FUDsterquote:Op woensdag 14 maart 2018 22:04 schreef Weissmania het volgende:
Mijn voorspelling voor morgen is dat BTC tussen de 4.000 en 14.000 USD blijft hangen
#nostradamus
Deze man:') Iedereen weet dat de range voor morgen 4,5-14,5k is...quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:04 schreef Weissmania het volgende:
Mijn voorspelling voor morgen is dat BTC tussen de 4.000 en 14.000 USD blijft hangen
#nostradamus
Wat suggereer je?quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De voorspelling van jezelf heb je zien aankomen ja?
Dat jij een kloon bent van MzS die weer een kloon is van vigen98 als ik het allemaal goed heb.quote:
Dafuq?quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:10 schreef Kyran het volgende:
Zijn serieus bots die VEN kopen zodra CCK tweet ... wat een wereld
Echt, ik had Binance desktop app open staat toevallig op VEN. Ik krijg CCK tweet melding via Tweetdeck en zie op zelfde moment VEN gewoon recht omhoog schieten. Kunnen nooit allemaal menselijke handelingen zijn geweest.quote:
Officiële vechain tweets ook. Paar weken geleden was er een rectificatie tweet en ook toen pumpte de prijs lichtjes op exact dat momentquote:Op woensdag 14 maart 2018 22:10 schreef Kyran het volgende:
Zijn serieus bots die VEN kopen zodra CCK tweet ... wat een wereld
Nou ja, dat betekent niet automatisch dat die bots triggerden op die tweet hè. Stom toevallige dingen gebeuren om de haverklap.quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Echt, ik had Binance desktop app open staat toevallig op VEN. Ik krijg CCK tweet melding via Tweetdeck en zie op zelfde moment VEN gewoon recht omhoog schieten. Kunnen nooit allemaal menselijke handelingen zijn geweest.
Wel waker gezien met CCK tweets hoor. Toen dacht ik ook al "zou toch niet", maar het is dus wel echt als het nu weer gebeurt. Wat is de kans dat op zelfde moment een spike komt in de prijsquote:Op woensdag 14 maart 2018 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dat betekent niet automatisch dat die bots triggerden op die tweet hè. Stom toevallige dingen gebeuren omde haverklap.
Als het keer op keer gebeurt wel, maar 1 keer (of een paar keer) zegt niks.quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wel waker gezien met CCK tweets hoor. Toen dacht ik ook al "zou toch niet", maar het is dus wel echt als het nu weer gebeurt. Wat is de kans dat op zelfde moment een spike komt in de prijs
Als je inkoopt moet je het sowieso enkel bij bitcoin houden. Alle altcoins gaan uiteindelijk naar 0, bitcoin valt met wat fantasie nog als een soort digitaal goud te beschouwen en is wel toekomstbestendigquote:Op woensdag 14 maart 2018 22:30 schreef descon het volgende:
Hmmm..gaat dr weer een inkoopmomentje komen ?
De fiat staat al klaar!!
koekkoekquote:Op woensdag 14 maart 2018 22:33 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Als je inkoopt moet je het sowieso enkel bij bitcoin houden. Alle altcoins gaan uiteindelijk naar 0, bitcoin valt met wat fantasie nog als een soort digitaal goud te beschouwen en is wel toekomstbestendig
zo danquote:Op woensdag 14 maart 2018 22:33 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Als je inkoopt moet je het sowieso enkel bij bitcoin houden. Alle altcoins gaan uiteindelijk naar 0, bitcoin valt met wat fantasie nog als een soort digitaal goud te beschouwen en is wel toekomstbestendig
Neem hem niet al te serieus, maar ik vind het wel grappigquote:This vision quest never ends. Get This Cunt, you phonetic phucks, you entangled ones will revoke yourselves. You don't flourish in wellspring of communication within the interface of spacetime. Letting it run on a dismissive feature without any explanation, signing or utilitic meaning? = WTC
You don't have a wallet, 9-signed mathematical pukery. Tiny messages from the Others are boiled with laughter. The intrinsic soup is ascending recreation, but they do not follow. Their pillar falls over, as their value. = IOTA
The green ICO revoked. Enchained child unknown, like the septic tank filled with wolves are as glass is sand, nothingness. Without meaning, no words, 0. Delayed and forgotten. = NEO
En als alle altcoins naar nul zijn is bitcoin zijn grootste use case kwijt en zakt die ook tot bijna nul.quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:33 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Nou, pak maar in jongens. Wij hebben een kenner in da house.quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:33 schreef Edensnator het volgende:
[..]
je bedoeld de volgende mongool is gearriveerdquote:Op woensdag 14 maart 2018 22:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou, pak maar in jongens. Wij hebben een kenner in da house.
Deze?quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:30 schreef descon het volgende:
Hmmm..gaat dr weer een inkoopmomentje komen ?
De fiat staat al klaar!!
Ja wat denk jij dan? Die coins vertegenwoordigen toch geen waarde? Daar zit niks achter, geen dienst, geen product. Voor speculatie kunnen ze nu nog wel gebruikt wordenquote:Op woensdag 14 maart 2018 22:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou, pak maar in jongens. Wij hebben een kenner in da house.
kerel, wat doe jij hier dan ?quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:39 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan? Die coins vertegenwoordigen toch geen waarde? Daar zit niks achter, geen dienst, geen product. Voor speculatie kunnen ze nu nog wel gebruikt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |