jah, zoiets lees ik ook her en der. vind het maar een beetje vaag project. Weinig info over te vinden.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:36 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Wachten tot 15 mei las ik ergens, dan worden ze verstuurd
Lekker boeiend. Shit was gratis en hopelijk 15 mei een zak gratis munnies.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:38 schreef t-8one het volgende:
[..]
jah, zoiets lees ik ook her en der. vind het maar een beetje vaag project. Weinig info over te vinden.
gegarandeerd keer 3 tot 12. Mzs en droppie-goden jaaaaaaahaaaaaahaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha keerrls wat maakt het uit!
Ik heb ALLES omgezet in VEN en die is in december OF 12$ (mzs) OF 50$ (droppie).
Dus altijd winst hahahajaaajaasaha. Gratis geld.
Komodo is meer dan een ICO platform atomic swap for the win. Zijn al sinds 2014 aan het ontwikkelen onder de naam Supernet , BarterDex, Komodo dus niet zomaar 12 1 dozijn hype project. Samen met Waves een van de meest ondergewaardeerde projecten op dit moment.quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:06 schreef SOG het volgende:
Geweldig komodo. Want we hebben nog meer ico's nodig
dat hoor ik over elke coinquote:Op donderdag 15 maart 2018 18:09 schreef fukforce het volgende:
[..]
Komodo is meer dan een ICO platform atomic swap for the win. Zijn al sinds 2014 aan het ontwikkelen onder de naam Supernet , BarterDex, Komodo dus niet zomaar 12 1 dozijn hype project. Samen met Waves een van de meest ondergewaardeerde projecten op dit moment.
Meeste coins zijn op dit moment nog steeds WP hype projecten. In tegenstelling tot Komodo en Waves.quote:
Wat zijn 'WP hype projecten'?quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:17 schreef fukforce het volgende:
[..]
Meeste coins zijn op dit moment nog steeds WP hype projecten. In tegenstelling tot Komodo en Waves.
quote:Als antwoord op @CocaColaKid_OG
Also...
Tyr = God of Mars
Mily Catalogue = Milky Way
Coconut = Bounty
Mars?
10:44 p.m. · 14 mrt. 2018
Waarom dat, het is gescheiden van blockchain toch?quote:Op donderdag 15 maart 2018 16:46 schreef EggsTC het volgende:
Als BTC down blijft gaan, ook zodra de sidechains komen, dan is er een groter probleem
BTC trekt nu toch ook de hele markt naar benedenquote:Op donderdag 15 maart 2018 18:49 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Waarom dat, het is gescheiden van blockchain toch?
fckdedeurkruk had daar een paar geleden een goede post over..quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
BTC trekt nu toch ook de hele markt naar beneden
Ik weet niet zeker of dat goed is... mensen kopen vaak met FIAT BTC, daardoor gaat BTC aan een bullrun, en daarna steken ze diezelfde gekochte BTC, in alts... dus nu heb je alleen 1 station verder iets aan je alts.. dus of dat nou zo heel veel gaat schelen met die loskoppeling; ik twijfel daaraan.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:00 schreef SMS303 het volgende:
[..]
fckdedeurkruk had daar een paar geleden een goede post over..
voor de alts is het imo goed als de prijs van BTC wordt losgekoppeld en bijv. aan een FIAT currency wordt gekoppeld...
zelf denk ik dat met meer regulering er deze kant op wordt gestuurd en privacy coins aan banden worden gelegd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |