreef EggsTC het volgende:
Zeker tot 2019 of langer
Zeker tot mei of langer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Je bent 'of langer' vergeten bij optie 3
pi_177844172
quote:
9s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:08 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Je bent 'of langer' vergeten bij optie 3
;(
Lambo of Rekt
pi_177844179
quote:
8s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

;(
en in m'n quote is het opeens optie 4 :'(
pi_177844209
Is er niet ergens een TA club?
pi_177844256
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of dat goed is... mensen kopen vaak met FIAT BTC, daardoor gaat BTC aan een bullrun, en daarna steken ze diezelfde gekochte BTC, in alts... dus nu heb je alleen 1 station verder iets aan je alts.. dus of dat nou zo heel veel gaat schelen met die loskoppeling; ik twijfel daaraan.
Door de dominantie van BTC ben je nu bijna altijd genoodzaakt om met FIAT BTC te kopen. Bijna elke exchange is op BTC ingericht. Terwijl in mijn beleving BTC's prijs door whales, grote minersgroepen en trieste figuren als Roger V. enorm wordt beinvloed. Op dit punt begrijp ik MzS standpunt best. Wil de markt volwassen worden dan zijn zulke factoren niet wenselijk tbv stabiliteit, real word toepassingen en verdere acceptatie door de massa. Ik denk zelfs dat BTC hierdoor een belemmerende factor is geworden. Juist dat ene onnodige station kan eruit gesloopt worden. Oftewel BTC heeft zichzelf uit efficiency oogpunt op zijspoor gezet.

De grote massa en de groep die dachten snel geld te verdienen staan na het hoogtepunt van 2017 ver in de min. Dit heeft het vertrouwen ook weinig goeds gedaan.
pi_177844294
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:12 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Door de dominantie van BTC ben je nu bijna altijd genoodzaakt om met FIAT BTC te kopen. Bijna elke exchange is op BTC ingericht. Terwijl in mijn beleving BTC's prijs door whales, grote minersgroepen en trieste figuren als Roger V. enorm wordt beinvloed. Op dit punt begrijp ik MzS standpunt best. Wil de markt volwassen worden dan zijn zulke factoren niet wenselijk tbv stabiliteit, real word toepassingen en verdere acceptatie door de massa. Ik denk zelfs dat BTC hierdoor een belemmerende factor is geworden.

De grote massa en de groep die dachten snel geld te verdienen staan na het hoogtepunt van 2017 ver in de min. Dit heeft het vertrouwen ook weinig goeds gedaan.
En dan wil je tokens met een marktwaarde dat VEEL kleiner is dan BTC op eigen benen laten staan? :D
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:16:34 #289
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177844359
quote:
3s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Oh, je hebt het over wat het voor jezelf op kan leveren.
pi_177844361
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

En dan wil je tokens met een marktwaarde dat VEEL kleiner is dan BTC op eigen benen laten staan? :D
Hoe is dat op de beurs met aandelen opgelost?
Horen bedrijven niet op hun prestaties/omzet beoordeeld te worden dan dat ze door een overkoepelend iets bij het minst geringe onnodig omlaag worden getrokken?
pi_177844375
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:12 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Door de dominantie van BTC ben je nu bijna altijd genoodzaakt om met FIAT BTC te kopen. Bijna elke exchange is op BTC ingericht. Terwijl in mijn beleving BTC's prijs door whales, grote minersgroepen en trieste figuren als Roger V. enorm wordt beinvloed. Op dit punt begrijp ik MzS standpunt best. Wil de markt volwassen worden dan zijn zulke factoren niet wenselijk tbv stabiliteit, real word toepassingen en verdere acceptatie door de massa. Ik denk zelfs dat BTC hierdoor een belemmerende factor is geworden. Juist dat ene onnodige station kan eruit gesloopt worden. Oftewel BTC heeft zichzelf uit efficiency oogpunt op zijspoor gezet.

Ik denk dat je de markt ontwricht als je de alts alleen in fiat kan kopen. Ik denk dat het vrij onvoorspelbaar wordt wat de alts dan gaan doen, daar ook weinig mensen de alts kennen. BTC is de grote bekende, dus als je alts niet meer met BTC kan kopen, koopt men eerst BTC, en zou dan vervolgens die BTC weer in FIAT moeten zetten om alts te kopen. Wellicht is het een betere optie om het allebei open te zetten dan.
Lambo of Rekt
pi_177844411
quote:
Dit is gewoon weer 2014.
Boks. Rond 10 september imo ;)
Indien gelijk staan we binnen 3 weken onder de 5k
pi_177844474
quote:
10s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:16 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Oh, je hebt het over wat het voor jezelf op kan leveren.
Nee, ik heb de tokens voor de lol.
Lambo of Rekt
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:20:49 #294
157922 fathank
pi_177844487
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:10 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Is er niet ergens een TA club?
Iets met een raket geloof ik
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:22:34 #295
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177844551
Het had voor mij weinig zin om altcoins te kopen voor de hodl. BTC blijft het nog steeds bepalen, dus kan je beter in Bitcoin blijven hangen en achterover leunen.

Als ik dat had gedaan was de schade redelijk beperkt gebleven.
pi_177844553
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]
Wellicht is het een betere optie om het allebei open te zetten dan.
Voor komende periode zou dit een oplossing zijn. De markt laat dan zien wat ze zelf wilt, ook al zullen er altijd voor- en tegenstanders zijn.

Zelf zou ik het fijn vinden om met FIAT direct alts te kunnen kopen. Crypto bankprojecten zoals Bankera, Change en Worldcore voorzien hier in, alleen staat het nog op de roadmap om uitgerold te worden.

edit: Een grote verstoring zou tot de gehoopte schoonmaak van onzin coins kunnen leiden.
pi_177844653
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:22 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Voor komende periode zou dit een oplossing zijn. De markt laat dan zien wat ze zelf wilt, ook al zullen er altijd voor- en tegenstanders zijn.

Zelf zou ik het fijn vinden om met FIAT direct alts te kunnen kopen. Crypto bankprojecten zoals Bankera, Change en Worldcore voorzien hier in, alleen staat het nog op de roadmap om uitgerold te worden.

edit: Een grote verstoring zou tot de gehoopte schoonmaak van onzin coins kunnen leiden.
Maar het is er al he... je kan vele coins ook al in USDT kopen op de exchanges en wij hebben ons litebit pareltje.
Lambo of Rekt
pi_177844668
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat je de markt ontwricht als je de alts alleen in fiat kan kopen. Ik denk dat het vrij onvoorspelbaar wordt wat de alts dan gaan doen, daar ook weinig mensen de alts kennen. BTC is de grote bekende, dus als je alts niet meer met BTC kan kopen, koopt men eerst BTC, en zou dan vervolgens die BTC weer in FIAT moeten zetten om alts te kopen. Wellicht is het een betere optie om het allebei open te zetten dan.
Gaat straks toch gebeuren. Nu zit alles vast aan btc. Steeds meer mensen zien het gevaar van het vast zitten aan btc. Een voorbeeld van een oplossing die komt is fairx op stellar.
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:27:10 #299
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177844676
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, ik heb de tokens voor de lol.
Ja ehm, jij komt met het verhaal dat BTC maar beter hoger kan staan tegen de tijd dat Lisk met hun troep op de proppen komt. Dat geldt voor iedereen en voor iedere munt.
pi_177844677
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:16 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Hoe is dat op de beurs met aandelen opgelost?
Horen bedrijven niet op hun prestaties/omzet beoordeeld te worden dan dat ze door een overkoepelend iets bij het minst geringe onnodig omlaag worden getrokken?
Zonder BTC waren deze bedrijfjes veel minder waard, niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2018 19:27:20 ]
pi_177844691
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Maar het is er al he... je kan vele coins ook al in USDT kopen op de exchanges en wij hebben ons litebit pareltje.
aan USDT hangt een raar geurtje... dan koop ik nog liever BTC dan USDT :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')