Dat is wel knap als je daar op kan tekenen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:10 schreef clixplicity het volgende:
Ik krijg steeds meer lol in het tekenen op mijn iPad
[ afbeelding ]
Mooi Clixplcityquote:Op maandag 1 december 2025 13:49 schreef clixplicity het volgende:
Zelfportret voor spiegel (bijeenkomst van mijn modeltekengroep werd op het laatste moment geannuleerd)
Olieverf, 45 x 50 cm
[ afbeelding ]
Ja, het is best lastig want je moet zoveel mogelijk stilstaan. Als ik een model teken doe ik af en toe een stapje achteruit om mijn tekening te checken. Ik heb ook mijn palet niet in mijn hand maar voor me, op een tafel. Dus het werkt allemaal nét iets anders. Ik kan je wel aanraden om het eens uit te proberen!quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi Clixplcity![]()
Is dat niet lastig om een zelfportret te schilderen?
En als je een foto van je zelf maakt? Of laat maken en het dan na schilders? Is dat niet makkelijker?quote:Op woensdag 3 december 2025 23:13 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ja, het is best lastig want je moet zoveel mogelijk stilstaan. Als ik een model teken doe ik af en toe een stapje achteruit om mijn tekening te checken. Ik heb ook mijn palet niet in mijn hand maar voor me, op een tafel. Dus het werkt allemaal nét iets anders. Ik kan je wel aanraden om het eens uit te proberen!
Ik heb mezelf vaker van een foto nagetekend en geschilderd. Dat werkt heel anders. Ik vind het makkelijker, maar er zijn altijd genoeg uitdagingen!quote:Op donderdag 4 december 2025 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als je een foto van je zelf maakt? Of laat maken en het dan na schilders? Is dat niet makkelijker?
Ik kan geen gezichten tekenen. Heb ooit geprobeerd mijn dochter na te tekenen van een foto maar het gezicht lukt mij nooit.
Je bent ben echt een kunstenaarquote:Op donderdag 4 december 2025 20:58 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vaker van een foto nagetekend en geschilderd. Dat werkt heel anders. Ik vind het makkelijker, maar er zijn altijd genoeg uitdagingen!
Iedereen kan het leren! Je bent welkom om eens langs te komen, dan gaan we samen tekenenquote:
Helaas gaat het niet meer, ik heb schilderen, tekenen en gitaar spelen aan de wilgen moeten hangen helaas/quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:10 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Iedereen kan het leren! Je bent welkom om eens langs te komen, dan gaan we samen tekenen
Oh, dat is jammer en spijtig om te moeten horen! Hopelijk zijn er ander mooie en fijne dingen voor in de plaats gekomen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas gaat het niet meer, ik heb schilderen, tekenen en gitaar spelen aan de wilgen moeten hangen helaas/
Maar dank je wel voor het lieve aanbod
Weinig. Maar is niet erg ik ben er nog. Hobbyen wil niet meer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:50 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer en spijtig om te moeten horen! Hopelijk zijn er ander mooie en fijne dingen voor in de plaats gekomen.
Mooi werk weerquote:Op zondag 7 december 2025 16:18 schreef clixplicity het volgende:
Ik heb vandaag een schilderij afgerond waar ik de afgelopen maanden in de verloren uurtjes aan heb gewerkt.
Een vriendin wilde graag een portret van zichzelf, voor in haar woonkamer. Het mocht best prikkelend zijn en naakt was geen probleem...
Olieverf, 80 x 80 cm
[ afbeelding ]
Dank je en jazeker, hij staat ook op mijn website en andere social media.quote:Op zondag 7 december 2025 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi werk weerMag je van deze mevr dit wel plaatsen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |