Ik ben heel benieuwd naar de dingen die je maakt! Dus mocht je in de gelegenheid zijn om wat foto's te maken...quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:30 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet uit maar ik vind het leuk dat het gebruiksvoorwerpen zijn. Zo vind ik vazen leuk en potten leuk maar heb ook een grote kat en een bijzettafel met dolfijnen en bustes en ook een grote etalagepop staan. Een kinderkamer of een garagedeur heb ik ook wel eens gedaan. En heb ook een ontwerp bedacht voor op mijn auto, die is toch oud maar ik heb geen garage waar ik het in kan doen maar dat is ook nog een project die ik graag zou doen.
Dus eigenlijk maakt het niet uit, bijna alles is beschilderbaar. Maar helaas heb ik niet veel tijd naast mijn baan dus ik ga niet zo snel. Zondags is mijn schilderdag maar er komt regelmatig visite zodat ik alsnog niet kan schilderen.
Als ik er aan denk kan ik komend weekend wel wat foto's maken van dingen waar ik mee bezig ben. Ik ben met meerdere dingen tegelijk bezig ivm het drogen en het lakken.
Ik ben samen met iemand anders aan het kijken of we een clubje mensen bij elkaar kunnen krijgen om elkaar te tekenen. Dat hoeft niet per se naakt te zijn, al zouden wij daar zelf geen moeite mee hebben. Met mijn tekenclubje tekenen we elke woensdagavond een naaktmodel, ik zou het helemaal niet verkeerd vinden om dat aan te vullen met het tekenen van geklede modellen. En ik zou ook meer willen oefenen op handen, voeten en gezichten, daarvoor is het ook niet nodig dat het model naakt is. Kortom: volop mogelijkheden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:31 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heb je het dan over een naaktmodel?
Ze zijn super leuk gewordenquote:Op maandag 17 maart 2025 13:48 schreef drakin het volgende:
Paar tekeningetjes gemaakt afgelopen week, eerst met aquarelverf gespeeld, daarna het papier in rechte banen gesneden en de tekeningetjes toegevoegd. Het is de bedoeling ze als boekenleggers te gaan gebruiken.
Katten:
[ afbeelding ]
Zwaarden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk draken:
[ afbeelding ]
Dat heb je leuk gedaan. Heel speels ook.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:48 schreef drakin het volgende:
Paar tekeningetjes gemaakt afgelopen week, eerst met aquarelverf gespeeld, daarna het papier in rechte banen gesneden en de tekeningetjes toegevoegd. Het is de bedoeling ze als boekenleggers te gaan gebruiken.
Katten:
[ afbeelding ]
Zwaarden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk draken:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze zijn super leuk geworden
Ben het meeste fan van de draken
Talentje ben je
Dankjulliequote:Op donderdag 20 maart 2025 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat heb je leuk gedaan. Heel speels ook.
Heb je de andere helft al af?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lang gezwoegd op deze tekening
Helaas slecht papier, kan amper laagjes maken en blenden
Desondanks haat ik deze tekening niet. De andere helft maak ik later af. Dus een tweede lollie en schaduwen
[ afbeelding ]
Wat knap dat je dat kanquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:39 schreef clixplicity het volgende:
De laatste tijd kwam ik weinig toe aan nieuwe teken- en schilderprojecten. Maar vandaag heb ik voor het eerst mezelf live geschilderd voor een spiegel. Met acrylverf nota bene, dat was ook voor het eerst.
[ afbeelding ]
https://clixplicit.nl/index.php/portfolio/modeltekenen/spiegel
Geweldig mooi weerquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:39 schreef clixplicity het volgende:
De laatste tijd kwam ik weinig toe aan nieuwe teken- en schilderprojecten. Maar vandaag heb ik voor het eerst mezelf live geschilderd voor een spiegel. Met acrylverf nota bene, dat was ook voor het eerst.
[ afbeelding ]
https://clixplicit.nl/index.php/portfolio/modeltekenen/spiegel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |