Oooh wat gaaf! Dat bieden ze bij ons ook aan... Veel plezierquote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja he? Ik begin ook in september. Geen les maar een kunstenaarscollectief. Elke week live modeltekenen. Erg veel zin in ook!

Doen dan als je kan, beste manier om het te leren.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat gaaf! Dat bieden ze bij ons ook aan... Veel plezier

Snap ik. Ik wist wat jij zegt niet. Mijn ervaringen zijn enkel en alleen goed dus heb er ook nooit naar gezocht.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog eens 10 of 20 dan![]()
En wie weet, misschien is Elnet inderdaad wel goed. Ik neem het risico niet. En zou het zeker niet adviseren.

Die cursus is me te duurquote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Doen dan als je kan, beste manier om het te leren.

quote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. Ik wist wat jij zegt niet. Mijn ervaringen zijn enkel en alleen goed dus heb er ook nooit naar gezocht.
Anywho, gewone fixeerspray dus.

'k Ga eens kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:44 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
Elnet is wel een ijzersterk merk natuurlijk

Mooie van een gewone tekenles is, dat je vele materialen en onderwerpen leert kennen. Naar leven tekenen kan je ook gewoon doen door naar je omgeving te kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die cursus is me te duurIk kan dat geld niet missen

iedereen neemt eigen inspiratie mee en je kan alles doen wat je wil. De juf loopt rond en geeft tips. Erg leuk. Ik vind potlood fijn, maar de meesten werken met verf of pastel. Alleen niet echt aan mij besteedt.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooie van een gewone tekenles is, dat je vele materialen en onderwerpen leert kennen. Naar leven tekenen kan je ook gewoon doen door naar je omgeving te kijken.

oh..dan zou je op zoek kunnen gaan naar een betere? Ik heb ook wel eens rondgekeken naar aangeboden cursussen, maar als ik dan het werk van de docent zie denk ik 'neh'. Toch een idee van wát je van zo'n docent kan leren.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
'k Ga eens kijken
(De juf is het geld ook niet waard. Ze geeft leuke tips hoor, maar echt goed is ze niet. Voor de tekenles wel, maar ja... ach)

Ieder heeft zo zijn eigen voorkeurenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
iedereen neemt eigen inspiratie mee en je kan alles doen wat je wil. De juf loopt rond en geeft tips. Erg leuk. Ik vind potlood fijn, maar de meesten werken met verf of pastel. Alleen niet echt aan mij besteedt.

Holy crap.... Die's goed!quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:25 schreef Skippys het volgende:
Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum en deel graag mijn werk mee. Sinds m'n 16e ben ik echt begonnen met portrettekenen en dit is mijn favo tot nu toe!![]()
[ afbeelding ]

Mooi werk! Ben benieuwd naar het eindresultaat van je nieuwe tekening!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:19 schreef BlackQuasarHole het volgende:
[..]
Doe zelf ook portrettekeningen vandaar! Zoals deze als voorbeeld, maar ben nu veel beter! Kan alleen niet alles plaatsen (prive) hier.
[ afbeelding ]
En nu bezig met een oog (alweer)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Slashquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:25 schreef Skippys het volgende:
Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum en deel graag mijn werk mee. Sinds m'n 16e ben ik echt begonnen met portrettekenen en dit is mijn favo tot nu toe!![]()
[ afbeelding ]

Wauw zo mooi.quote:

Bedanktquote:Op zondag 30 december 2018 20:27 schreef Mubassie het volgende:
[..]![]()
Wat kun jij goed tekenen!
Alleen hobby?
Thanks! En nee, voor de leuk, ik heb heel lang geen zin meer gehad in tekenen. Nu doe ik mee met een teken challenge en heb ik als doel iedere maand 1 tekening te maken. Dit is de eerste, als oefeningquote:Op zondag 30 december 2018 20:33 schreef Revanches het volgende:
[..]
Wauw zo mooi.Voor een opdracht gemaakt?

Mooi hoor. Herkenbare stijl.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 08:42 schreef Leer2eK het volgende:
Lang geleden dat ik iets gepost (en getekend heb). Een goed voornemen voor 2019 dus!
Deze had ik ook beloofd aan iemand maar met een heeeele lange pauze tussendoor laatst toch eens afgemaakt.
[ afbeelding ]

Mooiquote:Op zondag 13 januari 2019 12:30 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een. Best een geslaagd experiment vind ik.

Thanksquote:

Omdat er staat "met honden"quote:Op zondag 13 januari 2019 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks.
Waarom zouden katten en poezen niet mogen?

Oh, van TT's moet je je niks aantrekken. Een wasbeer, hert en ezel zijn ook geen honden.quote:

quote:Op dinsdag 15 januari 2019 20:40 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ].
Fineliner op bruin karton.

Mooi! Witte fineliner, ik wist niet dat dat bestond???quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:55 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag dit gekrabbeld. Drie kleuren fineliners op bruin papier, voor t eerst eens geprobeerd en ik vind m leuk.

Bestaat ook nietquote:Op donderdag 17 januari 2019 10:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Mooi! Witte fineliner, ik wist niet dat dat bestond???

Dus hoe maak je dit, witte en bruine gelpen en zwarte fineliner???quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bestaat ook niet. Dat witte is gelpen. En thanks!

Zwarte en bruine fineliner en witte gelpenquote:Op donderdag 17 januari 2019 14:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dus hoe maak je dit, witte en bruine gelpen en zwarte fineliner???

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |