abonnement Unibet Coolblue
pi_177745928
Welkom in het traditioneel tekenen topic!

Voorgaande delen:

CRE / Traditioneel tekenen
CRE / Traditioneel tekenen #2; Potlood? Kom maar op!
CRE / Traditioneel tekenen #3; Potlood? Kom maar op!

Post ze!

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2018 14:49:27 ]
pi_177746113


Tijdje geleden gemaakt.
  zondag 11 maart 2018 @ 20:27:59 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177755140
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 14:27 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

Tijdje geleden gemaakt.
Mooi :Y. Sfeer heb je goed te pakken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177755281
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mooi :Y. Sfeer heb je goed te pakken.
Thanks!
pi_177762238
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 14:27 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

Tijdje geleden gemaakt.
Heel mooi! Is het houtskool op gekleurd papier of heb je zelf de tonaliteit er in gebracht?

Ik zal ook weer eens wat posten. ff zoeken.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  maandag 12 maart 2018 @ 09:55:36 #6
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177762333
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:51 schreef Voxs het volgende:

[..]

Heel mooi! Is het houtskool op gekleurd papier of heb je zelf de tonaliteit er in gebracht?

Ik zal ook weer eens wat posten. ff zoeken.
Doen ^O^.

Ik heb nog geen updates. Zal ook nog wel even duren, geen zin meer :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177762525
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doen ^O^.

Ik heb nog geen updates. Zal ook nog wel even duren, geen zin meer :').
Haha herkenbaar! Ja, bezig met uploaden, het zijn er een paar.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177762822
Het meeste is gedaan met houtskool, wit krijt of sepia/sanguine met/zonder wit krijt. Soms op gekleurd papier ( Canson Mi teintes) Of op wit papier ( Strathmore charcoal 300 series). De eerste op Arches laid sketch ( en tevens een van mijn eerste portretten)
Die laatste ben ik nog niet klaar mee, ook een wat slechte foto waarbij houtskoolstreken iets grover lijken dan in werkelijkheid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177763744
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:16 schreef Voxs het volgende:
Het meeste is gedaan met houtskool, wit krijt of sepia/sanguine met/zonder wit krijt. Soms op gekleurd papier ( Canson Mi teintes) Of op wit papier ( Strathmore charcoal 300 series). De eerste op Arches laid sketch ( en tevens een van mijn eerste portretten)
Die laatste ben ik nog niet klaar mee, ook een wat slechte foto waarbij houtskoolstreken iets grover lijken dan in werkelijkheid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw!!!
Krijg altijd zin om te tekenen als ik in dit soort topics gluur. Maar altijd als ik eenmaal bezig ben ... ;(
pi_177764641
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:16 schreef Voxs het volgende:
Het meeste is gedaan met houtskool, wit krijt of sepia/sanguine met/zonder wit krijt. Soms op gekleurd papier ( Canson Mi teintes) Of op wit papier ( Strathmore charcoal 300 series). De eerste op Arches laid sketch ( en tevens een van mijn eerste portretten)
Die laatste ben ik nog niet klaar mee, ook een wat slechte foto waarbij houtskoolstreken iets grover lijken dan in werkelijkheid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schitterend!
pi_177764696
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:51 schreef Voxs het volgende:

[..]

Heel mooi! Is het houtskool op gekleurd papier of heb je zelf de tonaliteit er in gebracht?

Ik zal ook weer eens wat posten. ff zoeken.
Bedankt!

Het is met grijs potlood getekend (2B en 1H) op wit papier.
pi_177766256
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:05 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

Wauw!!!
Krijg altijd zin om te tekenen als ik in dit soort topics gluur. Maar altijd als ik eenmaal bezig ben ... ;(
Dank je :)

Ik heb dat meestal halverwege!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177766281
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:51 schreef Somberling het volgende:

[..]

Schitterend!
Dank je! :)
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:54 schreef Somberling het volgende:

[..]

Bedankt!

Het is met grijs potlood getekend (2B en 1H) op wit papier.
Wat een mooie effecten heb je daar mee bereikt, het doet aan alsof er zachter potlood/houtskool is gebruikt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  maandag 12 maart 2018 @ 21:48:35 #14
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177779938
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:16 schreef Voxs het volgende:
Het meeste is gedaan met houtskool, wit krijt of sepia/sanguine met/zonder wit krijt. Soms op gekleurd papier ( Canson Mi teintes) Of op wit papier ( Strathmore charcoal 300 series). De eerste op Arches laid sketch ( en tevens een van mijn eerste portretten)
Die laatste ben ik nog niet klaar mee, ook een wat slechte foto waarbij houtskoolstreken iets grover lijken dan in werkelijkheid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177786338
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Gaaf O+.
Dank je!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177820295
Vandaag ben ik met tekenles begonnen. Ik ben er niet erg goed is, maar daarom les. De juf liet me vandaag vormen en schaduwen oefenen. Dus ik heb daar kopjes en schoteltjes zitten tekenen en thuis heb ik een lijmpot geprobeerd.
Ik ga dit tot de volgende les elke dag oefenen met twee voorwerpen heb ik besloten. En ik ga stiekem met mijn kleurpotloden experimenteren.

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177903446
Ben ook weer begonnen met schetsen.Ik baal alleen altijd als ik mijn dummie een tijdje dicht heb gedaan dat de tekeningen een beetje lelijk worden, vegerig.

Is dat omdat de potloden of het papier goedkoop zijn of maakt dat niks uit? Ik gebruik altijd expres maar 1 kant van de pagina's, omdat je anders de tekeningen in elkaar drukt.
Maar om nou overal van dat bakpapier achtig papier ertussen te leggen vind ik de tekeningen ook weer niet waard ofzo..
pi_177903594
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:16 schreef Voxs het volgende:
Het meeste is gedaan met houtskool, wit krijt of sepia/sanguine met/zonder wit krijt. Soms op gekleurd papier ( Canson Mi teintes) Of op wit papier ( Strathmore charcoal 300 series). De eerste op Arches laid sketch ( en tevens een van mijn eerste portretten)
Die laatste ben ik nog niet klaar mee, ook een wat slechte foto waarbij houtskoolstreken iets grover lijken dan in werkelijkheid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy shit, dit is echt heel erg goed.
pi_177903628
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:16 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Holy shit, dit is echt heel erg goed.
Ha dank je wel! :D
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177903963
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:16 schreef Voxs het volgende:
Het meeste is gedaan met houtskool, wit krijt of sepia/sanguine met/zonder wit krijt. Soms op gekleurd papier ( Canson Mi teintes) Of op wit papier ( Strathmore charcoal 300 series). De eerste op Arches laid sketch ( en tevens een van mijn eerste portretten)
Die laatste ben ik nog niet klaar mee, ook een wat slechte foto waarbij houtskoolstreken iets grover lijken dan in werkelijkheid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow... gewoon wow...

Precies wat ik wil leren (en waarvoor ik nog heel veel lessen moet volgen). Je inspireert me, dank je wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177950021
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wow... gewoon wow...

Precies wat ik wil leren (en waarvoor ik nog heel veel lessen moet volgen). Je inspireert me, dank je wel :*
Dank je! :D
En bijzonder dat ik je kan inspireren, ik voel me vereerd!
Veel doen, vooral goed kijken. Ik zag dat je al mooi op weg bent ^O^
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177950132
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:07 schreef Voxs het volgende:

[..]

Dank je! :D
En bijzonder dat ik je kan inspireren, ik voel me vereerd!
Veel doen, vooral goed kijken. Ik zag dat je al mooi op weg bent ^O^
Dank je wel. Zo tekenen als jij doet is echt mijn doel bij tekenles. Gewoon zo realistisch de schoonheid van de mens neerzetten. Echt petje af!

En tja ;) Ik doe mijn best.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177950269
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel. Zo tekenen als jij doet is echt mijn doel bij tekenles. Gewoon zo realistisch de schoonheid van de mens neerzetten. Echt petje af!

En tja ;) Ik doe mijn best.
Dank je!
Vormen tekenen is de basis, en schaduwwerking leren; Hoe valt het licht. Maar..ga vooral ook tekenen wat je interesseert, dus mensen ook!
Ga mensen tekenen dan ook ;)
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177950291
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:19 schreef Voxs het volgende:

[..]

Dank je!
Vormen tekenen is de basis, en schaduwwerking leren; Hoe valt het licht. Maar..ga vooral ook tekenen wat je interesseert, dus mensen ook!
Ga mensen tekenen dan ook ;)
Ja :) Ik was van plan om vandaag een studie van ogen en neuzen te maken. Gewoon een beetje experimenteren met vormen en schaduwen, maar dan op een menselijke manier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177950440
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja :) Ik was van plan om vandaag een studie van ogen en neuzen te maken. Gewoon een beetje experimenteren met vormen en schaduwen, maar dan op een menselijke manier
Dat is precies de juiste benadering voor opzet tekeningen: vorm en toonwaarden zien, geen oog of neus. ^O^ Succes en veel plezier!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_177950455
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:26 schreef Voxs het volgende:

[..]

Dat is precies de juiste benadering voor opzet tekeningen: vorm en toonwaarden zien, geen oog of neus. ^O^ Succes en veel plezier!
Dank je wel voor de tip! Ik ga het direct proberen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 31 maart 2018 @ 05:08:43 #27
408230 BlackQuasarHole
To far for us to understand
pi_178207565
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:16 schreef Voxs het volgende:
Het meeste is gedaan met houtskool, wit krijt of sepia/sanguine met/zonder wit krijt. Soms op gekleurd papier ( Canson Mi teintes) Of op wit papier ( Strathmore charcoal 300 series). De eerste op Arches laid sketch ( en tevens een van mijn eerste portretten)
Die laatste ben ik nog niet klaar mee, ook een wat slechte foto waarbij houtskoolstreken iets grover lijken dan in werkelijkheid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie werken..zit gevoel in de tekeningen!
pi_178211560
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 05:08 schreef BlackQuasarHole het volgende:

[..]

Mooie werken..zit gevoel in de tekeningen!
Dank je! :)
Dat was de bedoeling ook, wat fijn dat je dat opmerkt!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  zaterdag 31 maart 2018 @ 17:19:52 #29
408230 BlackQuasarHole
To far for us to understand
pi_178215949
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:13 schreef Voxs het volgende:

[..]

Dank je! :)
Dat was de bedoeling ook, wat fijn dat je dat opmerkt!
Doe zelf ook portrettekeningen vandaar! Zoals deze als voorbeeld, maar ben nu veel beter! Kan alleen niet alles plaatsen (prive) hier.



En nu bezig met een oog (alweer)



pi_178364185
quote:
Doe zelf ook portrettekeningen vandaar! Zoals deze als voorbeeld, maar ben nu veel beter! Kan alleen niet alles plaatsen (prive) hier.

[ afbeelding ]

En nu bezig met een oog (alweer)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waaauw :o niet normaal zeg, Hoe begin je er zelfs aan :o
Bij mij blijft het bij cartoony figuren :p



heb vandaag Winnie The Pooh en company getekend:

  maandag 9 april 2018 @ 13:39:34 #31
408230 BlackQuasarHole
To far for us to understand
pi_178406179
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 14:08 schreef Eftelw het volgende:

[..]

Waaauw :o niet normaal zeg, Hoe begin je er zelfs aan :o
Bij mij blijft het bij cartoony figuren :p

[ [url=http://www.vijfzintuigen.nl/photos/164781_forum.jpg]afbeelding ] [/url]

heb vandaag Winnie The Pooh en company getekend:

Heel mooi! Goede contrasten ook door de materialen die je gebruikt. Iedereen heeft zijn eigen techniek natuurlijk. Ik ben ze wel eens tegen gekomen die tekeningen van mij mooi vind, maar het grove van tekenen meer aan aantrekt. Smaken verschillen!
pi_178406420
Geïnspireerd door Voxs, maar ik kom nog lang niet in de buurt (al ben ik wel een beetje trots op mijn tekening)

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_178513441
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geïnspireerd door Voxs, maar ik kom nog lang niet in de buurt (al ben ik wel een beetje trots op mijn tekening)

Ziet er al goed uit hoor! de plaatsing in de spiegel is goed gelukt :)

En hierbij mijn laatste paasvakantiewerkjes:



pi_178513556
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 18:37 schreef Eftelw het volgende:

[..]

Ziet er al goed uit hoor! de plaatsing in de spiegel is goed gelukt :)

En hierbij mijn laatste paasvakantiewerkjes:

[ [url=http://www.vijfzintuigen.nl/photos/164782_forum.jpg]afbeelding ] [/url]

Die is echt goed gelukt!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_178513579
Een springend grietje

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_179278942
pi_179556934
Het is zeker niet mooi, of goed, maar ik zie mezelf wel steeds beter worden en dat vind ik fijn. Verder is het gewoon een lelijk ding
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180760875
Of het hier hoort geen idee, maar moet ik bij het fixeren van pastel enkel het getekende bespuiten of zoveel mogelijk?
En hoe doe ik dat het beste metceen potje en zo'n blaasspuitje?
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
  donderdag 2 augustus 2018 @ 20:43:21 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180904382
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 07:39 schreef dedodo het volgende:
Of het hier hoort geen idee, maar moet ik bij het fixeren van pastel enkel het getekende bespuiten of zoveel mogelijk?
En hoe doe ik dat het beste metceen potje en zo'n blaasspuitje?
Het hele oppervlak. En ik zou zelf voor simpele haarlak gaan. Elnet of zo. Goedkoper dan fixeerspray en komt op t zelfde neer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 2 augustus 2018 @ 20:43:46 #41
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180904386
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is zeker niet mooi, of goed, maar ik zie mezelf wel steeds beter worden en dat vind ik fijn. Verder is het gewoon een lelijk ding
[ afbeelding ]
Bijt er nou een vis in dr kont _O-?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180904436
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bijt er nou een vis in dr kont _O-?
Ja! Ik kon het niet laten O-)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180905654
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 07:39 schreef dedodo het volgende:
Of het hier hoort geen idee, maar moet ik bij het fixeren van pastel enkel het getekende bespuiten of zoveel mogelijk?
En hoe doe ik dat het beste metceen potje en zo'n blaasspuitje?
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het hele oppervlak. En ik zou zelf voor simpele haarlak gaan. Elnet of zo. Goedkoper dan fixeerspray en komt op t zelfde neer.
Nee, niet altijd. Sommige haarlakken hebben toegevoegde conditioner die vlekken veroorzaken. Ook is de fijnheid van de spray minder dan bij fixatief. Daarnaast is ligt er vergeling op de loer.
Met een fixatief ben je verzekerd van een gelijkmatige verdeling van het fixatief én van het feit dat je tekening 'archiveerbaar' is. Waarom iets waar je uren aan heb gewerkt bewerken met slechte kwaliteit/kans dat je vlekken of vergeling krijgt?

Koop een goed fixatief in spray can. Een her-bewerkbare is handig.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_180905675
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja! Ik kon het niet laten O-)
Sterrenkind, ik zie nu pas je tekeningen! :o Leuk, en vooral leuk dat je er zo enthousiast mee aan de slag bent.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 2 augustus 2018 @ 21:33:49 #45
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180905685
Ik gebruik altijd elnet. Geen last van verkleuren of vervagen of vlekken. Zal wel geluk hebben dan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180905701
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:33 schreef Voxs het volgende:

[..]

Sterrenkind, ik zie nu pas je tekeningen! :o Leuk, en vooral leuk dat je er zo enthousiast mee aan de slag bent.
Dank je wel! Tekenles is echt heel leuk :) Ik heb echt zin om in september er weer mee bezig te gaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180905726
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:33 schreef Samzz het volgende:
Ik gebruik altijd elnet. Geen last van verkleuren of vervagen of vlekken. Zal wel geluk hebben dan.
Bekijk het eens over tien jaar :+
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_180905753
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel! Tekenles is echt heel leuk :) Ik heb echt zin om in september er weer mee bezig te gaan
Ja he? Ik begin ook in september. Geen les maar een kunstenaarscollectief. Elke week live modeltekenen. Erg veel zin in ook!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 2 augustus 2018 @ 21:37:39 #49
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180905758
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:36 schreef Voxs het volgende:

[..]

Bekijk het eens over tien jaar :+
Ja geen probleem. Heb al mijn tekeningen die geen opdracht waren bewaard. Vanaf 2001. Geen verkleuringen, vlekken of vervagingen :+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180905787
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja geen probleem. Heb al mijn tekeningen die geen opdracht waren bewaard. Vanaf 2001. Geen verkleuringen, vlekken of vervagingen :+.
Nog eens 10 of 20 dan :D
En wie weet, misschien is Elnet inderdaad wel goed. Ik neem het risico niet. En zou het zeker niet adviseren.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_180905808
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:37 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ja he? Ik begin ook in september. Geen les maar een kunstenaarscollectief. Elke week live modeltekenen. Erg veel zin in ook!
Oooh wat gaaf! Dat bieden ze bij ons ook aan... Veel plezier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180905826
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oooh wat gaaf! Dat bieden ze bij ons ook aan... Veel plezier
Doen dan als je kan, beste manier om het te leren.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 2 augustus 2018 @ 21:42:23 #53
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180905854
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:38 schreef Voxs het volgende:

[..]

Nog eens 10 of 20 dan :D
En wie weet, misschien is Elnet inderdaad wel goed. Ik neem het risico niet. En zou het zeker niet adviseren.
Snap ik. Ik wist wat jij zegt niet. Mijn ervaringen zijn enkel en alleen goed dus heb er ook nooit naar gezocht.

Anywho, gewone fixeerspray dus ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180905855
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:41 schreef Voxs het volgende:

[..]

Doen dan als je kan, beste manier om het te leren.
Die cursus is me te duur :@ Ik kan dat geld niet missen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180905887
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Snap ik. Ik wist wat jij zegt niet. Mijn ervaringen zijn enkel en alleen goed dus heb er ook nooit naar gezocht.

Anywho, gewone fixeerspray dus ^O^.
^O^
Elnet is wel een ijzersterk merk natuurlijk :+
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_180905926
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:44 schreef Voxs het volgende:

[..]

^O^
Elnet is wel een ijzersterk merk natuurlijk :+
'k Ga eens kijken

(De juf is het geld ook niet waard. Ze geeft leuke tips hoor, maar echt goed is ze niet. Voor de tekenles wel, maar ja... ach)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180905927
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Die cursus is me te duur :@ Ik kan dat geld niet missen
Mooie van een gewone tekenles is, dat je vele materialen en onderwerpen leert kennen. Naar leven tekenen kan je ook gewoon doen door naar je omgeving te kijken.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_180905962
quote:
14s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:46 schreef Voxs het volgende:

[..]

Mooie van een gewone tekenles is, dat je vele materialen en onderwerpen leert kennen. Naar leven tekenen kan je ook gewoon doen door naar je omgeving te kijken.
iedereen neemt eigen inspiratie mee en je kan alles doen wat je wil. De juf loopt rond en geeft tips. Erg leuk. Ik vind potlood fijn, maar de meesten werken met verf of pastel. Alleen niet echt aan mij besteedt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180905977
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

'k Ga eens kijken

(De juf is het geld ook niet waard. Ze geeft leuke tips hoor, maar echt goed is ze niet. Voor de tekenles wel, maar ja... ach)
oh..dan zou je op zoek kunnen gaan naar een betere? Ik heb ook wel eens rondgekeken naar aangeboden cursussen, maar als ik dan het werk van de docent zie denk ik 'neh'. Toch een idee van wát je van zo'n docent kan leren.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_180906008
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

iedereen neemt eigen inspiratie mee en je kan alles doen wat je wil. De juf loopt rond en geeft tips. Erg leuk. Ik vind potlood fijn, maar de meesten werken met verf of pastel. Alleen niet echt aan mij besteedt.
Ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren :Y Potlood is geweldig.

Nu weer even afkoelen buiten :W
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_181939389
Telt traditioneel inkleuren ook?
Mijn eerste:

Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_182996771
Zo, naar tekenles geweest

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183191296
Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum en deel graag mijn werk mee. Sinds m'n 16e ben ik echt begonnen met portrettekenen en dit is mijn favo tot nu toe! :)

pi_183191316
Momenteel ben ik bezig met deze 60x80cm tekening (m'n grootste tekening ooit) van Guns n' Roses!



Hell lotta work. Momenteel is ie al iets verder en zit er al rond de 40 uur in :)
Many hours to go!
pi_183191341
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 20:25 schreef Skippys het volgende:
Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum en deel graag mijn werk mee. Sinds m'n 16e ben ik echt begonnen met portrettekenen en dit is mijn favo tot nu toe! :)

[ afbeelding ]
Holy crap.... Die's goed!
Blijf tekenen en, vooral: blijf delen!
pi_183191365
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:19 schreef BlackQuasarHole het volgende:

[..]

Doe zelf ook portrettekeningen vandaar! Zoals deze als voorbeeld, maar ben nu veel beter! Kan alleen niet alles plaatsen (prive) hier.

[ afbeelding ]

En nu bezig met een oog (alweer)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi werk! Ben benieuwd naar het eindresultaat van je nieuwe tekening!
  vrijdag 16 november 2018 @ 20:36:05 #67
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_183191583
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 20:25 schreef Skippys het volgende:
Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum en deel graag mijn werk mee. Sinds m'n 16e ben ik echt begonnen met portrettekenen en dit is mijn favo tot nu toe! :)

[ afbeelding ]
Slash O+.

Heel gaaf.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 30 december 2018 @ 18:43:33 #68
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184093456


Middagje/avond getekend O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 30 december 2018 @ 20:27:59 #69
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_184097747
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 18:43 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Middagje/avond getekend O+.
_O_

Wat kun jij goed tekenen!
Alleen hobby?
  zondag 30 december 2018 @ 20:33:56 #70
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_184098077
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 18:43 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Middagje/avond getekend O+.
Wauw zo mooi. :@ Voor een opdracht gemaakt?
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zondag 30 december 2018 @ 20:45:33 #71
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184098639
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:27 schreef Mubassie het volgende:

[..]

_O_

Wat kun jij goed tekenen!
Alleen hobby?
Bedankt :D.

En alleen hobby :Y.

quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 20:33 schreef Revanches het volgende:

[..]

Wauw zo mooi. :@ Voor een opdracht gemaakt?
Thanks! En nee, voor de leuk, ik heb heel lang geen zin meer gehad in tekenen. Nu doe ik mee met een teken challenge en heb ik als doel iedere maand 1 tekening te maken. Dit is de eerste, als oefening :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184121058
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 18:43 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Middagje/avond getekend O+.
Zo mooi!
  maandag 31 december 2018 @ 15:47:33 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184123511
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 14:19 schreef Nina_Hobbysite het volgende:

[..]

Zo mooi!
Dank je *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184136838
Lang geleden dat ik iets gepost (en getekend heb). Een goed voornemen voor 2019 dus!

Deze had ik ook beloofd aan iemand maar met een heeeele lange pauze tussendoor laatst toch eens afgemaakt.

Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  dinsdag 1 januari 2019 @ 12:53:48 #75
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184139150
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 08:42 schreef Leer2eK het volgende:
Lang geleden dat ik iets gepost (en getekend heb). Een goed voornemen voor 2019 dus!

Deze had ik ook beloofd aan iemand maar met een heeeele lange pauze tussendoor laatst toch eens afgemaakt.

[ afbeelding ]
Mooi hoor. Herkenbare stijl.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 1 januari 2019 @ 13:47:09 #76
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184140063


Nog een tekening afgerond. A4 formaat, grafiet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184175277
Mooi allemaal!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  zaterdag 5 januari 2019 @ 17:55:42 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184221935


Vandaag dit gekrabbeld. Drie kleuren fineliners op bruin papier, voor t eerst eens geprobeerd en ik vind m leuk :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:31:31 #79
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184320367


Nieuw werkje *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 13 januari 2019 @ 12:30:30 #80
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184375612


En nog een *O*. Best een geslaagd experiment vind ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184381869
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:30 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

En nog een *O*. Best een geslaagd experiment vind ik.
Mooi _O_
pi_184382008
Mogen katten/poezen hier ook?
  zondag 13 januari 2019 @ 17:57:59 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184382054
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:50 schreef mangalie het volgende:

[..]

Mooi _O_
Thanks :D.

Waarom zouden katten en poezen niet mogen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184382225
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 17:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Thanks :D.

Waarom zouden katten en poezen niet mogen?
Omdat er staat "met honden" :)
  zondag 13 januari 2019 @ 18:09:33 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184382257
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:07 schreef mangalie het volgende:

[..]

Omdat er staat "met honden" :)
Oh, van TT's moet je je niks aantrekken. Een wasbeer, hert en ezel zijn ook geen honden.

Gewoon lekker je werk posten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184382437

Potloodtekening.

[ Bericht 10% gewijzigd door mangalie op 13-01-2019 18:25:27 ]
pi_184382493
Grrr waarom nu omgedraaid??
  zondag 13 januari 2019 @ 18:27:18 #88
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184382621
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:18 schreef mangalie het volgende:
[ afbeelding ]
Potloodtekening.
Mooi zeg ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184383256
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mooi zeg ^O^.
Thanks!
  dinsdag 15 januari 2019 @ 20:40:49 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184422794


O+.

Fineliner op bruin karton.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 16 januari 2019 @ 23:23:45 #91
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_184446120
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 20:40 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

O+.

Fineliner op bruin karton.
O+
  donderdag 17 januari 2019 @ 10:11:41 #92
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_184450701
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 17:55 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag dit gekrabbeld. Drie kleuren fineliners op bruin papier, voor t eerst eens geprobeerd en ik vind m leuk :D.
Mooi! Witte fineliner, ik wist niet dat dat bestond???
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 17 januari 2019 @ 12:40:47 #93
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184452733
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 10:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Mooi! Witte fineliner, ik wist niet dat dat bestond???
Bestaat ook niet :@. Dat witte is gelpen. En thanks!

Jij ook, Clixs :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 17 januari 2019 @ 14:04:22 #94
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_184453910
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 12:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bestaat ook niet :@. Dat witte is gelpen. En thanks!

Dus hoe maak je dit, witte en bruine gelpen en zwarte fineliner???
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 17 januari 2019 @ 14:07:51 #95
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184453964
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 14:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Dus hoe maak je dit, witte en bruine gelpen en zwarte fineliner???
Zwarte en bruine fineliner en witte gelpen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 23 januari 2019 @ 07:00:49 #96
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184566255


Baby zwijntje gemaakt :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 25 januari 2019 @ 20:41:56 #97
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184620109


En een baby vosje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184634155
Wat een mooie tekeningen weer O+
  zaterdag 26 januari 2019 @ 18:19:11 #99
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184636617
Bedankt :D. Ik ben nu begonnen met een wat groter project, een Marwaripaard.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 2 februari 2019 @ 19:34:35 #100
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184778270


Nadert afronding :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184779346
Wauw, mooie tekeningen Samzz!

edit: oeh een vosje ook!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  zaterdag 2 februari 2019 @ 20:44:32 #102
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_184779993
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 19:34 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Nadert afronding :D.
owmygawd! _O_
O+
  zaterdag 2 februari 2019 @ 20:44:45 #103
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_184780003
die kleine bambi is ook baas trouwens O+
O+
  zaterdag 2 februari 2019 @ 20:50:56 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184780188
Bedankt *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 2 februari 2019 @ 20:57:01 #105
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_184780368
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 20:50 schreef Samzz het volgende:
Bedankt *O*.
wel mooi van die pentekeningen dat je daarmee een serie hebt, staat wel tof als je die bij elkaar ophangt/ neerzet in huis O+
O+
  zaterdag 2 februari 2019 @ 20:57:17 #106
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_184780376
of verkoop je ze ook wel eens op Etsy?
O+
  zaterdag 2 februari 2019 @ 20:59:02 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184780420
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 20:57 schreef Saisai het volgende:

[..]

wel mooi van die pentekeningen dat je daarmee een serie hebt, staat wel tof als je die bij elkaar ophangt/ neerzet in huis O+
Ik heb de herten op A5 kaarten af laten drukken als setje van 3. Die zijn te koop. De originelen houd ik zelf.

Ik wil het zwijntje en de vos ook nog laten afdrukken.

Edit: Nee, ik verkoop niks via Etsy.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 2 februari 2019 @ 21:00:13 #108
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_184780442
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 20:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb de herten op A5 kaarten af laten drukken als setje van 3. Die zijn te koop. De originelen houd ik zelf.

Ik wil het zwijntje en de vos ook nog laten afdrukken.

Edit: Nee, ik verkoop niks via Etsy.
ja, superslim! Echt tof! O+
naja, Etsy wordt ook met de dag stommer.

SPOILER: Hoort hier niet, maar deze heb ik net af
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
  zaterdag 2 februari 2019 @ 21:02:00 #109
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184780491
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:00 schreef Saisai het volgende:

[..]

ja, superslim! Echt tof! O+
naja, Etsy wordt ook met de dag stommer.

SPOILER: Hoort hier niet, maar deze heb ik net af
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh echt? Jammer ;(. Zou zo geen ander platform weten.

(Gaaf die lamp O+.)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 2 februari 2019 @ 21:05:15 #110
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_184780594
Maar je verkoopt ze wel toch? waar dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
  zaterdag 2 februari 2019 @ 21:06:40 #111
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184780635
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:05 schreef Saisai het volgende:
Maar je verkoopt ze wel toch? waar dan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet heel actief. Heb een paar keer een adverentie op Facebook geplaatst, maar dat werkt niet echt.

(Heel gaaf! En creatief.)
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 2 februari 2019 @ 21:08:08 #112
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_184780681
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet heel actief. Heb een paar keer een adverentie op Facebook geplaatst, maar dat werkt niet echt.

(Heel gaaf! En creatief.)
Ik denk dat het sowieso lastig is om zulke dingen te verkopen ondanks dat ze supertof zijn.
O+
  zaterdag 2 februari 2019 @ 21:08:54 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184780704
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:08 schreef Saisai het volgende:

[..]

Ik denk dat het sowieso lastig is om zulke dingen te verkopen ondanks dat ze supertof zijn.
Ja, denk t ook. Maar ach, drukken was niet duur en t vergaat niet.

Eind van t jaar is er feest hier, wil dan ook een kraampje en zet ze neer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 2 februari 2019 @ 21:09:45 #114
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_184780741
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, denk t ook. Maar ach, drukken was niet duur en t vergaat niet.

Eind van t jaar is er feest hier, wil dan ook een kraampje en zet ze neer.
leuk!
O+
  zondag 3 februari 2019 @ 18:18:31 #115
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184797533


En af *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 3 februari 2019 @ 21:10:28 #116
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_184801895
Heel mooi Samzz!
O+
  zondag 3 februari 2019 @ 21:16:35 #117
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184802126
Thanks O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 8 februari 2019 @ 09:51:37 #118
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184891726


Nieuw projectje. Zeeuwse trekpaarden (er komen nog twee bij). Grafiet op acrylpapier.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 8 februari 2019 @ 21:20:17 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184904040


Stukje verder.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 9 februari 2019 @ 21:54:13 #120
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_184925623


En een heul stuk verder *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_184987363
De laatste tekening waar je mee bezig bent (Zeeuwse trekpaarden) is nu al schitterend, Samzz. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Wil nog even kwijt dat ik het lullig vond dat ik me als een debiel heb gedragen in de tijd dat jij mod was van het psychologieforum. Dat zit me soms nog dwars omdat je een goede mod ben geweest en het beste met me voor had.
pi_185423208
Wow Samzz!
Je gaat als een malle tekeer. Zou willen dat ik zo veel kon tekenen!
Hele leuke serie trouwens met de fineliners!

Saisai, is dat lampje te koop (op Etsy)?
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  woensdag 6 maart 2019 @ 08:23:13 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185423842
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 09:10 schreef SVW2. het volgende:
De laatste tekening waar je mee bezig bent (Zeeuwse trekpaarden) is nu al schitterend, Samzz. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Wil nog even kwijt dat ik het lullig vond dat ik me als een debiel heb gedragen in de tijd dat jij mod was van het psychologieforum. Dat zit me soms nog dwars omdat je een goede mod ben geweest en het beste met me voor had.
Dank je :). Hopelijk heb je weer een beetje zin bij te dragen aan FOK!.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 06:23 schreef Leer2eK het volgende:
Wow Samzz!
Je gaat als een malle tekeer. Zou willen dat ik zo veel kon tekenen!
Hele leuke serie trouwens met de fineliners!

Saisai, is dat lampje te koop (op Etsy)?
Thanks! Al is t nu wel weer wat ingekakt, ik moet zo veel werken de laatste tijd dat ik te moe ben om het potlood te pakken. Aankomend weekend hoop ik de Zeeuwen af te ronden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185427278
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 08:23 schreef Samzz het volgende:
[..]

Dank je :). Hopelijk heb je weer een beetje zin bij te dragen aan FOK!.[..]

Thanks! Al is t nu wel weer wat ingekakt, ik moet zo veel werken de laatste tijd dat ik te moe ben om het potlood te pakken. Aankomend weekend hoop ik de Zeeuwen af te ronden.
Ik ben momenteel met 3 tekeningen tegelijk bezig. Als ze (eindelijk) klaar zijn zal ik het resultaat posten.

Ik heb alleen het probleem ergens aan te beginnen, maar afmaken ho maar...

Edit: ik kom sowieso niet in de buurt van jouw kwaliteit hoor!
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_185435003
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:54 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

En een heul stuk verder *O*.
Wauw! Met hoeveel potloden werk je hieraan? En wat voor potloden?
Ik weet het ook niet
  woensdag 6 maart 2019 @ 19:10:31 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185435844
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 18:31 schreef Dunckie het volgende:
[..]

Wauw! Met hoeveel potloden werk je hieraan? En wat voor potloden?
Dit is grafiet, ik gebruik een B3 grafietpotlood van Derwent.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 6 maart 2019 @ 19:11:11 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185435868
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 12:04 schreef Leer2eK het volgende:
[..]

Ik ben momenteel met 3 tekeningen tegelijk bezig. Als ze (eindelijk) klaar zijn zal ik het resultaat posten.

Ik heb alleen het probleem ergens aan te beginnen, maar afmaken ho maar...

Edit: ik kom sowieso niet in de buurt van jouw kwaliteit hoor!
Ben benieuwd! Hopelijk kan ik dit weekend ook weer wat posten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185437728
Even de previews voor zover..
Moet echt nog wél wat aan gebeuren hoor!

Conté en wit pastel


Pastel
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_185447714
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]

Dit is grafiet, ik gebruik een B3 grafietpotlood van Derwent.
Deze hele afbeelding is met een enkel potlood gemaakt? Wow, ik sta versteld. Hoe krijg je die grote contrast/kleurverschillen dan toch joh?
Ik weet het ook niet
pi_185447725
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:27 schreef Leer2eK het volgende:
Even de previews voor zover..
Moet echt nog wél wat aan gebeuren hoor!

Conté en wit pastel
[ afbeelding ]

Pastel
[ afbeelding ]
Prachtig die kop! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ik weet het ook niet
  donderdag 7 maart 2019 @ 10:39:02 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185448154
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:27 schreef Leer2eK het volgende:
Even de previews voor zover..
Moet echt nog wél wat aan gebeuren hoor!

Conté en wit pastel
[ afbeelding ]

Pastel
[ afbeelding ]
Ziet er al goed uit :D! Gaaf hoor.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 10:14 schreef Dunckie het volgende:
[..]

Deze hele afbeelding is met een enkel potlood gemaakt? Wow, ik sta versteld. Hoe krijg je die grote contrast/kleurverschillen dan toch joh?
Klopt, met één grafietpotlood. En dat verschil in contrast krijg je door in laagjes te werken, hoe meer lagen, hoe groter het contrast. Ook kun je je potlood wat steviger aanzetten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 maart 2019 @ 16:07:10 #132
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_185454471
Zo... lang niet hier gekeken. Mooi werk Samzz, je tekeningen worden steeds indrukwekkender.

Ik ben afgelopen ook weer eens aan de slag gegaan. Combinatie van grafiet en potlood:

pi_185470991
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 16:07 schreef clixplicity het volgende:
Zo... lang niet hier gekeken. Mooi werk Samzz, je tekeningen worden steeds indrukwekkender.

Ik ben afgelopen ook weer eens aan de slag gegaan. Combinatie van grafiet en potlood:

[ afbeelding ]
Prachtig! :Y
  vrijdag 8 maart 2019 @ 09:18:40 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185471618
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 16:07 schreef clixplicity het volgende:
Zo... lang niet hier gekeken. Mooi werk Samzz, je tekeningen worden steeds indrukwekkender.

Ik ben afgelopen ook weer eens aan de slag gegaan. Combinatie van grafiet en potlood:

[ afbeelding ]
Dank je wel :D. Al heb ik dat idee niet, gewoon t zelfde als altijd, whehe.

Mooi werk van je, heel expressief ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185473225
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 08:23 schreef Samzz het volgende:
[..]

Dank je :). Hopelijk heb je weer een beetje zin bij te dragen aan FOK!.[..]

Thanks! Al is t nu wel weer wat ingekakt, ik moet zo veel werken de laatste tijd dat ik te moe ben om het potlood te pakken. Aankomend weekend hoop ik de Zeeuwen af te ronden.
ik ga mijn best doen Samzz.

Ik teken ook weer de afgelopen dagen. Zeker sinds december niet meer gedaan.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 12:40:34 #136
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_185475209
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]

Dank je wel :D. Al heb ik dat idee niet, gewoon t zelfde als altijd, whehe.

Mooi werk van je, heel expressief ^O^.
*O*
pi_185518515
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]

Ja toch :D. Is t prima weer voor.

Tekening is af inmiddels.
Ik ben wel benieuwd @Samzz O+
  zondag 10 maart 2019 @ 14:27:28 #138
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185518574
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:24 schreef -mosrednA het volgende:
[..]

Ik ben wel benieuwd @:Samzz O+
:D. Mijn mentions werken niet.

Anywho:



Er komt een donkerblauwe passe partout om met een rose gouden lijst :). Formaat van t papier is A3, de tekening zelf wordt in 35 x 20 cm geframed denk ik :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185518618
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]

:D. Mijn mentions werken niet.

Anywho:

[ afbeelding ]

Er komt een donkerblauwe passe partout om met een rose gouden lijst :). Formaat van t papier is A3, de tekening zelf wordt in 35 x 20 cm geframed denk ik :).
Pff zo mooi :@

Ik zou willen dat ik dit kon zeg. Heb ooit een keer een vos getekend die ik wel goed gelukt vond, maar bij dit soort tekeningen valt die echt in het niet _O-

Echt heel gaaf!
pi_185518634
Prachtige tekeningen allemaal *O*
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  zondag 10 maart 2019 @ 14:45:46 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185518997
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:29 schreef -mosrednA het volgende:
[..]

Pff zo mooi :@

Ik zou willen dat ik dit kon zeg. Heb ooit een keer een vos getekend die ik wel goed gelukt vond, maar bij dit soort tekeningen valt die echt in het niet _O-

Echt heel gaaf!
Oefening (en tijd) baart kunst :D. Hier zit 10 uur in denk ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185519141
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]

Oefening (en tijd) baart kunst :D. Hier zit 10 uur in denk ik.
Dat geloof ik wel :o

En ik had er iets meer geduld voor op moeten brengen denk ik. Was opzich wel goed gelukt, maar alleen half af.
  zondag 10 maart 2019 @ 15:00:19 #143
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185519321
quote:
11s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:52 schreef -mosrednA het volgende:
[..]

Dat geloof ik wel :o

En ik had er iets meer geduld voor op moeten brengen denk ik. Was opzich wel goed gelukt, maar alleen half af.
Geduld moet je wel hebben ja :D. Afhankelijk van wat je wil maken ook.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185519417
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]

Geduld moet je wel hebben ja :D. Afhankelijk van wat je wil maken ook.
Zal m is ff opzoeken, zit ergens in een doos :P
pi_185519812
Gevonden *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 maart 2019 @ 15:36:08 #146
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185520107
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2019 15:20 schreef -mosrednA het volgende:
Gevonden *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er best oke uit :o. Lekker wollig O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185520140
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]

Ziet er best oke uit :o. Lekker wollig O+.
Lekker met dit gure weer O+

En hij heeft een beetje een dikke kop :')
  zondag 10 maart 2019 @ 16:06:18 #148
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_185520750
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]

:D. Mijn mentions werken niet.

Anywho:

[ afbeelding ]

Er komt een donkerblauwe passe partout om met een rose gouden lijst :). Formaat van t papier is A3, de tekening zelf wordt in 35 x 20 cm geframed denk ik :).
Echt een topper dit! Die verdient een mooie lijst! :)
  zondag 10 maart 2019 @ 17:51:55 #149
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185522940
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 16:06 schreef clixplicity het volgende:
[..]

Echt een topper dit! Die verdient een mooie lijst! :)
Working on it :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 13 maart 2019 @ 14:37:58 #150
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185586277


De passepartout is gisteren geleverd *O*. De lijst ligt te drogen, die krijgt vanavond nog een laagje en dan kan ik hopelijk morgenavond inlijsten :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185609214
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 14:37 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

De passepartout is gisteren geleverd *O*. De lijst ligt te drogen, die krijgt vanavond nog een laagje en dan kan ik hopelijk morgenavond inlijsten :).
Knap gedaan :Y
pi_185610743
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 14:37 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

De passepartout is gisteren geleverd *O*. De lijst ligt te drogen, die krijgt vanavond nog een laagje en dan kan ik hopelijk morgenavond inlijsten :).
Prachtig! Hoe groot is de afbeelding eigenlijk?
Ik weet het ook niet
  donderdag 14 maart 2019 @ 17:49:25 #153
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185610871
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 17:41 schreef Dunckie het volgende:
[..]

Prachtig! Hoe groot is de afbeelding eigenlijk?
25 x 35 cm :).

Dit is het eindresultaat:



De lijst is 40x50 cm.

[ Bericht 18% gewijzigd door Samzz op 14-03-2019 18:06:51 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185611234
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]

25 x 35 cm :).

Dit is het eindresultaat:

[ afbeelding ]

De lijst is 40x50 cm.

Heel fraai, mooi gedaan! ^O^
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 14 maart 2019 @ 18:28:36 #155
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185611497
Thanks O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185641182
M'n 2e poging tot portret en de 1e 'original':

Ik weet het ook niet
  zaterdag 16 maart 2019 @ 08:29:16 #157
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185645374
Ziet er goed uit ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 16 maart 2019 @ 09:44:24 #158
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185645911


Ik ben weer een nieuwe plaat begonnen. Wordt 20 x 25 cm en een uitsnede van een hoofd. Ik denk erover er nog een tweede hoofd bij te tekenen, maar eerst deze eens afmaken :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185648345
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 08:29 schreef Samzz het volgende:
Ziet er goed uit ^O^.
Thanks!

Weet iemand hier of ik zo'n grafiettekening ook met fixatief moet behandelen?
Ik weet het ook niet
  zaterdag 16 maart 2019 @ 19:03:54 #160
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185653994
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:35 schreef Dunckie het volgende:

[..]

Thanks!

Weet iemand hier of ik zo'n grafiettekening ook met fixatief moet behandelen?
Ik doe t zelf niet. Vroeger wel alles, maar nu al even niet meer. Geen idee waarom.

Anywho; update.

“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 17 maart 2019 @ 09:04:54 #161
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185665125




Done :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 24 maart 2019 @ 17:51:57 #162
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_185825649
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 09:04 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Done :D.
Heel mooi geworden!
pi_185864731
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 19:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik doe t zelf niet. Vroeger wel alles, maar nu al even niet meer. Geen idee waarom.

Anywho; update.

[ afbeelding ]
Je tekeningen zijn echt belachelijk mooi zeg! Die haarstructuur.. petje af!

Bij deze mijn laatste. Wit conté en pastel op zwart papier.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  dinsdag 9 april 2019 @ 09:58:01 #164
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186115433
Dank jullie :D.

Jouw werk is ook echt mooi geworden, @Leer2eK .
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187256981
Om er even wat leven in te blazen...

Een bonsaiboompje, opgezet met Indische inkt en ingekleurd met aquarelpotloden. Leuk klein projectje voor tussendoor :)

Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  donderdag 1 augustus 2019 @ 08:24:56 #166
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188230978
Je foto's doen het niet meer ;(.

Ik heb mezelf voorgenomen dit weekend weer een tekening te maken :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 11 augustus 2019 @ 15:08:26 #167
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188391230
Heel leuk, Leer2eK :D. Ik heb de potloden ook opgepakt:



Zwart kleurpotlood op wit papier :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:49:50 #168
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188588255


En nog een. Wederom zwart potlood. Combi van gedetailleerd uitwerken en losse pols :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:49:38 #169
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_188588944
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:49 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

En nog een. Wederom zwart potlood. Combi van gedetailleerd uitwerken en losse pols :).
Geslaagde combi!
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:10:26 #170
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188589255
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:49 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Geslaagde combi!
Dank je! Vind ik ook :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 10 september 2019 @ 07:19:32 #171
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188874513


Nieuw project begonnen. Voor de oplettende kijker, klopt, sepia :P. Ben benieuwd hoe het uitpakt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 11 september 2019 @ 09:10:26 #172
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188890463


Stapje verder *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188890564
Zo mooi😍
  woensdag 11 september 2019 @ 10:27:01 #174
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188891595
Dank je :D. Ik ben ook wel blij met het resultaat tot nu toe.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 13 september 2019 @ 22:05:58 #175
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188933314


En nog wat verder. Zit tot nu toe een uur of vier werk in denk ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 15 september 2019 @ 12:48:19 #176
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188955081


En weer een uurtje verder.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 september 2019 @ 20:34:18 #177
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_189104281


Inmiddels een eind verder :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_189104328
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:34 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Inmiddels een eind verder :P.
Dat wordt een mooie plaat ^O^
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 25 september 2019 @ 09:48:36 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_189110447
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:35 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Dat wordt een mooie plaat ^O^
Dank je :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 oktober 2019 @ 20:25:54 #180
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_189252120


Bijna klaar :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:22:52 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_189302644


Inmiddels af :D. Ben er zo blij mee _O_. Nu nog op zoek naar een lijst.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 13 oktober 2019 @ 20:36:02 #182
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_189419535


Nieuw project gestart. Fineliner en kleurpotlood op wit papier.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 16 oktober 2019 @ 11:13:11 #183
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_189460772


Stukje verder. 3,5 uur werk zit erin.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_189549500
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 11:13 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Stukje verder. 3,5 uur werk zit erin.
Heel erg mooi. Op wat voor papier werk jij met kleurpotloden?
  maandag 21 oktober 2019 @ 16:54:57 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_189549519
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 16:53 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]

Heel erg mooi. Op wat voor papier werk jij met kleurpotloden?
Dank je :D.

Dit is een simpel tekenblok van de Action, maar het papier is gewéldig vind ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_189549716
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2019 16:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dank je :D.

Dit is een simpel tekenblok van de Action, maar het papier is gewéldig vind ik.
Hier ben ik blij mee. Je leest heel veel dat mensen pastelpapier gebruiken, maar de structuur is zo grof en ik vind het niet fijn werken met kleurpotloden. Dan bewaar ik die voor pastel.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:13:13 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_189563355
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 17:11 schreef Ravenna29 het volgende:

[..]

Hier ben ik blij mee. Je leest heel veel dat mensen pastelpapier gebruiken, maar de structuur is zo grof en ik vind het niet fijn werken met kleurpotloden. Dan bewaar ik die voor pastel.
Ik vind dit echt heel fijn papier. En heel erg betaalbaar. Stevig ook. Niet enorm dik, maar ook niet dat slappe printerpapier.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 4 november 2019 @ 08:36:50 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_189776114


Klein projectje tussendoor, voor t collective waar ik lid van ben :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 16 november 2019 @ 13:15:34 #189
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_189969466




Eind verder met Apache *O*. Close-upje erbij, want goud :9.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_189969606
Mooi Samzz!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  zaterdag 16 november 2019 @ 13:45:12 #191
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_189969835
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:27 schreef Voxs het volgende:
Mooi Samzz!
Thanks O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_190088997
Wauw, Samzz! Ik ‘ken’ je vooral van LIF, maar wat kan jij prachtig tekenen, zeg! :o
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  maandag 25 november 2019 @ 09:38:02 #193
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190112554
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 22:06 schreef margaretha_01 het volgende:
Wauw, Samzz! Ik ‘ken’ je vooral van LIF, maar wat kan jij prachtig tekenen, zeg! :o
Dank je :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 7 december 2019 @ 08:11:06 #194
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_190308080
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:15 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Eind verder met Apache *O*. Close-upje erbij, want goud :9.
Goed bezig, Samzz! Ik hoop ook snel weer wat te kunnen doen, als ik mijn verhuisdozen met tekenspullen kan gaan uitpakken
  maandag 9 december 2019 @ 15:30:04 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190345562
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 08:11 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Goed bezig, Samzz! Ik hoop ook snel weer wat te kunnen doen, als ik mijn verhuisdozen met tekenspullen kan gaan uitpakken
Dank je wel :D. Inmiddels is ie, op de achtergrond na, klaar.

Ik heb ook een nieuw werk:

Whistledripping - Whistlejacket maar dan anders



Een challenge van het collective waar ik lid van ben.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 14 december 2019 @ 18:17:32 #196
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190440493


En af *O*. Golden horse Apache.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_190444197
Prachtig _O_
Juin uit Eigen Tuin!
  zondag 15 december 2019 @ 09:30:11 #198
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_190450745
Bedankt :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 8 februari 2020 @ 17:22:24 #199
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_191409947


Roi du Soleil - Zwart potlood van Derwent coloursoft en goudkleur spuitverf, A4 formaat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 25 februari 2020 @ 08:22:13 #200
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_191674476
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 17:22 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Roi du Soleil - Zwart potlood van Derwent coloursoft en goudkleur spuitverf, A4 formaat.
Wow, echt heel mooi dit! Je wordt steeds beter 😀
  dinsdag 25 februari 2020 @ 08:23:24 #201
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_191674485
Nieuwe fotostudio in gebruik genomen en ook weer zin om het tekenen en schilderen weer op te pakken. Vandaag aangemeld voor modeltekenen, volgende week voor het eerst!
  dinsdag 25 februari 2020 @ 11:50:11 #202
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_191676685
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 08:22 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Wow, echt heel mooi dit! Je wordt steeds beter 😀
Thanks :D.

Jij succes met de boel weer oppakken, leuk ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 26 februari 2020 @ 09:50:17 #203
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_191692289
  donderdag 27 februari 2020 @ 17:06:15 #204
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191715964
Hoi ik zou graag iets willen vragen. :@

In hoeverre kan iemand leren tekenen? Mijn motoriek is echt erbarmelijk mijn handschrift maakte leraren aan het janken vroeger. Toch zou ik graag ook eens wat tekenen... :@

Alleen ja ik ben er echt slecht in, maar ik vraag me af is tekenen iets dat je ook kan leren tot een zeker niveau? is er iemand hier die begon als waardeloos maar langzaam beter werd?
Gelieve verwijderen
  vrijdag 28 februari 2020 @ 10:37:12 #205
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_191730185
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 17:06 schreef Fernweh het volgende:
Hoi ik zou graag iets willen vragen. :@

In hoeverre kan iemand leren tekenen? Mijn motoriek is echt erbarmelijk mijn handschrift maakte leraren aan het janken vroeger. Toch zou ik graag ook eens wat tekenen... :@

Alleen ja ik ben er echt slecht in, maar ik vraag me af is tekenen iets dat je ook kan leren tot een zeker niveau? is er iemand hier die begon als waardeloos maar langzaam beter werd?
Iedereen kan tekenen. Tekenen is vooral kijken, verhoudingen leren, lichtspel leren en oefenen oefenen oefenen.

De een leert het sneller dan de ander, dat wel. Maar echt, lekker beginnen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 18 maart 2020 @ 16:32:52 #206
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192122172


Nieuw project begonnen *O*!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 19 maart 2020 @ 19:03:34 #207
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192149068


Weer wat verder :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 20 maart 2020 @ 20:07:23 #208
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192171636


Weer een stukje verder.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 25 maart 2020 @ 20:03:14 #209
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192273892


En klaar :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 25 maart 2020 @ 20:12:03 #210
249756 Symphonic
Look o Look
pi_192274072
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:03 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

En klaar :D.
Leuk Hafje _O_
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 25 maart 2020 @ 20:23:17 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192274324
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:12 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Leuk Hafje _O_
Het is niet per se een haflinger, ik had zelf toen ik begon met tekenen een Welsh-type in m'n hoofd, maar I'll take it :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 26 maart 2020 @ 15:03:18 #212
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_192286471
Mooi gedaan weer!
Wat heb je voor de achtergrond gebuikt? Het ziet er namelijk heel tof uit :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 26 maart 2020 @ 15:04:51 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192286504
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:03 schreef Muck het volgende:
Mooi gedaan weer!
Wat heb je voor de achtergrond gebuikt? Het ziet er namelijk heel tof uit :)
Thanks. Het is bladkoper :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 31 maart 2020 @ 17:44:21 #214
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192375125


Red Robin - kleurpotlood met bladkoper op 300 gr. papier.

[ Bericht 19% gewijzigd door Samzz op 31-03-2020 17:51:13 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 31 maart 2020 @ 21:15:38 #215
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_192379889
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 17:44 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Red Robin - kleurpotlood met bladkoper op 300 gr. papier.
^O^ mooi
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 21:59:26 #216
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192380737
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:15 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

^O^ mooi
Bedankt :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 2 april 2020 @ 18:28:12 #217
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192415361


En nog eentje gemaakt :). Ik ga een kwartet maken, harten en klaver heb ik nu, schoppen en ruiten komt er nog aan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:01:58 #218
249756 Symphonic
Look o Look
pi_192427302
Die zijn echt gaaf _O_
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 3 april 2020 @ 11:22:58 #219
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192427592
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 11:01 schreef Symphonic het volgende:
Die zijn echt gaaf _O_
Dank je wel *O*!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_192549446
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 18:28 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

En nog eentje gemaakt :). Ik ga een kwartet maken, harten en klaver heb ik nu, schoppen en ruiten komt er nog aan.
Die vogeltjes zijn echt mooi! Mooie mix tussen realistisch en gestileerd :)
  vrijdag 10 april 2020 @ 14:59:30 #221
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192552931
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 10:33 schreef Jake_Skywalker het volgende:

[..]

Die vogeltjes zijn echt mooi! Mooie mix tussen realistisch en gestileerd :)
Dank je wel :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 30 april 2020 @ 22:07:24 #222
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192882171


Traditioneel meets Photoshop... Weet niet zeker of ie hier moet of in digital art. Maar goed, kleurpotlood en bladzilver op wit papier, daarna de foto in Photoshop bewerkt tot dit.



Grafiet, zwarte fineliner, goud en zilver gelpen en bladzilver, inzending voor een wedstrijd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:42:18 #223
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_192964449


Ook weer eens bezig geweest, met kleurpotlood deze keer
  dinsdag 5 mei 2020 @ 22:59:25 #224
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192965976
Oh mooi :D. Welk papier heb je gebruikt?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:43:37 #225
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_192969540
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:59 schreef Samzz het volgende:
Oh mooi :D. Welk papier heb je gebruikt?
Het is een Hahnemühle tekenboekje, ik weet niet wat voor type papier erin zit.
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:09:35 #226
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192969786
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 08:43 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Het is een Hahnemühle tekenboekje, ik weet niet wat voor type papier erin zit.
Okay. Heeft een mooie structuur.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_192969806
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 10:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Iedereen kan tekenen. Tekenen is vooral kijken, verhoudingen leren, lichtspel leren en oefenen oefenen oefenen.

De een leert het sneller dan de ander, dat wel. Maar echt, lekker beginnen.
Ik lees dit nu pas dus excuses voor de late reactie :D Maar hoe/waar/wat? Wat is een goede techniek om mee te beginnen en wat voor materiaal heb je als beginner nodig? Gewoon een potlood en papier? Of toch iets anders?
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:31:00 #228
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192970081
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:11 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik lees dit nu pas dus excuses voor de late reactie :D Maar hoe/waar/wat? Wat is een goede techniek om mee te beginnen en wat voor materiaal heb je als beginner nodig? Gewoon een potlood en papier? Of toch iets anders?
Is niet erg toch :D.

Ik ben begonnen met grafiet en ben toen andere dingen gaan proberen. Dus beginnen met een grafietpotlood, papier en een gum is prima :P.

Op youtube staan veel how to filmpjes, misschien heb je daar ook wat aan :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_192970140
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Is niet erg toch :D.

Ik ben begonnen met grafiet en ben toen andere dingen gaan proberen. Dus beginnen met een grafietpotlood, papier en een gum is prima :P.

Op youtube staan veel how to filmpjes, misschien heb je daar ook wat aan :).
Zal eens kijken, thanks. Misschien toch maar eens mee beginnen want het lijkt me heel leuk. Mensen van 40+ jammeren altijd tegen mij dat ze te oud zijn om te beginnen met gitaar spelen en dan houd ik altijd een heel pleidooi over het feit dat je nooit te oud bent om zoiets te leren, toch remt iets mij ook om met tekenen te beginnen :P
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:46:11 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192990087
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:34 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Zal eens kijken, thanks. Misschien toch maar eens mee beginnen want het lijkt me heel leuk. Mensen van 40+ jammeren altijd tegen mij dat ze te oud zijn om te beginnen met gitaar spelen en dan houd ik altijd een heel pleidooi over het feit dat je nooit te oud bent om zoiets te leren, toch remt iets mij ook om met tekenen te beginnen :P
Er is ook gewoon absoluut geen reden te bedenken waarom je op 40+ niet zou kunnen beginnen met tekenen :D. Succes en veel plezier ;).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 mei 2020 @ 12:55:54 #231
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_192993290
Mijn Silver Heart serie is af *O*!



De hartjes zijn van bladzilver :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:41:59 #232
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193214575
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 07:40 schreef Leer2eK het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand een idee? Diverse sites geprobeerd zodat ik kon posten maar overal worden mijn foto's uiteindelijk zwart weergegeven of als fout. Snap er niks van..
Heb je het al eens via imgur geprobeerd? :)
Ik ben heel benieuwd wat je gemaakt hebt!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_193216343
Werkt dus ook niet. Ik snap er niks van. Begin te denken dat de fotobestanden niet goed zijn.

Zo via de link dan maar. Geen idee hoelang het blijft staan



Tekening is nog niet af hoor! (En de resolutie is ook niet al te best blijkt)

[ Bericht 32% gewijzigd door Muck op 19-05-2020 23:30:15 ]
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:31:04 #234
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193217119
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:55 schreef Leer2eK het volgende:
Werkt dus ook niet. Ik snap er niks van. Begin te denken dat de fotobestanden niet goed zijn.

Zo via de link dan maar. Geen idee hoelang het blijft staan

[ afbeelding ]

Tekening is nog niet af hoor! (En de resolutie is ook niet al te best blijkt)
Zo beter? :P
Je post is niet vergrendeld, dus je kunt hem altijd zelf aanpassen, als je daar behoefte aan hebt.

Knap gedaan zeg! ^O^
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 22 juni 2020 @ 19:39:12 #235
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_193741038
Whehe, ca 100 uur aan tekeningen coming up :P.









Mijn Horse Lexicon serie, momenteel nog 4 stuks, er komen er nog wat bij. Binnenkort ook als print verkrijgbaar.

Zwart kleurpotlood, zwarte fineliner en bladzilver op 360 gram acrylpapier. Allemaal 26 x 32 cm.
___________



Bumblebums - Kleurpotlood, aquarelverf, grafiet en bladkoper op 360 gr. acrylpapier, standaard zelf gemaakt uit een eiken spoorbiels. Ca. A5 formaat.

___________



Donkey doodle - Kleurpotlood op wit papier, standaard handgemaakt van 100 jaar oud eiken. A3 formaat.

___________

Het is een productief maandje geweest :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 22 juni 2020 @ 19:39:45 #236
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_193741048
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:55 schreef Leer2eK het volgende:
Werkt dus ook niet. Ik snap er niks van. Begin te denken dat de fotobestanden niet goed zijn.

Zo via de link dan maar. Geen idee hoelang het blijft staan

[ afbeelding ]

Tekening is nog niet af hoor! (En de resolutie is ook niet al te best blijkt)
Gaaf gedaan ^O^!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_193742685
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:39 schreef Samzz het volgende:
Whehe, ca 100 uur aan tekeningen coming up :P.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mijn Horse Lexicon serie, momenteel nog 4 stuks, er komen er nog wat bij. Binnenkort ook als print verkrijgbaar.

Zwart kleurpotlood, zwarte fineliner en bladzilver op 360 gram acrylpapier. Allemaal 26 x 32 cm.
___________

[ afbeelding ]

Bumblebums - Kleurpotlood, aquarelverf, grafiet en bladkoper op 360 gr. acrylpapier, standaard zelf gemaakt uit een eiken spoorbiels. Ca. A5 formaat.

___________

[ afbeelding ]

Donkey doodle - Kleurpotlood op wit papier, standaard handgemaakt van 100 jaar oud eiken. A3 formaat.

___________

Het is een productief maandje geweest :@.
Jezus! Jij zit niet stil! (of juist wel, net hoe je het wilt zien)

Die ezel is ZO mooi!!!
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  maandag 22 juni 2020 @ 20:58:10 #238
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_193742834
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:53 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Jezus! Jij zit niet stil! (of juist wel, net hoe je het wilt zien)

Die ezel is ZO mooi!!!
Ja, ik ga echt als een speer, haha :D.

Dank je wel :D. Ik ben ook echt heel blij met hoe t ezeltje eruit ziet. Ik denk erover daar ook een paar prints van te laten maken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_193744659
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, ik ga echt als een speer, haha :D.

Dank je wel :D. Ik ben ook echt heel blij met hoe t ezeltje eruit ziet. Ik denk erover daar ook een paar prints van te laten maken.
Echt insane.
Kan me volgens mij nog herinneren dat je helemaal onzeker was over je eigen kunnen en kijk wat je nu maakt. Dit is echt heel mooi hoor!
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  maandag 22 juni 2020 @ 21:57:01 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_193744684
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:55 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Echt insane.
Kan me volgens mij nog herinneren dat je helemaal onzeker was over je eigen kunnen en kijk wat je nu maakt. Dit is echt heel mooi hoor!
Dat kan ik me niet herinneren :@. Maar zou kunnen, haha.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_193744703
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat kan ik me niet herinneren :@. Maar zou kunnen, haha.
Dan ben ik in de war denk ik... :o
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  maandag 22 juni 2020 @ 23:16:13 #242
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_193746124
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:57 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Dan ben ik in de war denk ik... :o
Geen idee :D. Maakt ook niet uit, haha.

De volgende werken op de planning zijn mijn eigen (overleden) ruin voor t woordenboek, en een alpaca *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 5 juli 2020 @ 22:04:26 #243
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_193949573
And done *\o/*!


Zwart kleurpotlood, zwarte fineliner en bladzilver op 360 gr. acrylpapier. 26 x 32 cm.



Kleurpotlood op wit papier, A3 formaat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_193970974
Mooi! Vooral die haartjes bij de onderste :) En de ogen. Leuk beest :)

Zie trouwens ook dat de tekeningen van Somberling/anoniem/al zijn andere nicks weg zijn. Eeuwig zonde, zijn tekeningen vind ik heel sterk ;(
pi_193986511
Heel mooi Samzz!

Ik vind de stallion, de ezel heel indrukwekkend :Y
En de alpaca heel lief O+
  woensdag 8 juli 2020 @ 16:48:00 #246
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_193992346
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 10:28 schreef Jake_Skywalker het volgende:
Mooi! Vooral die haartjes bij de onderste :) En de ogen. Leuk beest :)

Zie trouwens ook dat de tekeningen van Somberling/anoniem/al zijn andere nicks weg zijn. Eeuwig zonde, zijn tekeningen vind ik heel sterk ;(
Dank je wel :D.

Ja, die user heb ik ook al even niet meer gezien, jammer.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:44 schreef Candaasje het volgende:
Heel mooi Samzz!

Ik vind de stallion, de ezel heel indrukwekkend :Y
En de alpaca heel lief O+
Dank je wel :D! Ben inmiddels met nummer 6 in de Horse Lexicon bezig, haha.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 13 juli 2020 @ 22:03:40 #247
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_194075809


En klaar. Inmiddels ook begonnen met een nieuw kleurpotloodwerk:

“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 16 juli 2020 @ 17:53:28 #248
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_194116641

Potlood pen
Vaak bewerk ik het contrast omdat ik geen scanner heb.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  donderdag 16 juli 2020 @ 19:10:25 #249
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_194117696
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 22:03 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

En klaar. Inmiddels ook begonnen met een nieuw kleurpotloodwerk:

[ afbeelding ]
Jij gaat maar door! En het wordt steeds beter ook :D
  vrijdag 17 juli 2020 @ 17:45:44 #250
456862 Nina_Hobbysite
Nina_Hobbysite
pi_194131470
zo bizar echt, samzz! Heel indrukwekkend. Is het je werk?
  vrijdag 17 juli 2020 @ 19:29:13 #251
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_194132967
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:10 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Jij gaat maar door! En het wordt steeds beter ook :D
Haha, dank je :D.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 17:45 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
zo bizar echt, samzz! Heel indrukwekkend. Is het je werk?
Dank je :D. Nee, gelukkig niet, gewoon hobby.

Ik wilde het eindresultaat laten zien, maar imgur doet t niet meer hier?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 18 juli 2020 @ 20:15:23 #252
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_194149045


And finished *O*! Gisteren al :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 18 juli 2020 @ 23:14:12 #253
249756 Symphonic
Look o Look
pi_194153011
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:15 schreef Samzz het volgende:
[ link | afbeelding ]

And finished *O*! Gisteren al :').
_O_ _O_ _O_
Juin uit Eigen Tuin!
  zondag 19 juli 2020 @ 20:41:30 #254
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_194166484
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 23:14 schreef Symphonic het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
Thank you :D.

Nu heb ik een artists block, geen idee wat ik nu moet gaan maken :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 23 juli 2020 @ 20:57:03 #255
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_194229141
Inmiddels al weer een nieuw werk begonnen. En de prints van mijn Horse Lexicon serie zijn geleverd en heb er al een aantal verkocht *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 12 oktober 2020 @ 19:23:26 #256
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195593773


Bezig met een ijsvogel studie :D. Alle 3 A4 formaat, een schets met HB potlood op schetspapier (50 gr.), een kleurenstudie in gemixte materialen op bruin papier (300 gr.), en een kleurplaat op Hahnemuhle britannia satine papier (300 gr.) met Derwent coloursoft potloden.

Daarnaast bezig met een opdracht, kleurpotlood A3. En ik ben met een paard bezig, maar die ligt even aan de kant :'):




En tussendoor deze nog gefabriceerd:



Grafiet en bladgoud op glasvezelbehang.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 14 oktober 2020 @ 12:05:42 #257
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_195630620
Van mijn live modeltekenclubje vorige week...

  woensdag 14 oktober 2020 @ 19:32:29 #258
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195639520
Oh wat tof! Lijkt me heel lastig, live modellen tekenen. Ik ging toen ik nog in België woonde regelmatig naar de dierentuin om dieren te schetsen, maar mensen is toch net dat stapje lastiger vind ik.



Kingfisher is af :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_195646791
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 19:32 schreef Samzz het volgende:

[ afbeelding ]

Kingfisher is af :).
Prachtig prachtig prachtig!
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  donderdag 15 oktober 2020 @ 10:41:19 #260
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195651431
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 23:39 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Prachtig prachtig prachtig!
Dankje wel :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:44:12 #261
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195804295


Roodborstje af :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 26 oktober 2020 @ 13:37:04 #262
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_195865340
Hij is eindelijk af!

  maandag 26 oktober 2020 @ 13:40:35 #263
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_195865410
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 12:44 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Roodborstje af :D.
Mooi, Samzz! O+

Ik kocht afgelopen zaterdag een paar coloursofts. Erg zacht! Gebruik je ze ook voor de fijne details? Ik probeerde ze even uit, maar voor detailwerk moet ik er aan wennen!
  maandag 26 oktober 2020 @ 20:38:04 #264
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195873036
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 13:37 schreef clixplicity het volgende:
Hij is eindelijk af!

[ afbeelding ]
Wauw, mooi werk :D! Grafiet?

quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 13:40 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Mooi, Samzz! O+

Ik kocht afgelopen zaterdag een paar coloursofts. Erg zacht! Gebruik je ze ook voor de fijne details? Ik probeerde ze even uit, maar voor detailwerk moet ik er aan wennen!
Dank je wel O+.

Ik doe alles met de coloursoft potloden, maar ik gebruik ze dan ook al een jaar of tien denk ik, inmiddels. Scherp slijpen en niet te veel druk op de nieuwe punt, dan kun je heel mooi details maken, zie mijn kleurplaten :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 29 oktober 2020 @ 20:38:09 #265
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_195932907
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2020 20:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wauw, mooi werk :D! Grafiet?
[..]

Dank je wel O+.

Ik doe alles met de coloursoft potloden, maar ik gebruik ze dan ook al een jaar of tien denk ik, inmiddels. Scherp slijpen en niet te veel druk op de nieuwe punt, dan kun je heel mooi details maken, zie mijn kleurplaten :7.
HB, 3B en 7B potlood, en af en toe een houtskoolpotlood voor de allerdonkerste stukken. Al vind ik het donker nog niet donker genoeg :)

Ik heb de coloursofts uitgeprobeerd, fijne potloden! Ik moet wel wennen aan de zachtheid, hiervoor maakte ik een tekening met Pablo potloden.

er zit maar weinig kleur in... vooral lichte huidtinten. En grafietpotlood.
pi_195952211
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 13:37 schreef clixplicity het volgende:
Hij is eindelijk af!

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_ _O_
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:21:32 #267
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195955822
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:38 schreef clixplicity het volgende:

[..]

HB, 3B en 7B potlood, en af en toe een houtskoolpotlood voor de allerdonkerste stukken. Al vind ik het donker nog niet donker genoeg :)

Ik heb de coloursofts uitgeprobeerd, fijne potloden! Ik moet wel wennen aan de zachtheid, hiervoor maakte ik een tekening met Pablo potloden.

[ afbeelding ] er zit maar weinig kleur in... vooral lichte huidtinten. En grafietpotlood.
Heb je al eens een zwart kleurpotlood geprobeerd? Ik maak zwartwit tekeningen enkel nog daarmee, zwart is dan echt zwart.

Ziet er goed uit ^O^. Ik vind de zachtheid heel fijn, geeft een mooie sfeer vind ik.

Ik ben momenteel met een groene specht bezig, heb een daglichtlamp, wat een bazending _O_.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 2 november 2020 @ 09:01:43 #268
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_195995852
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 23:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Heb je al eens een zwart kleurpotlood geprobeerd? Ik maak zwartwit tekeningen enkel nog daarmee, zwart is dan echt zwart.

Ziet er goed uit ^O^. Ik vind de zachtheid heel fijn, geeft een mooie sfeer vind ik.

Ik ben momenteel met een groene specht bezig, heb een daglichtlamp, wat een bazending _O_.
Zwart kleurpotlood gebruik ik nooit, behalve als ik iets met kleur doe. Voor écht zwart gebruik ik mijn Gioconda potlood, maar het is een net wat anders zwart dan van grafietpotloden.

Een goede lamp is fijn! Ik heb sinds kort een goede bureaulamp, nu kan ik ook 's avonds dingen doen, heerlijk.
En ik heb de smaak te pakken, ik ben weer aan wat nieuws begonnen:

  maandag 2 november 2020 @ 12:40:31 #269
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195999153
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 09:01 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Zwart kleurpotlood gebruik ik nooit, behalve als ik iets met kleur doe. Voor écht zwart gebruik ik mijn Gioconda potlood, maar het is een net wat anders zwart dan van grafietpotloden.

Een goede lamp is fijn! Ik heb sinds kort een goede bureaulamp, nu kan ik ook 's avonds dingen doen, heerlijk.
En ik heb de smaak te pakken, ik ben weer aan wat nieuws begonnen:

[ afbeelding ]
Met grafiet echt zwart verkrijgen wordt m volgens mij ook niet... Ik merk veel verschil, de contrasten zijn geweldig met zwart kleurpotlood. Gioconda ken ik niet, eens googlen.

Mooi werk zo ^O^.



Ik ben met een specht bezig :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 5 november 2020 @ 13:46:53 #270
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_196071716
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 12:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Met grafiet echt zwart verkrijgen wordt m volgens mij ook niet... Ik merk veel verschil, de contrasten zijn geweldig met zwart kleurpotlood. Gioconda ken ik niet, eens googlen.

Mooi werk zo ^O^.

[ afbeelding ]

Ik ben met een specht bezig :).
Prachtig! Mooie vogel ook, die ik helaas niet vaak zie.

Ik blijf uitproberen... diepe schaduwen geven een mooie uitstraling en diepte aan een tekening.
  zaterdag 7 november 2020 @ 19:26:33 #271
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196121745
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:46 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Prachtig! Mooie vogel ook, die ik helaas niet vaak zie.

Ik blijf uitproberen... diepe schaduwen geven een mooie uitstraling en diepte aan een tekening.
Hier zitten er veel O+.

Eens, idd. Ik houd van grote contrasten in zwart/wit O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 7 november 2020 @ 19:37:39 #272
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196122022


Spechtje is klaar *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 12 november 2020 @ 17:36:12 #273
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_196207841
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2020 19:37 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Spechtje is klaar *O*.
Prachtig! Mooie vogel, goede tekening _O_
  donderdag 12 november 2020 @ 17:37:20 #274
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_196207859
Klaar! potlood en houtskool, 22 x 22 cm. Misschien ook eens wat in kleur proberen...

  vrijdag 13 november 2020 @ 14:38:51 #275
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196222332
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:36 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Prachtig! Mooie vogel, goede tekening _O_
Dank je wel :D. Ik heb ze alle drie in een passe partout en lijsten gestoken, staan op de slaapkamer.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:37 schreef clixplicity het volgende:
Klaar! potlood en houtskool, 22 x 22 cm. Misschien ook eens wat in kleur proberen...

[ afbeelding ]
Heel mooi gedaan ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 22 november 2020 @ 11:46:17 #276
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_196360496
Aan de slag met kleurpotlood. Veel te leren nog, maar heerlijk om bezig te zijn :D

  zondag 22 november 2020 @ 19:41:05 #277
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196367805
Tof zeg! Fijn werken, he?



Deze vorige week afgerond.


En vandaag met deze begonnen.

Beide kleurpotlood, t paard op 135 gr A3 papier, de panter op 300 gr Hahnemuhle britannia satine papier, A4.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 22 november 2020 @ 20:00:30 #278
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196368133
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 19:41 schreef Samzz het volgende:
Tof zeg! Fijn werken, he?

[ afbeelding ]

Deze vorige week afgerond.

[ afbeelding ]
En vandaag met deze begonnen.

Beide kleurpotlood, t paard op 135 gr A3 papier, de panter op 300 gr Hahnemuhle britannia satine papier, A4.
Die ogen, waanzinnig goed.
  zondag 22 november 2020 @ 21:50:58 #279
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_196370073
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2020 19:41 schreef Samzz het volgende:
Tof zeg! Fijn werken, he?

[ afbeelding ]

Deze vorige week afgerond.

[ afbeelding ]
En vandaag met deze begonnen.

Beide kleurpotlood, t paard op 135 gr A3 papier, de panter op 300 gr Hahnemuhle britannia satine papier, A4.
Prachtig weer! Knap werk, die ruwe haren, echt goed 😀

Ik ben nu bezig op Hahnemühle Quattro, voor het eerst.
  maandag 23 november 2020 @ 09:13:09 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196373403
Dank je wel, beide :D. Vanavond lekker verder met de panter.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_196374577
Ik weet niet of ik de vraag hier tussendoor mag stellen, maar wellicht kunnen jullie me een tip geven (en misschien ook niet omdat het geen semi-professionele materialen zijn ;) )

Mn dochter begint nu wat fanatieker te tekenen en te kleuren. Maar we hebben nu gewoon de el cheapo kleurtjes van de Hema waar je dus echt niet heel mooi mee kan kleuren. Nu zou ik graag goede kleurtjes cadeau doen van de Sint hebben jullie tips? Wil niet in de allerhoogste prijsklasse gaan zitten hoor die door hele fanatieke creatievelingen gebruikt worden. Maar ik kwam op internet de volgende dingen tegen
- aquarel potloden van de action bijvoorbeeld (en dan zonder water gebruiken)
- bruynzeel expression kleurpotloden
- Faber castell kleurpotloden (de gewone, niet de polychromos die vallen ruim buiten budget)

Of nog iets anders misschien. Hier een moeder die niet creatief is dus ik heb echt geen idee. Maar het is zonde nu iets te kopen wat niet beter is dan het geen dat ze al heeft
  maandag 23 november 2020 @ 11:52:02 #282
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196375312
Bruynzeel of Faber castell, dan. En dan zou ik naar Faber Castell neigen. Bedenk wel dat deze potloden toch ook niet het resultaat geven wat met bijvoorbeeld Polychromos wel lukt. Beter dan de kleurpotloden van de speelgoedwinkel zijn ze denk ik wel.

Ik weet niet wat het budget is en wat ze veel tekent, maar je zou bijvoorbeeld ook voor een aantal losse kleuren van Polychromos (of coloursoft, mijn toverstokjes :7) kunnen gaan. Als ze bijvoorbeeld veel dieren tekent, dan kun je een paar bruintinten, grijs, zwart en wit uitkiezen, dan zit je aan 6 a 7 potloden in kleuren die ze dan sowieso gebruikt. De potloden laten zich goed mengen, dus dan kun je al een eindje vooruit met een minimaal aantal kleuren. Bij kleuren in blik merk ik altijd dat er toch aardig wat kleuren zijn die niet gebruikt worden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_196375725
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 11:52 schreef Samzz het volgende:
Bruynzeel of Faber castell, dan. En dan zou ik naar Faber Castell neigen. Bedenk wel dat deze potloden toch ook niet het resultaat geven wat met bijvoorbeeld Polychromos wel lukt. Beter dan de kleurpotloden van de speelgoedwinkel zijn ze denk ik wel.

Ik weet niet wat het budget is en wat ze veel tekent, maar je zou bijvoorbeeld ook voor een aantal losse kleuren van Polychromos (of coloursoft, mijn toverstokjes :7) kunnen gaan. Als ze bijvoorbeeld veel dieren tekent, dan kun je een paar bruintinten, grijs, zwart en wit uitkiezen, dan zit je aan 6 a 7 potloden in kleuren die ze dan sowieso gebruikt. De potloden laten zich goed mengen, dus dan kun je al een eindje vooruit met een minimaal aantal kleuren. Bij kleuren in blik merk ik altijd dat er toch aardig wat kleuren zijn die niet gebruikt worden.
Dank je voor je reactie,
Ze is nu een beetje aan het uitvinden qua tekenen en ze zoekt op YouTube wat filmpjes met hoe ze dingen moet tekenen. Echt nog een beginner hoor. Maar ze kleurt vooral met felle kleuren en raakt dan gefrustreerd dat ze zo hard moet duwen om kleur te krijgen en dat het dan niet mooi is.
De tip voor wat losse potloden is ook wel een goed idee. Ik ga even bekijken wat het los kost.
Of ik koop nu een blikje met diverse kleuren en dan ga ik in de loop van het jaar als ze er echt mee verder wil wat duurdere aanschaffen, ze is pas 7 en weet niet hoe lang een hobby duurt nog.

Maar in ieder geval dank voor je duidelijke reactie
  maandag 23 november 2020 @ 13:14:15 #284
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_196376478
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:21 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Dank je voor je reactie,
Ze is nu een beetje aan het uitvinden qua tekenen en ze zoekt op YouTube wat filmpjes met hoe ze dingen moet tekenen. Echt nog een beginner hoor. Maar ze kleurt vooral met felle kleuren en raakt dan gefrustreerd dat ze zo hard moet duwen om kleur te krijgen en dat het dan niet mooi is.
De tip voor wat losse potloden is ook wel een goed idee. Ik ga even bekijken wat het los kost.
Of ik koop nu een blikje met diverse kleuren en dan ga ik in de loop van het jaar als ze er echt mee verder wil wat duurdere aanschaffen, ze is pas 7 en weet niet hoe lang een hobby duurt nog.

Maar in ieder geval dank voor je duidelijke reactie
Derwent coloursofts zullen in dat geval zeker bevallen!

Update: deze link zag ik net nog op de Derwent-site: https://www.derwentart.com/en-gb/c/build-your-own-tin

[ Bericht 9% gewijzigd door clixplicity op 23-11-2020 13:35:20 ]
  maandag 23 november 2020 @ 18:20:54 #285
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196380686
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:21 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Dank je voor je reactie,
Ze is nu een beetje aan het uitvinden qua tekenen en ze zoekt op YouTube wat filmpjes met hoe ze dingen moet tekenen. Echt nog een beginner hoor. Maar ze kleurt vooral met felle kleuren en raakt dan gefrustreerd dat ze zo hard moet duwen om kleur te krijgen en dat het dan niet mooi is.
De tip voor wat losse potloden is ook wel een goed idee. Ik ga even bekijken wat het los kost.
Of ik koop nu een blikje met diverse kleuren en dan ga ik in de loop van het jaar als ze er echt mee verder wil wat duurdere aanschaffen, ze is pas 7 en weet niet hoe lang een hobby duurt nog.

Maar in ieder geval dank voor je duidelijke reactie
Graag gedaan. Als ze nog echt zoekende is zou ik gaan kijken naar een van de opties die je noemde en dan focussen op Faber Castel.

Losse potloden kun je dan altijd nog aanvullen wanneer zich een stijl ontwikkelt/de hobby blijft.

Losse Derwent potloden kosten 2,15 - 2,35 en dat zal voor Faber Castell e.d. ook wel gelden. Als ze echt door wil met tekenen als hobby, zou ik wel overwegen t.z.t. te investeren in echt goede potloden. Ze zijn duurder, maar hebben veel meer pigment en gaan daardoor langer mee.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_196401671
Je zou ook eens kunnen kijken naar Koh-i-noor. Die zijn niet heel duur voor een grotere set, dekken wel redelijk en tekenen vrij "zacht".

Maar zoals hierboven gezegd wordt, ga voor de Faber Castells. Misschien weer een paar euro's duurder maar je ziet het terug in het resultaat.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_196402295
Dank jullie allemaal voor de reacties.

Ik heb besloten dat ik voor nu een wat goedkopere set potloden koop, wel beter dan wat ze nu heeft natuurlijk. En dat ik dan ga kijken welke kleuren veel gebruikt worden (of wat gemist wordt) en die gaan we dan langzaamaan uitbouwen door steeds een paar losse kleuren te kopen van bijvoorbeeld polychromos
  woensdag 25 november 2020 @ 09:13:04 #288
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196402469
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 08:53 schreef hilliebillie het volgende:
Dank jullie allemaal voor de reacties.

Ik heb besloten dat ik voor nu een wat goedkopere set potloden koop, wel beter dan wat ze nu heeft natuurlijk. En dat ik dan ga kijken welke kleuren veel gebruikt worden (of wat gemist wordt) en die gaan we dan langzaamaan uitbouwen door steeds een paar losse kleuren te kopen van bijvoorbeeld polychromos
Lijkt me een goede keuze ^O^.

Als je dan gaat uitbreiden met duurdere potloden, neem haar eens mee naar een hobbywinkel en laat haar een beetje met verschillende potloden kleuren. In het topsegment is het verschil tussen potloden ook nog best groot. Ik wil bijvoorbeeld alleen maar Derwent coloursoft om de waxy kleur, een ander zweert bij Caran d'Ache of Faber Castell.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 26 november 2020 @ 20:37:57 #289
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196427158


Zooo veel haaaaaar. Zooo veel weeeerk :P. Wel heel leuk om te doen. Morgen het oor... Spannend :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 27 november 2020 @ 10:29:19 #290
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_196434199
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 20:37 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Zooo veel haaaaaar. Zooo veel weeeerk :P. Wel heel leuk om te doen. Morgen het oor... Spannend :@.
Volgende keer een kikker of slang? ;)

Goed bezig! O+
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:39:41 #291
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196435143
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 10:29 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Volgende keer een kikker of slang? ;)

Goed bezig! O+
Ik heb nog een olifant, aap en flamingo op de lijst staan :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 29 november 2020 @ 19:53:25 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196474310


Klaar :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 29 november 2020 @ 20:53:38 #293
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_196475392
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 19:53 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Klaar :D.
Hij is mooi geworden! O+ Ik kwam dit weekend minder aan tekenen toe dan ik had gehoopt...
  maandag 30 november 2020 @ 18:40:26 #294
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196487279
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 20:53 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Hij is mooi geworden! O+ Ik kwam dit weekend minder aan tekenen toe dan ik had gehoopt...
Dank je wel :D! Ik wil deze week beginnen aan t cadeau voor schoonmams.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 30 november 2020 @ 18:42:16 #295
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196487304
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 08:53 schreef hilliebillie het volgende:
Dank jullie allemaal voor de reacties.

Ik heb besloten dat ik voor nu een wat goedkopere set potloden koop, wel beter dan wat ze nu heeft natuurlijk. En dat ik dan ga kijken welke kleuren veel gebruikt worden (of wat gemist wordt) en die gaan we dan langzaamaan uitbouwen door steeds een paar losse kleuren te kopen van bijvoorbeeld polychromos
Ik heb vandaag van Bruynzeel de Expression set in de handen gehad, die kleuren best heel okay ^O^. Bol heeft een blik van 72 kleuren voor 30 euro dacht ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_196505851
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 19:53 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Klaar :D.
Echt heel mooi zeg!

Even ter zijde.. maar hoe maken jullie altijd zulke mooie foto's van je tekeningen? Ik zit altijd in mijn eigen schaduw enzo en krijg het er nooit mooi op..
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  dinsdag 1 december 2020 @ 21:39:56 #297
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196506802
Dank je!

Daglicht, een telefoon die goede foto's kan maken en photoshop om de boel wat op te lichten en de kleuren te benaderen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 december 2020 @ 09:48:32 #298
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_196545313
Steady but slowly...
pi_196709516
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 19:32 schreef Samzz het volgende:
Oh wat tof! Lijkt me heel lastig, live modellen tekenen. Ik ging toen ik nog in België woonde regelmatig naar de dierentuin om dieren te schetsen, maar mensen is toch net dat stapje lastiger vind ik.

[ afbeelding ]

Kingfisher is af :).
Echt prachtig wat je allemaal maakt O+ verkoop je ze ook ergens?
  zondag 13 december 2020 @ 18:57:09 #300
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_196711636
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 17:05 schreef __Kirstenn het volgende:

[..]

Echt prachtig wat je allemaal maakt O+ verkoop je ze ook ergens?
Dank je wel :D. De originelen verkoop ik niet (hangt ook een behoorlijke prijskaart aan). Ik wil begin volgend jaar wel prints laten maken van de vogels, gelimiteerde oplage, A4 formaat. Die komen dan via mijn Instagram te koop.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 14 december 2020 @ 08:52:29 #301
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_196718424
Update van mijn sneaker-tekening...



Op naar het volgende deel! :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')