quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:59 schreef crpytoshill het volgende:
correctie is voorbij. next stop 20k
carien is lekker.quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:13 schreef SMS303 het volgende:
Kunnen ze die krullenbol bij de (waanzinnige) Cryptoshow niet zo snel mogelijk vervangen?
Ze zit maar zenuwachtig schaapachtig lachend verliefd in die camera te kijken en zegt dwangmatig in bijna elke zin minimaal 1x het woord: BLOCKCHAIN!![]()
Deel 1 vond ik chaotisch, informatief slecht en zeer knullig opgezet...
Deel 2 heb ik nooit gezien...
Deel 3 de laatste 10 minuten gezien en blijkbaar werd dus pas in het laatste deel uitgelegd wat blockchain is![]()
Dan kijk ik liever naar Carien ten Have... die is tenminste economisch onderlegd (helaas is ze wel een echte "oude" economie liefhebster), beschikt over betere presentatietechnieken en ziet er imo ook leuker uit dan die omhooggetrokken krullenbol....
quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:13 schreef SMS303 het volgende:
Kunnen ze die krullenbol bij de (waanzinnige) Cryptoshow niet zo snel mogelijk vervangen?
Ze zit maar zenuwachtig schaapachtig lachend verliefd in die camera te kijken en zegt dwangmatig in bijna elke zin minimaal 1x het woord: BLOCKCHAIN!![]()
Deel 3 de laatste 10 minuten gezien en blijkbaar werd dus pas in het laatste deel uitgelegd wat blockchain is![]()
Dan kijk ik liever naar Carien ten Have... die is tenminste economisch onderlegd (helaas is ze wel een echte "oude" economie liefhebster), beschikt over betere presentatietechnieken en ziet er imo ook leuker uit dan die omhooggetrokken krullenbol....
Ik vind die kerel eigenlijk 10x ergerquote:Op donderdag 15 maart 2018 16:13 schreef SMS303 het volgende:
Doe anders nog een voorspelling die als een kut op dirk slaat, ik wil weer eens lachen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha maftoeter. Je moet niet alles geloven wat Droppie hier allemaal schreeuwt. Als het slecht gaat met de koersen hoor je hem hier niet, als het goed gaat wordt die arrogant en beschuldigd die iedereen met kritiek.
We waren lekker op weg vandaag, maar het niveau zalt weer drastisch mannen
Nice!!! Zo heet het inderdaad.quote:
twitter:lightning twitterde op donderdag 15-03-2018 om 16:00:02Big day for bitcoin, Lightning goes live on mainnet! ⚡ Announcing the first Lightning beta release for the live bitcoin network, lnd 0.4. Read about it here: https://t.co/aaYec7Orsj 👩🏻🚀👨🏿🚀🚀 reageer retweet
soms trekt ze wel erg met dr mondhoeken naar beneden...quote:
zijn bijdrage is ook niet echt prestatiebevoordelijk ...quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:16 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik vind die kerel eigenlijk 10x erger
quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:19 schreef SMS303 het volgende:
[..]
soms trekt ze wel erg met dr mondhoeken naar beneden...
Hoezo dan?quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik van JeSuisDroppie gehoord dus is het waar!
Die man heeft een beetje een obsessie met jou geloof ik.
Nou we doen het er maar meequote:Op donderdag 15 maart 2018 16:21 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo? kan ermee door die mondhoekjes
Dat wijf is lekker man, ze heeft geen idee waar ze het over heeft maarja dat heeft niemand bij die show.quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:13 schreef SMS303 het volgende:
Ik maak me geen zorgen om Lisk, core 1.0.0 komt eraan, sidechains daarna, wat er nu gebeurt is in principe ook gunstig voor lisk, deze down... beter dat BTC straks stijgende is zodra Lisk komt met het product en de sidechains, dat is meer van belang dan de koersen nu. Als BTC down blijft gaan, ook zodra de sidechains komen, dan is er een groter probleemquote:Op donderdag 15 maart 2018 14:49 schreef hodlwave het volgende:
[..]Het blijft leuk. Je bent wel erg stil over Lisk de laatste tijd.
Alles wat ik heb geroepen klopt.quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Doe anders nog een voorspelling die als een kut op dirk slaat, ik wil weer eens lachen.
Het idee achter de show en het laagdrempeliger maken vind ik zeker goed...quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:39 schreef TwztId het volgende:
[..]
Verder vind ik het wel goed dat er zo'n show is voor de digibeten onder ons.
Ja hoor je bent een echte nostradamusquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:08 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Alles wat ik heb geroepen klopt.
Nog lager. Bodem ligt op 4500.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:22 schreef BadVlad het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat we richting de $6000 gaan.
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nog lager. Bodem ligt op 4500.
zeker mogelijk. in mei/juniquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nog lager. Bodem ligt op 4500.
Wachten tot 15 mei las ik ergens, dan worden ze verstuurdquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef t-8one het volgende:
Ik heb een serieus aantal coinstarter coins (STAC) in mijn online wallet staan op de website van coinstarter, nu zie ik dat er een tweetal exchanges is waar ze verhandeld worden, maar ik zie nergens de optie om ze te verplaatsen naar een andere wallet. Iemand hier toevallig een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |